Back To Top
CHP’ye yönelen küskünlere dair

CHP’ye yönelen küskünlere dair

 - Son Güncelleme: 21.06.2019 Cuma 09:26
- A +

Geçmişte AK Parti seçmeni olup da 31 Mart seçimlerinde sandığa gitmeyen veya başka partilerin (CHP dahil) adaylarına oy veren İstanbullu “küskünler”, 23 Haziran’da yenilenecek olan İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı seçiminde nasıl hareket edecek?

Benim tanıdıklarımdan bazıları “Çok kızıyorum, ama CHP’nin önünün açılmaması için bu sefer bağrıma taş basıp AK Parti’ye oy vereceğim” diyor, bazıları “Çok kızıyorum ve CHP’nin önünün açılması pahasına bu sefer de AK Parti’ye oy vermekten geri duracağım”.

İkinci grupta, evvelki seçimde eli CHP’ye gitmediği halde şimdi CHP adayı Ekrem İmamoğlu’na oy vermeye niyetlenen kimseler de var. Bunlardan bazıları, “CHP’nin önünün açılması pahasına”nın ötesine geçip, CHP’nin önünün açılmasını arzu eder oldu. Bu yönde propaganda bile yapıyorlar. Benim empati kabiliyetimi aşan bir hal.

Konu, ‘İstanbul’a hangisi daha iyi hizmet eder; Binali Yıldırım mı Ekrem İmamoğlu mu?’ konusu olmaktan çıktı. Aslında hiç olmadı zaten. İstanbul seçimlerinde konu, başından beri, ‘Erdoğan/AK Parti irtifa kaybedecek mi etmeyecek mi, CHP irtifa kazanacak mı kazanmayacak mı?’ konusu. AK Parti bu süreçte kendisine irtifa kaybettirecek her şeyi yaparken, irtifa kazandıracak veya hiç değilse irtifasını korumasını sağlayacak şeylere pek yanaşmadı. CHP ise bu süreçte kendisine irtifa kazandıracak her şeyi yaparken, irtifa kaybettirecek şeylerden uzak durmaya çalıştı. Hiç şüphesiz, CHP’nin stratejisi daha akıllıca (“daha”sı fazla). Peki, CHP’yi tercihe şayan kılmaya yetiyor mu bu? Temel hak ve hürriyetlerin ayaklar altına alınmasından, askerî vesayet ve darbelerden, hukuksuzluktan, yolsuzluktan, şovenist saplantılardan, siyasi ve iktisadi buhranlardan yaka silkip özgürlük ve adalet için, hakiki demokrasi ve hukuk devleti için, dürüst yönetim için, istikrar ve refah için destekleye geldikleri AK Parti’ye artık bu ihtiyaçlara cevap vermekten uzaklaştığını ve evvelce çözüm ürettiği konularda şimdi problem ürettiğini düşünerek tepki duyanlar, aradıklarını CHP’de mi bulacaklar?

Dün diyebileceğimiz kadar yakın bir geçmişte laikçi asabiyetin siyasetteki en büyük kalesi olan, demokratik hukuk devleti ilkesini hiçe sayarak Kemalist askerî cuntaların yıkıcı faaliyetlerine çanak tutan ve demokratik süreçlerin yargı darbeleriyle sabote edilmesini sağlayan; 17-25 Aralık sürecinde menfaatlerini FETÖ’nün menfaatleriyle tevhit eden ve “AKP”den intikam naraları atan; 15 Temmuz darbecilerine doğru dürüst tavır koymayan veya bir ara koyar gibi olduğu tavırda sebat etmeyen; Suriyeli muhacir meselesinin başından itibaren kamuoyunu muhacirlere karşı kışkırtan ve bunu halen sürdüren (üstelik yüzbinlerce Suriyelinin katili olan diktatör Beşşar Esed’e yakın duran); bu arada  yolsuzlukla mücadele ve doğru dürüst bir ekonomi yönetimi konusunda ümit verici bir geçmişi de olmayan CHP’den bahsediyoruz yahu! CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun son zamanlarda geleneksel CHP’li reflekslerini kontrol etmeye ve muhafazakâr kesimin gönlünü kazanmaya yönelik gözle görülür bir gayret içinde olması, İmamoğlu’nun da geleneksel CHP çizgisi dışında bir profil çizmesi önemli; ama bunlardan hareketle yepyeni, bambaşka bir CHP ile karşı karşıya olduğumuz söylenemez ki. Yüzeyde gördüğümüz bu değişim emareleri ne kadar derine iniyor veya inecek? Bütün toplum kesimlerini sahici bir demokratik hukuk devleti çerçevesinde kucaklama anlayışı CHP teşkilatında ve tabanında ne kadar yaygınlaşabildi veya yaygınlaşabilecek? Asırlık paradigmasından vazgeçebilecek mi, millet çoğunluğuna ‘Fransız kalma’ hallerinden kurtulabilecek mi CHP gerçekten? Dün bir, bugün iki; olgunlaşacağı varsa hele bir olgunlaşsın bu süreç, ondan sonra konuşalım.

CHP’nin yepyeni bir hal aldığı söylenemese de, yepyeni bir hal alma ihtimalinin bulunduğu elbette söylenebilir; ama ona bakarsanız AK Parti’nin eski haline dönmesi de ihtimal dahilinde. AK Parti’nin eski haline dönmesi mi daha zor, yoksa CHP’nin yepyeni bir hal alması mı? Bence ikincisi. Yıllarca Türkiye’yi birbirinden müthiş açılımlarla parlak ufuklara taşımış olan AK Parti’nin halihazırdaki sorunlu haline bir müddet daha -o sorunlu hali değişinceye veya doğru dürüst bir alternatifi ortaya çıkıncaya kadar- katlanmak mı daha riskli, yoksa Türkiye’yi on yıllar boyunca karanlığa gömen ve bidayetten beri sorunlu olan halini değiştirme istidadı çok su götüren -üstelik FETÖ’yle mücadelenin hayatî önemini idrak etmekten çok ama çok uzak görünen- CHP'nin önünü açmak mı? Bence yine ikincisi.

