Back To Top
Çamur

Çamur

 - Son Güncelleme: 05.07.2019 Cuma 09:31
- A +

Ali Babacan ve arkadaşlarının yeni bir parti kurmaya hazırlandıkları ortaya çıkalı beri bekliyorduk böyle şeyler.

Bu kadar ‘kör kör parmağım gözüne’ olacağını bekliyor muyduk peki?

Elbette.

Bu saatten sonra başka türlü olamazdı zaten; çünkü -şairin de dediği gibi- insanlar anlaşıldı.

Kimlerin neye nasıl tepki verdiği ve vereceği, kimlerin karakterinin nelere elverdiği ve elvereceği çoktan anlaşıldı.

Kimlerin neye nasıl tepki vermediği ve vermeyeceği, kimlerin karakterinin nelere elvermediği ve elvermeyeceği de anlaşıldı çoktan.

Şaşırtıcı, hatta sarsıcı bir hamle yaptığınızı zannedersiniz; ama tıynetiniz bilindiği için o hamleniz şaşırtmaz ve sarsmaz, ‘Bu zevattan başka bir şey beklenemezdi zaten’ dedirtir…

Çok zekice, hatta dahiyane bir plan kurduğunuzu zannedersiniz; ama niyetiniz malum olduğu için ortalama zekâ sahibi her insan için “kör kör parmağım gözüne”dir yaptığınız…

Sürpriz yok.

“Babacan ve arkadaşlarının yeni parti projesine karşı ilk hamle ne olur?” sorusuna bir ağızdan verilen cevap neydiyse o işte; akla gelen ilk ve en bayağı şey:

Babacan’a “FETÖ’cü” yaftası yapıştırmak.

***

Neymiş?

Bakanlığı döneminde yaptığı atamalarda birçok FETÖ mensubunu önemli mevkilere getirmek suretiyle FETÖ’ye yardım etmiş Babacan!...

Geçen gün hakkında suç duyurusunda bulunuldu.

Savcılığın harekete geçtiği söyleniyor.

FETÖ’nün FETÖ’lüğünün henüz bilinmediği veya hükümetçe kabul edilmediği o dönemde FETÖ mensuplarını önemli mevkilere getirmeyen bir bakan yoktu; aynı işlemlerin diğerleri hakkında -ve hepsinin başında bulunan dönemin başbakanı hakkında- da yapılmasını bekleyebilir miyiz?

Efendim?

Sadece yeni partide adı geçenler hakkında mı yapılmasını bekleyebiliriz?

İşte; ‘kör kör parmağım gözüne’!

***

Salağa yatıp işin mantığını sorguluyormuş gibi yapmaya devam edelim:

Kardeşim, Babacan’ın bakanlığının ve FETÖ’yle mücadelenin başlangıcının üzerinden seneler geçti, suç duyurusunda bulunmak için niye şimdiye kadar beklediniz?

Cevap, suç duyurusunun ilk cümlesinde:

“Son günlerde Devlet eski Bakanı Ali BABACAN isimli kişinin yeni bir parti kuracağı hakkında haberler sıklıkla medyada boy göstermektedir…”

Gizlisi saklısı yok.

Konu belli, dert belli.

İyice belli olsun, ‘kör kör parmağım gözüne’nin dibi bulunsun diye düşünülmüş olmalı ki, metnin ikinci cümlesinde şöyle denmiş:

“Esasen, uzun yıllar uyguladığı dışa bağımlı yanlış ekonomi politikaları nedeniyle bugün yaşadığımız ekonomik soruların da esas müsebbibi olan adıgeçen kişinin zamanlaması çok manidar olan bu girişimi, FETÖ terör örgütünün son siyasi gelişmelerden faydalanarak mevcut hükûmeti zora sokmak, bir nevi intikam almak ve ülkeyi kaosa sürüklemek için adı geçen kişiyi yeniden görevlendirdiğini göstermektedir…”

FETÖ bahane, ‘Yeni parti mevcut hükümeti zora sokabilir’ endişesinin ifşası şahane!

***

Bu daha ‘varan 1’.

Korkunç bir çamur fırtınası geliyor.

Ahmet Davutoğlu da hedefte elbet.

Neyse ki çamurun çamur olduğunu herkes biliyor.

