Back To Top
Beka meselesi

Beka meselesi

 - Son Güncelleme: 14.03.2019 Perşembe 08:59
- A +

Yeni Şafak’tan Kemal Öztürk, AK Parti İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Binali Yıldırım’a, mahalli seçim sürecindeki beka tartışmasına nasıl baktığını sordu.

Yıldırım dedi ki:

“Başından beri ittifaklar arası tartışmalar, seçimi yerelden genele çekiyor. Bunu doğru bulmuyorum. Bu yüzden ısrarla İstanbul’da yerelde kalmaya özen gösteriyorum. Biz devlet başkanı seçmiyoruz, şehri yönetecek kişiyi seçiyoruz. İstanbul’da genel siyasetin, kutuplaşma siyasetinin gölgesinde kalırsak yazık olur, İstanbul adına üzülürüm… Bu beka tartışmasının yerelde gündemde olmaması lazım. İstanbul’u ve İstanbulluların sorunlarını tartışmamız gerekir. Benim gönlüm razı değil buna.”

Çok güzel.

Yine de bir şerh düşmeden geçemeyeceğim:

Beka tartışmasının “yerelde gündemde olmaması” yetmez; genel siyasette gereğinden fazla gündemde olmaması da lazım.

***

Beka meselesi hayat memat meselesidir.

Bir şeyi “Türkiye’nin bekası için” istemek, bir şeye “Türkiye’nin bekası için” çağırmak, o şey olmadığında veya yapılmadığında Türkiye’nin yıkılacağını ileri sürmektir.

Ağır kelimedir “beka”, ağır sözdür “beka meselesi”.

40 yılda bir, bıçağın gerçekten kemiğe dayandığı yerde -mesela FETÖ’nün devleti ele geçirecek gibi olduğu 17-25 Aralık süreci veya 15 Temmuz gecesi gibi bir yerde- sarf ederseniz yer gök sarsılır.

Ağzınıza sakız ederek yerli yersiz demeden her gün 40 kere sarf ettiğinizde ise hafifler, etkisini kaybeder.

Sonra bir gün gerçekten bir beka meselesi doğar ve siz bunu söylersiniz de millet oralı olmaz; Allah korusun.

***

‘Türkiye çok zarar görür’, ‘Türkiye ağır darbe alır’, ‘Ülke olarak birçok kazanımımız tehlikeye girer’, ‘Ülkemiz geriye gider’ gibi ifadelerin yeterli olacağı -hatta yetip de artacağı- hususlarda ‘Türkiye için bir beka meselesi’ deme alışkanlığından vazgeçilmesi veya vazgeçilmemesi, “beka meselesi” sözünün tesir kuvveti için bir beka meselesidir.

