Back To Top
Şimdi murdar oldu işte sandık

Şimdi murdar oldu işte sandık

 - Son Güncelleme: 08.05.2019 Çarşamba 09:10
- A +

YSK kararı ve yansımaları, kritik hadiselerin tarihte çoğunlukla iki kere yaşandığını doğruluyor. Görünüşe bakılırsa AK Parti’nin aklını çelen de buydu.  

7 Haziran 2015’te kaybettikleri tek başına iktidar çoğunluğunu, 1 Kasım’da seçimleri tekrarlatarak geri almamışlar mıydı? ‘Neden bir daha olmasın’ umudu taşımasalar, iptal için canla başla bastırmazlardı. 

İstanbul seçimlerini yeniletirlerse tarihin tekerrür edeceğine inanmış olmalılar. Yani aynı senaryonun bir kez daha çalışacağına... 

Ekonomik kaygılar, yarın endişesi halkın sorunlar sıralamasında terör ve güvenlik korkularının önüne geçmişti bu Mart seçimlerinde. Bitirildi sandığımız terör azarak hayatımıza geri döner, büyükşehirlerde güvenlik sorunları nükseder, can korkusu hayat pahalılığı korkusunun tekrar üstüne çıkarsa seçime etkisi ne olur, sonuçları terse çevirir mi çevirmez mi peki?... 

7 Haziran-1 Kasım tecrübesi gösterdi ki tehdit algısı önemli. Seçmen yakın, somut ve inandırıcı bir tehlike sezerek beka derdine düşerse oy verme davranışları etkileniyor.  

Bu durumda iktidarın kıymetini bilmeyen nankör seçmenler pişman olacak, sonuçları görünce ürkecek, yaptıklarını beğenmeyecek, başını duvara vuracak, ‘eyvah kendi elimizle ne felaketler açtık başımıza’ nedametiyle oylarını değiştirecek, hatasını düzeltmek için yana yakıla sandığa koşacak ve kendisine ikinci bir şans sunan iktidara  ebediyen minnettar kalacak. ‘Allah razı olsun, başımızdan eksik etmesin’ diye önüne tekrar sandığı koyanları hep hayırla anacak... 

Hesap ve beklenti bu değilse, 2007’de Abdullah Gül’ü seçtirmemek için Meclis’e 367 toplantı yeter sayısını dayatan yargı skandalları gibi zorlamalara niye başvurulsun?  

‘367 garabeti' diye, bir kara leke olarak demokrasi ayıpları tarihimize geçmişti CHP’nin AYM’ye aldırdığı karar. Bugünü hazırlayan da, yargının siyasi çekişmeye alet edildiği o utanç verici zorlamalar olmuştu. Halkta infiale varan tepkiler, AK Parti ve Erdoğan’a destek ve sahiplenme şeklinde kendini göstermişti.  

Cumhurbaşkanını halka seçtirme karşı hamlesiyle başladı, coşa coşa mevcut tek başlı cumhurbaşkanlığı hükümet sistemine kadar getirdi ülkeyi velhasıl o yanlışlar. 

Kadere bakın; benzer bir garabete bugün AK Parti iteklemesiyle imza atılıyor. Fakat kendisine karşı denenen zorlama yöntemler ve ön kesme taktikleri gibi bunun da ters tepmeyeceği, hakkı yenerek mağdur edildiği düşünülen siyasi aktörleri büyütmeyeceği ne malum? 

Bu riski görerek alıyorsa, 2015’te yenilenen seçim sonuçlarının tekerrür edeceğine, İstanbul seçmeninin 23 Haziran’da pişmanlık oyu kullanacağına dair güçlü hisleri vardır iktidarın. Garanti değilse bile bu hesabın bir sağlaması yapılmıştır. 

Peki ama, Marx’ın, ilkinde trajedi olanın ikincisinde ancak komedi ve maskaralık olarak tekrarlanacağı tespiti de hesaba katılmış mıdır? 

Sandık kurullarına Cingöz Recai sızsa ancak bu kadar olur. Arsen Lüpen karakterinden uyarlanmış şu yerli kibar hırsız tiplemesinin macerası gibi anlatılıyor baksanıza.  

