Back To Top
Barzani kaybetti de sen ne kazandın?

Barzani kaybetti de sen ne kazandın?

- A +

Manşetler zafer sarhoşu, bir coşku ki sorma...

Sanırsın askerimiz İdlib’e gözlemci diye değil de Kerkük’ü fethe gitti.

Sanırsın Kerkük’ü Ayetullah’ın Haşdi Şabi milisleri değil de Başbuğ’un ülkücü timleri aldı.

Sanırsın Kerkük’e giren fatih, bizim fatih.

Sanırsın o muzaffer komutan, İran’ın özel harp lordu Kasım Süleymani değil de bizim Özel Kuvvetler Komutanı.

Bir sevinç, bir sevinç...

Kerkük düştü diye zil takıp oynayan kardeşim!.. Düştüyse İran’ın eline düştü, senin payına ne düştü ki çığlık çığlığasın böyle?

Ya sen, kahramanlık destanları döşenen birader!... Bir gece ansızın baskına gidenler bizim Perinçek ulusalcıları değil, Şii yayılmacılarıydı. Senin göğsün niye kabardı ki?

‘Kerkük Türk yurdudur, Türk yurdu kalacak’ diye sevinçle dolan muhterem, sana ne oluyor peki!... Türkmeneli İran ili oluyor, sevinecek ne var bunda? Dikkat et de, çekilen algı operasyonlarını bunlar bozuyor diye okuyup inandığın manşetlerin oyununa gelmeyesin?

Sitesinde başlık diye nara atan, “Bağdat’tan Barzani’yi çıldırtan hamle, Erbil deliye döndü, bağımsızlığa giderken elindekinden de oldu, lafımızı dinlemeyenin sonu işte budur” diye kasıla kasıla esip savuran artist editör, bu sözüm de sana!... Barzani Kerkük’ü kaybetti de sen ne kazandın? Geçtiyse İran kuklası Bağdat’ın eline geçti petrol kuyuları, senin eline ne geçti ki fırsatı ganimet bildin?

İRAN’A KAZANDIRMAK MIYDI İSTEDİĞİN?

‘Barzani kaybetsin de kim kazanırsa kazansın’ diyorsan başka.

Tahran hesabına çalıştığından değilse, oyun kuruculukta bir üst lig seninki. İran Kerkük’e kondu ama biz de sıkı oyun kurduk manasına geliyor.

Gerçi...

Bağımsızlık referandumu için de Siyonist projesi, burnumuzun dibinde ikinci bir İsrail kuruluyor, Barzani ‘büyük İsrail’ hayalinin uşağı, alet oluyor demiştin...

Yalandan karşı çıkıyormuş gibi yaptıklarına bakma, taktik icabı gizliyorlar, arkasında ABD ile Almanya da var, Haçlı ittifakı bizi çaktırmadan kuşatıyor da demiştin...

Fakat ne İsrail kurtarmaya geldi peşmergeyi, ne ABD ile Almanya. Kerkük’ü göz göre göre İran’a kaptırdılar.

Hatta Almanya, peşmergeye verdiği askeri eğitimi kesti. Trump, tarafsızlık açıklamasıyla kenara çekildi. ‘Bize ne, karışmayız, Barzani’nin peşmergeleriyle Haşdi Şabi çeteleri arasında taraf tutmayız’ dedi.

Hani sen Barzani için İsrail’e çalışıyor, Almanların piyonudur, Amerika’nın ajanıdır diyordun ya, hiçbiri sahip çıkmadı.

Adamlarını ortada bırakıp İran’ın Bağdat’taki maşalarına sattıklarına göre... Bahsettiğin o Türkiye’yi kuşatma operasyonunun çöktüğünü, Haçlı ittifakının bu işten vazgeçtiğini, ikinci İsrail’in de artık kurulamayacağını, Siyonist projenin çöpe gittiğini, sinsi tehlikenin tamamen geçtiğini, kuşatmanın yarıldığını söyleyebilir miyiz yani?

EMNİYETTE MİYİZ ŞİMDİ?

Barzani’yi biz boğdurttuk, senin şu ‘Siyonist Haçlı ittifakı’ da seyretti... Oh olsun diyor, iç rahatlatıyorsun da... Kerkük’ü Barzani yerine İran kontrol edince, Türkmen kardeşlerimiz artık emin ellerde diyebilir miyiz?

Kerkük’ü de Irak’la ortak sınırımızı da... Düne kadar Musul’a bırak sokmayı yaklaştırmamak için kıyameti kopardığımız, ‘vahşi bir cinayet şebekesidir, katil sürüsüdür’ dediğimiz, IŞİD’le savaşın dışında tutulmuyor diye olay çıkardığımız Haşdi Şabi milisleri bekleyecek. Milli güvenlik anlayışın bu mu senin?