AK Parti yola böyle devam ettiği müddetçe, bu gidişten memnun olmayan AK Parti seçmenlerinin bir alternatif aramaları tabiidir; fakat o alternatif CHP değil. CHP’ye oy vererek ve verdirerek AK Parti’yi zafiyete uğratmak suretiyle gerçek alternatifin ortaya çıkıp yükselmesini kolaylaştıracaklarını hesap edenlerin hesabı da hesap değil. Ya CHP -müttefiklerinin yardımıyla- iktidarı zorlamasını sağlayacak ve söz konusu alternatif potansiyelini de zayıflatacak bir rüzgâr yakalarsa?

Şu konuştuğunuz şeylere bak! Koca AK Parti’nin düştüğü ve bizi düşürdüğü hale bak!

Neyse… 23 Haziran seçiminin hayırlara vesile olmasını temenni ederim vesselam.

Diğer Yazıları

Yorumlar

Yorumlar 600 Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU 23 Haziran 2019 00:12
Hakan abi seni seviyorum. Allah razi olsun abi...
KARAR OKURU 22 Haziran 2019 21:26
“Bütün toplum kesimlerini sahici bir demokratik hukuk devleti çerçevesinde kucaklama anlayışı CHP teşkilatında ve tabanında ne kadar yaygınlaşabildi veya yaygınlaşabilecek?” Siz Ak Partinin bu tanima uydugunu mu saniyorsunuz? Ben muhalif bir gencken dalga gectigim ulusalci teyzeler ne dedilerse yapti Erdogan. Eskiden demokrasinin kotu bir taklidi vardi o da kalmadi. Eskiden en azindan kanun devleti vardi o da kalmadi. Toplumun tumunu kucaklayan demokratik, hukuk devletine dayali yaklasim CHPden Saadet’e herkesten gelebilir ama AKPden gelmez artik. Gelmedi, gorduk.
KARAR OKURU 22 Haziran 2019 16:48
Yarım domuza övgüler düzen Canan Kaftancıoğlu ile Iftar sofralarında ve Cuma namazlarında sıkça görülen Ekrem İmamoğlu'nu birlikte pazarlayan parti olsa olsa "kasaba kurnazlığı" yapmaktadır ve ancak kimi kasabalı memuların oylarını alabilir.
KARAR OKURU 22 Haziran 2019 15:41
Ak Parti, partiler kanununu değiştirseydi, seçim kanununu değiştirseydi, barajı kaldırsaydı, bizler yerel seçimler üzerinden yapılan güvenoyu niteliğine bürünmüş seçimlerde ehveni şer tartışması yapmıyor olurduk. Bugün temsil sistemindeki tıkanıklık ve bozukluğun müsebbibi Ak Partidir. Ayrıca Ak parti son birkaç ayda gösterdi ki, İstanbul belediyesini kaybetme tehtidi ile karşı karşıya kaldığında CHP’nin yaptığı her türlü çirkeflik ve hukuksuzluğu yapmaktan imtina etmiyor. Lamı cimi yok, İmamoğlu’nun başkanlığı yargı yoluyla elinden alındı. Millet buna niçin seyirci kalsın?
Kamil 22 Haziran 2019 14:43
2 dönem ak parti dedik, ama eleştiriden anlamaz oldular, adaleti ise mumla arar olduk. Elimizde kaka kala bitek bu seöim kaldı. Bu sefer bir belediye başkanı seçiyoruz. İmamoğlunu deneyip görelim. Kör ideolojinin sonu yok
Ahmet KAHRAMAN 22 Haziran 2019 12:46
Hakan bey tespitlerinizin büyük çoğunluğuna katılıyorum ancak hala bizim mahalle taassubu barındırıyor. Bizler birer Ebu Zer olmasak da en azından sahabe gibi olmaya gayret etmeliyiz. Yanlış yapanı kılıcımızla olmasa bile sizler kaleminizle biz okuyucular ise dilimizle düzeltmeliyiz.Bir defa bu seçim ne bir genel seçim nede beka meselesi bu sadece bir yerel seçim. Değerlendirmelerin bu minval üzerine olması lazım. CHP'nin belediye söylemlerini parti olarak devam ettirmesi belki zor ama belediye yönetimi olarak devam ettirme ihtimali var. Olmadı bel.meclisi denetler.AK Parti ezcümle DÜZELMEZ..
KARAR OKURU 27 Haziran 2019 22:34
0
Eleştirileri ancak düzeltmek için yaparsak kazanırız. Yermek için değil
Aliiiii 22 Haziran 2019 12:40
ibb başkanlığı ile chp'nin c.başkanı yetkilerine sahip olacağı gibi bir kanıya sahipsin ya da chp ibb yi alırsa sonrasında hakikaten iktidar olur da daha önceki öcüler olur diye düşünüyorsun. yoksa yazdıkların belediye ile ilgili şeyler değil. millete ölümü gösterip sıtmaya razı etmeye çalışmayın.. bu milletin feraseti bütün siyasilerden üstün.. beğenmediği belediyeyi de 5 sene sonra değiştirir geçer..