Diğer Yazıları

Yorumlar

Yorumlar 600 Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Mustafa ALSANCAK 15 Mart 2019 01:41
BEKA dendi mi Türk milletinin milli duyguları kabarır ve vatanı için canını dahi esirgemez. Bu hususu AKP çok iyi bildiği için 17 sene müddetle biz hep şunu yaptık bunu yaptık diyerek milleti kendilerine bağlama taktiklerini sürdürdüler. Bu sene de milli hislere hitap eden BEKA kelimesine sımsıkı sarılma ihtiyacı duydular. Ama aynı anda Beka derken de muhalefet partilerini HDP Kürtçüleri ile sanki işbirliği içinde imiş gibi o iftiracı politikalarına da hız vermekten geri durmamayı elden düşürmediler.Beka sorunumuz var derken muhalifleri ötekileştirirme
KARAR OKURU 14 Mart 2019 23:59
Kapatsınlar hdp yi,birara 10 yıla yakın kapalıydı parti,seçimlere bağımsız adaylarlar girerlerdi ,Leyla zana 10 yıl içeride yattı ,ellerini tutan ne .bahçeli beka diyeceğine bunu neden yapamıyor? Sakın 2 ay önceki kadir inanır gibi akil adamların osloda çözüm süreci için biraraya gelmeleri olmasın? Ne dedi kadir inanır yurda dönüşte ;seçim sonrası çooook büyük barış olacak...yüzde bir milyon eminim çözüm süreci reisin dediği gibi buzdolabından çıkarılıp ısıtılacak,bahçeli de düğün günü terkedilen damat gibi bir yerde sessizce oturacak....
sur 14 Mart 2019 21:56
kendı bekaları tehlikede galiba
KARAR OKURU 14 Mart 2019 18:23
Ne güzel bu beka kelimesini kim kullanıyor muhalefet kullansa direk muhalefeti gömecek şekilde yazılırdı köşe yazılarınız. İsim isim yazarak eleştirirdiniz iktidar kullanınca yazın~z böyle kullanan iktidar rrahatsız olanda sözde iktidar gibi verin olayı. Nasıl temize çıkarırız çabaları...
Muhtefi, .. 14 Mart 2019 14:53
Beka meselesi PARTİLER üstüdür, öyledir ve olmalıdır, ! ..söz konusu VATAN ise GERISI TEFERRUATTIR. .oy'muş, buymus,sandikmis,etnik kokenmis, secimmis, falanmis, filanmis, senin partin, benim partim hepsi ıvır, zivirdır ..TEK GERÇEK VATAN'dır. .Biz böyle biliyoruz. ve öyleyiz. Var mı TEHLİKE vaarrr. .fakat bi-şey. ..ya-pa-maz-lar. ...INSAALLAH. .Sehit, Gazi Toprakları buralar. .Serbetliyiz biz. :))))..
hulusi 14 Mart 2019 14:40
Ak parti hayatı nın hatasını Mhp ile kurduğu ittifakta yaptı 17-25 de mhp nin tavrı ortada başörtüsü olayında millet vekilleri nin başını açtırıp meclise soktular halleri ortada 15 temmuz gecesi mhp genel merkezi nin attığı tweet ortada evet bir beka problemimiz var oda mhp nin siyaset sahnesinden çekilmesi oda milyonları değil mhp yi ilgilendiryo Tayyip Erdoğan bu tuzağa nası düşürüldü anlamadım
KARAR OKURU 14 Mart 2019 15:11
21
MHP'yle ittifak yapmasın da kimle yapsın? CHP mi HDP mi? Saadet desen gidip CHP'yi seçti. Çok dindarlar ya o yüzden CHP....
KARAR OKURU 14 Mart 2019 19:42
19
hulisi, HDP-CHP-SP-İP ile ittifaka ses çıkartmayanlar, MHP ittifakı için AKP'ye akıl vermesin.
KARAR OKURU 14 Mart 2019 19:47
53
Hdp chp iyi parti sp diye bir ittifak yok. Chp iyi parti ittifakı var. Senin dediğin algı operasyonu. Ok ?
Kimler Dinsiz? 14 Mart 2019 14:27
“AKP ve ona verenlere göre kendi partilerine oy vermeyen, rakıyı içen, kadın ve hayvan haklarını savunanlar, Gezi Eylemcileri ile tüm hak hukuk arayanlar, kurban kesilmesine, hoparlörle ezana, gösteriş için yapılan camilere karşı olanlar, muhalif yazarlar, başını örtmeyen, biraz açık giyinenler, laikler, solcular, hürriyet, demokrasi isteyenler, “açım” diyenler dinsiz” İyi de Hz. Muhammed’de bu kadar ötekileştirici olsaydı, kaç kişi İslam’ı kabul ederdi, hiç düşündünüz mü?