Sözümüzden çıktığı için Barzani belasını buldu da, bizim gözümüz aydın mı, amacımıza ulaştık mı velhasıl?

Diğer Yazıları

Yorumlar

Yorumlar
Hacı Veli 24 Ekim 2017 02:09
Akif Beki'ye sormak lazım: Barzani'nin referandumunu dünya tanısa sen ne kazanacaktın? Barzani'nin uzun vadeli hedefi Sivas'a kadar Kürdistan. Hedef babasından kalma. Bilmiyorsan Kadir Mısıroğlu'ndan öğren.
Mehmet Demir 23 Ekim 2017 21:01
Akif Bey, ben de aynı şeyleri düşünüyordum. Bu soruyu Devler Bahçeli ye ve diğerlerine sormak lazım.
Hüseyin Özdemir 22 Ekim 2017 22:51
eğer hınzırlığına sormuyorsan,demek ki anlamaya kuturun yetmemiş.çok çalışman lazım çoook.
KARAR OKURU 22 Ekim 2017 17:12
Yüzeysel bakan senin gibi görür
KARAR OKURU 22 Ekim 2017 15:37
KERKÜK ne kürd ne sünni yenilgisi ne türk arap fars ne şii zaferidir.! KERKÜK; Ortadoğu'nun zaferi ABD İSRAİL'in yenilgisidir.
Sozee 20 Ekim 2017 18:04
Akif bey Cok agladim,
KARAR OKURU 20 Ekim 2017 11:26
Kısacası,kürtler olmasında kim olursa olsun mantığını sorgulamanız açısından cesurca buldum.Kaleminize sağlık.Yorumları okuyunca hakliliğiniz daha bir perçinleşiyor...
Dulqarnein 19 Ekim 2017 19:45
büyük resimi görmek icin daha iyi gelisini lütfen.
Dulqarnein 19 Ekim 2017 19:41
sayin Akif Beki bey, sen barzaninin kurdistan haritasini hic gördünmü? büyük kürdistan kim pompaladigini biliyormusun? SIYONISTLER!, Sivasa kadar bir kürdistan ciziliyor, bakin, BEN BURADA SÖYLÜYORUM BARZANI kürt degil, bir yahudi sulaleden geliyor... kirkuk daki barzaninin yardimina belki Raqqa gelen 2500 DEAS teröristleri gözleriniz göremedi.. Bak BARZANININ bölgedeki halkara, araplara türkmenlere ve türkiyeye yaptiklari her gecmisteki ihanetlere ragmen (kaybettigimiz MITciler, barzanin sucundan, katledilen türkmenler, sürgünler, etnik temizlikler, zülümler) tüm bunlara ragmen BARZANIYI kardesce uyardik, REFERANDUM yapma! hayir ve evet cikmasi hic bisey degistirmezdi, sonucu ayni, abd oraya binlerce asker getirdi israili askeri üslerini kurdu, Netanyahu söyle aciklama yapmisti hatirliyormusun? ehm.. netanyahu: "gerekirse barzaniye 200 bin yahudi yerlesimci ve asker göndeririz", Türkiye heseye ragmen kardesce uyardi, referandum yapma... ALEYKUM SELAM
KARAR OKURU 19 Ekim 2017 19:22
Bu yazımızla ABD nin ekmeğine yağ sürdüğünüzun farkındamisin neye kime hizmet ediyor sunuz
KARAR OKURU 19 Ekim 2017 12:07
Ağzına diline kalemine sağlık
KARAR OKURU 19 Ekim 2017 12:02
Sincar' a ve diğer bazı kamplara pkk nın yerleşmesine izin veren, Türkiye nin kendisi icin yaptıklarına ragmen 15 yasından beri ki ham hayalini canlandırmaya çalışan, Kerkük'ü korusun diye pyd yi davet eden, israil bayraklarıyla kutlama yapan Barzani icin üzülmek nedense icinden gelmiyor
Balikci 19 Ekim 2017 05:13
Bu yasanilanlar Kurtler acisindan yikim oldu. Ben sahsen cok uzuldum hem de bir TC vatandasi olarak. Simdi Erdogan'in eli secimler icin daha da kuvvetlendi. Bizim cahil ve irkci surunun cogalmasini sagladi. Zaten irkci, turkcu, kemalist, dinci dusunceler cehenneme gitmedigi surece TC bir karis bile ilerleyemez. Artik kimseyi kandiramazlar Kurt, Turk kardestir palavralariyla. Gerci her iki tarafta da menfaat duskunleri hayli fazla. Kurdistan'in Kurtlere ait bir devlet olmasi aslinda TC nin yararinaydi,ama nedense iclerine fesatlik sokup ve binbir turlu oyunlarla adamlari darmadagin ettirdiler. Uluslar arasi arenada Kurtlere prestij kaybettirdiler. Bunun tekrar geri kazanilmasi nesiller surer. Yazik oldu ve gercekten uzuldum.