Okur mu 22 Haziran 2019 12:28
Memlekete adaleti süslü cümlelerle getireceği gafletinde olmak... Bakın hakan bey eğer güç bir merkezde temerküz etmiş, dost düşman farketmeden herkese kulak kapatılmış, seçim uğruna bütün ilkelerin ayaklar altına alındığı bir hal varsa ve bunu değiştirmenin tek yolu sandıktan geçiyorsa o zaman sandık şerre mani olur. Buyurun gidin oyunuzu verin. Şimdiye kadar söylemleriniz ne zaman dikkate alındı ve neyi değiştirdi. Hata sevap cetvelinizi yapın. Eğer bu kadarı da fazla dediğiniz bir sonuç çıkmıyorsa ben şahsınızdan özür diliyorum.
Hakan KESKİN 22 Haziran 2019 09:39
Hakan bey sizin üzerinizde hiçbir hakkım yok, sizin üzerinizde hiçbir emeğim de yok,zaten yaşınız da benden büyük fakat nedense yazılarınızla GURUR duyuyorum.
KARAR OKURU 22 Haziran 2019 03:16
Hakan abi duygulara tercüman olmuş. Allah razı olsun
KARAR OKURU 22 Haziran 2019 03:10
Aldığı üç kuruş sosyal yardımla kahve köşelerinde oturup A Haber'den öğrendiği ezberleri tekrarlayan dayının sözleri ile bu yazı arasındaki tek fark, aynı kafanın yazıda süslü laflar ambalajında sunulmasıdır. Ama entelektüel derinlik açısından aynılar maalesef.
KARAR OKURU 22 Haziran 2019 12:32
5
Sosyal yardım demişken, Ekrem İmamoğlu fakir ailelere 2200 TL yardım vadediyor. Asgari ücret için çalışan işçilere haksızlık olur mu hiç düşünmüyor. Binali Yıldırım ise istihdam yaratmaktan söz ediyor. Elbette herkese belediyede is vererek işi çözemeyiz diyor, 100bin kişiye istihdam sağlayacak biyoteknoloji merkezi açacağız diyor. Aşı üreteceğiz, üretim yapacağız diyor.
KARAR OKURU 22 Haziran 2019 00:41
Be gozel gardaşım sizin gruba verdiler bir ara yönetimi siz ne yaptınız..Adil davrandın mı? Torpil isyeyene hakka girerim yapamam dedin mi? Adalet yazı yazmakla değil fiiliyatta oluyor.Bu yüzden bu ülkede herşey kimsenin nefsine birakilmadan yazılı hale getirilmeli.
KARAR OKURU 22 Haziran 2019 00:28
Nasıl anlamak istiyorsanız öyle anlıyorsunuz. Yazı ve yorum ilişkisi feci. Bu kadar açık bir yazıya bile ne demek istiyorsun mealinde yorum yazılıyorsa pes diyorum. CHP aynı CHP nasıl bir anda herkes aşık oldu memlekete hiçbir hayrı dokunmayan bu partiye yahu.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 23:37
Bir ülkede hukuk siyasetin üzerinde değilse, hukuk siyaseti denetlemiyorsa yani siyasetin para ve rant ilişkisi denetlenmiyorsa siyasetin lideri konumundakiler ne kadar iyi olursa olsun siyasete bu işten rant elde edebilmek için kötü niyetli kişiler hücum ediyor.Bizim hukuk sistemimizin özerk bir yapısı olsa hangi parti olursa olsun gerçekten vatanı seven dürüst kişiler siyasette bulunur.Ve biz o vatan haini bu vatan haini diye konuşmaz.sadece yapacakları hizmetleri konuşuruz.Bize acil olarak hukuk üstünlüğü lazım.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 23:28
Bir de ileride cumhurbaşkanlığı na CHP li biri seçildi mi Davutoğlu veya babacan veya Gül veya başka akpliler daha kolay parti kurar yoksa Erdoğan devam ederse mi. Unutmayalım eskiden iktidarda ANAP DYP CHP DSP Kenan Evren benim bildiğim tüm dönemlerde İslami kesim daha özgürdü. Rahatça partisini kurup muhalefet edebiliyordu. Veya gazete veya dergi. İktidarları daha rahat eleştirebiliuyorduk. Ama şu dönem başörtüsü vs özgür ama fikirlerinizi ifade edemiyoruz.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 23:18
Sayın Albayrak elma ile armutlar karışmış. Şöyleki İBB de İmamoğlu na rey verdiğimizde onu sadece İBB yi yönetmeye yetkili kılıyoruz. Dediklerini yaparsa bilahare CB olabilir. Ama Binali beyi seçtiğimizde Akp nin anladığı hep şu oluyor. Halk bizi onayladı aynen devam yolsuzluğa, adaletsizliğe. Neden denemeyelim Ekrem beyi İBB de. 1994 te de bizi RP ile korkutuyorlardi. Biz belediyeleri RP ye verdik. Baktık korkulacak bir şey yok başbakanlığı da verdik.
90 senedir değişmeyen CHP değişecek, bin senedir yenilenerek devam eden bir dava kötürümleşecek öyle mi? CHP'nin sicili plastik bir figüran sayesinde mi temizlenecek! CHP'nin önünü açmak lazımmış! Kimlerin ve hangi şer planların önü açılır bu yolla, kör müyüz ki göremeyelim? Bu Erdoğan gitsin demek değil midir?
HACI MURAT 21 Haziran 2019 22:03
Hakan Albayrak CHP'den bu millete hayır gelmeyeceğini bilecek kadar tecrübeye sahip ne de olsa.Zaman zaman iktdara eleştirel yazılar yazıyor diye İstanbul'u CHP' nin kazanmasını da isteyecek değil ya.Sonuçta karşımızdaki kişi Hakan Albayrak.Karar okurlarına boş hayallere kapılmamalarını tavsiye ederim.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 21:38
Ben de tam CHP’ye oy verecektim, iyi ki bu yaziyi yazmissiniz Hakan Bey....