KARAR OKURU 15 Mart 2019 06:38
1
Onların peygamberi yalakalık olmuş,çoktan seküler olmuşlar da farkında değiller :))
samimsun 14 Mart 2019 13:42
sn yazar gör bak cum ittifakının seçimde alacağı en küçük başarısızlıkta mil ittifakının seslendireceği ilk şey erken seçim VAATLERİ ise başkanlığı kaldırma içeridekileri kimler o bilirsiniz dışarı çıkarmak ve bunun kılıfını normalleşme olarak lanse etmek vs vs bunu bile bile beka sorunu yok diyenlere hayretki hayret demiyorum zaten bunlar belli kimse salağa yatmasın artık kurnazların karşısında saf köylü yok
KARAR OKURU 14 Mart 2019 13:23
son haftalarda maasli aktroller hissedilmeye baslandi, demek ki dogeu yoldasiniz karar gazetesi, simdi eksi 70 alirim artik!
karar okuru 14 Mart 2019 12:33
Korkma sönmez bu şafaklarda yüzen alsancak ,Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak...Bu sözler milli şairimizin bize öğütü ve direktifidir!Seçim kazanmak için ülkenin bakası söz konusu diyerek oy devşirenler buna inanmıyorlar mı?Kendi bekaları tehlikede!Ama seçimi kazansınlar beka falan hepsi biter...
KARARcı 14 Mart 2019 12:16
CBaşkanı erdoğan bir seçim konuşmasında, "ben daha 4.5 sene bu görevdeyim" manasında cümle kullanıyor. Anlaşılan Cbaşkanı Erdoğan bile yerel seçimlerle iktidarın değişebileceğini düşünmeye başladı. Bu yüzden Bekaa sorunu üzerinde ısrarla duruyor.
Başka Zaviye 14 Mart 2019 12:08
Anlamadınımız mı hala!? Bu beka meselesi MHP'nin meselesiydi. AK parti, MHP'yi kurtarmaya çalışıyor. Denizde batmakta olan birinin kendini kurtarmaya çalışan kişiyi boğması gibi.. AK parti, MHP'yi kurtarmaya çalışırken, kendisi de boğulmaya başladı. farkındamısınız.
KaRaR oKURu 14 Mart 2019 14:14
31
Farkındayız dostum...
KARAR OKURU 14 Mart 2019 18:53
1
Körler ve sağırlar birbirini ağırlar.
MUHAMMET APAYDIN 14 Mart 2019 11:58
"Yalancının evi yanmış, kimse inanmamış!" demezler mi o zaman? Tebrikler sayın yazar.
Kerim Uslu 14 Mart 2019 11:48
2008 bir iş gezisinde suriyenin başkenti şamda otelin lobisinde oturuyordum o anda 5-6 kişi ellerinde silah ve telsizlerle(muhaberat) gelip katlarara çıktıkları ve 5-6 dk sonra üzerinde pijamalarıyla ve dövüldüğü ite kalka 4 kişiyi götürdüler.misafiri olduğum esnaf dediği şu;onlar gibi düşünmeyen yaşama hakkı vermiyorlar.Ertesi gün ülke genelinde muhaliflere büyük operasyon yaptıklarını söyledi.Esad canlı Tv konuşmasında ülkenin bekasından bahsediyordu,tutuklananların çoğu alimler ülkenin aydınları, terörist oldukları söylüyordu.Yıl 2019.ayn
KARAR OKURU 14 Mart 2019 13:53
11
Kerim Uslu, ne alaka !
KARAR OKURU 15 Mart 2019 00:04
0
KO 13:53, beyinsel alaka, beyinsel... Selli takıyı beğenmediysen; beyin gücü diyelim de, sende beyin cücük mü, göçük mü?
bülent 14 Mart 2019 11:43
e yani ne olacak şimdi? binali bey beka yok deyince akp siyaseti değişmiş oluyor mu olmuyormu?
Sermet Ilgaz 14 Mart 2019 11:25
Meltem Cumbul'undan Kemal Kılıçdaroğlu'na, Meral Akşener'den Fetullah Gülen'e "yurtta sulh" birliği kurmuşlar, sen hala "aman beka demeyelim". Geçiniz.
sayısalcı 14 Mart 2019 11:13
Beka nın siyasette kullanılmasının mucidi isimleri sayıp kaç harfli olduğundan hareketle türkçede olmayan ebced hesabı yapıyor nasıl buluş diyorum şaşıp kalıyorum nede olsa kendi ismi alti harfli yani iki 3 harfli çıkar burdan
Abdulah 14 Mart 2019 11:11
