Back To Top
Arınç neler diyor öyle?

Arınç neler diyor öyle?

 - Son Güncelleme: 07.07.2019 Pazar 08:36
- A +

Ali Babacan’a FETÖ’den soruşturma açılması olayı, FETÖ davalarında ilginç bir safhayı daha Türkiye gündemine taşıdı.

Olay, öncelikle soruşturmanın açılma seyri bakımından dikkat çekici. Babacan bakanlıktan ayrılalı yıllar olmuş. FETÖ davaları başlayalı yıllar olmuş. “FETÖ’nün siyasi ayağı” tartışmaları başlayalı yıllar olmuş. Bir gün Babacan’ın parti kuracağı haberleri piyasaya düşmeye başlıyor ve düğmeye basılıyor. Önce Hazine’de çalışan birisinin “Bakanlığı sırasında bürokrasiyi FETÖ’cülerle doldurdu” tarzında bir suç duyurusu, ardından soruşturma…

Aklınıza gelen soru tam da bu alandaki yargı problemini ortaya koyuyor: Babacan parti kurma girişiminde bulunmasaydı bu soruşturma açılır mıydı?

Demek ki bizde yargı bir takım siyasi hesaplarla giyotin görevi ifa edebiliyor.

Olayın ikinci safhası Bülent Arınç’ın bir tv programındaki çıkışı ile devreye giriyor.

Buna geçmeden önce Arınç ile ilgili bir hususa daha işaret etme gereği duyuyorum. Cumhurbaşkanlığı Yüksek İstişare Kurulu üyeliği, alınacak maaş tartışmaları içinde Arınç kendini savunuyor ve aldığı parayı nereye sarf edeceğini söylüyor. Şunlar onun sözü:

“Buradan gelecek olan para ne kadarsa yarısını burs, yarısını da KHK’larla mağdur olan binlerce kişi var. Daire başkanı adam, dava açılmamış, takipsizlik kararı alınmış, ama görevine iade edilmemiş. Bir kısmının eşi evlere temizliğe gidiyor, yumurta satıyor. KHK’larla işlerinden atılmış, beraat kararı almış, kovuşturmaya yer olmadığı kararı alınmış insanlar var. Benim çevremde, ailemden insanlar var.”

Arınç kendini savunuyor ama bu arada FETÖ davaları içinde yaşanan bir dramı da kamuoyu gündemine taşıyor. Demek ki neymiş: KHK mağduru binlerce kişi varmış. Takipsizlik kararı almış, ama göreve iade edilmemiş. Bir kısmının eşi temizliğe gidiyormuş.

Olayın ikinci safhası, dedim ya…

Babacan’a soruşturma haberinden sonra Kübra Par’ın Habertürk tv’deki programına çıkıyor Bülent Arınç. Kendisine Babacan soruşturması soruluyor. Önce “Acaba bütün bunlar bir kurgu-kumpas işleyişi içinde mi cereyan ediyor!..” diye bir cümle kuruyor. Ardından “Eğer bunu Ali Babacan’ı engellemek için yapıyorsanız, bu aksine parti kurmasını çabuklaştırır…”  diye ilave ediyor. Daha sonra da: “Felaket! Çok yanlış. Sayın savcı şunu bilsin. Bakanlar Kurulunda ortak sorumluluk esastır. Bunu düşünsün ve aklını başına alsın…” notunu ekliyor. Sözlerinin bam teli de şu cümlelerde odaklanıyor:

“Bu savcılar hukuku biliyorlarsa bence Sayın Cumhurbaşkanımıza ve bugünkü hükûmete karşı bir yanlışın içindeler…” 

Kübra Par hemen soruyu soruyor:

“Hukuken mi siyaseten mi?” 

Arınç devam ediyor:  

“Hukuken de yanlış, siyaseten de yanlış. Bir bakanın yargılanması için Anayasada özel hükümler vardır. Yani bir bakanın icraatı içinde soruşturmaya konu olacak bir şey varsa, burada bakanlar kurulunun ortak sorumluluğu esastır. Siyaseten de yanlış… Demek o günkü başbakana gücün yetmiyor, bu yüzden onun bakanından hesap sormaya kalkıyorsun. Yarın onun avukatı mahkemeye gelip ortak sorumluluğun bakanlar kuruluna tevcih edilmesi gerekir dese, evet  ben de bunu istiyorum mu diyecek? Sayın Savcı bunu düşünsün ve aklını başına alsın…”

Bu gelişmelerin peşinden Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı kovuşturmaya yer olmadığına karar veriyor ve dosya rafa kaldırılıyor.

Size göre nasıl bir şey oluyor burada? Arınç ne diyor ki dosya rafa kalkıyor?

Bülent Arınç’ın savcıya hitaben “Aklını başına al ey savcı!” demesi gelişigüzel seçilmiş ifadeler değil. Demek istiyor ki “Sen Babacan’a soruşturma açarken aslında “Dönemin Başbakanı” olan Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı hedef aldığının farkında mısın?” Hatta böyle bir niyet olabileceğinden kuşkulandığını da anlıyorsunuz sözlerinden.

Olan bitene baktığınızda Babacan’ın, “sorumluluk taa yükseklere ulaşabilir ihtimali”yle FETÖ soruşturmasından kurtulduğunu anlıyorsunuz.

Babacan – FETÖ şu bu… O günkü iktidar döneminde içinde “İMAM” bulunmayan devlet kurumu mu vardı? Her şey hep birlikte yapıldı. Bugün ise altta kalanların canı çıkıyor. “KHK mağdurları evet büyük mağduriyet yaşıyor”, ama onun ötesinde bizatihi “yargının mağdurları” da var. Ne de olsa herkes “ortak sorumluluk” alanına girmiyor! Ahmet Altan ile Nazlı Ilıcak’ın “Hükümeti devirme suçu işlemediği”ni, dolayısıyla ağırlaştırılmış müebbetlik olmadığını taaa Yargıtay’da görmedik mi! Alman Gazeteci Deniz Yücel’e haksızlığın tazminatı da AYM’den çıkmadı mı? Türkiye’nin en büyük sancı alanı Yargı’dır vesselam.

 