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 21:37
Yazinizda aslinda ne diyorsunuz biliyor musunuz Hakan bey? Diyorsunuz ki: AK Parti su anda kotu ama iyi olma ihtimali var, CHP su anda iyi ama kotu olma ihtimali var. Ama iyi olani degil kotu olani tercih ediyorsunuz, gercege degil ihtimallere inaniyorsunuz.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 20:46
Hakan fazla etraftan dolanma. Ne diyeceksen açıkça söyle kıvranma.
KARAR OKURU 22 Haziran 2019 00:24
11
Sen de adını söyle ve terbiyeli ol bence ey okur. Benim adım Yusuf bu arada
KARAR OKURU 22 Haziran 2019 12:54
1
Terbiyeli ol derken terbiyesizlik yaptığının bile farkında değilsiniz. Adı Yusufmuş. Bu ne şimdi, çok mu önemli isim
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 20:26
Öncelikle bu seçimde sadece bir belediye başkanı seçeceğimizi hatırlatmak isterim. Buna rağmen, Erdoğan ve ekibinin demokrasiden uzak, bu seçimi adeta ele geçirmek için ahlak dışı, akıl dışı, eşitlikten uzak, hatta dindar bir vicdana sığmayacak argümanlarla adeta savaş açtığını nasıl görmezden geliyorsunuz? Sizin fikren ve kalben akp ye yakınlığınız biliniyor. Ancak, geçmişteki chp uygulamalarını bu duygudaşlığınıza kılıf yapmayın. Başta medya olmak üzere bütün kurumların içi boşaltılıyor, ülke tek bir kişinin emir ve kumandası altında. Bunları görmüyor ve hazmedebiliyorsanız size söyley
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 20:23
Anadolu Ajansi "teroristbasi tarafsiz kalin dedi" diye verdi Turkce haberi. Ayni haberi Kurtce verirken "teroristbasi" kelimesini kullanmadi. Trajikomik.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 19:23
CHP demek "Kocam çeyrek domuzu beş dakikada bitirdi" diye övünen Canan Kaftancıoğlu demektir. CHP demek "Sabah ezanıyla uykumu bölen imamı mı keseyim!" diyen Sera Kadıgil demektir. CHP Kemal Kılıçtaroğlu'dur, Sezgin Tanrıkulu'dur, Barış Yarkadas'tir, Mahmut Tanal'dir. CHP'ye oy vererek ya da seçime gitmeyerek kimlere destek verdiginizi bilin.
karar 21 Haziran 2019 21:46
4
öncelikle hangi rejimde yaşadığınızı unutuyorsunuz.bu rejim laik ve bu laik düzenin son yöneticileri domuzu ve domuz etini kasaplık hayvan/et yapmadımı.ne diye ona buna dil uzatıyorsunuz.ezan için elbette insan sesinin ulaştığı bir şiddet var.şehrin,kazanın merkezinde amfiyi Allah ne verdiyse sonuna kadar açıp hastayı,çocuğu,vardiyada çalışanı dikkate almazsan,neredeyse adım başı mescit ve camiyi görmezden gelirsen,tüm cep tlf ve masa üstü pc lerde ezan vakti uygulamasını yokmuş farzedersen yani haddi aşarsan ezanın bizatihi kendisinin değil ezan SESİNİN çok açıldığı şikayetini alırsın.
KARAR OKURU 22 Haziran 2019 00:14
7
21.46 Müslümanları aşağılamanın enstrümanı haline gelen o laiklik yerin dibine batsın.
karar 22 Haziran 2019 00:45
1
00.14 öncelikle okuduğunuzu anlama!! başarınız ve sonra da basiret!! ve ferasetiniz!! için sizi tebrik ederim
Ahmet 22 Haziran 2019 02:05
1
Bakara makara :)) Canan hanım henüz Kemal kilicdaroglunu peygamber falan da ilan etmedi.
KARAR OKURU 22 Haziran 2019 12:43
2
Bakara diyen yorumcu birincisi, o siyasetçi şu an partinin hiç bir görevinde değil. İkincisi o sözler, kendisinin reddettiği bir gizli tapede geçiyor. Üçüncüsü bakara makara demek CHP'nin İslam düşmanlığıyla kıyaslanabilecek derece bir şey değil. Bir de CHP'ye bakalım. Kanas Canan PKK'lı Sakine Cansız'a kahraman, devlete "seri katil" diyor ve fikirlerim hiç değişmedi diyor. Saçma kelime esprilerine bu kadar ağlayanlar açıkça İslam düşmanlığı yapanlara ses etmiyor. Nasıl müslümanlık bu?
Guru 22 Haziran 2019 18:18
0
Çok derin bir analiz olmuş maşllah! Akıl yürütme akla zarar, domuz etiyle belediye yönetimini ilişkilendirecek kadar kafanız boş, ruhunuz saplantılı!
KARAR OKURU 22 Haziran 2019 21:04
1
Yorumcu Ahmet! O dediğinin olması için, Canan hn.in peygamber inancı olması gerekir! Harala gürele dalma! 21.46 ! Laik demek ezana karşı olmak mi demek? Ayrıca rejimi boşver, kişiler laik olmaz! inandığı gibi yaşar veya yaşadığı gibi inanır! Her türlü laiklik yok! Ezan dediğin senin için bir ses olabilir, ama bu ülkede 700 yıldır süregeldiği üzere bir anlamı var, onu anlayanlar için! laiklik diyerek özendiğin ülkelerde de inançları gereği insanlar için çan çalar!