Safları sıkılaştırmak ve yenilerini eklemek için 17 yıldan beri iki şey kullanılıyor. Birincisi umut dağıtmak, ikincisi ise dış ve iç mihrakların saldırısına karşı savunmayı gerekçe gösterderek toplumu korkutmak yada tehdit etmek. Topluma ve dine maliyeti ne olacağı hesaplanmadan dini değerleri acımadan kullanmak. Bunlar yetmiyormuş gibi toplumu da kutuplaştırarak gerçekleri gerçekleri görmelerine engel oluyorlar.
KARAR OKURU 14 Mart 2019 13:44
14
11.11, Din için siyaseti yasaklayanlar, siyaset için dinin kullanılmasına zemin hazırladılar... Men dakka dukka...
Fetö ve PKK ile mücadeleyi demokrasi maskesi adı altında engellemek isyeyen herkes, milletin gözünde ihanete yardım ve yataklık etmektedir. Bu gün muhalif cephe bu yapılarla aleni ittifak içindedir. İhanet şebekeleri, Cumhur ittifakının kazanmasını beka sorunu haline getirdiklerini aleni açıklamaktadır. HDP'nin, kendi kazanmak yerine Cumhur ittifikını kaybettirmek üzere muhalefeti desteklemesi, Millet İttifakı için ciddi bir soru işaretidir.
KARAR OKURU 14 Mart 2019 12:35
41
akp ve demokrasi birbirine zıt 2 kavram
KARAR OKURU 14 Mart 2019 10:56
Sadece beka söylemi mi? Her kavramin ici bosaltildi. Din hoyratca istismar ediliyor. Memleketin bakkali, manavi, ciftcisi gazetecisi sirf hamaset ugruna terörist ilan ediliyor. Ikitdara oy vermeyenler zillet ittifaki olmakla itham ediliyor. Velhasili kelam koltugun bekasi icin ahlak ayaklar altina aliniyor.
Najaz 14 Mart 2019 10:30
Son 1 yılda 1 milyon 300 bin insan işini kaybetmiş. Özel sektör 450 milyar dolarlık dış borç yükü altında. Sadece kur artışından kaynaklanan kambiyo zararı 300 milyar TL; bu rakam ülkenin en büyük 500 şirketinin 5 yıllık karına eşit. Ekonomi daralmış, cirolar düşmüş, borçlar çevrilemiyor ve şirketler birer birer batıyor. Gençler ülkeye inancını yitirmiş, imkanı olan yurt dışına göçüyor ve her 10 üniversiteli gençten 7'sinin kafasında ülkeden gitmek var. Sayın cumhurbaşkanıysa bizlere korku hikayeleri anlatmakla meşgul. Asıl beka sorunu bud
KARAR OKURU 14 Mart 2019 19:00
52
"...her 10 üniversiteli gençten 7'sinin kafasında ülkeden gitmek var." diyorsun Nazaj. Erdoğan'ın istediği şey, tam da bu. Sonuçta üniversiteliler ona oy vermiyor. Niye karınlarını doyursun ki!
aliveli 14 Mart 2019 10:22
binali bey orucunu bozdu oda beka sorunu olduğunu gördü hakan beyyyy
SELO 14 Mart 2019 10:08
BEKA HİKAYESİ YALANCI ÇOBAN HİKAYESİNE DÖNDÜ.
KARAR OKURU 14 Mart 2019 09:59
"Benim gönlüm razı değil buna.” deyip sonra adayliga devam etmekte nedir. Gönlün razı değilse bu dogru degil der ve cekilirsin adayliktan Binali bey . İstanbul'un trafik ,konut ,yeşil alan sosyal alan ,deprem ....sorunları konuşulsa ,İstanbulu nasıl kazanacaksın Binali bey. 1994 yılından başlayıp 2019 a kadar Gurtuna hariç İstanbul'u siz ve buyukleriniz yonettiniz . Bu tür sorunları ucu gelir aha buraya dayanır. Hafazanallah millet bir uyanirsa...EZAN ,BAYRAK, BEKA iyidir iyi. Gerçi bunların da farkındadır ve kurt siyasetçidir Binali bey. İstemem yan cebime k
HACI MURAT 14 Mart 2019 09:43
Hakan Albayrak'ın beka ile ilgi açıklamaları yerinde,yanlış değil. Ancak örneğin 15 Temmuz'dan önce Fetö ile mücadelenin bir beka meselesi olduğundan bahsedilse böyle bir yazı gene yazılabilirdi.Ve biz de gene hak verebilirdik.Ama 15 Temmuz'da bir beka meselesi ile karşılaştık ve gereğini yaptık.Dolayısı ile her şey teorideki gibi gelişmiyor.Bugün için bekayı teyakkuz halinde bulunma şeklinde anlayabiliriz pekala.
KARAR OKURU 14 Mart 2019 15:26
53