Sandık kurullarında kimliği hala belirsiz çok gizli bir hırsızlık teşkilatının izleri yakalanmış. Bu çete, geçen Haziran’daki cumhurbaşkanlığı seçimlerini çalmaya tenezzül etmemiş. Ondan önce, sistemi değiştiren Anayasa referandumunda da devreye girmemiş. Bekleyip bekleyip yerel seçimlerde harekete geçmiş ama onda da sadece İstanbul’da ve sadece büyükşehir başkanlık pusulalarında organize hile yapmış. Aynı zarftan çıkıp aynı kurullarda sayılan diğer üç oya elini bile sürmemiş filan... 

Peyami Safa’nın kulakları çınlasın; bu kadar fantastik maval, hırsızların zevkine göre çaldığı hafiye romanlarında bile yok.  

Binali Yıldırım’ın dediği çıktı, seçim de sandık ve demokrasi de asıl şimdi murdar oldu işte. Murdar etin kavurmasından kim ne umacaksa hayrını görsün. 

Diğer Yazıları

Yorumlar

Yorumlar 600 Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU 14 Mayıs 2019 04:10
Sn Akif Beki, daha önceki seçimlerde hırsızlık yapmadılarsa bu seçimdede mi yapmamaları lazım. Yani sizlere yazı yazdırıp para verenlere üzülüyorum. Yahu arkadaş mesela Fetö 15 Temmuzda darbe yaptı. Sizin mantıkla bakarsak şöyle bi çıkarımda bulunmamız lazım; Fetö 2010 da 2012 de 2015 te darbe yapmadı da 2016 damı darbe yaptı. Yada senin evine Perşembe hırsız gelse, polise gidip şikayetçi olsan, poliste güldürme beni Akif bu hırsız niye salı gelmedi, çarşamba gelmedi de Perşembe geldi olmaz böyle bişey dese herhalde kızıp söversin. Sövdürme ken
Serap 08 Mayıs 2019 23:53
Fetöcu askerleride şehitler köprüsünde gördüğümüzde inanamamıştık,sonunda 30 sene beklemişlerdi.Akif bey bu halk neleri gördü
ceren 08 Mayıs 2019 21:44
binali beyin mağduriyeti giderildiği için mutlu olduk.
ali namlı 08 Mayıs 2019 21:44
Evet , sizin de yazınızın bir yerinde belirttiğiniz gibi bir bakıma bu günkü kaosun müsebbibi 367 garabetine yapışan CHP dir; hiç kimse bunun aksini iddia edemez ! İşte bizdeki siyaset böyledir,bu gün de aynı ikiyüzlülüğü AKP yapıyor ! Demek ki biz namuslu siyaset yüzü göremiyeceğiz !
ahmet 08 Mayıs 2019 19:43
suç olduğu halde geçmiş seçimlerde oy çalma ve devşirme işleri olağan hale gelmişti vayandaşın hür iradesi sandığa tam yansımıyordu bu usulsüzlüğe göz yuman memurlar cezalandırmalı bu yola baş vuran adayda seçilse dahi görevden alınmalı ve aynı zamanda birdaha tekrar ememesi için bu örnek olmalı karşı çıkanlara şaşıyorum seçim iptal olunca başkanlığı akp yemi verdiler gene vatandaş seçeçek hilesiz seçim olursa vatandaşın seçtiği başkan olacak hile yoksa imamoğlu gene seçilir yaaaaa hile varsa
Ahmet Hakan Şencan 08 Mayıs 2019 19:29
Sayın Beki, Sizi neredeyse uzun zamandır düzenli okuyorum. RS FM deki programı da keyifle dinliyorum. Yazınızda 367 kararı için "CHP' nin aldırttığı" ifadesini anlayamadım. O dönemde CHP tarafından AYM ne taşınan bir çok yaşa oldu. Ancak mahkemenin yapısına hangi dönem yaptığı atamalarla etkili oldu bilemedim. Kararın CHP' nin talebi gibi sonuçlanması ile karar aldırtılması aynımıdır? Sevgi ve Saygılarımla
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 20:20
0
Bunu sağır aultanbilir sabih kanadoğlunu sezeri seyfi oktaylar akp limiydi
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 22:51
0
367 kararının mucidi chp ve Sabih Kanadoğlu olduğunu bilmeyen yoktur sizden başka. ..
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 18:41
Akp 17 Yildir tek basina iktidarda,yapa yapa sadece 1 tane koprucuk yapmistir.
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 17:20