Tutmaz.

Çamur atanlar, kendilerini biraz daha kirletmiş olmakla kalır.

Diğer Yazıları

Yorumlar

Yorumlar 600 Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KAFKASYALI 05 Temmuz 2019 18:41
Sayın yazar, taa A. Şener'in hangi süflöre inanarak ta olsa ayrılıp parti kurmasıyla başlayan Erdoğan'ı bir şekilde tökezletmekten başka amacı olmayan bu girişimlerin, hepimiz biliyoruz ki Türkiye'de iktidara gelmek gibi bir amaçları da yok, böyle bir şansları da yok. Şimdi eğri oturup doğru konuşalım ve şu soruya cevap verelim; Gül, Babacan, Davutoğlu gibi şahısların, ikide bir köpürtülmeye çalışılması niye ? Amaçları ne ? Bu girişimler, aseri, ekonomik, politik, geçtiği sıkıntılı dar boğazlar da hesaba katıldığında, Türkiye'nin risklerini çoğaltmıyor mu ?
rahmi 05 Temmuz 2019 17:38
davutoğluna da babacan ada şimşekete çamur yapışmaz pislik çamur atanın elinde kalır.
Acaba ben de bu sınıfta olabilir miyim diyeniniz var mı bu cenahta. ( Haklı yada haksız eski pozisyonlarını kaybedip, adaletsiz, sabırsız eleştiri yapanlara) "Kimlerin neye nasıl tepki verdiği ve vereceği, kimlerin karakterinin nelere elverdiği ve elvereceği çoktan anlaşıldı."
ÖZGÜR SARIKAYA 05 Temmuz 2019 16:54
Yazar, bir tek Ali Babacan değil, “hepimiz oradaydık” diyor.
Denizci Alperen 05 Temmuz 2019 16:10
Muhsin başkanımız derdi " birilerini severek birilerini döverek büyütüyorlar diye " yine sevme ve dövme mevsimi açıldı demek , Benim tavsiyem insanlar asr suresini unutmasınlar tekrar tekrar okusunlar hususen gaflete düştüğümüz zamanlarda daha da çok okusunlar inanıyorumk, dertlerine , hastalıklarına şifa bulacaklardır , bana ne ? derlerse yapacak bir şey yok o zaman ağızların tadını kaçıran Ölümü bekleyecek ve o zaman akılları başlarına gelecek
Sami Açıkgöz 05 Temmuz 2019 16:06
Bu ülke topraklarında "siyasi davalarda" yargı hiçbir zaman bağımsız olmadı, olamadı. İktidarın gücünü elinde bulunduranlar buna hiçbir zaman; ne Osmanlı da ne Cumhuriyette izin vermedi. Yargı kararları gücü, elinde bulunduranların isteğine göre dizayn edilmiş metinlerden öteye geçmedi, geçemedi. Verilen kararlar, yasaya açıkça aykırı olsa bile karar vermekten hiç çekinilmedi. Bugün AKP siyaseti doğrultusunda karar verilirken, yarın başka bir parti iktidara geldiğinde o doğrultuda karar verilecektir. Aksini düşünen varsa ya çok saftır ya da çok uyanık.
KARAR OKURU 05 Temmuz 2019 15:44
Antep Bld Başkanı Fetö cü değil,!!!!! Bakan iken atadığı tüm il müdürlerinin akıbetine baksınlar yeter...
Okur 05 Temmuz 2019 14:40
Yazık çok üzülmüşsün ne yaptılar sana böyle, ekremle bir görüşme yapsan olmaz mı belki sana yeni bir çamur-hamur bulur onunla ERDOĞAN'ı sıvazlarsında sana reklam parasını veirrler.
KARAR OKURU 05 Temmuz 2019 14:25
Olumlu bir adım; irtibat ve iltisak suçlamasıyla birçok kişi mağdur edildi. Babacan soruşturması, daha büyük ilişkileri bulunan bakan, bürokrat ve otesindeki siyasi ayağında temizlenebilmesi için ilk adım olur, destekliyorum, sonuna kadar gidilsin, temizlik her yerde olmalı.