cihad 19 Ekim 2017 11:49
3
o oyunları kim kurdu da peşmergeyi darmadağın etti? doğu ve güney doğuyu o bahsettiğin kürt devletinin haritası içinde gösteren ve türkiye yerine israil ile hareket eden barzaniye iki çift lafın olmayacak yani. senin derdin de erdoğanın eli güçlenmiş miş.
KARAR OKURU 19 Ekim 2017 03:55
Komşumuz Irak'ın toprak bütünlüğünün gerek Irak'ın kendisi gerekse komşu ülkeler için önemini düşünerek sevinmiş olabilirler mi acaba? Şu an Kerkük'teki dalgalanan bayrak nedir?
TC* 19 Ekim 2017 02:46
Şu yazdıklarındaki amaç Türkiye'nin ABD'ye karşı ittifak kurduğu İran'la arasını fitne sokmak. Yahu Irak'ta Türkmen'in adı geçmezdi. Irak 3'e bölünecek derlerdi: Sünni Araplar, Şii Araplar ve Kürtler. Bizim Şii Türkmenler isterlerse Sunnilerle isterlerse Şii Araplarla ittifak kursunlar yeter ki güvende olsunlar. Belli ki İran etkisinden ABD ve İsrail'den sonra en çok sen endişe duyuyorsun. Evet seviniyorum birazcık da olsa. Peşmerge bölündü... ABD'nin etkisi altındaki İbadi ve Barzani birbirine girdi...Keşke Peşmerge kaçmasaydı da biraz çatışıp yıpransaydı çok daha güzel olurdu. Ayrıca unutma Türkiye laik bir devlettir. Dine veya mezhebe göre siyaset belirlemez. Ülkemizin çıkarı neyse ona göre hareket eder. İran bizim en kıymetli komşumuzdur. Keşke zamanında İsrail ve ABD uyarılarını dikkate alsaydı bütün bunlar başımıza gelmezdi
KARAR OKURU 23 Ekim 2017 12:23
1
tc. ben türkiyeli bir kürdüm benim çıkarım ne
KARAR OKURU 19 Ekim 2017 02:32
Böyle bir tespit analiz cesurca ama gercekten cok yalin abartisiz bir yaziyi son yillarda hasret kaldigimiz gercekten adam gibi gazeteci diyebilecegim bir yazi okudum.bazi türk kardeslerim yazara kizmasin inanin oyledir kürtleri bu davranislar üzmekte derin yaralar birakmakta karsi düsüncede ol hic sorun degil ama bir gercege ne olur vicdanli yaklas kendini kürtlerin yerine koy birazcik ampati kur bütun önyargini bir saatlik bir kenara emanet birak ve sadece vicdanli bir insan olarak düsün yahu yunanla kardes olduk iranla olduk irakla olduk suriyele olduk filistinle olduk her barbarliga karsi israille bile dost oldunuz ya bir kezde kürtlerle dost kardes olmayi dene varsayki kürtler hata yapti kusur etti ama yav unutmaki vallahide billahide yine en kötü gününde kürd kardesin yaninda olacak.yasasin halklarin kardesligi.weranşar
KARAR OKURU 20 Ekim 2017 08:29
4
Benim heryanım Kürt kardeşimle dolu askerde işte otobüste seyahatte düğünde dernekte heryerde birlikteyiz Irak'taki Kürt kardeşlerimizden bahşediyorsan devlet kapılarını sonuma kadar açtı daha nasıl kardeş olunabilir.kalleşçe Mehmetçiğe sıkılan kurşunlar bile bizim kardeşliğimizi bozamazken Türk'ün kürde sırtını dönmüş başka herkesi kucaklamış gibi yazı yazmanız ilginç
KARAR OKURU 20 Ekim 2017 09:59
1
Ustadım ne kadar güzel yazmışsınız Keşke sizden biraz daha olsa şu ülkede inan o zaman Türkiye
KARAR OKURU 19 Ekim 2017 02:10
İnanin turkiyeli bir kürd olarak günledir düşündüm fikrimi meşkul eden tamda sizin bahs ettiklerinizdir ben halklarin kardesligine inan bireyim her ne kadar kürtlere karşi bu düsmanca pervasizca niyet beyan etselerde icimde inandgim ve gittikce azalan ama yinede umud kirintisi besledigim turkiye halkiyla kardeslik duygu bagimi canli tutmata ozen gosteriyorum heleki bu günki türkiye ortaminda sizin gibi yüreklice bastirilan ötekilestirenlerin Sesi kestirilenlerin yuregi dili olmanizdan dolayi halklarin kardesligine olan umudumu buyuttunuz.yazinizin tamamini okudum ve ilk defa sizin yazinizi okuma şansim oldu inanin hayran kaldim bu degerlendirmenize.mansetlere bakip devlet akillarinin agzindan cikanlara baktikca kendime sordum neden nicin bu buyuk ofke kin dusmanvari tavirlar kürtler bunu hak etmedi sanmasinlArki kürtler bu duruma kayitsizdir gittikce duygusal kopusa gidiliyor kürtler sesizse icinden kirgindir üzgündür bukadar zalimce kürd düsmanligi neden.sevgi ve sayilarimi sunarim