Hacılar şimdi bana saldırcaksınız biliyorum ama seçim iptal oldu ve yenile ecek lakin oylar düzgün sayılsa Binali Yıldırım başkan olurdu yani ak parti çok kıyak yapmış oldu sn cumhurbaşkanımızın insaflı ve adil oluşu umarım seçimi kaybedip iyilikten maraz bulmaz
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 22:54
1
çok güldüm
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 23:23
2
Sayima iliskin tum itirazlar sonucu sonuc halen 13 bin oldu. YSK da zaten bundan dolayi secimi yeniletmiyor. Allah askina olaylari takip edin oyle yorumlayin. Hukuksuzluga eyvallah etmeyin
Tespit 09 Mayıs 2019 10:15
2
"Sayımlar sonucu halen 13 bin fark var diyen" şark kurnazı... 29 binden 13 bine düşen farktaki 16 BİN çalınan oydan, yapılan hırsızlıktan neden bahsetmiyor. 16 bin oyun çalındığının resmen belgelendiğini neden söylemiyor. Ve bu 16 bin belgeli hırsızlık, sadece sandıkların %10 dan çalınanlar, gerisi belli bile değil. Bunu neden dile getirmiyor.
serkan aydogdu 08 Mayıs 2019 15:34
AKP liler ve AKP nin maaşlı Pelikan Çetesi aynen şöyle düşünüyor biz nasıl olsa bu dünyada her türlü haltı yedik kul hakkı yedik yetim malı yedik insanlara durmadan zulme ediyoruz insanların haklarını gasp ediyoruz Yani kısacası AKP liler söyle düşünüyor Biz boğazımıza kadar bataklığa çamura Riya ve zulme battık Bu sebeple Battı balık yan gider hesabı yapıyorlar .yani kısaca haram yemeye bünyelerini alıştırdı akp liler.
Abdulah 08 Mayıs 2019 15:30
Sandık murdrar oldu. İnşaallah dahada murdar etmek için ortalığı karıştırmazlar.
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 23:07
2
evet imamoglu aciklamalariyla fark 29 binden 14 bine indi.yani 15 bin oy murdar edilmiş organize
gerçek. 08 Mayıs 2019 15:20
ekremfg yurtdışına kaçacak haberiniz olsun.
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 15:31
3
kim o?
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 16:56
1
Yanina mi alacaksin?
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 15:03
29 bin olan fark niye 13 bine düstü? Sandiklarin hepsi sayilmadigi halde.
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 15:49
1
Kırk kez anlatıldı anlamıyor musunuz anlamak işinize mi gelmiyor?
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 15:58
0
Fark 29 değil 21 binlerde Ysk sonuçları na iyi bak.6bin kusur oyda 350 bine yakın gecersiz oyun tekrar sayımında Siyah ampulün ustune mührü bastıkları için ilk sayımda gözükmektedir. Ayrıca Ysk calıntı ve kaydırma iddialarını gecersiz buldu.
MaHsuni 08 Mayıs 2019 16:39
0
akp reklamlarinda evet e basin demedi ampüle basin dedi , bastigin yeri bilmiyorsan imamoglunun ne suçu var ..
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 16:40
2
Olay şu geçersiz oylar sayılırken bazı zarflarda iki tane oy var uyanık sandık görevlisi yapıyor bunu. bunu teyzem amcam ikisinide akp ye veriyor bir zarfta iki tane buyuksehir oyu var bu iptal sayilıyor ilk sayımda geçersiz oylar sayılırken ikinci sayımda torba içinde olduğundan geçerli sayıldi olay bu
cumhur 08 Mayıs 2019 17:39
1
Geçersiz oylar geçerli kabul edilerek akp.ye yazıldı da ondan...
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 20:21
1
Evet cvp 13 bine nasıl düştü
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 20:20
1
Safa yatmaktan başka taktik bulun. a haberde çalışır safa yatmak ama burada zor.
Vehbi 08 Mayıs 2019 15:02