Diğer Yazıları

Yorumlar

Yorumlar 600 Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Melik 10 Temmuz 2019 14:08
Sayın Taşgetiren; AKP güç kaybetmeye başladıktan (ki siyasetin doğası gereğidir) sonraki istisnasız tüm yazılarınız bana atalarımızın "batan gemiyi ilk fareler terk eder" sözünü hatırlatıyor...
KARAR OKURU 12 Temmuz 2019 14:41
0
Tasgetirenin yazılarını takip ederseniz kemalistlerin zulmü döneminde kemalistleri, fetö nün borusunun öttüğü dönemde fetöyü eleştirdiğini görürsünüz.En çok mağdur ediler gazeteciler tahmin edildiği gibi aydın doğan medyasın dakilerden çok mağduriyetleri dillendirilmeyen kimseye yaranamayan (yaranma ihtiyacı da olmayan) bağırmayan ağlamayan umumun ifadesi ile "muhafazakâr medyanın" asil ve adil yazarları olmuştur . Hakan albayrak mustafa islamoğlu ahmet taşgetiren sadece birkaçı bu gazetede çok bulursunuz onlardan. Bu yazarların eleştirileri adalet ve kalkınma partisi nin güç kaybetmeye başlam
KARAR OKURU 10 Temmuz 2019 11:53
28 şubatı ben yaptım, basın bildirisini ben Hazırladım Diyen Doğu Perinçek kanal kanal geziyor. APO un kardeşi darbeyi Enistesinden öğrenen Sn Erdoğan'ın Apo'nun kardeşinin kırmızı bültenle arandığını bilmediğinden VS vs...... 15 Temmuzu bilemem ama 15 temmuz sonrasını 28 şubatı yapanlar yapıyor. Eğer değilse, haydi tutuklayın Perinçek'i. Resmen itiraf etti.
KARAR OKURU 08 Temmuz 2019 15:34
Türkiye'de adil yargı yok iddiasını dile getiriyorsunuz.28 Şubat'ta 1997'de varmıydı?12 Eylül 1980'de varmıydı?1971 muhtırasında varmıydı?27 Mayıs 1960'ta varmıydı.1930'larda İstiklâl mahkemelerinde varmıydı?Üstelik İstiklâl Mahkemeleri marifetiyle binlerce insan(Devletin resmi arşivlerinde 15 bin)idam edilirken adilmi yargılandılar.Şimdi Katı lâikler,Kemalistler ve sahte Atatürk'çüler diyecekler;"O zamanın şartlarına göre değerlendirmek lâzım."Bizde şimdi ülke FETÖ kâbusunu yaşadı ve halen yaşıyor.Bizde;"Şartlar böyle" diye adaleti görmezdenmi gelelim?Bu mantık doğrumu?
KARAR OKURU 08 Temmuz 2019 19:17
0
Eskiler kötü diye bizde mi kötülüğe devam diyeceğiz.Bu ülkeye iyiliği kim getirecek o zaman...Eski sistemden halk bıktığı için 17 yıldır hiç kimseye vermediği yetkiyi verdi.Güvenmek istedi."Kim gelirse gelsin artık düzelmez" diye halk ümitsizliğe düşerse o zaman 20 yıl öncesinden daha kötü olur ortam.
Karar okuru 10 Temmuz 2019 06:41
0
Kotuden ornek olmaz. 30 - 50 sene once yasananlari ornek gosterip bakin simdi daha iyi degilmiyiz demek yapilan yalnisliklari ortmek icin gecmise siginmak demektir. FETO kabusu bir anda ortaya cikmadi isbirligi yapildi bakanlar milletvekilleri gitti geldi yaptiklari hersey ovguyle karsilandi. Enaz 10 sene kolkola gezildi. Insanlarin FETO nun pesinden gitmesine firsat verildi. Bu arada Ergenekon diye nice hayatlar iftirayla karartildi. Simdi bunlarin pesinden giden kadar bu orgute yapıya izin veren heryerde ne istedilerse verenlerin hic mi sucu yok?
KARAR OKURU 08 Temmuz 2019 14:05
Adaletin gerçekleşme yollarından biri de suçluların cezalandırılmasıdır. Adalet mülkün temelidir derken bu nokta da göz önünde tutulmalıdır.Suçlulara şöyle veya böyle destek olmak da ayrı bir suçtur.Dolayısı ile kamudan suçluların ayıklanması gerektiği gibi,onlara destek olanların da ayıklanması gerekiyordu. Başka türlü Fetö'den nasıl kurtulacağız?
KARAR OKURU 08 Temmuz 2019 11:26
Adalet Bakanlığı FETÖ nün yargıdan temizlendiğini açıklaya lı hayli zaman oldu. Artık adaletin terazisinin sașmamasını beklemek hakkımız değil mi? Adalete olan güven neden alt sıralarda? Adaletsiz uygulamaları hâlâ devam ettirenler kimler peki?
KARAR OKURU 08 Temmuz 2019 09:56
Yönetimin elbetteki aksayan kısımları var.Her şey sütliman değil.Burası dünya cennet değil.Devlet ile çatışma olmaz.Devlete baş kaldırılmaz.Peşine düştüğünüz kişi devlet değil.
KARAR OKURU 10 Temmuz 2019 11:47
0
Öyleyse 28 şubatta neden devlete başkaldık? Bir mazlumun hikayesi her platformda anlatılırdı. Başörtülü olduğu için hastanede muane edilmeyen Hatice hanım.... Arkadaşlar gözünüzü açın lütfen binlerce kişinin kucağından çocukları alınıyor, hücrelerde yatırılıyor, Mericte çocuğunu ve torunlarını kaybeden baba kokusundan polise gidip "çocuklarıma ulaşamıyorum" diyemiyor. Siz halen devlet diyorsunuz. Ben bir ımamhatip mezunu olarak diyorum ki, AKP bütün kutsallarimizi yoketti. 28 şubat mağduriyetleri hem rakam, hemde zulüm açısından neredeyse hiç hükmünde....
KARAR OKURU 12 Temmuz 2019 08:04
0
arkadas agzindan yanmamis konuşuyorsun, bizzat tanidigim havaci yarbay var, 1.5 yıldır tutuklu fetoden. Fetocu bir astsubayin, yillar once bir kez gordugu bu sahsa iftirasi yuzunden iceride yatiyor. Bu sahista ne bylock vs hicbirsey yok. Bu yarbayin Avukat diplomasi olmadigi halde, guya fetoculeri yillar once avukatlik diplomasi ile kollamis, atilan iftira boyle alcakca. Diploma yok ortada, hiçbirşey yok. Bu insan mesleğinden atildi ve içeride hala. İtiraf adi altinda konusan fetocu ise disarida.
KARAR OKURU 08 Temmuz 2019 08:05
İnsanları aptal yerine koymayın.BAYLOCK programı öyle herkesin indirebileceği bir program değil.Türkiye'de yedisinden yetmişine binlerce insan akıllı telefon kullanıyor.Çeşitli haberleşme programlarını indirip mesajlaşıyor.BAYLOCK öylemi?Her babayiğit bu programı indiremez.Bir tanıdığımın yakınının ifadesine göre,BAYLOCK'a üye olmak için,iki kişinin referans olması gerekiyormuş.O kadar kolay değil ona üye olmak.Bizimle alay etmeyin.Söyleyin BAYLOCK'u niçin o malum guruba meyli olanlar ve mensup olanlar kullanıyor özellikle.Hiç düşündünüz mü?Kendinizi niçin BAYLOCK'la devletten gizliyorsunuz?
okur 08 Temmuz 2019 10:06
3
yanlış ve eksik biliyorsun
KARAR OKURU 08 Temmuz 2019 11:25
2
"Bir tanıdığımın yakınının ifadesi"
Muhtefi. . 08 Temmuz 2019 12:32
5
08:05 aynen oyledir..Bende niye BAYLOCK yok..:))..burada Hükumete amansız (maskeli,amacli) saldiran Fetoslar var.Fakat Dobra eleştir,eleştirelim Eyvallah partizan olmayalım, yaziyorlar Mağdur ayakları. Yok Imam'mis, Öğretmenmiş,miş cok temizmis, ahlakliymis, herkeste öyle biliyormuş.:) Yakın komşumun çocuğu Fetoslarin dershanesine gitti. O Abiler gelmiş o zaman Seni yerleştirelim araya, buraya,,demiş ki niye yapıyorsunuz. ! Takmamis Abilerı :)). Şimdi o çocuk Önemli bir makamda. .yemezler Fetoslar. İtiraf edin.Temizlenin. !
KARAR OKURU 10 Temmuz 2019 11:48
0
Iyiki de gizlemisler. 28 şubatta bende kendimi refah partili olmaktan gizlerdim. Karşımdaki alcaklarin, hukuk, insan hakları kutsal değerleri dikkate almadan yapabileceklerini düşünürdüm. Devlette hukuk olmazsa, insanların Annesini babasını bile gizlerler. Hukuk olsa kimse hiç bir şeyini gizlemezdi. Şimdi sizce kim, neleri gizliyor düşünebiliyor musunuz? Bu günün İnsanları düşüncelerini bile gizlemek zorunda kalıyor.