osmanliturk 19 Ekim 2017 00:22
...
KARAR OKURU 19 Ekim 2017 00:03
Barzani kaybetti de sayın Beki.. Görünüyor ki sen de kaybettin.
KARAR OKURU 19 Ekim 2017 00:02
Tarih basiretsiz ve caban yazarlari(!) da yazacak, sizin gibi ferasetli ve cesur YAZARLARİ da... HAK, haklilarin ve hakki haykiranlarin yardimcisi olsun. Vesselam.
Sevgili kardeşim, Bir Kürt olarak yüreğine ok gibi saplanan "küfür,hakaret,kürtlere ölüm tamtamları" karşısında yazdıkların değil yazmadıklarındır asıl önemli olan....Haşti Şabi denilen cinayet şebekesi,gencecik sünni müslüman kızlara tecavvüz ederken ve kocalarını işkenceyle katlederken dünya gene sessizdi....Ve şimdi bu cinayet şebekesinden bile ilham alan Türk kardeşim....Utan...Antepte Fransıza,Dersim kapılarında yalınayak Rus'a,Çanakkalede İngilize kurşun atan Kürtten utan....Altı üstü barışçı bir referandum yapıldı...Kendi halkına "Ayrılmak istiyormusunuz sorusunu sordu" hergün " halk ne istiyorsa onu yapacağız" diyen siz değilmisiniz..? Ne büyük bir suç işledi bu Kürtler...
kadir 19 Ekim 2017 10:53
3
Altı üstü barışçı referandum? Barzani mossad ajanları ile poz verirken uzun yıllardır kendisini koruyan Türkiye'ye vefasını bölünmüş Türkiye haritaları ile mi ödüyordu? Kerkük'ü pkklı teröristlere teslim ederken neyi düşünüyordu? Haşdi Şabi konusunda aynı fikirdeyiz. İçinde Türk, Kürt ,Arap olması önemli değil eli kanlı bir cinayet şebekesidir. Sünni Kürtler ile Türklerin ortadoğuyu kontrol etmesi ve batıya peşkeş çekilen petrolü bölge halkının ve müslümanların hayrına kullanacağını düşünüyordum. Ama Barzani İsrail, Abd ve İran tarafından oyuna getirildi. Barzani'nin son 2 aydır yaptığı her toplantılarda İsrail bayraklarının ve mossad ajanlarının ne işi olduğunu söyleyebilir misin bana?
KARAR OKURU 19 Ekim 2017 14:11
2
O zaman bir kaç yüzbin aynı milletten olan toplumlar, etnik yapılar toplanıp ayrılıp ayrılmama kararı için referandum yapsın öyle mi? Çok mu mantıklı?
KARAR OKURU 18 Ekim 2017 21:55
Bir oyun bozuldu baska bir oyun kuruluyorsa yine oyunbozan Turkiye Cumhuriyeti milletiyle devreye girer cay cek Akif abime.
KARAR OKURU 18 Ekim 2017 21:41
Ulkem de siyaset demek,insanlar nazarinda demogoji demektir... Bir ulkenin politikasi guvenlik strateji uzmanlari tarafindan dile gelirse onumuz karanliktir...
İmanlı Türk 18 Ekim 2017 21:29
Bu mantık Edirne'yı Enver alacağına Bulgar alsın mantığıdır. Bir Türk olarak Kürtler' den hakikaten nefret edildiğini (özellikle milliyeti imanından üstün tutan kimselerde)anlamış bulundum.Bütün basın (Karar hariç )Kürtler'in arkasında Amerika İsrail İngiltre Almanya Fransa Rusya vs.gibi ülkeler var diye pompalıyordu( ulan kimse de demiyor ki bu ülkeler varsa bu devlet 40 kere kurulmuştu) İki İsrail bayrağı ile Kürtler yahudi oldu ki İran bu algıyı çok güzel yönetti.Kardeşim desteği sen verseydin senin bayrağın dalgalanırdı.Ben Kürtlerin ayrılacağına hiç bir zaman inanmadım bu örneği hep verdim Türkler ve Kürtler şu an dünyada ki en entegre iki millettir.40 yıllik savaş bile buna engel olamıyor.Ama küfür hakaret ayrıca aç bırakırım gibi tanrıcılık oynamalar Rabbimiz tarafından bize çetin bir sınav olarak dönebilir.Ayrıca maalesef İran Orta ve Güney Irak tan sonra kuzey de de tamamen hakim olacak yani bu sefer Edirne Enver'in değil Bulgar'ın olacak.