İstanbulda Seçimin tekrarı benim için de süpriz oldu. Ben şahsen "Çubuktaki yumruk" olayından sonra 11 e sıfır ret çıkar düşüncesindeydim. Ama mızrak çuvaldan o kadar da kendisini belli etmiş olmalı ki YSK ne yapsın iptal kararı verdi. Hak yerini bulur inşallah.Sonucun değişeceğini düşünmek zor zira DSP adayını çekecek yani 30 bin oy hemen Ekrem İmamoğluna şimdiden yazacak. MHP tabanı da Ak partiye yan çizmeye devam edecek olursa sonuç aynı olur.
okuyucu 08 Mayıs 2019 14:36
8 yıldır avukatlarıyla görüştürülmeyen apo (teröristbaşı) taksim hill otelde mesaj yayınladı hayırdır hangi dağda kurt öldü hdp oylarına mı talip olundu
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 17:06
0
Osman amcanin haberi var mi?
Anatolyan 08 Mayıs 2019 14:31
Son açıklamalardan sonra fikrimi değiştirdim. 23 Haziranda İmamoğlu alır. Erdoğan dönemini bitirir bu. Kemalist rejim de geri gelemez. İyi oldu bu başkanlık sistemi. %51 alabilmek için herkes herkesle konuşmak zorunda, dikkatli olmak zorunda. Ne CHP ne de AKP Kürtlerin, muhafazakar demokratların ve liberallerin desteği olmadan iktidar olamaz artık. Bu da makulu bulmak için bir güvence.
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 16:35
1
%51 iyi de tek kişiye verilen yetkiler çok fena...
Anatolyan 08 Mayıs 2019 20:28
0
O da dar bölge ve ön seçim ile çözülür aslında ama Kürt meselesinden çok çekiniyor maalesef devlet.
Süheyl CALISKANOGLU 08 Mayıs 2019 13:33
Almanya'da ki bazi köse yazarlari anlayamamislar,bir zarfta dört oy var,zarf aciliyor icindeki üc oy gecerli,oluyor Ekrem Imamoglu'na verilen oy gecersiz oluyor,bunu anlayamamislar ve adini da Türk Sandigi koymuslar,kisacik bir düzeltme bunun adi "Katakulli Sandigi'üzerinde ki mühürde AKP damgasi kolayca okunuyor,din iman derler sonrasi da fasa-fiso dur genelde (!)..
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 12:33
AKP başkanı, seçimin İSTANBUL'da olacağının farkında değil; sanıyor ki, Erzurum'da, Rize'de, Konya'da yenilenecek seçim. Buralardaki seçmenleri kandırabileceği taktiklerinin İstanbul'da sökmeyeceğini görecek. Hak yemenin illaki bir bedeli vardır. Bu seçim onun siyasi hayatının sonunun başlangıcı olacak.
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 13:10
0
Istermisin simdi Istanbul secimlerinde șaibe olmustur,onun icin Istanbul secimlerinde, șaibe olmayan(!) Konya Rize secmeni gelip oy kullansin desin....diyeceksiniz ki dalgami geciyorsun olurmu oyle sey,valla bundan daha beter seyler oldu sesiniz cikmadi,koskoca hukumet dalga gecti sesiniz cikmadi,ysk dalga gecti sesiniz cikmadi sira bana gelince size birseyler oldu,birsey olmazsa bile kesin birsey oldu,sirada sen varsin haberin ola..adaletten ayrilma
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 12:21
Akp milletvekili , Mustafa Yeneroglu bile ,ysk nin kararini icine sindiremedi,tuttugumuz oruc bizi kurtarmayabilir dedi,daha ne desin,geri kalanlar oruc tutmaya devam,ama o oruc vicdan orucu dur.
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 11:54
Iyi ama , imamoglu kazandiysa birdaha secim yapilsin yine kazansin ,eger kazandiysa secimin tekrarindan niye korkuyorsunuz diyor Ak trol!!!... Peki meclis uyeligi,ilce secimlerini Akp kazandiysa onlar niye tekrarlanmiyor,madem kazandiniz,birdaha kazanin dediginizde cevap yok,aslinda var,saat 20(8) civari 60 kadar ak trol grubu ,gulunc sekilde kirmiziya basiyor, imamoglu nun deyimiyle kargalari gulduruyorlar..yanarimda bu aziz mubarek Ramazan ayinda bunlarin,biz muslumaniz demelerine yanarim.
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 11:46
Ve islamcilar yonetimde,fakat adalet,ve guvence ,umut yine " kafirlerin" ulkesinde , Akp nin islama vurdugu darbeyi kimse vurmadi.