Aslında Türkiye'nin önemli bir beka sorunu var : Bir parti devleti ele geçirmeye çalışıyor. Gerçekten "teyakkuz halinde bulunma" zorundayız. Bir adım ötemiz, parti devleti. 31 Mart hayati öneme sahip.
KARAR OKURU 14 Mart 2019 15:44
11
15 temmuz sizin yüzünüzden oldu. beka sorunu varsa sebebi sizsiniz
KARAR OKURU 14 Mart 2019 09:22
Sayın Erdoğan ve Bahçeli'ye soru. Çin, İran, Rusya'nın düşmanları yok mu? ABD'nin? Adamların yerel değil genel seçimleri dünyanın gözü önünde oldu. Bir beka demediler. Fransa 1 yıldır kaynıyor, sarı yelekli şu bu. Fransa muhalefeti neden hain olmadı? Geçtim Türkiye'de 2007 ve sonrası seçimlerde beka sorunu neden yoktu? Mevcut düşmanlara ilaveten Fetö de aktifti, daha çok beka demeniz gerekmez miydi. Duyamadık o zaman. Bi de güçlü muhalafet yok derler, bırakın numaraları muhalefet hiç olmasın diye atmadığınız takla kalmadı.
Gazete okuru 14 Mart 2019 16:35
6
Ülkemizin uzun yıllardır beka sorunu vardır. 2019 yılında eğitimde, ekonomide, tarımda, güvenliğimizde beka sorunu vardır. Bu beka sorunu nasıl ve hangi yönetim tarafından oluşturulmuştur? Bu mahalli seçimde Ankara, İstanbul gibi şehirlerin belediye başkanının kim olacağı ülkemizin güvenliğini, tarımını, eğitimini nasıl etkileyecektir? Ayrıca FETÖ yü ülkemizin bekasına tehdit eder hale getiren kimlerdir?
KARAR OKURU 14 Mart 2019 08:57
Ne bekasi bekaymis beka vadisi lubnanda
KARAR OKURU 14 Mart 2019 08:45
Benzin zammıni da yazalım.
KARAR OKURU 14 Mart 2019 07:29
Üre gübresi 105 tl, pas ilacı 200tl olmuş. Bu çiftçi ne yapsın?
KARAR OKURU 14 Mart 2019 11:01
10
GS 5-0 yenmiş.
Avami 14 Mart 2019 05:45
Hakan kardeş,Saf mısınız, yoksa saf ayağına mı yatıyoruz! Ülke ekonomik ve sosyal olarak yanıyor.Aş ve işsizlik haneleri yakmaya başladı.Işte tam da bu nedenle siyaset hokkabazlığı ile beka meselesi,terörist,ihanet ithamı,iftira siyaseti muhalefeti bunlara cevap vermeye zorlayarak,ekonomiyi konuşmaktan alıkoyuyor.Siz de onlarda biliyor Baka meslesi yok. Ama koltuk ve belediye rantı gidiyor.MYavaş üzerinde şaibe oluşturmak.Seçmen okumuyor, araştırıyor RTE ve kendi yandaş kanalları hangi yalanı söylerse ona inanıyor.Konsolide ediliyor.Yoksa kaçabilir.Bu n
KARAR OKURU 14 Mart 2019 11:09
50
Sizde okuduğunuzu anlama özrü mü var desem? alınmaz mısınız? Yazının amacıyla sizin bahsettiğiniz şeyler arasında bir zıtlık yok zaten! Sadece '' beka'' kelimesinin ehemmiyeti vurgulanmış. Üslüba dikkat edin lütfen!!!
KARAR OKURU 14 Mart 2019 04:23
Zayif bir makale olmus ama hic yoktan iyidir. Hic olmazsa Venezuela, Afrika veya Patagonyayla ilgili degil; ulkemizin sorunlariyla ilgili.
KARAR OKURU 14 Mart 2019 02:28
Mükemmel bir yazı. Anlayana
KARAR OKURU 14 Mart 2019 02:12
valla ben akplilerin hiçbir sözüne veya herhangi bir konuda samimi olduklarına inanmıyorum artık. kendi seçmenlerini bir kısmınında bu beka lafından rahatsız olduklarının farkındalar. binali onlara hitap etmiş. iyi polis kötü polisi oynuyorlar yani. ben yemem yiyene afiyet olsun. erdoğan beka diyecekte binali olmaz öyle şey diyecek. bırakın abi bu işleri. o eşiği çoktan geçtik. öyle bir Türkiye yok
KARAR OKURU 14 Mart 2019 14:03
11
Onlar da sane inanmıyor. Asıl sorun da bu ya.
KARAR OKURU 14 Mart 2019 02:01
ben hayal edemeden sayin albayrak yazmis yine, iste asrin gazetecisi!