KARAR OKURU 18 Ekim 2017 21:21
Evet kaybettik de barzani efendi hesab etmedi mi bunlari..
KARAR OKURU 18 Ekim 2017 21:10
Abi eline sağlık iyi özetlemişsin
kamil 18 Ekim 2017 20:54
Gercekten de Barzani, pek cok Kurd'un de tepkisini cekecek sekilde Turk dostu idi. Ustelik petrolu yari fiyatina Turkiye'ye satiyordu. Barzani kaybetti, Turkiye de kaybetti.
KARAR OKURU 18 Ekim 2017 19:51
Size ne oldu hazmedemediniz oyunun sonunda deve kuşu gibi kafanızı kuma sokarsiniz bu reis vatani için yaptıkları sizlerin yağlarını eritiyor deyimi inanç siz lar
KARAR OKURU 18 Ekim 2017 19:45
ABD ve Avrupa'nın sessiz kalışı bile isteye.Çünkü esas planda bizi İran'la karşı karşıya getirme amacı var...
AH AH DEVLET BÜYÜKLERİMİZDE SİZİN KADAR ÖNGÖRÜLÜ OLSAYDI ? GÜNEY SINIRIMIZDA İRAN OLMAZDI . İRAN İRAN TARİH BOYUNCA NE ZAMAN BİZE DOST OLDU Kİ .ŞİMDİ GÜNEY KAPIMIZIDA TESLİM ETTİK
KARAR OKURU 18 Ekim 2017 18:39
Kesinlikle doğru tespit.
KARAR OKURU 18 Ekim 2017 17:33
Iraklı Türklerin çoğunluğu Şiadır. Yani Bilinen ismiyle Türkmenler. Kerkük nüfusunun önemli bir kısmını Şia Türkler yani Şia Türkmenler oluşturuyor. Haşdi Şabinin tamamını Şialar oluşturuyor. İçerisinde çok fazla Şia Türkmenler var. Mezhebi açıdan bu gayet normal. Şia Türkmenlerin İranla irtibat içerisinde olmasıda mezhebi açıdan gayet normal. Kaldı ki Irak halkının çoğunluğunu Şia Müslümanlar oluşturuyor. Akif Beki mezhebi de göz önünde bulunduralım. Artık Şia Müslümanlara karşı şu fobinizi bir kenara bırakın. Kabul etsenizde etmesenizde Irak başbakanı Haydar El İbadidir. Kabul etsenizde etmesenizde Irak halkının çoğunluğunu Şia Müslümanlar oluşturuyor. Kabul etsenizde etmesenizde devletimiz Irak merkezi hükümetle ilişki içerisinde olmalıdır. Geç de olsa devletimiz bunu yapıyor. Ve devam etmeli merkezi hükümetle asla ilişkiler kesilmemeli. Doğru olan bu. Irak başbakanı Şia Müslüman diye halkın çoğunluğu Şia Müslüman diye sırtımızı dönmemeliyiz.
kadir 18 Ekim 2017 19:01
1
artık ırak kalmadı iran oldu. 2003 ırak işgali sonrası şii nuri el malikiyi ve haydar ibadiyi monte eden güç abd dir. ırak halkının çoğunluğu sünnidir ve seçimleri boykot ediyorlar. haşdi şabi içinde türkmen olup olmaması önemli değil suriye de imza attığı katliamlar onlar hakkında yeterince bilgi veriyor. 350 yıl selçuklu,635 yıl osmanlı yaklaşık bin yıllık topraklarımız ve kardeşlerimiz var orada.vasıfsız inönü ile lozanda sahip çıkamadık ayrı konu. doğru olan türkiyenin mirasını her daim gözetmesidir. şu an ıraka girse işgalci olur ama ırak ve suriye cetvelle çizilmiş suni devletlerdir. Allah hayırlısını nasip etsin
Türk Makamlarının Raporları 18 Ekim 2017 19:54
1
Analizinde verdiğin bilgiler tepeden tırnağa yanlış..Sana Barzaninin değil Türk makamlarının hazırladığı bilgiyi yazıyım 1-Kerkük nüfusunun yüzde 52 si Kürttür...Yüzde yüzde 26 sı Sunni Araplardır geri kalan yüzde 22 ise Türkmendir...o Yüzde 22 Türkmeninde yüzde 10 Sunni Türkmendir..Yani Kerkük kentinin yüzde 88 si Sunni Müslümanlardan oluşuyor..Ve biz yüzde 88 i Sunni olan bir kenti Yüzde 12 ilik Şii nüfusa elimizde teslim ettik..Barzani 2 kaybettiyse biz 10 kaybettik...Yazık bu ülke hiç bu kadar dibe vurmamıştı...