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 12:31
4
Hangi umut? Kimin umudu?...
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 13:13
0
12:31 sende hic mi umut kalmadi; umudunuda mi yitirdin? Umutsuz vakalara bakmiyoruz:)
Menderes YILDIRIM 08 Mayıs 2019 11:36
Akif Beki Bey; Yazınızı "YSK kararı ve yansımaları, kritik hadiselerin tarihte çoğunlukla iki kere yaşandığını doğruluyor. Görünüşe bakılırsa AK Parti’nin aklını çelen de buydu." diye başlamışsınız. Akif Bey; Biz insanlardaki NEFİS öyle ki, ZEHİRE BATIRILMIŞ ÇUKULATA gibidir. BİLEREK - İSTEYEREK Canımız çok çektiğinde sonunu hiç düşünmeden yeriz. Sonra bakmışsınız etrafınız da sizi ayakta alkışlayanlar, sevgi gösterenler, lüks makam araçları, vb. bu dünya için gelecek dünyamızı MURDAR etmeye değer mi? Saygılarımla
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 11:30
Hırsızlığın düzeltilmesi ne ara murdar bir iş oldu...
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 12:23
2
Ati alip uskudari gecerken
MaHsuni 08 Mayıs 2019 16:40
1
Secim gecesi 3500 oyla binali yildirim biz kazandik derken ..
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 10:59
Eğer oyların tamamını saldırdıklarında kazanacaklarını düşünseler hiç şüphesiz ysk ya bu kararı aldırırlardı. Buna güçleri vardı. Ama oyları yeniden saymanın yetmeyeceğini bildikleri için sandık kurulu bahanesiyle bir manada masayı devirmekten başka çare bulamadılar. Mesele budur.
Süheyl CALISKANOGLU 08 Mayıs 2019 10:46
Bu adamlarin (dinci hurafelerin)döneminde hic bir secim ne adil ,ne de dürüst yapilmistir.23 Haziran secimi icin de iyimser olmak icin hic bir neden yoktur.Cumhuriyet Tarihimizde "katakulliyi'en iyi becerenler partisi AKP..
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 10:00
murdardan kastiniz yeniden sayilan oyların yuzde onun 16 bin oyu da kast ediyorsanız adaletlisiniz demektir sahi yeniden sayilmayan yuzde 90 içinde de murdar varmıdır? işte bunu sorgulayin inanirliginiz için...sizi eskiden beri takip eden ve babanızın öğrencisi olan bir okur...ahiret,ramazan desem..... anladınız....
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 16:01
0
Sureci iyi inceleyin 16 bin yalan ve carpıtma
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 22:41
0
yüzde on sayılırken İmamoğlu çıkıp fark 29 binden 20 bine ,17 bine sonunda fark 14 bine indi dedimi,demedi mi? insanlarin zekasiyla alay edenlere soruyorum.yani İmamoğlu bile rakibinin 15 bin oyunun çalındığını,saydikca farkin kapandığını kendisi açıklıyordu.ama birileri oyun tamamının sayımını engelleyerek bir kaosa sebebiyet vermek istedi,durum şimdikine evrildi.anlamayanlara bu azalan farkin neden hep rakibin lehine olduğunu aciklasin ve burda bir ince organize bir hırsızlık olup olmadığını
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 09:53
Madem İmamoğlu kazanmıştı ne diye korkuyorsunuz. Bir daha kazanır ve Ak parti 'nin oyu düşer. Yoksa hırsızlıkla aldığı seçimi bu kez kaybederse Chp' nin lehine sandıklarda hile yapıldığı ortaya çıkacak. Aslında korkulan bu değil mi. Korkunun ecele faydası yok.
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 12:06
1
Arkadas musluman ve orucludur,fakat sahura kalkmadigi icin aclik basina vurmustur bu yorumuda oyle yazmistir kusuruna bakmayin
Menderes YILDIRIM 08 Mayıs 2019 12:11
0
Madem Kazanmıştınız "NEDEN ATI ALAN ÜSKÜDARI GEÇTİ DEDİNİZ ?" Saygılarımla
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 14:46
0