KARAR OKURU 12 Temmuz 2019 08:05
0
Arkadasin mor beyin cgnat kumpaslarindan hic haberi yok. Hatta garson kod adli adinin servis ettiği listeden. Havuz medyasini izlersen, eksik ogrenecegin kesin. Sana gösterilmesi gerekeni gosterir, magdurlardan hic bahseder mi Allah askina sorarim. Gercek magdurlardan kastim.
TR 31 08 Temmuz 2019 05:49
Yazilarınizda ne olursa olsun adaletten şaşmayınız diyorsunuz . ......."Bir topluluğa olan düşmanlığımız bizi onlar hakkında adaletsizliğe sevk etmeyecekti”......hakikatı ortadayken siz biliyormusunuz hapishanelerde "BAYLOCK" denilen bir programı kullandiiar diye yüz binlerce insana zulüm ediliyor.Bir haberleşme programını kullanmak suç olmamalı .Konuşmaların ıçeriğı önemli olduğu gibı mesajlarında ıçeriğine bakılmalı 15 Temmuz hain darbesiyle ilgisi olmayan bu mesaj programını kullananlar berat etmelidir.
KARAR OKURU 08 Temmuz 2019 05:39
Bu gün ektiklerimizide yarınlarda hasat edeceğiz.Arkadaşlar;Mevcut hükümetin çok hataları var.Saymakla bitmez.İnsaf düsturları çerçevesinde eleştirilmelidir.Hemde her zaman.Hükümeti eleştirirken FETÖ belasını unutur veya unutturursak vay halimize.Artık nerdeyse namazında ve abdestinde birisi olarak nerdeyse kendimizden bile şüphe edeceğiz.Acaba bende uyuyan hücremiyim?Bu FETÖ musibeti İslâm ümmetinin üzerine bin senede bir çöken çok feci bir musibet.FETÖ mağdurlarının müsebbipleri Amerikadaki Delikhanesinde saltanat sürüyor.Bu kardeşlerimiz sitem edeceklerse en başta ona etsinler.
Veysel Tunç 08 Temmuz 2019 21:58
0
Eleştirdiklerinizi ne kadar sorguladınız, kulaktan dolma bilgilerle yorum getiriyorsunuz,adaletin terazisi; hiç doğru çalışmadığını hepimiz biliyoruz bu şartlarda kimin doğru yazdığını veya söylediğini nerde bilebiliriz.Şefaflık olmadığı sürece doğruları öğrenemiyeceğiz.
KARAR OKURU 08 Temmuz 2019 05:30
Ölmüş,dünyadan alakası kesilmiş ve tarihe mal olmuş şahsiyetlere her ne olursa olsun hakaret edilmesin.Ama eleştirmek!Kimse alenen diktatör diyemez.Derse başına çorap örülür.Peki ya Recep Tayyip Erdoğan halen sağ ve Cumhurbaşkanı.Ona her gün alenen ve yüksek sesle hakaret ve küfürler ediliyor.Diktatör deniyor.Gerçekten diktatör olsa,söyleyenler çoktan giyotine giderlerdi.Vicdanlı olun.Cumhuriyet kocaman bir resimdir,bir yüz yıllık.Resmin tümüne bakın kı doğru karar veresiniz.Kesip,biçmek doğru değil.İşinize geldiği gibi konuşmayın.Dün ne ekilmişse bu gün onu biçiyoruz.
KARAR OKURU 08 Temmuz 2019 05:17
Be hey kardeşim;Tek parti dönemine dua edelim öylemi?Yasak edilen senin kitabın değil.Yasak edilen senin ezanın değil.Başından zorla örtüsü çıkarılan senin annen veya babaannen değil.İstiklâl mahkemelerinde yağlı urgananla idam edilen binlerce insan senin deden değil herhalde.Senin tek parti diktatörlüğüne dua etmeye devam et.Allah belki kabul eder.Zahmet olmazsa dua etmeden önce abdest al ve iki rekat namaz kıl,ondan sonra dua et.Ben Atatürk'e diktatör demiyorum.Buna haddim yok.İyisiyle,kötüsüyle bir şeyler yapmış.Kazara birisi söylese kendini savcının karşısında bulur.
Karar okuru 08 Temmuz 2019 02:43
Liyakat gozetilmeden sunun bunun adami diye yaptiklari atamalar FETO yu dogurdu. Nereyi istedilerse orayi verdiler. Hak edenlerin hakkini yediler. Bugunde ayni seyi yapiyorlar. Kendi adami olmayanlari KPSD den en yuksek puani alsalarda eliyorlar. Hak yemeye devam guya islami parti...
Karar okuru 08 Temmuz 2019 01:41
FETO sizmamis bizzat birileri tarafindan yerlestirilmis. Sucu sagda solda aramaya gerek yok en basta bu pisligi icimize sokanlardan hesap sormali. Arinc ta bunu itiraf etmis. Biz izin vermeseydik bunlar devlet kurumlarina giremezdi demek istemis.
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 22:29
Bu demektir ki derin yapılar fırsatını bulduklarında harekete geçip bütün iltisaklılara ilişecekler düşmeye görsünler sizi...
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 22:27
Bu ülkede madur olanlar çinde yumurta satan ilçe müftüsü gördük öğretmen hizmetli ve daire başkanı farketmiyor zulüm kimlik sormuyor şaşakçıların gürültüsünden sesler duylmadı 26 yasında ağır engelli ve ağır hasta bir kız babası ahlaklı dürüst ve namuslu bir babayı önce işinden attılar sonra ahlaksız ve sarhoş bir yakının şikayetiyle dava açtılar terör örgütü üyeliğinden biryıldır yargılıyorlar bu sadece benim yaşadığım mektup yazmadığımız makam kalmadı en son mektubu kanatın ve mevcudatın sahibine yazdık ve hakkımızda vereceği kararı bekliyoruz bilmiyorlarsa RABBİMİZ görüyor ve herşeye kadir
Süleyman d. 07 Temmuz 2019 21:01
Bildiğim kadarıyla "Dönemin Başbakanı" Sn. Davutoğlu idi?
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 23:46
0
Yanlış biliyorsun. Babacan o dönemde bakan bile değildi.
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 20:54
Herşeyi biliyorsunuz maşallah.
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 20:53
Feto magdurlarinin acisini fetodan cikarin hukumetten degil. Yav ne fetoymus ne okunmus bir adammis bu herkesin gozune ufluyor
Mustafa ALSANCAK 07 Temmuz 2019 19:10
Belki istemeyerek de olsa Bülent ARINÇ doğru bir noktaya temas edlyor ve dlyor ki savcı dava açıp. Babacan'nin parti kurma çalışmalarına hız kazandirabildigi gibi o dönemin başbakanı olan sn ERDOGAN',İ bir sürü problemle karşı karşıya bırakabilir. Babacan bakanlığa aldığı elemanlar AKP'nin de okey dediği bilinen bir şeydi. Feto ve yürüttüğü çalışmalar Akp tarafından devamlı destek görmüştü. İnsanlar kendi kabahatlerini kapatmak için BABACAN'İ GUNAH KEÇİSİ YAPMA PESİNDELER.SAGLAM ESASLAR UZERİNE KURULMUS YENİ BİR PARTİ AKP İÇİN BUYUK RAKİP OLABİLİR. BABACAN VE DAVUTOĞLU AKP'Yİ İYİCE SALLAYABİL
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 18:56
Sayın taş getiren ismet özelin taşları yemek yasak diye bir kitabı var sizin taşlarınız bize artık gül gelmiyor
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 17:19
Diyorsunuz ki : Reis koltuğu bırakamaz. Bırakırsa ...
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 19:07
2
Kanun yok biri parti kurmaya çalışır fetocu biri aday olur binelli suçlu derler hirsiz derler ıktidar bunu yaptıkça kendi ayağına sıkıyor şahsen ben şu ana kadar akp dedim şu an fikirler deyisti akp şaşırmış durumda bir aile dagilirsa kendi kendine düşer akp liler okusun
EMEKLİ VATANDAŞ 07 Temmuz 2019 22:33
0
Bırakırsa cumhuriyet savcıları görevlerini yapar diye korkuluyor.O zaman ne cumhurbaşkanı ne de bakanlar yargılanmaktan kurtulabilir,Arınç bunun önünü alıyor olamaz mı?