peki bir soruda biz soralım mı? bunca çamur bulaşık yalaşık yılışık zihniyettekilerle nasıl oldu da yıllarca beraber,olabildiniz,durabildiniz? meşrep uyuyor da ondan mı? Doğru Olmak Kolayda, ''Emrolunduğun gibi dosdoğru Ol''mak çok zor. İlk gördüğün yanlışta amasız fakatsız bahanesiz terkedebilmekti aslolan.
E.K 05 Temmuz 2019 13:42
Sn yazar cok hakli...Fena halde guc zehirlenmesi yasayan Akp'liler kendi hukuranliklarina golge dusurecek her turlu girisim ve basariyi hayasizca karaliyorlar..Ankara ve Istanbul'da secilen baskanlar ve muhalif parti yoneticileriyle de ilgili davalar aciliyor..Akp DNA'sini ortaya koyuyor..Sasiracak bir sey yok. Yeni bir sey yok...Adamlarin tiyneti bu....Ali Babacan, dunya ekonomik cevrelerinde saygi goren bir isim...Bir kac yalakanin camuru karalayamaz.!
karar 05 Temmuz 2019 18:42
2
babacan erdğan ın izin vererek,allayıp pullayarak,itimat ederek bildirberg toplantılarına gönderdiği ve bilden fazla kez bu toplantılara katılmış bir kişi.bakmayın kavgalarına özde aynıdırlar.
Musto 05 Temmuz 2019 13:45
Insanlar allah demeye korkar oldu. İslama ve ülkeye verilen hasarı onarmak için yıllar gerekecek.
KARAR OKURU 05 Temmuz 2019 17:32
5
Evet, buna Fetö kahpesinin dini siyasetine alet etmesi sebep oldu.
karar 05 Temmuz 2019 18:46
1
evet buna onlara istedikleri herşeyi veren siyasetçiler sebep oldu.
Okur 05 Temmuz 2019 13:41
Babacan’a “FETÖ’cü” yaftası yapıştırarak hakkında soruşturma başlatmak, olsa olsa onun siyasal girişimini güçlendirir. Son yerel seçimlerde seçmenin ortaya koyduğu iradenin anlamını eğer AKP oligarşisi kavramış olsa, yani onu kavrayacak bir zeka ve feraseti haiz olsa idi, aynı hatalarını tekrarlamak suretiyle, vasatın da altında bir idrak ve izanı olduğunu aleme yeniden göstermezdi. Babacan karşısındaki bu acz ve cebanet hali, AKP'nin düşüşe değil sanki çöküşe geçtiğinin ifadesidir. Evet, "Ya yeni hal, ya izmihlal!"
KARAR OKURU 05 Temmuz 2019 13:07
gidişat hızlanıyor!
akrebin gözleri 05 Temmuz 2019 12:49
insanlar ,duvardaki aynaya yüzlerini dönüp te ,kendilerini görmüyorlarsa 3 ihtimal vardır.... ya aynanın sırları dökülmüştür, ya duvarda ayna yoktur, ya da aynaya bakanın gözleri kapalı veya kördür.
KARAmuratR OKURU 05 Temmuz 2019 12:22
Madem o bakanlığa fetöcüleri almış diye soruşturuluyor, o zaman tüm bakanlıklar devlet kurumları belediyeler nezdinde fetöcü çıktığına göre o bakanları belediye başkanlarının, genel müdürlerin, müsteşarların, hatta bu bakanları atayan başbakanın, Cumhurbaşkanının, askeriyenin başındakilerin de soruşturulması gerekir
KARAR OKURU 05 Temmuz 2019 12:06
Erdoğan, Davutoğlu ve Babacan için "boş çuval gibi devrilecekler" demiş. AKP başkanı, halkın İstanbul'da verdiği dersi anlayamadı. Bak güzel kardeşim, sen eski Tayyip değilsin, bu yüzden halkın gönlünden düştün. EGEMENLİK MİLLETİNDİR. Bu halk, en doğal hakkı olarak, sana alternatif bulacak. İmamoğlu bir alternatiftir, Davutoğlu bir alternatiftir, Gül bir alternatiftir, Babacan bir alternatiftir ... Kurtarsa dükkan senin. Ama çare yok, AKP de, DP, AP, ANAP gibi olacak.