09.53 nerde yaşıyorsun kardeşim.Yahu kaç kere saydırdı haramzade, hırsız AKP/MHP liler.Yetmedi baskın yaptı.En sonunda kurulda memur olamayan üye varmış. Ee zarf içindeki oy pusulasına etkisi var mı yok.16 Nisan da,Referandum da mühürsüz oy ve zarfları geçerli saydırdılar.Oysa sahtecilik bunlarda yapılırdı.çünkü fazladan çok pusula ve zarf verilir ve bunlar sonradan torbaya atılabilir. Üstelik başka seçimlerde mühürsüz pusula geçersiz diye işlem yapılmıştı. Referandumu kazanmak için, Seçmen İradesi boşa gitmesin hikayesi uydurdualr.Şimdi neden s
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 09:47
Millete bu oyunu yapan iktidar, seçimi kazanmak için kim bilir ne hileler hazırlamıştır
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 09:40
Sayildikca farkı azalan binalinin lehine olacak sayimlari görme mazbatali ekreme atatürk muamelesi yapanları görme chpnin tehditlerini görme takılı plak gibi erdoğan a nefret duy
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 12:45
2
Sayildikca fark azaldi , Imamoglu one gecince Anadolu ajansi yayini kesti demek istedin herhalde
Şahin 08 Mayıs 2019 13:21
0
AKP secmeni mühürü nere basacağını bilmiyor ve direkt ampülün üzerine basıyorsa ve bu yüzden oy gecersiz oluyorsa, bunda CHP'nin suçu ne?
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 23:12
0
sayildikca fark mesela 29 binden 14 bine indimi,inmedi mi ?indigine göre hırsızlık, haksızlık yapılmıştır.nokta
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 09:30
Sadece sandik degil. Demokrasi ve hukuk ve vicdan ve yuksek mahkemeye itimat ve tarafsizlik murdar oldu.
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 23:16
1
şahine cevap .yani gecersiz degilken gecersiz sayılmış.biraz tutarlı ol be..29 binden 13 bine inmişken tümü sayilsin isteği red edildiginde insanlar bir dakika ya ,sayilsin şaibe kalmasın demeyenler haklarını kacirdilar.sahi butun secimlerde itiraz eden,hir cikartan chp lilerin sessizliği manidar organize değil miydi.suphe ve gozlem işte
İlahi Adalet 08 Mayıs 2019 09:27
seçim sonuçları bitmeden 3900 oy ile kazandığını söyleyenler, Sabahın köründe Teşekkürler İstanbul afişleri asanlar maalesef bu seçimi murdar ettiler.. Bu sefer atı alan Üsküdar'ı geçemedi. YSK nın kararı tüm geçmiş seçimleri de şaibe altında bıraktı..
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 12:42
0
09:27 Hirsizligi oyle ayarlamislardi, CHP isi ciddiye aldi ,oyunlarini bozdu
bendeniz 08 Mayıs 2019 08:59
yaşadık ve bunları da gördük, başımız dik bir şekilde hakkımız yendi dediğimiz konularda hak yedik, hem de ne biçim. Mağdur eden tarafta olmak ne zormuş meğer. Başımızı hangi kuma gömsek ki kimse bizi tanımasa.
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 08:40
Keşke murdar olan sadece seçim, sandık, demokrasi olsa, şu mübarek günde iftar sofrasında lokmalar boğazımda kaldı, inançları sorgulanır oldu toplumun.
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 05:27
Bu hala belirsiz çok gizli hırsızlık teşkilatı siyasi dengeleri de dikkatle gözeterek ilçelerin çoğunu AKP ye, İBB yi de İmamoğlu na vermiş. Hoyratça yapmamış yani. İnce ince yapmış. Çok enteresan bir durum hakikaten.
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 04:37
Akif bey bu nasıl bir yazı, kaleminize sağlık. Önemi ne kadar büyük olsa da iktidar seçimi olmadığı için o korkuyu yeniyor vatandaşlar. Sonuçta hala mesaj vermeye müsait bir il seçimi, ülkenin anahtarı bizde mantığı güdülebilir. 7 haziran öncesi CHP asgari ücreti 1500 MHP 1400 yapicaz demişti AKP 7 haziran da olmayınca 1 Kasim seçiminde bizde 1300 TL yapicaz dedi bir kaç vaat daha vardı emekliye vs. Ve kazandılar. 23 haziran öncesi yine halkın cebini biraz rahatlamaya yönelik birşeyler yapılması lazım. Halkın alım gücü düştü çünkü. Bir şeyler va