Ahmet cevik 23 Haziran 2019 13:00
0
İyi ki öyle bir peygamberlik inancı yok.
kamil 21 Haziran 2019 18:01
chp bu ülkenin istikbaline göz diken haydut oluşum, imamoğlu ise projedir. buna inanmayanlar yaşayarak zaten görecek. gözünüze inen sis perdesini kaldırın, ak parti hata yapar ama hatasından mutlaka döner, inat etmez ama yukarda zikrettiğim oluşum millete ve imanına kastedecek kadar küstahlaşır, geçmişte olduğu gibi.
karar 21 Haziran 2019 21:45
3
şu an o küstahlığın hatta daha fazlasının sahibisiniz.o yüzden geçmiştekiyle bizi korkutamazsınız.geçti Bor un pazarı.
İbrahim Erdoğan 21 Haziran 2019 18:04
Sevgili Hakan kardeşim, Allah'ın izniyle ve inşallah hayırlara vesile olacak!.. Ve her şey çok güzel olacak...
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 18:02
Anlaşıldı. Hakan, yine ona oy istiyor.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 17:56
Ya sabır diyerek bir kez daha ikincisi diyeceğiz mesajın gerçekten alındığının umuduyla ..
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 17:47
Nasıl bir akıl, nasıl bir hayal bu sayın yazar? Her ne yaparsa yapsın, seçim sandığında bile tepki ve ders almazsa nasıl düzelecekmiş bu Ak Parti? Düzelecek, düzeltecek kadro mu kaldı partide?
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 17:42
Rantin kölesi olmus icten ice elestirdigi chp ye onun parti devlet düzenine hizla yol alan akparti ye artik sempatim yok. Düzelme emaresinde göremiyorum umudumda yok.Bu alti üstü bir belediye secimi degil mi? Varsin 5 sene chp yönetsin bakalim nasil olacak. Olmazsa baska secime. Siradan bir vatandas olarak benim icin degisen cok bir sey yok. Belediyeler vasitasiyla milleti hortumlayanlarin aciz cirpinislarini gördükce de kararim dahada percinleniyor.
Erdem 21 Haziran 2019 17:39
akp eski akp değil artık eski hâline dönme ihtimali de hiç yok. 2+2 kadar net bu. Nasıl görmek istemiyorsunuz anlamıyorum.
KARAR OKURU fransa 21 Haziran 2019 17:30
Slm hirs hirs gormez duymaz akl etmez yaparmis allah hayreyleye
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 17:24
Tahminimce bu gazetede yazanlar biraz iktidardan az da olsa şikayetçi lakin kardeşim artık doru düzgün eleştirecekseniz eleştirin iktidarı bir sürü yanlış durum var bunlar yazılır geçilir ufacık bir iktidara eleştiri yapsanız iki gün sonra dengelemek adına çabalama yazıları bunlar
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 16:54
Teşekkürler
Cem 21 Haziran 2019 16:39
AKP giderayak bile israf, haksızlık, sınavsız eleman alma gibi şeyleri yaptığına göre düzelme ihtimali yok demektir, yani ıslahı kabil değil görünüyor, zorlamaya gerek yok beni gönderin demek istiyor ama anlayan yok...
akify 21 Haziran 2019 16:26
Çok güzel hep aynı terane eleştir sonra bağlılığını ilan et yazık.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 16:18
Iblis zamaninda meleklerin hocasi idi, hem ilimde hem ibadette onu gecen yoktu. Meleklerle birlikte yeryuzunun her karis topraginda Allah’a secde etti, ibadet ve itaatte bulundu. Ta ki, en buyuk gunah butun benligini sarana kadar: Kibir. Hz. Adem ise Allah'in yasagina karsi geldi, sonra pisman oldu, tovbe etti. Sonunda meleklerin hocasi olan Iblis, kibrinden dolayi Seytan oldu, gunahkar Adem ise tevazu ve tovbesinden dolayi peygamber.
DoğrucuDavut 21 Haziran 2019 15:01
Aslında İmamoğlu'nun seçilmesinden çok, seçildikten sonra yapacağı güzel işlerden endişeleniyorlar. İstanbullu, insanca adalet görecek, değişim görecek, mutlu olacak, parası israf edilmediğinde bambaşka bir hayatın mümkün olduğunu görecek. İnsanoğlu mutlu olmaya bir alıştı mı, artık zor vazgeçer, bundan korkuyorlar.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 17:25
7
Ya arkadaşlar, şu halden bir kurtulun. Ne Binali ne de İmamoğlu halkın hayrına birşey yapmak için gelmeye çalışıyor. İkisinin de derdi aynı. Biz hangisi az çalacak diye merak etmeliyiz. Yoksa emin olun takınmaya çalıştığı tavırdan da anlaşılıyor ki İmamoğlu da sağlam pabuç değil.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 21:09
1
@17:25, Arkadaşım, bazı insanlar çocuklarına bırakmak için çalar, bazı insanlarsa tarihte iyi anılmak için çabalar.
Musab 21 Haziran 2019 14:59
istanbul seçimlerinde saadet de aday çıkarıyor, haberin olsun. keşke bu analizi yaparken bu seçeneği de dikkate alsaydın. eskiden kitaplarının arka kapak sayfalarına reelpolitik karşıtı aforizmalar döşenirdin. sahi sen ne ara bu kadar reelpolitikçi oldun.