karar okuru 05 Temmuz 2019 11:59
Sayın Albayrak, bugün yazdıklarınıza katılıyorum. Ama İstanbul seçimi öncesinde bu ağır eleştiri yaptıklarınızın borusu ötmeye devam etsin diye "Oylar Ak Partiye." diye yazmıştınız. Yani şikayet ettiğiniz beyefendilerin devran sürmesinde sizin de katkınız var ve devam ediyor. Yarın seçim olsa yine bu bey efendilerin İslamcılığından, Müslümanlığından dem vurur, "CHP mi gelsin canım." demeye başlarsınız. Siyaseti din zannedip, partiyi de hak fırka olarak görmeye devam ettiğimiz sürece bu tiplerin boruları ötmeye devam edecek.
MNC 05 Temmuz 2019 16:36
0
Ve en büyük zararı yine İslam görecek.
KARAR OKURU 05 Temmuz 2019 12:01
9 ay önce B.Albayrak in Tüik de yaptığı değişiklikle, 60 a varan enflasyon gele gele 15 e geldi.. milletin aklıyla alay ediyorlar... milletin son umudu CB nin acilen önce kabine, sonra sistem, sonra ekonomi üzerine radikal reformlar yapması idi.. ama yola aynen devam diyor.. sayın Cumhurbaşkanım! bunları Chp değil, Akpartililer istiyor!!!
KARAR OKURU 05 Temmuz 2019 11:51
Babacan a bunu yapmak; 2. 23 haziran vakası olur! Ve Akparti den buna engel olunmazsa yazıklar olsun... yazarın da dediği gibi, şu ana kadar aklınız nerdeydi ? Ayrıca tüm bakanlıklara sızmışlardı.. o halde o dönemlerin tüm bakanlarına hatta başbakanına da bu çamur ulaşır..seçimde mesajı aldın belli de, uygulA!!! Milletin umudu her gün azaliyor ...
KARAR OKURU 05 Temmuz 2019 11:29
Akp 23 Haziran’da verdiğimiz mesajı alamamış. Hala ukalalık yapıyorlar. Babacan ve Akşeneri hapse atmak onları İmamoğlu gibi kahraman yapar.
KARAR OKURU 05 Temmuz 2019 11:25
Eğer Babacan fetöcü ise o zaman akp de herkesi fetöcü diye soruşturmak gerekir.
karar 05 Temmuz 2019 18:50
0
zate bugün fetöcü denilenlere uygulanan kriterler akp lilere ve akp yöneticilerine uygulansa % 95 i içeri girer.
KARAR OKURU 05 Temmuz 2019 11:22
Babacana Fetö soruşturması açılacakmış , Demekki fetönün siyasi ayağına ulaşmış, Muhterem savcılarımız , hayırlı işler kolaygelsin , iyi eğlenceler,yiyenlere afiyet olsun, sofrayı yemiyenler kaldırsın. ....Allahım Akıl sağlığımızı koru Kadir Mevlam Cenab-ı Rabbil Alemin
VATANDAŞ 05 Temmuz 2019 11:06
yazık
Hermes 05 Temmuz 2019 10:31
İlk defa yazını beğendim, net. Kimin kaç yüzü olduğunu, FETÖ'nün her istediğini yapan bazılarının diğer bazılarından daha ayrıcalıklı olduğunu anlamış olduk. Her devirde, dün "ak" dediğine bu gün "kara" diyerek, "aldatıldık-kandırıldık" diyerek her siyasi çalkantıdan sıyrılıp, suçsuzmuş gibi sürekli iktidarda kalacaklarını zannedenler, toplumu yalanlarla hipnotize edenler, Allah'ın adaletinin mutlaka onlar hayatta iken geleceğini unutmuş gözükmekte.
VATANDAŞ 05 Temmuz 2019 10:29
ne diyem,ümmete nifak sokanlara ,ümmeti bölenlere yazıklar olsun
M akif 05 Temmuz 2019 10:26
İmamoğluna oy veren mahalle sakinlerini anlayamadığınızı söylemiştiniz Hakan Bey. Şimdi anladınız mı?
KARAR OKURU 05 Temmuz 2019 10:25