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 17:04
Yargi siyasi etkilerden arindirilip, tam bagimsiz olsa bile, teknik bilgi ve tecrube acisindan, ucuncu erk olacak ve Anayasa ile verilen yetkiyle adaleti saglayacak durumda mi acaba?
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 16:31
Yarın hakkın huzurunda hakkın alır karınca
Bay Meçhul. 07 Temmuz 2019 15:42
Cem Küçük, Süleyman Özışık ve Latif Şimşek konuşuyorlar. Arınç'IN Babacan'a soruşturmaya yönelik savcıya hitaben söylediklerini açıklamaya çalışırken, Babacan'a yönelik bir soruşturma açılması halinde ortada AK Parti diye bir partinin kalmayacağından bahsediyorlar (Domino etkisiyle hepsini etkileycek). İnsanın aklına şu geliyor: partiyi korumak için soruşturma açılmasın, açılırsa arkası çorap söküğü gibi gelir... Tamam da üç yıldır KHK ile mağdur edilen insanlara reva görülenler??? Hani hukuk önünde hepimiz eşittik. Adalet hepimize lazım. Gecikmeden....
Davut Doğrucu 07 Temmuz 2019 15:39
Aslında durum devenin cevabı gibi... " Nerem doğru ki!"
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 15:30
Arınç bu kısa konuşmasında aslında çok şeyi itiraf ediyor: KHK ile pek çok haksızlık yapıldı, yapılıyor, diyor. Bizler, yani dönemin bakanlar kurulu ve Başbakanı , Fetönün siyasi ayağı içindeyiz, diyor. Bu yetkililer dışında kim kımıldarsa fetö den başı belaya girebilir, diyor. Adalete istediğimiz gibi müdahalede bulunabiliriz, diyor. Ve bunlar bugünkü yönetimin fotoğrafıdır ve bunları bilen Yüksek İstişare kurulu üyelerinin C.başkanı üzerinde etkileri olabilir mi derseniz?
yolcu 07 Temmuz 2019 15:25
arkadaş babcana açilan sorusturma akp nin işine mi geliyor hayir babacanin işine gelir mi evet on numara olur onun için siyaseten magdur olur peki bunu ben görüyorum akp görmuyor mu daha yeni istanbulda magduriyetten ekrem.kazandı ayni hataya bir daha düşeceklerse bıraksınlar bu işi ikincisi bu kadar göz gore göre olmaz ki bunca zamandır nerdeydin ey şikayetci, savcılik demezler mi insanlar derler bu iş buram buram komplo kokuyor o kadar söyluyorum
Muhtefi. . 07 Temmuz 2019 15:14
Neler söylüyor, söyleniyor, yazılıyor, çiziliyor değil. !...neye hizmet ediliyor (maksad,amaç) o önemli eğer ki Ekonomisi olmayan Öğrenciye Kayitsiz,şartsız , amaçsız TÜRK MİLLETİNE Özgür İradesiyle Hizmet icin Onuruyla,Ahlakıyla İnsanlar yetişmesine vesile olunuyorsa Tebrikler sadece. Mağdur olmuş olabilir Ailelere yine Amaçsız, Kayıtsız, Şartsız Hak Namına Özgür İradelerine Golge bile olunmadan Sadaka veriliyorsa kim ne,niye bişey diyebilir. .tabi ki eleştirir, doğru söyler, söylemeli, soylenmeli. Yeri,zamanı bilerek. !
Ahmet Bey, güzel bir yazı. Bundan çok daha açık bir şekilde ifade edilemez siyasetin bu işten kendisini nasıl sıyırdığı veya sıyırmaya çalıştığı. Bülent Arınç mı? Kitabın iki yüzünü de okumaya devam.
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 14:47
Tayyip Erdoğan'ı haklı olarak eleştiriyorsunuz.Eyvallah.Peki ya Atatürk hakkında yazılan TEK ADAM eseri ve Atatürk'e yakıştırılan EBEDİ ŞEF ünvanı için ne diyeceksiniz?Türk Milleti Kızılderili kabilesimidir ve Atatürk bu kabilenin şefimidir.Bu şekildeki ifadelerle Türk Milletini ve Atatürk'ü yüceltmiş mi oluyorsunuz?Bu ifadelerin sahipleri kimler?Atatürk'çülüğü ve lâikliği kimseye bırakmayan kemalist ve katı lâiklik taraftarları.Sizin hak,hukuk,adalet söylemlerinize inanmıyoruz.Hiç inandırıcı değilsiniz.Hak,hukuk,adalet kavramları sizin ağzınıza yakışmıyor.Demagoji yapmayın.
Davut Doğrucu 07 Temmuz 2019 15:40
6
Azıcık izanlı bir insan, şu dönemi görüp yaşadıktan sonra Atatürk veya dönemi için ancak iyi dualarda bulunur!
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 17:11
0
Bi sıkıntı yok değil mi ?
Süheyl CALISKANOGLU 07 Temmuz 2019 14:40
FETÖ'nün Cosmic Odaya girmesi,oradaki bilgilere ulasmasi,Bülent Arinc'in yardimlari sayesinde oldugunu,hatirlatirim.Her defasinda aklima geldiginde,Bülent Arinc'in kulaklarini "cinlatiyorum'(!)..
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 14:34
Atatürk elbetteki tarihimizin önemli şahsiyetlerindendir.Hakaret etmek son derece yanlıştır.Günahıyla,sevabıyla,o bizim tarihimize aittir.Ama sonuçta oda parti kurmuş ve politikaya atılmıştır.Politikacılarda olumlu ve olumsuz yönleriyle değerlendirilir.Atatürk'ün hakiki değer kazanabilmesi için,onu koruma kanunu gibi ucubeden kurtarmak lâzım.Atatürk'ün adını korunmaya muhtaç gibi göstermek,ona yapılan en büyük hakarettir bana göre ve bunu Demokrat Parti yapmıştır.Atatürk'ün partisinin mensupları bunu niçin görmezler.İşlerine böyle geldiği için olmasın?
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 14:26
Tarihteki özel şartları görmezden gelen yok kardeşim.Ben diyorumki;Dün,bugün veya yarın hiçbir şartta adaletin dışına çıkılmamalıdır.Adaletin ağır aksak veya olmadığı yerde hakiki manada gelişmeden bahsedemezsiniz.Osmanlının sonunu getirende budur.Kuruluşundan beri Cumhuriyetin ve kurum ve kavramlarının halen tartılılmasının sebeplerinin başındada Adalet mekanizmasının sağlam temellere oturtulamaması,Cumhuriyetin temeli Adalet olması gerekirken,temeline ideolojik kavramların yerleştirilmesidir.Şeffaflıkmı?Kuruluşla ilgili bir çok soru halen cevapsız.Sadece Allah hatadan ve kusurdan münezzehtir
cumhur 07 Temmuz 2019 14:12
Adalet mülkün temelidir!Hukukun üstünlüğü üstünlerin hukukuna dönüşmedi mi?Fikrimizi söylemekten dahi korkar olduysak ortada bir yanlışlık ve yanlış giden bir şeyler var demektir...
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 13:57
Son cümlede bir tashih yaparak, Taşgetiren’in bu yazısının altına imzamı atarım. O tashih de şu : Türkiye’nin en büyük sancı alanı Yargı’yı kuşatma altına alan başkanlık sistemidir vesselam.
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 13:55
yargı adalet hariç her şey dağıtıyor
Karar Okuru 07 Temmuz 2019 13:50
Sayin Babacan ile ilgili feto iddiasina Savcilik izin verseydi bu is cok genis bir yelpazeye uzanacak ve Sayin Babacan butun kirli camasirlari ortaya atacakti. Boylelikle fetonun siyasi ayaklari ortaya cikacakti.
Özgül ağırlığı olduğunu zannedenlerin,artık ağırlığı falan kalmadı.Gerçi önceden de yoktu ama onlar kendilerinde böyle bir şey vehmediyorlardı.Özgül ağırlığı olanlar veya varsayanlar,bu ağırlıklarının hakkını vermiyorlarsa,sadece lafebeliği yapıyorsa,ağırlıklarını günden güne kaybederler,bu gün kaybettikleri gibi.Söyledikleri de hiç ciddiye alınmaz,bu gün alınmadığı gibi.Lafolsun diye konuşurlar ve de boş konuşurlar,bu gün konuştukları gibi.Arabın dediği gibi:"Kellim kellim lâ yenfa' "Yani;konuş konuş fayda yok.Ne demişler:"Az konuş,öz konuş".Çok konuşup,boş konuşmaktansa;konuşmamak daha efdal