Ahmet. 21 Haziran 2019 17:00
1
Sana helal olsun Musab. Hakan beyin dikkat etmesi gereken nokta şu; hem akp tarafından eleştiriliyorsun, hem muhalefet tarafından elestiriliyorsun, hem radikaller tarafından elestiriliyorsun. Bir yazının altına hiç güzel yorum gelmediğinde düşünmek lazım. Artık dönme zamanı değil biz o net hakanı istiyoruz kıvrak zeka hakanı değil.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 18:56
17
Bu seçimde Saadet'e oy vermenin CHP-HDP ittifakına oy atmaktan farkı yok. Saadet seçimi kazanabilir mi hayır. Saadete verdiğin oy CHP'nin önündeki bloku zayıflatır mı evet. Saadet'in aday çıkarmasını tek amacı AKP'den oy koparmak.
karar 21 Haziran 2019 21:57
1
saadet gömlek çıkaranların partisi değil 50 yıllık mücadeleden süzüşen bir öz,bir maya.başındaki yöneticiler bozulmadıkça sizin gibi art niyetli olarak şunu bunu zayıflatayım veya kazanayım kazanmayayım saikleriyle hareket etmez.iki kişi kalsak biri aday olur öteki de ona oy verir.ama siz bunları anlamazsınız anlasaydınız yöneticilerinizin faturasını çoktan keser çalıyorlar ama çalışıyorlar gibi sözler üretmezdiniz.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 14:38
Senin bu bakışın vicdansiz yandas. Cozumsuz. Aslinda bende fazla aydin degilim diyen bir bakış
engineer 21 Haziran 2019 14:33
"Şu konuştuğunuz şeylere bak! Koca AK Parti’nin düştüğü ve bizi düşürdüğü hale bak!"
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 22:57
0
AK Parti'nin eskiye donemeyeceginin, ve hatta Hakan Hey ve benzerlerinin AK Partinin ileri gelenlerinden bir farkinin olmadiginin delili bu cumle. Tamlamaya bak: "Koskoca AK Parti"! Nasil bir kibir, nasil bir kendini begenmislik, nasil bir ozunde n, degerlerinden ve toplumdan kopustur bu?
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 14:28
yakin siyasi tarih yazilirken bu yazilar islamci etigine ornek gosterilecek, sadece tarafgirlik, sifir hakkaniyet, din ve duygu somurusu kokuyor yaziniz. imamoglu dunyanin en iyi blediye baskani olmayacak ama siz, en kotu yoneticileri olarak anilacaksiniz!
FEVZİ 21 Haziran 2019 14:20
Allah'a şükür İslamcılık tornasından geçmemişim. Nasıl bir şey bu insanın vicdanını köreltiyor, körü körüne inanmaya, nefrete, kine yöneltiyor. Hipnoz gibi bir durum sanırım.
Ahmet 21 Haziran 2019 17:01
1
İyi ki gecmemissin. Tamam geçmişte acılar yaşandı ancak bu milletin vicdani bu acılar bedeller ile bizi iktidarda getirdi. Şimdi yasattigimiz acılar ve bedellerle bizi iktidardan indirecek. Biz sanıyoruz ki merhamet göstermiz gerekenler sadece yandaslarimiz ve Suriyeliler, bu ülkenin yarısı ise terörist.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 14:10
Yaziniz turnosal kagidi islevi gormus Hakan bey. Kabilecilikten kurtaramamissiniz kendinizi. maalesef seviye bu. Yazik!
İmamoğlu chpden de akpden de daha makbul ve daha iyi. Hiç boşuna chp chp chp deyip de kafa ütülemeyin. Üstelik bu bir belediye seçimi ve eski ak partililer, yeni parti bekleyenler bu isme bir şans verecekler. Bence de bunu hak ediyor. Geçmişin günahlarını bugünün imkanlarına ve iyiliklerine engel yapmak ne kadar doğru olabilir ki! Kimse kimsenin günahını yüklenmez demiyor mu Kuran?
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 20:13
12
Ekrem Müdafa bir CHP adayıdır. Seçim kampanyasını İstanbul İl Başkanı Canan Kaftancıoğlu yürütmektedir. Seçilirse kendisiyle eş başkan gibi yönetecek de bu PKK hayranı kadındır. HDP bazı anlaşmalar karşılığında Ekrem'e tam desteklerini sunmuştur. Konuşulmasını istemeseniz de gerçekler bunlar.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 13:49
Anlaşıldı. Hakan, yine Tayyip'e oy istiyor.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 13:48
Çöp dağlarını patlatan CHP gericiliğine, çöplerden elektrik üreten AK Parti anlayışı ile cevap vereceğiz. Aleni yalan atmaktan gocunmayan yalancılara, devlet görevlilerine hakaret edip sonra da milyonların gözünün içine baka baka yalan söyleyenlere oy yok. Yalancıların kandırabilecekleri güruhlar bellidir. Bizler onlardan değiliz.
İsmail İsmail 21 Haziran 2019 13:47
FETÖ ile partiler değil, devlet mücadele eder. TSK, FETÖcülerin ordu ile ilişiğini kesmeye çalışırken, her karara hangi devlet büyüğümüz şerh koydu? FETÖ hakimleri Ergenekon adlı kumpası kurarken, kim "Ben Ergenekon'un savcısıyım" dedi? İzmir'de FETÖ olimpiyatlarının açılışını hangi vekil yaptı? Okyanus ötesine kim selam gönderdi? Hain kalkışmayı, Müslümanlığına siyaset ve para bulaştırmamış komutanlar önlemiştir, onlara dua edelim.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 13:42
Hırsızlara, yalancılara, ağzı bozuk küfürbazlara oy yok. Valiye hakaret edenler sandıkta boyunun ölçüsünü alacak.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 22:36
0
Bu camia ne ara bu kadar devletperest oldu, vah ki ne vah,
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 13:37
Sayın Albayrak, bir karşılaştımr yapıyorsunuz CHP zihniyetinden ve AKP nin mücadelsinden bahsediyorsunuz. Askeri vesayet, Cunta, Yok yargı darbesi. İyi de Anayasa referandumuna mı gidiyor İstanbul. Belediye Başkanı seçiliyor. AKP - CHP karşılaştırması yapacaksanız AKP ve CHP belediyerini karşılaştırın. Erdoğan - Soylu ağzıyla savaşa girermiş gibi konuşmaktan vazgeçin artık.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 20:18
6
Üstün CHP belediyesi örnekleri: 90lar İstanbul'u, 2019 İzmir'i...