Bu olayın Ak Parti yönetim çok üst yönetim kadrosu tarafından yapılmadığından adım kadar eminim…Akıllı hiçbir yönetici bu nevi işlere girmez..Misli ile geri tepeceğini bilir çünkü..Fakat olay bir defa daha Ak parti’de kontrolün kaybolduğunu veya çıkarlarının zedelenmekte olduğunu gören çeperin (TDK 5) akıllarının,kılavuzluklarının ne seviyede olduğunu göstermektedir..Yeni bir parti kurmak isteyenlerin haklılık oranı açıkça ortaya çıkmaktadır.Ak Partiyi bu çeperden temizlemek,hem partinin hem de Ülkemizin hayrına olacaktır..
Tarafsız Yurttaş 05 Temmuz 2019 14:37
0
İşler sarpa sarınca, telaş aklı esir alınca, koltuk kaybı korkusu ateş olup yüreklere düşünce, başta ne akıl kalır ne de iman, sevgili kardeşim.
Hüseyin Şenel 05 Temmuz 2019 10:19
Siyasetimizi,partilerimizi sarmış bu kanser hücrelerini temizlemenin yolu Partileri bölmek,ortaya yeni bir parti çıkarmak değildir.Denenmiş olmamıştır.Denemelerin en güçlüsünü Rahmetli Ecevit yapmış mayayı tutturamamıştır.Bence Sn. Davutoğlu’nun benimsediği yol doğrudur.Ses kısılana kadar konuşmak.Doğru bildiğini söylemek..Sistem içinde kalıp pasif direnmek! Denemek isteyenler tarih kitaplarında başarılmış (ki başarı oranı yüksektir) işlere bakabilir. Burada güç önemli değil sabır,zaman,doğruluk,haklılık önemlidir.. Özetle yeni bir parti kurmak Demokrasimiz için zaman kaybıdır.
KARAR OKURU 05 Temmuz 2019 09:58
Bu iş Babacan'a yarar.
MNC 05 Temmuz 2019 09:52
Hep komplo teorisi. Biraz basit düşünmek lazım. AKP den umudunu kesen ama mevcuta bakıp oy verecek yer bulamayan halk kitleleri böyle bir partiyi istiyor olamaz mı?
Kamil 05 Temmuz 2019 09:52
Sayın albayrak.Erdogan cine gitti.amachic uygur türklerinden bahsetmedi.ne is
Karar Okuru 05 Temmuz 2019 09:44
Çamur bir orta doğu kozmetiğidir. Bulanmazsan olmaz. Ama ilginç olanı aynı mahalle ve anlayışın içinde olanların bu birbirini eleştirme çabası. Biraz eleştiri sonra aman CHP ye yaramasın diye yine elele tutuşma, sonra kemalizm uydurma ve yermeleri, din- mezhep aynı yerde dönüp duralım. Sonuç eğitimde matematiği beceremeyen, konuşulanı anlamayan nesiller. Bu anlayış Osmanlıyı tarihten kazıdı, artıklarıda ülkeyi geriletiyor! Adamlar kırmızı bültenle aranan teröristi Tv ye çıkarıyor oy uğruna sonra yabancı gazeteyi dağdaki teröriste yazı ayırdı diye kınıyor. Allah mahalleye akıl ihsan etsin
KARAR OKURU 05 Temmuz 2019 09:35
Fetö is basinda heralde böyle yapardi. Dogru ya zaten yapti. Kendi gitti ruhu hala aramizda. Yada belki herkeste biraz fetöcülük vardir.
Demircan 05 Temmuz 2019 09:12
Yeni bir İmamoğlu vakası daha başladı. Babacan bir istiyor iktidar bin veriyor. Basiret bağlanması buna denir.
KARAR OKURU 05 Temmuz 2019 09:00
Yalan dolan belki karşıdaki kişiyede geçici bir süre zarar verir ama asıl sahibine zarar verir. Her zaman her yerde herkese karşı doğruluğu savunmak lazım. Samimiyyet ve tutarlılık çok önemli , yalan dolanın sonucunu en son İstanbul seçimlerinde görmedikmi ne oldu faydası oldumu, hasılı istikamet önemli sapmamak lazım...
KARAR OKURU 05 Temmuz 2019 08:57