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 13:32
Sayın Bülent Arınç madem aldığınız parayı Khk mağdurlarına vereceksiniz.Benim Size acizane bir talebim olacak.Khk ile yapılan mağduriyetlere son verin.insanların ellerinden aldığınız işlerini geri verin.niye insanları dilenci durumuna düşürüyorsunuz. Bir an önce Adaleti tesis edin ki insanlar size güvenebilsin.yoksa Akp daha çok oy kaybeder nokta.
Şahin 07 Temmuz 2019 13:25
"Hiç kimse yargıya talimat veremez, telkinde bulunamaz" yazan kanun ne oldu bu ara? Arınç söylediği sözlerle yargıya talimat vermedi mi?
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 23:58
0
ne kanunu adam yargıya aklını başına al diyor
Yazık çok yazık 07 Temmuz 2019 12:52
Arınç ne derse desin, savcı nasıl karar verirse versin bence AK Parti tüm bu tartışmaların içinde tüm bu olayların sebebi olarak duruyor ve merdivenlerden üçer beşer atlayarak aşağıya iniyor....
Taşgetiren Okuru 08 Temmuz 2019 04:16
1
Her çıkışın bir inişi vardır. Böyle olacağı körün yolu...
Cumhurbaskani kafasina göre aksam yatip sabah kalkıyor ve yeni yeni kurumlar icad ediyor. Yüksek istişare kurulu gibi kurumlar bir sistem kurumudur ve Anayasa ile düzenlenmesi gerekir. Kendi çalıp kendi oynuyor. Kendi atadigin adamla istişare mi olurmuş. Sonra ekonomik krizde zaten maaş alanlara bu kadar yüksek maaş (ulufe) vermek doğru mu? Bunlarin ne islamda ne de demokraside yeri var. Arınç da kendini ve milleti kandirmasin.
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 12:43
Bugün parlar, yarın sadakati ile durumu kurtarır. Yazar da bir şeyler hissetmeye başlamış galiba, hem şiş hem kebep hesabı.
Vatandaş Adem 07 Temmuz 2019 12:20
Sen yıllarca Akpartide üst düzey yönetici olarak görev yap şimdi Cumhurbaşkanlığı Yüksek İştişare Kurulu üyesi ol,KHKlardan mağdur olanlara maaşından bağış yaparak yardımcı ol.Başkası olsa Fetoye yardımdan yargılanırdı.Yapması gereken en doğru ve mağdurlara en faydalı şey :YİK üyesi olarak,KHK mağdurlarının mağdururiyetlerinin giderilmesi ,hukuki adımların atılması için açıklama yapması ,giderilmesinin için yöntem önermesi gerekirken o 5000 TL zam yaptıkları maaşından sadaka dağıttığını söylüyor.Sadaka değil adalet.
Taşgetiren Okuru 08 Temmuz 2019 04:19
0
Doğru söze ne denir? Eyvallah
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 12:19
Arinc diyorki boyle yaparsaniz hepimiz okkanin altina gideriz diyor. Kapatin su fetonun siyasi ayagi konusunu arastirilmasin arastirilirsa yanariz diyor. Ulkenin butun kurumlarina, fetonun imamlari atanirken hepimiz ordaydik diyor. Rusvet alanlar verenler hersey ortada zaten ama dokunursaniz siz de yanarsiniz biz de diyor ne desin. Oglan daha yeni salindi , ugrastirmayin bizi diyor.
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 14:27
1
Valla on numara tarif etmişsin.
KARAR 'da Kararlı 07 Temmuz 2019 11:45
Yıllar önce,"Neler oluyor hayatta,........ ..."diye bir şarkı vardı.Bunu,"Neler oluyor yargıda veya siyasette"şeklinde uyarlayabiliriz.Evet gerçekten neler oluyor veya neler olacak?Gündem her gün değışiyor. Müebbet verilenlerin,müebbeti bozuluyor,eski bakana'fetö' soruşturması açılıyor.Ardından apar-topar soruşturma iptal ediliyor. Yine,eski siyasetçi yeni CYİK üyesi tuhaf şeyler söylüyor.Yeni parti çalışmaları vs.vs.Birçok yazarın dediği gibi,bu yaz çok sıcak geçeceğe benziyor.Bakalım,yazın sonunda neler olacak,iyi şeyler olmasını temenni ediyoruz.
KARAR OKURU Cemil 07 Temmuz 2019 11:34
Birisi "yargı altın çağını yaşıyor" dedi. Bunu kim ne zaman söylemiş, tahlil yaptığınızda herşey ayan beyan ortaya çıkıyor. Başka da bir yoruma gerek yok... Bu hale getirenler...
Erzincanli 07 Temmuz 2019 11:32
lutfen yazacagim seyleri not edin. Ben istiyorum diye degil ancak zaman gelecek bu insanlar in tumu yargilanacak. Bu sadece bir zaman meselesi.
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 11:30
Güzel çok guzel
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 11:23
Evet tam bir tiyatro yargının geldiği yere bakın Allah aşkına..şimdi birileri bana diyecek yargı tarafsız ve bağımsızdır,Türkiye’de hukukun üstünlüğün vardır. Ben de hadi canım kafa mı buluyorsun benimle dicem .
Menderes YILDIRIM 07 Temmuz 2019 11:17
Ahmet Bey; Yarın AKP ve Tayyip Bey hakkında Yorum - Eleştiri - Beğenmeme - Protesto - AKP den İstifa - Yeni Bir Parti Kurma - Kurulacak olan Yeni Partiye Geçme - Vb. yapacak olursak HAKKIMIZ da her an, SAVCILIK tarafından hakkımız da Ali Babacan Bey gibi soruşturma AÇILABİLİR mi? Bunları yapacaksak, önce arkamıza HUKUK' u değil, Bülent Arınç Beyi mi almalıyız. Bunu mu anlatmak istediniz? Saygılarımla
Menderes YILDIRIM 07 Temmuz 2019 11:18
Ahmet Bey; Ülkemizde ki HUKUK sisteminden anlamamız gerekenleri Bülent Bey TV de yaptığı toplantıda söylemişti. "AKLINI BAŞINA AL SAVCI" diyerek. Şunu mu anlamamız gerekmekte. Bülent Bey bu çıkışı yapmasaydı, savcılık Ali babacan Bey hakkında İŞLEM BAŞLATACAKTI. Demek ki, davanın açılmasının önlenmesi için MASUMİYET - SUÇSUZLUK - Vb. değil, Bülent Arınç Bey lazımmış. Saygılarımla
Muhsin Çelebi 07 Temmuz 2019 10:59
Khk ile ihraç edilen birine zekat vermek caiz midir? Kişinin, suçlu olup olmaması hükmü değiştirir mi? "Komşusu aç uyurken tok uyuyan bizden değildir" hafisinde komşuda Müslüman olma şartı aranmamışken Fetö iltisakı olmaması aranabilir mi? Lgbt ile didişen sevgili diyanet ne buyururlar. Bu sorulara susmanın faturasını yaklaşık on yıl sonra toplumsal travma yaşayarak ödeyeceğiz.
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 10:34
Kubra par mi Veyis Ateş olmasın???
marıç 07 Temmuz 2019 10:06
aklısıra yatırımyapıyor .
İbrahim DİRİ 07 Temmuz 2019 10:00
Arınç 'ı yazdınız "kuddisi okkır" geldi birden aklıma!tabi adam haklı babacan yargılanırsa kendisi haydi haydi yargılanır,sonra kol saatine şerefini satan bakan,önüne yatan bakan.En iyisi kapağı kapatın her yeri koku sardı yine.
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 10:01
Türkiye bu yargı sistemiyle daha öteye gidemez. Herkes herşeyi görüyor.Siyaseti de , ticareti de olumsuz etkilediği bilindigine göre düzeltilmeli. Göçersek hepimiz altında kalırız .
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 09:58
Artik hersey hesap kitap. Adalet yarginin pek umurunda degil. Yargiyi tetikcsi yapan zihniyet dogal olarak bu kalitesizligin kurbani olabilir her an. Erdogan Arinc i yanina alarak siyaseten dogru bir is yapti. Ama ahlaki sorun bir kisiyle asilamiyor malesef. Bunun icin erdoganin daha fazla arinc gibilerine ihtiyaci var.