KARAR OKURU 18 Ekim 2017 21:37
2
Sırtını daima döndüren ve müslümanları arkada vuran şiilerdir. Müslümanların aralarını bulsunlar, heyhat..
KARAR OKURU 18 Ekim 2017 23:23
1
Bu insan yavrusuna soyleyin Iran in da yarisi %50 si şia türkmeni dir. Unutulmaya ... Bu ahmak da mezhep savasina ateş taşıyor. Kimin ekmeğine yağ sürüyor. Kimin ateşini korukluyor. ..???
KARAR OKURU 18 Ekim 2017 17:33
Cok dogru ve ileriyi gurus bir tespit kalemini dogrudan yana kullandigin ici n tesekkur ederim bu kadar kurt dusmanligi bu kadar kin nefret niye bu hukumet yspiyor unutmasinki hukumetin en buyuk destekcisi biz muhafazakar kurtlerdik hani ummet anlayisi her gun 20 milyon kurt vatandasi n gozune baka baka ahslisi asagilayici suylemleri kullaniyor bu yol yol deyil yani kurt olmasinda kimin elinde kerkuk olurss olsun vay be ne kadar kotu bir toplum mussuz
Rıfkı dayar 18 Ekim 2017 23:59
0
Hükümet hic bir zaman kürt düşmanı olmadı. Teröre meydan okudu. Her geçen kürt kelimesinden kürt düşmanı yaratma hastalığı doğru değil.
KARAR OKURU 18 Ekim 2017 17:25
Kardeşim dedikleri kürde yar olmasında kime yar olursa olsun anlayışıdır bu !
KARAR OKURU 18 Ekim 2017 17:02
Türkiye kaybetti vede kürt düşmanlığı tescillendi hemde ikili oynayan kerkük türkmenleri yüzünden değdimi türkmenlere o türkmenlerki haşdi şabi ta kendisi türkiyeyi tehdit edenlerin ta kendileri kuzey ırakın petrolünü satıyordun hava sahasına bölgesine girip pkk ya operasyon yapıyordun bundan sonra biraz zor çünkü ırak merkezi hükümeti bırakmaz vede pkk nın bitmesini istemiyor millet oyu akp ye verdi gelgörki ülkeyi en düşük oyu alan bahçeli yönetiyor ırkçılık yapan bir toplumu ALLAH ıslah etmez simdi diyeceksiniz nerde ırkçılık yapmış peki peki kuzey ıraktaki referandum yüzünden yapmadın gören diyecek ırak toprakları onun toprağı şimdi o çok sevdiğin soydaş olan hasdi şabiyle koyun koyuna geldiğinde ne yapacaksın gelelim türkiyedeki kürtlere evet kürtler pkk nın hendek kazdığında tercihlerini devletten yana vermişlerdi o yüzdendirki halktan destek görmeyen pkk bozguna uğratılmıştı hatta bunun seçim kanıtı var haziran seçiminde kürtler hükümetin pkk ya göz yumma politakası yüzünden oy vermemişti hazirandan pkk ya operasyon başladıktan sonra kasım seçimlerinde ak parti tekrar kürtlerden oy almıştı şimdi bu kuzey ırak referandumu ve kıçı kırık kerkük yüzünden kürtler anladıki türkler kürtleri sevmiyor vede kandırılıyorlar. şimdi diyecekler efendim destek verseydik ilerde türkiyeden toprak alacaklardı zaten kürtlerin eline pkk nın hendek kazmasında eline fırsat geçmisti ama bunu yapmadılar türkiyeden tercih ettiler güvendiler bunu kimse inkar edebilirmi yok.çünkü kürt halkı hendeğe bölünmeye destek vermedi ama bundan sonrası benim fikrimce inşaALLAH yanılıyorumdur hükümet bağlayıcı birleştirici siyaset yürütmese kürtleri kendi elleriyle hdp ye teslim eder buda demek oluyorki türkiyede istikrar hiçbir zaman olmayacak tek başına hiçbir kazanamaz heleki ırkçı bu olayların coğu mhp yüzünden oldu mhp hiç basa gelemez ülkeyi birdaha karanlığa gömersiniz asıl iç savaş o zaman başlar değdimi kerkükün türkmen soydaş sevdasına hemide ırakın toprağı olan kerküke
aklıselim 18 Ekim 2017 22:44
5
barzanı kerkükü PKK ya peşkeş çekmesi ve Türkıyeyi içine alan kurdustanı ilan etmesi en büyük ihanettir.Hainler kaybetmete mahkumdur...
Rıfkı dayar 19 Ekim 2017 00:02
1