Tabiî yüzbinleri kadın yaşlı çocuk demeden içeri tıkarken fetö ile mücadele sıra esas kodamanlara gelince çamur atma oluyor öyle mi?
KARAR OKURU 05 Temmuz 2019 08:56
Akparti hâlâ 23 haziranda seçmen ne ders verdi anlamamiş şimdiye kadsr yaptıkları olumsuzluklara hukuksuzluklara tepeden bakmaya kibre kimse fazla ses cikartmiyordu karşılarında alternatif yoktu başka şansımız yok denilip oylar hep akpartiye yoneliyordu artık insanlar alternatif aramiyor karşısında kim varsa onu alternatif yapabiliyor chp ye oy vermeyecek bir sürü insan akparti nin bu hoyratça tutumu karşısında gözünü kulağını kapatıp imamoğluna koştu böyle devam ederlerse eski seçmen yok artık babacanin davutoglunun önünü kesebilirler ama Cumhurbaşkanlığı seçiminide kaybederler
KARAR OKURU 05 Temmuz 2019 08:43
Yorumsuz :)
KARAR OKURU 05 Temmuz 2019 08:41
Arkadaslar dikkat ettinizni hakanin yazisinda bir kere bile ne AKP nede Cumhurbaskani lafi var.Sanki Ali Babacana feto sorusturmasini ben yaptiriyormusum gibi.Birseyin haksizligindan bahsediyorsun amma haksizlik edenin adini dahi yazamiyorsun.Bravo vallahi pes dogrusu bu kadari hakandan beklenir.Camur atanin dahi adini yazmaya cesaret edemeyen yazarida bir daha okumam.Allah hepimizi islah etsin su mubarek cuma gunu.
KARAR OKURU 06 Temmuz 2019 02:25
0
Yazamaz çünkü cesareti yok.izinde vermezler zaten
selman 05 Temmuz 2019 08:15
Sizinkiler fena çıktı Hakan Bey, sizin mahalleyi çamur bastı, CHP Belediyesi mi yönetiyor orayı?
KARAR OKURU 05 Temmuz 2019 07:53
Fetocu olmayabilir ama parti kurunca fetonun ekmegine bal surecek ayni mersl ablasi gibi ..
Adaletsever 05 Temmuz 2019 09:00
2
Evet. Kesinlikle!! Ak Partiye oy vermeyen herkesin biran önce Fetönün ekmeğine bal sürmekten içeri alınması lazım!!
KARAR OKURU 05 Temmuz 2019 09:32
1
Fetöye dükkanin anahtarini verenler ortada sen daha ekmek baldan dem vuruyorsun
KARAR OKURU 05 Temmuz 2019 10:26
1
O yüzden kimse parti kurmasın
KARAR OKURU 05 Temmuz 2019 11:22
1
Farketmez oy alacaksa parti kurmak en doğal hakkı. Ona bakarsan devleti fetoya akp teslim etti.
Murat 05 Temmuz 2019 14:40
1
AKP dışındaki tüm partileri kapatın o zaman. Bu nasıl mantık yahu. Kim muhalif ise herkes FETÖ cü veya FETÖ ye yardım ve yataklık ediyor. Ama ülkenin anahtarını FETÖ ye verenlerin ne istedilerse verdik diyenlerin hiçbir suçu yok
YAKAMOZ 05 Temmuz 2019 07:41
Yaptıkları siyasetin İmamoğlu gibi siyasi bir karizma oluşturduğunun farkına varmamış olacaklar ki(!) aynı siyaseti başkanlık seçiminde Erdoğan'a rakip olabilecek Babacan gibi yeni bir siyasi karizma oluşturacaklar Bravo AKP danışmanlarının zekasına. Yalnız Atalar çok doğru söylemiş "Güneş balçıkla sıvanmaz".
Sayin Albayrak 2010 yilinda;Cemaat ve AKP kanka iken(Ben o yillarda, akp nin yolsuz luklarindan dolayi akp ye mesafeli idim); Ergene konculardan birisi youtubda; "butun duzenlemeler yapiliyor. Butun arkadaslarimiz 1 ve 2 yil icerisinde disari cikacak;bizim ciktigimiz yerlere onlari tikacagiz.onlari bir ekmege muhtac edecegiz." oncde Akp ile Cemaat savsip;sonra akp eliyle Cemaat tasfiye edilip; Daha sonra Akp tasfiye edilecek.İti ite kirdiracagiz.Derin gucler bu sureci;dershaneler sorunu ile baslatti, tapelerle kizistirdi.once Cemaati tasfiye etti; simdi akp nin tasfiye sureci isliyor.Görene