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 09:55
Bence savcılar doğru bir iş yapmış. fetö cülerin üst tabakasina ilişkin bir soruşturma açmış. Arınç sanırım iş kendine gelecek diye şimdiden ön almak istemiş. Diğer yandan da savcıyı tehtit etmiş. Hakkında ayrıca soruşturma başlatılmalı. Bir de kendini kurtarmak için işin ucu zamanın başbakanına dokunur diye de kaç yere birden mesaj vermiş.
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 09:48
28 şubatın başörtülü merve kavakçıyı savunan 70 yaşını geçmiş Nazlı Ilıcak için ömür boyu hapis veren hakimse, bu yanlıştır diyen yargıtaydaki Hakim değilmi?Aradaki verilen ceza makası bu kadar fazla olurmu?Yargıtaydaki hakimde aynı tip olsaydı sonuç ne olurdu?(Nazlı Ilıcakı savunmuyorum.Bir örnek için.)Merve kavakçıda geçmiş olsun demişmidir Nazlı ablasına?İnsanoğlu ne kadarda nönkördür değilmi?
İbrahim Erdoğan 07 Temmuz 2019 09:23
Sayın Taşgetiren, Doğruları söyleyebilme cesareti gösterebilmek, bir erdemdir... Bunda gecikilmiş olunsa bile!.. Tıpkı bu günkü yazınız gibi...
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 13:21
2
DOĞRUYA DOĞRU DENIR.TIPKI IBRAHIM ERDOĞAN KARDEŞIM DEDIĞI GIBI.AHMET BEY SÖYLENEN CÜMLE YI OKUDUNUZMI ACABA OKUMANIZI VE ANLAMANIZI ÇOK ISTERDIM.BAKİ SELAMLAR HOŞÇAKALIN.
Süheyl CALISKANOGLU 07 Temmuz 2019 09:19
Konu Bülent Arinc'tan acilmis,hic sevmedim hoslanmadim bu zat-i muhteremden,Damadi FETÖ'den yargilaniyordu,neticeyi gercekten bilmiyorum,%1500 "temize cikmistir' Türkiye ne zaman kurtulacak bu zevatlardan?..
Muhsin Çelebi 07 Temmuz 2019 11:08
0
O kadar iş karışık ki detaylı araştırma gerekiyor. Sevip sevmemek bir kenara. Balyozun gizli tanığı bir eski savcı var, her dönemin gizli veya açık tanığı. Arınç'ın damadının adını veren bu kişidir. Güçlülerin gönlünden geçeni bilir, ona göre isim verir. Damat, kimdir necidir orasını bilmem.
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 09:18
Merd-i kıptı şecaat arz ederken sirkatin söylermiş. Gücün tetikciliğini yapanlar, birilerin emri ile sözcülük yapanın tehditkar mesajı ile tornistan ediyor.Bütün bunlar gösteriyor ki ( Silivri davaları, seçim iptalleri, muhalif basına gösterilen baskı v.s.) ülkede hukuk ve adalet diye bir kavramın kalmadığını, karar ve iradenin gücün elinde olduğunu.
Kasım Özdemir 07 Temmuz 2019 08:54
??? Neden
Kartal Vakur 07 Temmuz 2019 08:43
Atatürk tamamen sivil olarak,karşısında rakipleri olmak kaydıyla ve eşit şartlarda niçin bu milletin karşısına çıkmadı veya çıkamadı?Kendisine ve milletine güvenemedimi?Eleştiri yaparken resmin bütününe bakmak gerek Ahmet bey.AK Partiyi ve Erdoğanı FETÖ alçağına mecbur eden katı lâikler ve kemalistler maalesef.Mustafa Kemali ilahlaştıran o zamanki bazı ordu komutanları,yargı mensupları ve CHP'deki kemalist ziyniyeyin FETÖ konusunda sicili başından beri bozuk.İslâmi hayatı kamudan kovarsanız,FETÖ gibi din tüccarlarına mecbur edersiniz bu milleti
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 11:42
1
Şimdi de kamuda islami hayatı diğer cemaatler temsil ediyor. Şeyhinin sözünden asla çıkmayacaklar bakanlıkları parselliyor. Şimdi sen kendini güvende hissediyor musun? Mesele serbestlik değil, mesele itaat kültürünün toplumu getirdiği yer.
Karar okuru 07 Temmuz 2019 08:42
Adalet Mulkun Temelidir... Adaletin olmadigi yerde devletden soz edilemez, olsa olsa bir kabile duzeni var demektir... Su an itibari ile durum budur... Allah sonumuzu hayr etsin... Elinize saglik guzel bir yazi olmus.
Musto 07 Temmuz 2019 08:39
En tepedekinin bilgisi dışında kimse kendiliğinden bir şey yapamaz bir dönem dört bakan yolsuzluk ile suçlanmış birisi isyan bayrağını açmış tepedeki emretti bende yaptım suç varsa beraber yargılanalım demişti ve o sayede diğer üç bakanda akanmıştı.Dönüp dolaşıp her yol Ankaraya çıkıyor.
Kartal Vakur 07 Temmuz 2019 08:33
Cumhuriyetin kuruluşunda bunlar oldumu?Ne gezer.Çok partili sisteme geçinceye kadar tek parti ceberut rejimi.CHP'ye sorsanız1923-1950 arasında çok şeyler yapıldığını söyleyecektir.Doğru söyler.Çok şeyler yapıldı.Ezan ve Kur'an yasaklandı.Tesettür yasaklandı.Din eğitimi yasaklandı.Devletimiz İslâmiyeti temsil rolünü çöpe attı.CHP açısından bunlar Cumhuriyetin kazanımları.Atatürk kendi ideallerini gerçekleştirmede oldukça başarılı.Bu başarılarını demokratik ortamdamı başardı?O zamanın şartları!Sevsinler o zamanki şartları.Pekde sevimli değillerdi ya.
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 11:46
1
Kartal Vakur tarih kendi şartları içerisinde değerlendirilir. Bunu bile kabul etmedikten sonra sana ne dense boş. Toplu iğneden başındaki fese kadar her şeyi yurtdışından alan, okuma seviyesinin yerlerde olduğu bir toplumda ne yapılmasını bekliyorsun? O beğenmediğin dönemde insanlar kulluktan vatandaşlığa yükseltildi.
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 17:23
0
Sevsinler sizin özgürlüğünüzü sevsinler sizin demokrasinizi gibi cümlelerle ülke yönettiğini zanneden zihniyet.
KARAR OKURU 08 Temmuz 2019 00:27
0
kartal vakur şimdi camiye gidiyor musun emin değilimde o beğenmediğim atatürk sayesindedir acaba egede tecavüzcü yunan askeri kazansın diyenlerdenmisin
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 08:33
Buna parti devleti diyorlar. Devletin kurumu TÜİK bir parti zora düşmesin diye enflasyon rakamlarıyla oynuyor. Devlerin kurumu TRT bir parti seçim kazansın diye kırmızı bültenle aranan teröristi ekranlarına çıkarıyor. Devletin valisi kaymakamı bu köyde şu partiye şu kadar oy çıkmazsa vay halinize diyor. YSK yine bir partiye bir şans daha vermek için hukuku ayaklar altına alıyor. Yıllardır söylüyoruz. Bu işin sonu felakettir. Ülke için şans dediğiniz parti ülkenin sonunu hazırlıyor.
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 17:26
0
Ülkenin sonunu hazırladığını düşünen parti ve liderine bu millet önümüzdeki seçimde öyle bi ders verecek ki bu ders tarihe geçecek.
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 08:27
Arınç karakolda doğru söyler mahkemede şaşar.
Kartal Vakur 07 Temmuz 2019 08:23
Cumhuriyet yönetimi ideal yönetimlerden biridir.Temelinde katıksız adalet olması şartıyla.Şimdi bir bakalım.Cumhuriyetin ilanı bile o zaman ki mecliste uzun müzakereler sonunda ve konsessüslemi ilan edildi?İlan edilmesine sözümüz yok.Yöntem ne?Sanki oldu bittiye getirilmiş intibaı var.Cumhuriyet sivil bir yönetimdir.Peki kurucusu sivil olmayı başarabilmişmidir?Başaramamıştır veya sivilleşmesine fırsat verilmemiştir.Doğrusu ne olmalıydı?İlandan sonra üç veya beş sene geçici meclis ve hükümet.Meclis danışma meclisi statüsünde olmalıydı.Daha sonra ise çok partili serbest seçim.