Dünya üzerinde kendi halkına terörist hain Zillet ve illet diyen bir Cumhurbaşkanı göremezsiniz ama Türkiye'de Erdoğan var maalesef her ağzını açtığı zaman halkla kavga ediyoruz bütün dünya ile kavgalı kendi ülkesinin insanları ile kavgalı muhalefet ile kavgalı esnafla kavgalı pazarcı ile kavgalı marketçi ile kavgalı herkesle kavgalı Erdoğan ne yapmak istiyor Erdoğan nereye gidiyor bu şiddet dili ne kadar sürecek.
KARAR OKURU 14 Mart 2019 10:11
55
Arkadaşlar 2010 referandumundan sonra uçtuk uçuyoruz uçacağız şimdide Beķâ sorunu Allah aşkına millletle alay etmeyin
KARAR OKURU 14 Mart 2019 07:43
72
Ayrica, erdogan isine geldigi zaman parti baskani isine gelmediginde cumhurbaskani oluyor. Sanirim sadece kendisine laf soylendiginde cumhurbaskani oluyor.
KARAR OKURU 14 Mart 2019 01:48
Evet dogru ama zaten ve zaten ulkenin bu kadar kutuplastirilmasi bu dedidigniz problemleri coktan dogurdu. Ordularin karsilastirmalari yapilirken bir ulkenin ordusunun gucunu en belirleyici etken o ulkenin savasma istegidir. Yani sokaga cikarsin savas ciksa savasir misin diye sorarsin ve o insanlarin cevaplari uzerinden bir anket yaparsin mesela avrupanin savasma istegi yuzde 40 lardayken Turkiyenin yuzde 94 lerdeydi. Bu iktidar doneminde cok kotu bir sey oldu; bu oran suan yuzde 69 larda , ve genelde bu yonetimin girecege savasa girmem diyor insanlar. Asil beka sorunu budur
KARAR OKURU 14 Mart 2019 14:02
9
Senin 15 Temmuz gecesi tanklara siper olanlardan değilsin, belli. Yani olmasan sa olur...
gemiciklerden bana ne 14 Mart 2019 19:37
80
01:48 Katiliyorum hatta bana göre bu rakam yüzde 50 ve daha alti. Akli olan kacar onun bunun gemilerini savunmak bekaysa akliselim bir insanin bu sahte beka umurunda olmaz. Yani fakire zenginin malini savunmak gibi bir sey bana ne onun bunun gemiciklerinden sarayindan beka onlarin bekasi ben kendi aileme bakarim benim bekam kendi ailem ve evlatlarim sarayin damaidi oglu kizi torunu beni ilgilendirmez. Sadece salaklar zenginlerin malini savunmak icin savasa gider. Zaten adimizi terörist vatan haini koyan bir ülke icin neden savasalim
avukat ertan 14 Mart 2019 01:44
benim gözümde AKP artık Bir siyasi parti değil dinci bir cemaat o sebeple AKP dini kullanarak şiddeti kullanarak anayasal bir suç işlemektedir kendi halkını terörist ve hain gören Erdoğan anayasaya göre suç işlemektedir insanları bölen ayrıştıran ve kutuplaştıran Erdoğan ısrarla bunu devam ettirmektedir AKP nin İçişleri Bakanı Süleyman Soylu şiddet dilini kullanarak kendileri gibi düşünmeyen herkese terörist hain ve Zillet demektedirler Bu bir anayasal suçtur.
KARAR OKURU 14 Mart 2019 01:13
Sözün özü bu kadar basit. Uzatmaya gerek yok. Sırf bu gereksiz beka israrindan bıkıp saf değiştiren vatandaşlar biliyorum. Erdoğan ve Bahçeli kendileri bilir.
KARAR OKURU 14 Mart 2019 11:07
35
Erdoğan ve Bahçelinin kayıbı seni ne kadar üzmüş. Akıl vermeye çalışıyorsun...
KARAR OKURU 14 Mart 2019 14:27
51
Vallahi hiç üzmedi. Biran önce gitsinler de milletin sinirleri boşalsa ve rahatlasa. Belediye projeleri yerine beka, senet, ihanet iftiralarına sarıldılar. Kaybedecekler. O yüzden kendileri bilir dedik...
KARAR OKURU 14 Mart 2019 00:43
Kesinlikle katılıyorum Hakan Kardeş.
KARAR OKURU 14 Mart 2019 00:29
Kısa ve öz bir yazı.Teşekkürler Sayın yazar.Yalancı çoban durumuna düşmemek lazım.
X

Her an haberdar olmak ister misin?

Aşağıdaki butona basarak tüm haberlerimizden anında haberdar olabilirsin. Tıpkı telefonunda olduğu gibi sana bildirimler göndereceğiz. Bu servisi dilediğin zaman iptal edebilirsin.

TIKLA HABERLER ANINDA ULAŞSIN