KARAR OKURU 05 Temmuz 2019 10:45
0
Doğrudur. Taşeronlar da Perinçek ve Bahçeli. Büyük resme ve surece bakınca çok net herşey.
? 05 Temmuz 2019 06:18
Artık şu net,Rus uçağı niye düşürüldü, büyük elçi niye öldürüldü.Çinle ilişkileri baltalamak için ısıtıp ısıtıp Uygur meselesi niye gündeme getiriliyor.ABD ekseninde kimlerle kimler birleşiyor.Çamura kimler kimlerle yatıyor.Herkes taraftar olduğu yerden bakıyor.En yakınlar bile karşı kutuplarda onun için akıl vermeyi bırak.
KARAR OKURU 05 Temmuz 2019 08:08
4
Uygur meselesini basit dış politika ensturumani gibi bahseden , 30 milyon insanin yaşadığı , yuzbinlerece insanın toplama kamplarında yaşadığı binlerce insandan ise haber alınamadığı bir yer Uygur. Sen çin ile iyi gecinecem diye görmezden gelebilirsin tabi içinde küçücük bir insanlık kalmişsa
KARAR OKURU 05 Temmuz 2019 19:30
0
Bu ne Rus sevgisi kardessss ya
Herkes biliyor diyorsunuz da bilmeyenler bize yeter Hedef 2023
karar okuru 05 Temmuz 2019 13:42
2
iktidar ve muhalefetiyle bu ülkeden bi cacık olmaz. Daha ironiyi bile anlamayanlar varken.
Allah Kulu 05 Temmuz 2019 13:51
1
bu yorumu kırmızıya boyayanlar ak trok değil ise ört ki ölem. İroniyi bile anlamaktan aciz olanlarla ne başarılabilir ki?
Fetö'ye 17-25 Aralık sürecinden sonraki bakış önemlidir... Ondan önce Fetö, Evren'i, Demirel'i, Ecevit'i çok severdi. 12 Eylülde Evren hakkında söylediklerini görmek için Googleye "Son karakol" yazın kafi... Kıyamet günü tek kişiye şefaat edecek olsa Ecevite şefaat edeceğini daha yakınlarda söylemişti... Bu sümüklü, bir tek merhum Erbakan Hocayı sevmezdi...
KARAR OKURU 05 Temmuz 2019 00:37
Herkes biliyor ve söylüyordu. İşte gelişmişlik budur. Müthiş öngörülebilirlik daha ne olsun dimi ama!
KARAR OKURU 05 Temmuz 2019 00:32
Atılan çamurun tutmasına hiç gerek yok. Demirtaş gibi içeri alırlar. Partinin kuruluşu geciktirilir.
KARAR OKURU 05 Temmuz 2019 00:01
Osman Gazi köprüsü yapılırken taşeron firmanın yaptığı hatanın neticesinde kopan halatın kendi uhdesinde olduğundan dolayı intihar eden bir japon mühendisi hepimiz biliyoruz lakin Türkiye de bakanın veya bir bürokratın suç işler veya yanlış bir şey yaparsa ondan sorumlu olmayan bir başbakanın her şeyden müstağni olması nasıl düşünülebilir hayret bu da Türk tipi bir yönetim gereği olsa gerek
KARAR OKURU 05 Temmuz 2019 01:49
33
Devlet adamları hata ettiği zaman intihar etmeleri bizde de gelenek olsa, CHP kurulduğu sene bütün yöneticileri intihar ederdi...
Ali baba 04 Temmuz 2019 23:54
Parti kurarlarsa,,,Oyum Babacana
X

Her an haberdar olmak ister misin?

Aşağıdaki butona basarak tüm haberlerimizden anında haberdar olabilirsin. Tıpkı telefonunda olduğu gibi sana bildirimler göndereceğiz. Bu servisi dilediğin zaman iptal edebilirsin.

TIKLA HABERLER ANINDA ULAŞSIN