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 08:14
Türkiye'de müthiş bir algı operasyonu var.Bunu da sol zihniyet iyi götürüyor.Başbakanlık ve Cumhurbaşkanlığı yapmış bazıları,hak etmedikleri halde,bu ülkeye en büyük kötülüğü onlar yapmış gibi yansıtılıyor.Birincisi Merhum Menderes, ikincisi Merhum Özal,üçüncüsü Erdoğan.Üstelik üçüde sivil siyasetten gelme şahsiyetler.Bunlar kusursuzmu?Elbetteki hayır.Ama ne hikmetse çarmıha gerilenler bunlar.Bunların dışındaki Başbakan ve Cumhurbaşkanları sütten çıkan ak kaşık sanki.Bu demagoji ve safsatadan başka bir şey değil.İşlerine geldiği için,binlerce saflarda buna inanıyor.
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 08:04
15 Temmuz 2016 Türkiye Cumhuriyeti Devletinin ve bu ülke insanlarının yaşadığı çok ağır bir travmadır.Buna sebep olanların yatacak yerleri yok.Bunlara kalbinde zerre merhamet besleyenlerinde yatacak yerleri yok.Ama Adalet deyince durmak lâzım.Adalette kin,öfke,garez,nefret olmaz.Ülkeyi yönetmenin temeli Adalettir.Lâkin Cumhuriyetin başından beri bu ülkede adalet varmış da,AKP ortadan kaldırmış gibi yansıtmak oldukça yanlış.Elbetteki geçmişte yaşananlar AK Partiyide temize çıkarmaz.Adaletli olmak onlarada vaciptir.Mazeretleri yok hiç bir şekilde.Adalette siyasi ve politik şaibe olmaz,olmamalı!
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 07:40
Veyis Ateş’in programıydı hocam o.
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 07:28
Dort yil kaldi
Evlere temizliğe gitmek pazarda yumurta satmak bunları yapanlar herkes gibi eşit vatandaş sanki kast sistemindeki hindistan da yaşıyoruz
Deli Emin 07 Temmuz 2019 06:57
"Türkiye’nin en büyük sancı alanı Yargı’dır vesselam."Hayır üstad,YÜRÜTMEDİR. Meclis, yasama, yarğı üzerindeki korkutan gölgesidir. Bu ülke günümüz yürütücüleri ve anlayışından kurtulmadıkça huzur olamayacak. Adalet yoksa huzur yoktur. İster dindar ister ateist birileri yönetsin değişmez. ALLAHIN dini adalet üzerinden pratiğe çıkar, adaletin olmadığı yerde münafıklık dini hakim olur. TVde çıktığında iğreniyorum hemen kapatıyorum bazı tipleri görünce.Pişkin,yalancı,sahtekar,zalim, haramzade! Allah ne zaman belasını verecek ve ölmeden görecek miyim diye bekliyoruz.
Özkan 07 Temmuz 2019 06:52
SORU: Hangi ülkede yargı kararlarında mantık aranmaz: A)İran B).Suriye C)Yunanistan D)Afganistan E)Türkiye
Yurdumun insanı 07 Temmuz 2019 06:48
Ahmet bey ben Allah'ın Bakara Suresi 251.de belirttiği cezalandırma, ifsadı önleme sünnetine iman ediyorum. Çünkü örneklerini gördüm. Adil Allah zalimler arasında ayrım yapmıyor. Sadece yaşarken görmek istiyorum. Utanmaz! hem paramızı alıp sonrada bize edepsiz diyor. Ve Fetö AKP işbirliğini itiraf ediyor. Savcıyı bu işe el atıp işbirliğini faş etme diyor. Toplum,muhalif insanlar, ordu, devlet bu AKP FETÖ işbirliği ile zulme uğradı.. Allah bunu hesabını soracaktır. Yoksa Allah'a inanan sayısı düşer. Allah'a buna rıza gösterir mi!
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 06:46
Yar(ılmış)gı mı ülkede mantığınıza acı çektirmek istiyorsanız yargı kararlarına bakmanız yeter
KARAR OKURU Ahmedâ 07 Temmuz 2019 06:43
Sayın Özgül Ağırlık maaşını bağışlama konusunu, sarfettigi sözlerin tepki çekmesi üzerine gündeme getirmesi şovdan başka bir şey değil. Çok samimî ise tüm mağduriyetlerin sona erdirilmesi için çalışır. Allah kimseyi bay Özgür Ağırlık'ın durumuna düşürmesin.
Vatandaş Rıza 07 Temmuz 2019 06:34
FETÖ VE AKP İŞBİRLİĞİ İTİRAFI. AKPli yazar arkadaşım var. AKP liler Burhan Kuzu ağzı ile 4 bakan hırsızdır dediğini söylemiştim. Bana ne zaman, nerede demiş.Bende 4 bakan için yüce divana göndermeyi engelleyen oyları sonrası, kendi ayağımıza sıkacak değiliz ya dediğini söyledim ve jeton düşmüştü. B. ARINÇ'da şimdi açık itirafte bulunmuştur.Utanmadan halkın parasından alıp mağdur edilene verecekmiş. Ülke başına bela eden yardım yatakçı yetkililer ceremesini çeksin.
mizan 07 Temmuz 2019 06:09
Bu ülkede memur olarak çalışmak, şartlarını taşıyan her vatandaşın hakkıdır değil mi? Öyleyse memurluğu bitirilip yerine başkası geçen insanlara niye o kadar acıyor, güya o makamın tek sahibi o imiş muamelesi yapılıyor? Biraz da başka vatandaş gelsin oraya, başkaları da istifade etsin o memuriyetten? Türkiye'de memur saltanatı devam ettirilmeye çalışılıyor maalesef..!
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 05:13
Hangi Allah ın kanunda adaletsizlik var doğrucu Davut u uyaranların adaleti yakınları gözetmeyi o gün zerre miktar hayr ve şer in karşılığını göreceği o günün azametinden yaptıklarının Allah'ın katında çok fena bir iş olduğundan niçin bahsetmezler
Hasan hoca 07 Temmuz 2019 04:52
O da var de sonrada onun ötesinde de de korkma. Ecele faydası yok.
İstanbuloğlu 07 Temmuz 2019 04:16
Sayin hocam;Şunu artık kabul edelim.Yargi adalet dagitmak icin degil yargilamak icin vardir. Yargiç;yargilamanin sonucunda,adil bir kararda verebilir, zulm (adil olmayan) bir kararda verebilir.Cunku; Ne yargiçlarin unvan ve meslekleri,ne makamlari, nede vicdanlari (laik ve sekuler ) adil bir kararin verilmesine dair amir bir hukum barındirmiyor.Sadece yargiclar yargilama yapmak zorunda; Bu yargilamanin sonucunda; yargicin hukmu konjokture gore değisiklik arzeder.Halbuki adil bir yargilama konjokture bagli kalmadan,Her turlu olumlu ve olumsuz sartlar altinda adil bir karar vermek icin çırpınır
mert 07 Temmuz 2019 03:29
ankaradaki soruşturmayı açan savcı naptığını gayet iyi biliyordu olay babacan falan değil bir şekilde fetö soruşturmasını 17-25 öncesine taşıyıp ileriki safhalarda akpartili vekillere kadar uzatmanın kapısını aralamak istedi ama akparti bu tuzağı erken fark edip bertaraf etti.nasılki fetö ilk tuzağını mit müstaşarı üzerinden kurmaya çalıştı şuanki bu soruşturmaları yapan merkez ekipte bir hamle yaptı.bu ekibin arkasında perinçek var.günü gelince hepsi ifşa olur.fetö soruşturmalarını yapan ekip fetöden nekadar nefret ediyorsa reistende okadar nefret ediyor ama belli etmiyor
KARAR OKURU 08 Temmuz 2019 06:27
0
Doğru tespit
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 03:22
Hesap günü çok zor olacak. Ne rütbe ne şan ne makam... Yalın ayak anadan üryan/ Ey gafil artık gafletten uyan
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 02:45
Bülent Arınç Babacan için söylediklerini Meral Akşener içinde söyledi. Yani açılan davaların siyaseten ve hukuken yanlış olduğunu.