Aklınız bu kadar alıyor. Türkiye barzani ye kırmızı hali serdi. Türkiye pasaportu verdi. Referandum yapma bu tuzak dedi dinleyen kim. Türkiye idlipe girdi kerkuke değil. Kürt düşmanı Ak-parti degil hdp pekaka ve chp dir
KARAR OKURU 18 Ekim 2017 16:40
Senin milliyetin dininden onde bunu hep biliyordum abd irak i isgal ettiginde 100 adet cruse fuzelerini muslumanlarin uzerine attiran bazo yu mu savunur oldun haklisin kavmciligin Allah in dininin onude
KARAR OKURU 18 Ekim 2017 16:29
gerçekten derinlemesine doyurucu bir yazı ..Bu olayla tüm bölgede Irakta kimlerin kazançlı çıktığını hangi gafillerin zavallıların kimlere alkış tuttuklarını görmüş olduk. ve türkiyede de derinlemesine bir etki yaratacağını hep beraber göreceğiz.
KARAR OKURU 18 Ekim 2017 16:15
Cok guzel bir tespit, tam yerinde.
Bedirhan 18 Ekim 2017 16:12
Bir Kürt olarak içim kararmıştı (müslüman araplar ve müslüman türkler -farsları saymıyorum- müslüman kürtlere bu kadar mı düşman diye). 'Müslüman müslümanın kardeşidir' hikaye. Irkçılık gözleri kör etmiş. Bu yazınızı okuduktan sonra 'böye vicdanlı sesler de var' diye düşünerek rahatladım. Tebrik ediyorum.
KARAR OKURU 18 Ekim 2017 23:27
0
Hic kimse kurt dusmani degil. Amerikanin kurleri muslumanlara karsi kullanmasi ve baska bir irk savasinin baslatilmasi engellenmeli. Ne mezhep savasi nede irk savasi olmali. Muslumanlar kardestir.
Ali Adıyaman 18 Ekim 2017 15:12
Çok güzel bir yazı elinize sağlık, duyarlı olmak insanlıktır saygılar
ahmet düzgün 18 Ekim 2017 16:21
3
hele doğru yazan birileri çıktı.
KARAR OKURU 18 Ekim 2017 18:03
0
dostum bunlar Allah ın dinin ve onun emirlerini unutmus kavmiyetciliği din edinmiş kişiler Bizim sınırlarımızı Allah dan başkası çizemez Istanbulda bizim kerkü de Kahirede Erbilde Müslümanlar tek bir millettir bizim kavmiyetcilik ve menfat perstlikle işimiz yok bu yoda çok kişi gördük sayımız az olsada müslümanlar dimdik ayakda durup zalimler karsında hakkı savunacagız.ABD Irak ı işgal ettiğinde İlk bombaladığı yer kuzey ırakdaki muslumanlardı.İstklala mahkemeleri kurulduğunda ilk asılanlar müslümanlardı.Son sözüm Kürtlüğün Allah ın dinin önündeyse için kararsın İnşallah dinin kavminin önünde olur.Demgrasiyi övdükleri kadar Allahı ululamadılar
KARAR OKURU 18 Ekim 2017 14:24
Ağzınıza sağlık güzel bir yazı kaleme almışsınız. Kudüsü feth eden Selahaddinin torunları bugün çakal haşdi şabiye topraklarını teslim eder duruma düştü bizi derinden yaralayan budur. Bir an evvel bu ölü toprağını üzerlerinden atmalılar. Bugün Kerkükte hem kürtçe hem de Türkmence yasaklandı. sevinç naraları atan ırkçılara önemle duyurulur.
tarihçi 18 Ekim 2017 15:38
35
selahaddinin torunu kürtler değil arkadaşım tarihi iyi bil.tarihte mısırda kurulan türk devleti diye eyyubilerden bahsedilir.kürt devleti demez.
KARAR OKURU 18 Ekim 2017 17:08
3
Hadi ordan selahatin kürttür bunu inkar edemezsin ırkçılık imanınızın önüne geçmiş müslüman ırkçılık yapmaz gerçeğide inkar etmeyin
Rıfkı dayar 19 Ekim 2017 00:05
0
Selahattin eyyubi kim öğren . Kürt ve köledir. Kölelikten komutanlığa ordan devlet başkanlığına ilerledi
nuray 18 Ekim 2017 14:11
Yazınızdan anlaşıldığına göre abd fena bozulmuş.Şimdi oralarda deaş yine hortlarsa anlarsınız abd seyrediyor mu seyretmiyor mu?Taraf tutuyor mu tutmuyor mu?
M Ali Selami 18 Ekim 2017 13:53
Kaleminize Sağlık. Gerçekten tam dediğiniz gibi Kim Kazandı; Türkiye mi, Müslümanlar mı, yoksa Ümmet mi? Kürdistan kurulmadı; Vahdet mi oldu? Ama İran da kaybetmiştir, Irak ta kaybetmiştir....
KARAR OKURU 18 Ekim 2017 16:45
6