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 21:48
1
30 yıllık hayatının ilk 20 senesi İstanbulda sonraki 10 senesinde İzmir'de geçmiş biri olarak söylüyorum. İzmir çok güzel gelsene.☺️
karar ver 21 Haziran 2019 13:29
ünlü bir atasözü var "denize düşen ..........."
Ahmet 21 Haziran 2019 13:22
Kral Çıplak!
Köroğlu 21 Haziran 2019 13:06
Mesele CHP mi AKP mi meselesi değil. Şark ile Batı'yı ayıran kültürel farklardan biri de Şark'ın insanları/kurumları yargılaması, insanın/kurumun iyi/kötü olduğuna karar vermesi. Batı ise davranışı yargılar, iyi/kötü insan/kurum yoktur, iyi/kötü davranış vardır. Nasıl hukuksuz antidemokratik 367 rezaletini cezalandırdı isek, hukuksuz antidemokratik 31 martı da cezalandırmalıyız. AKP için de iyisi budur. Siyasetçilerin, naparsam yapayım kabile arkamda duygusu taşımaması lazım. Yoksa siyasetin anlamı kalmaz.
Habele-Hubele 21 Haziran 2019 18:25
1
Hayır, Hakan bey o olayları benzetmez. Siyasi asabiyesi var onun. Benzer durumlara kim olursa olsun aynı prensip üzerinden cevap vermez. 367 ayrı der, 31 Mart kararı ayrı der? Yemin olsun deli gözüyle bakılan Hasan Mezarcının şimdiki duruşu daha makbul nazarımda. Adam karşı olduklarına hep karşı!
Murtaza 21 Haziran 2019 12:55
Hakan Bey, seçime az kaldı. Chpye karşı birşeyler yapmak lazım, sizi anlıyorum. Yoksul mahallelerde et dağıtsa il teşkilatlarımız, faydası olur kanaatindeyim.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 12:41
Yahu arkadaş, yorum yaptım ancak başıma iş açarlar diye korktuğumdan yorumu sildim bunu yazdım. Hepinizden özür dilerim.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 19:38
0
dert yok. ben de çok sildim korkumdan :)
Has Parti 21 Haziran 2019 12:42
Yazar 'Öğretilmiş çaresizlik' ile 'sıradan faşizm' arsında gidip geliyor, henüz kararını verememiş.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 12:35
Siyasal İslamcıların kemikleşmiş oy oranı %25'tir. %15 klasik ANAP çizgisi, %10 MHP. Yani %25 ile koltuğu başkasına vermemek için inat etmek, hazmedememek, hiç yakışmıyor. Kapatalım abi muhalefeti, koltuk değişmeyecekse ne gerek var?
ersen 21 Haziran 2019 12:28
Sırf alnı secdeye değiyor diye doldurdunuz fetöcü ve diğer cemaatleri , tarikatları , oturup seyredin şimdi ordunun , yargının , eğitimin halini. hiçbir kurumun saygınlığı , güvenirliliği kalmadı. chp kaç yıl tek başına iktidarda kalmış? 1946 dan beri yok. 2. dünya savaşından ve kıbrıs çıkartmasından dolayı o günlerde yaşanan sıkıntıları önümüze koyup duruyorsunuz. inönü savaşa girseydi çoğumuz belki dünyaya bile gelemeyecektik. oturup kıbrısta olan biteni mi seyretseydik. ecevitin yanında erbakan yok muydu ?
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 15:42
15
Size bir hatırlatma. Eminim daha önce duymuşsunuzdur. "Siz iktidar olabilirsiniz ama asla muktedir olamazsınız". CHP serbest seçimlerde hiç iktidar olamadı. Ama bütün devlet aygıtları (bürokrasi, asker...) hep onlarla idi. Bugün bile hala bu alanlardaki üstünlükleri devam ediyor.
Ahmet 21 Haziran 2019 17:30
2
Önceden ak partililer komplo teorilerine gülüp geçerdi. Şimdi kendileri üretiyor. :)
karar okuru 21 Haziran 2019 17:48
1
travma denilen ruh hali bu işte.Yazık gerçekten bu insanlara üzülüyorum.
karar 21 Haziran 2019 12:28
akp li biri gözlerini kapatıp ancak bunları yazar.yazık mürekkep yalamışımız buysa.ist. a herkes öyle ya da böyle hizmet edebilir.ama bunu nasıl yapıldığı önemli.adaletle yönetiliyormu,işler ehline veriliyormu,çalıyorlarmı,çaldırıyorlarmı,rüşvet varmı yokmu vs vs vs .kim bunları gerçekleştiriyorsa hizmet eden odur ve halk oyunun gücünün farkında olup vakti geldiğinde faturayı nasıl keseceğini bilmelidir.beceremeyen hizmeti böyle yerine getiremeyenlerde de kös kös dönüp gitmelidir.
yusuf 21 Haziran 2019 12:31
muslumanlar ;islamın temel ilkesi geregi demokrasi dahil diger tum beseri sistemleri kesinlikle reddetmelidir.bu temel bir kural ve emirdir,aksi mumkun degildir.ama bu asla muslumanlarn gundeme ilgisiz olacagı anlamna gelmez. muslumanlar;toplumda tabandan organize olup ,kuvvetlenip yonetimleri yonlendirecek konuma gelmelidir. olayı cok net bir ornekle izah edersek;ortadogudaki yonetimler abd ve israilden emir almak yerine muslumanların yonlendirmesi ile yeryuzunde adaleti saglamak icin gayret gostermelidir,buda ancak bir gucle organize ile mumkundur .malesef mevcut durum bunun tam tersidir.