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 03:04
MURDAR eti gerçek müslüman yemez. Yiyenler... onlar mı? Onlar bizden değil.
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 02:01
Sandık kurulları,Sandık başkanları madem şaibeli deniliyor,öyleyse ; Aynı zarf ta yer alan,ilçe seçimleri de iptal edilmeli... Aynı zarf ta, İl'i kaybettim iptal...İlçeyi kazandım doğru. Olmaz.Bu garabeti anlatamazsın...Hakkı,Hukuku savunana. Yok itiraz edilmemiş.Falan filan boş laf.
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 09:24
1
Bu işin çok büyük vebali var, yarın hesabı Erdoğan'a değil Allah'a verecez. Bu kadar olan bitenden sonra Ak partiye oy vererek bu büyük vebale müslümanım diyen kimse ortak olmaz ...
MaHsuni 08 Mayıs 2019 01:44
Hiçbirsey olmasa bile kesinlikle birseyler oldu, birsey olsa bile kesinlikle birsey olmamistir, hiçbirsey olmadigi icin çok üzüldüm , aslinda çok sey oldugu için çok üzüldüm , sanki ilk defa birsey olduda aslinda birsey olmadi..
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 01:31
Eastmed cikisindan medet umuyor olabilirler, tum uluslararsi yasalari hukugu cigneyip (zaten tanimadigimizi da beyan etmisiz onceden) su an hem de Kibrisin da degil direkt Yunanistanin eez.sinde sondaj yapip bir 2.gemiyi de gondermek, diger tanimama ve cephelesme detaylarini da dusununce, gel gel demek gibi.. gel de 2.80 cakayim!.. kazanilacak cercevede gordukleri bir savasa ihtiyaclari var sanki..
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 01:24
bu kavurmayla ne oruc tutulur ama
KARAR OKURUfransa 08 Mayıs 2019 01:03
Slm harika yorumlariniza katiliyorum organize b planiydi bunlar diyede dusunmuyor degiliz gibi anliyorum iktidar hirsi gozleri kulaklari akli perdeliyormus vesselam bu gunleride gorduk hak hukuk adalet den nerelere gelindi allah izan vere ne diyelim hurmetler
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 01:03
AK parti demeyi bırakın. AK olan hiçbirşeyleri kalmadı.
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 09:26
0
Parti demek de doğru değil, akp baştan beri bir siyasi parti değildi ki ...
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 00:58
7 haziran’da olmuştu. Ama onu yok koalisyon kuramadılar bahanesi ile murdar etti. Minareyi çaldı kılıfını uydurdu. Şehit haberleri ardı ardına gelecek. Kıbrısta rumlarla bir sondaj gerilimi. Ramazanda içki içtiler provalasyonları...
musto 08 Mayıs 2019 01:00
Yeterki iktidarda kalsınlar Şeytanla pazarlığa razılar şimdiden Apoyla dirsek teması başladı.Seçime gitmeyen partililer türlü vaatlar aklımıza gelmeyen yüzlerce avantalar verilecek. Ülke yanmış yıkılmış umurlarındamı. Yeterki gücü ellerinde tutsunlar.
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 00:07
Yazık! Milletin aklıyla hiç bu kadar alay edilmemişti.
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 00:08
Afiyet olsun. Hem de Ramazan da
KARAR OKURU 08 Mayıs 2019 09:47
5
Bu gun bege yarın sage Türkiye için ne bege ne sage yine de bege empati yok
X

Her an haberdar olmak ister misin?

Aşağıdaki butona basarak tüm haberlerimizden anında haberdar olabilirsin. Tıpkı telefonunda olduğu gibi sana bildirimler göndereceğiz. Bu servisi dilediğin zaman iptal edebilirsin.

TIKLA HABERLER ANINDA ULAŞSIN