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 02:00
Butun bunlar Cumhurbaskani'nin haberi olmadan mi yapiliyor saniyorsunuz? Yargiyi sopa olarak kullanan kim? Birkac ornek vereyim: "Valiye hakaret etti, hapis cezasi alacak, belediye baskanligi da son bulacak"..."Ver papazi al papazi. Biz yarginin seyini yapariz"..."Bunlar casustur, yargi geregini yapsin"...
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 01:43
Ergenekon için Arınç "Türkiye bağırsaklarını temizliyor" demişti. Bağırsaklar temizlenmedi bilakis içine KURT girdi artık. Öyle ki bu KURT iktidarı da ülkeyi de perişan etti. Dümeni eline aldı. Ülke sancıdan dayanamaz hale geldi. Birgun Bağırsaklar gerçekten temizlenecek ama sancılı olacak.
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 01:35
Deveye demisler boynun egri, deve de nerem dogru ki diye cevap vermis...
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 01:29
Sn yazar khk diyerek Arınç ı örnek vererek ki şu an ki konumundan dolayı olsa gerek o kadar çaktırmadan bir kesimi suçsuz ilan ediyor hatta mağdur yapıyorsunuz bunlara Tayyip Erdoğan el atmasa daha çok can yakacaklar Dı sınav sorularıda cabası boş yere mağdur yaratmayın yargımız işini bilecektir sn cumhur başkanı nıda en ters düştüğü Perinçek gibi herkez Birgün hak verecektir
Taşgetiren Okuru 08 Temmuz 2019 04:36
0
Tabi tabi. Bi de herkezmiş:(
? 07 Temmuz 2019 01:28
Arınç'ın atandığı YİK e üyelik bürokratik kadrodur.Bu kadroya başka partilerden de atama teklifleri yapılmış kimi kabul etmiş kimi kabul etmemiştir.Arınç'ın görüşleri kendini bağlar Ak partinin görüşü değildir.Bir gün ara ile Cumhurbaşkanının görüşleri ile Arınç'ın görüşleri arasındaki fark zaten bunu ortaya koydu.KHK lılar la ilgili görüşleri ise problemlidir.Teröre destekten bazı insanların hapiste olduğu düşünülürse hakkında soruşturma bile açılabilir.Gerçekten haklı olarak görevden atılmış olanlar varsa,bunlarda para toplama kılıfı olarak bu sözleri kullanacaktır.
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 01:11
Millet yetkiyi kime verdi ise sorumluluk ondadır Hocam.
Kasım Özdemir 07 Temmuz 2019 00:43
Üç yıldır günün yarısını haber / yazı takibiyle geçiriyorum. Yargı-hukuk konusunda sözün en merdini doğu perinçek habertürk tv de 80 milyona söyledi. 33 yıl öğretmenlik yapmış ben de müstefit oldum!
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 00:33
Bülent Arınç'ı Erbakan'ın yanındayken adaletli, merhametli biri sanırdım. Ama söyledikleriyle, yaptıklarıyla beni en çok hayal kırıklığına uğratan kişi oldu. Adaletten, haktan, halktan, hukuktan yana değil çıkarlarının peşinden koşan biri olduğunu görmek üzücü. 18.000 lira maaşı da bu açıdan değerlendirmek lazım. Şatafattan, israftan uzak olmasını beklerdik.
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 00:31
Bütün bunlar bittiğinde devlet denen o şeyden geriye ne kalacak valla çok merak ediyorum.
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 00:26
Madem Arınç KHKlarla yapılan zulmün farkında 'yanında bulunmayı İslami vazife saydığı' kişinin yanında ne işi var? O insanla beraber yürümek zulmü onaylamak değil midir?
Karar Okuru 07 Temmuz 2019 00:23
Sevgili hocam bütün bu olumsuzlukların ardında din bazlı siyaset anlayışı vardır ve istisnasız tüm islam ülkelerinde de vardır. Nitekim bu anlayışın hakim olması ile ülke 1970 lerin bağnaz ve otoriter Arap baas rejimlerine benzedi. Bu temel sorunu görmezden gelerek sorun çözülmüyor. Her tarafından su alan bir sandaldan bardakla su boşaltmaya benziyor bu,
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 00:27
Gülermisin aglarmisin ?
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 00:24
Bu meselede Babacan veya herhangi bir hükumet yetkilisinin yarısı kadar suçu/sorumluluğu olmayan binlerce insan hiçliğe mahkum edildi. Arınç'ın çıkışıyla meselenin rafa kaldırılmasından anlıyoruz ki Ankara'da dayın varsa hayat daha kolay.
KARAR OKURUNA CEVABIMDIR 07 Temmuz 2019 11:50
0
Onların dayısı varsa,bizim de Allahınız var.Hasbünallahü ve nı'mel vekil.
Yorumcu 07 Temmuz 2019 00:19
Allah razı olsun Ahmet bey ...
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 00:19
SAYIN YAZAR BEN AK PARTİ İLÇE YÖNETİMİNİNDE ÇALIŞAN BİRİYİM. Bir merkez tarafından büyük ihtimalle PELİKAN ÖRGÜTÜ. DAVUTOĞLU ve ALİ BABACAN BEYLERE KARŞI sosyal medya üzerinden başta FÖTÖCÜ, AMERİKAN UŞAĞI İNGİLİZ UŞAĞI şeklinde ağır yayınlar yapıyor. Onlar için BEKA DAVUTOĞLU VE BABACAN beyler. ÇHP yi bıraktılar. BEKA bu arkadaşlar oldu.uluslar arası komlo ve beka tezleri ile öz eleştiriyi önlüyor. Teşkilattaki çözülmeye önlemeye çalışıyorlar.
Okur ve sorar 07 Temmuz 2019 00:18
Eski bakan, eskimeyen demagog vazifesini çok güzel yapmış ! Fetönün siyasi ayağının mahkemelerce araştırılmasını gayet kurnazca bertaraf etmiş. Kendisi fetönün siyasi ayağı kapsamında var mıydı acaba ?
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 00:16
Cumhurbaşkanının etrafında Arınç gibi yanlışa yanlış diyebilecek 7-8 tane sağlam adam vardı. Reis kimini tasfiye etti, kimini küstürdü, tek adam oldu. Ama yanlış üstüne yanlış yapılıyor, kimsenin sesi çıkmiyor. Arınç'ın bir çıkışı bir sürü yanlışı önledi. Ya istişare kuruluna alınmasaydı ne olacaktı? Bir sürü lüzumsuz süreç yaşanacak, Ak parti yara alacaktı. Demek ki tek adam olmakla kadro hareketinin ortak aklının üzerine çıkılamıyormuş.
KARAR OKURU 07 Temmuz 2019 11:44
0
Şakacı seni...
Ankaralı 07 Temmuz 2019 00:14
Yargı akp döneminde yerlerde can çekişiyor. Bunu net olarak idari yargıda görüyoruz. Melih Gökçek döneminde haksızlığa uğrayan ve görevden alınan hiç bir bürokrat (istisnalar hariç) yargı ile görevine dönmemiştir. Bunu burada bu şekilde kapalı olarak belirttikten sonra, akp nin elini yargıdan çekmesi gerektiğini düşünüyoruz.
karar 07 Temmuz 2019 00:11
aynı hassas edepli arınç akşener için ağzını açmıyor açamıyor.sevsinler sizin adaletinizi,aldığınız para ne kadarına kadar helaldir acaba.
? 07 Temmuz 2019 00:52
9
Ankara büyük şehir belediyesi şirketlerine ait yönetim kurullarına atanan CHP li lerin alacakları maaşlarda 13 bin lira işinden ayrılmıyor.ayda belki bir kere şirkete uğrayıp evrak imzalayacak.Hepsi bu,Bunu da eleştirirmisin?
Kartal Vakur 07 Temmuz 2019 08:09
1
Akşener Bakanlar Kurulunda Değildi, Arınç ne diyor Ali Babacana dava açarsan ucu Erdoğona ulaşır....
X

Her an haberdar olmak ister misin?

Aşağıdaki butona basarak tüm haberlerimizden anında haberdar olabilirsin. Tıpkı telefonunda olduğu gibi sana bildirimler göndereceğiz. Bu servisi dilediğin zaman iptal edebilirsin.

TIKLA HABERLER ANINDA ULAŞSIN