Ne okudugunuzu biliyonuz mu? Ummett yok Bazo ABD li lerle kuzeydeki muslumanlari vurdurdu ne cabuk unutuyonuz ummettin siniri mi olur
KARAR OKURU 18 Ekim 2017 13:52
Tebrikler darısı kürt olmasında, Şii olmuş İran olmuş yada hasdir sabi olmuş diyen zihniyetin başına...
KARAR OKURU 18 Ekim 2017 13:35
Allah senden razı olsun akif bey.Çok güzel bir yazı olmuş.Eline kalemine sağlık
Urfalı 18 Ekim 2017 13:34
Biz Kürtler de bu vesileyleTürk kardeşlerimizin bize bayıldığını anladık
KARAR OKURU 18 Ekim 2017 16:47
15
Biz muslumanlara bayiliriz tabi zamanla kimin ne oldugunuda ogrendik
orhan aksoy 18 Ekim 2017 13:31
ABD ,Almanya,İsrail üçlüsü ,Kürtleri İran güdümündeki Şii milislerin kucağına bırakınca ne düşünüyordu acaba.Haçlı uşağı bir "Kürdistan" tanımı demek ki doğru bir tez değilmiş.Sonuçlar bunu gösteriyor. Aslında arada gözden kaçan birşey var, neden bu üçlü ülke en azından islami referansları daha güçlü olan bir kürt yönetimine yardım etmezken aynı anda PYD/PKK ya tırlar dolusu silah yardımında bulunuyor.AK Parti zannediyor ki adamlar bizden taraf.Onlar bir Kürdistan kurulmasına karşı çıkmadılar, dini referanslı bir kürdistan kurulmasına karşı çıktılar.Zaman bize gösterecektir ki,bir Kürt devleti kurulacak ama bunun dinsiz,imansız bir PKK/PYD tarafından kurulmasını istiyorlar.Anladılar ki müslüman bir Kürdistan her an diğer müslüman ülkeelerin safına geçebilir. Açık olan birşey var gavurdan dost olmuyor bunu anladık (zaten biliyorduk ) Bu noktada Türkiyenin kazancı ne oldu.Kerkükteki türkmenlerin bir kısmının şii olduğunu ve aslında zaten iran taraftarı olduğunu biliyoruz. Bu noktada bizim barzaniye yapılan bu operasyoları alkışlamamız aslında başka bir gizli düşmanın olan iranın yayılmacı ( ümmetçi değil ) şii mezhepciliğinin kazanmasından başka bir işe yaramayacak. Türkiye ve ÜMMET Coğrafyası için iyi ilişkilere sahip bir kürdistan mı yoksa İran ekseninden çıkmayan şii tandanslı bir Irak mı daha iyi bunu en iyi yine zaman gösterecek. ALLAH (cc) İttihad-ı İslamı Tez zamanda bize göstersin.
KARAR OKURU 18 Ekim 2017 15:32
1
Haklısın Kürtler müslüman olmasalardı, bu kadar eziyet göremezdiler !dinli imanlı kardeşlerimizden de hayır yok! Hepsi kendine müslüman! Hadisi Şerif de diyorki, kendin için istediğini mümin kardeşi için istemedikçe iman etmiş olamazsınız!
KARAR OKURU 18 Ekim 2017 16:49
8
Muslumanlar tek millettir neden sii sunni yarasini kasiyonuz biz musluman sii yi de sunniyi de aleviyide arabida acemide seviyoz
KARAR OKURU 18 Ekim 2017 18:31
3
insanlar tek millettir.
Urfalı 18 Ekim 2017 13:12
Türkiye miliyetçilik naraları atarken iran hesap yapıyordu türkiye kerkükü itana kağtırdğının farkında değil. Türkiye Kürt düşmanlığında haşdi şabi ile de birleşti. Kürtletden nasıl bir dostluk beklenir. Operasyon ile oluyorsa o başka
d 18 Ekim 2017 12:43
İrana kerkük verildi ama biz idlib e girdik. Günaydın akif bey.İran şii milisleri olacağına ,sünni barzani olsaydı kötü mü olurdu.Yıllarca suriyede insanları esedle katleden iran hemen dostumuz oldu.Dış siyasette ya hata yani bilmiyoruz veya bilerek satıyoruz.Bahçeli de bağırıp çağırıyor
KARAR OKURU 18 Ekim 2017 12:43
Hala mantıklı düşünebilen birilerinin olduğunu görebilmek güzel...
X

Her an haberdar olmak ister misin?

Aşağıdaki butona basarak tüm haberlerimizden anında haberdar olabilirsin. Tıpkı telefonunda olduğu gibi sana bildirimler göndereceğiz. Bu servisi dilediğin zaman iptal edebilirsin.

TIKLA HABERLER ANINDA ULAŞSIN