Karar Okuru 21 Haziran 2019 14:21
2
Müslümanlar kendini Allaha emanet ettiğini sanır, beşeri heveslere kapılır, inancını suistimal edenin arkasından gider ve o sebeplede hiç güç sahibi olmaz. Güçlünün önünde sadece mağduriyet oynar başka da bir şey yapamaz. Hep mazeret, mağduriyet, haset ve hamaset ötesi boş.
engineer 21 Haziran 2019 14:33
3
yusuf kardeş,din garip gelmiş garip gidecek besbelli kardeş, Allah cc dinine yardım edene yardım edecek, Allah cc yar ve yardımcınız olsun.
Dusunen 21 Haziran 2019 12:24
Zillet - Illet !! ittifakina karsi, din referansli yazar birleselim diyor... Ideolojik yakinliktan dolayi .... Secimlerde hile yapilmis... calan kim ?? Secmenin tercihi yok hukmundedir ..... Hukuk, adalet , demokrasi belediye secimleri beka sorunu?? olunca .... rafa kaldirilabilir . ...Dusunce - mantik ayni , degisen birsey yok ..Kayyum atanmali !! yine zilllet - illet hainleri ... secmeni kandirirsa !! Seviye - uslup cok iyi !! Haclilar kiskaniyor !!
karar okuru 21 Haziran 2019 12:10
Şu konuştuğunuz şeylere bak! Koca AK Parti’nin düştüğü ve bizi düşürdüğü hale bak! Anlamadığım sen düştüğün durumdan neden şikayetçisinki. Allah(cc) ın karşısına AKP çıkmayacakki sen çıkacaksın sen hesap vereceksin. Öyle bir endişenmi varki. Endişen yoksa aynen gidip AKP ye oy verebilirsin.Veya başka partiyede verebilirsin.Her koyun kendi bacağından asılacak neden korkuyorsunki.Benim içim çok rahat ben Devleti,Basını,Parayı arkasına alan Tehdit,İftira,Ahlak ve Vicdan yoksunluğu olan bir cenaha oy vermeyeceğim.Bu kadar basit.
Ahmet 21 Haziran 2019 12:09
Hakan bey, CHP'nin geçmişine atfettiğiniz kötülük, AKP'nin bugününü temizler mi diyorsunuz? Hukuk ve adaletin katledilmesini, ekonominin batağa gömülmesini, toplumun birbirine düşman hale getirilmesini, iktidar sahiplerinin rakiplerine sürekli olarak iftira ve küfürle saldırmasını, ülkede satılmadık çakıl taşı bırakılmamasını ve elbette iktidardakiler ve çevrelerinin deveyi hamuduyla götürürken suçüstü yakalandıklarında sergiledikleri pişkinliklerini görmezden mi gelelim?
hacı 46 21 Haziran 2019 12:09
Siz karışmayın vereceğimiz oya Hakan Albayrak bey! Biz halkız ne yapacağımızı biliriz.
umut 21 Haziran 2019 11:51
Ben başkanlık sistemini desteklemiştim, bunun temel sebebi ise halkın %50'sinin oyunu almak zorunda olan iktidar adayı partinin ortalama vatandaşa hitap etmesinin zorunlu olmasıydı. şimdi CHP'de bunun izlerini görmeye başladık, bu çabalarının semeresini aldıkça daha da çok gayret gösterecek marjinal laik görüşlerini daha az görünür kılar hale gelecektir. ben böyle düşünüyorum.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 11:50
Her secimde akp ye oy verirsen nasil kendini duzeltecek. Fetoyle mucadele. On planda tutmak normalden uzaklasmak. Bir suru masumun canının yanmasi demek. Turkiye kotu gidiyor dur demek gerek. Yani yazini begenmedim
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 19:15
2
AKP kendini düzeltsin diye Türkiye'nin en büyük belediyesini 5 yıl CHP'ye mi verelim? Oluşabilecek zarara değer mi bu Ak Parti'ye ders verme saçmalığı? CHP'liler ne olursa olsun CHP'den vazgeçmiyor. Biz niye vazgeçelim partimizden? Eleştiriye baska yolları var. CHP'ye altın tepside iktidar sunacak kadar düşmedik.
Ahmet 21 Haziran 2019 11:40
Türk siyasetine Abdullah Öcalan yön veriyor. Mhp izliyor. Maalesef türk siyasetinin saygın insanları Abdullah Öcalan in sözcülüğünü yapıyor. Uzuluyoruz
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 12:43
9
Bese Hozat ve Duran Kalkan açıkça Ekrem'e oy istiyor. İYİ Parti izliyor. Buna ne diyorsunuz? Mahkum bir terörist liderintarafsızlık çağrısı kadar dert olmadı mı milliyetçilerde?
Ahmet 21 Haziran 2019 17:37
0
Ben hiç Meral hanımın tvlerde bu teröristlerin adını saygın insanlarmış gibi ağzına alıp sözcülüğünü yaptığını görmedim. Ancak yine de iyi partililere sorun bunu. Medet ya apo gibi bir duruma düşeceğini hiç tahmin etmezdim ülkenin saygın siyasi partilerinin.
Okuyabilir 21 Haziran 2019 11:36
Akp her türlü davranabilir apodan medet de umabilir ama seçmen zinhar yerinden oynamamalı ahde vefa vs... Buyükler siyasi menfaat için esnek yani omurgasız olabilir ama seçmen kâr zarar demeyecek hep orda duracak.
Partiler tarihleriyle yer değiştirdi şimdi. iktidar partisi eski chp nin yerini aldı. Yeni chp adaletten, özgürlükten, mağduriyetten yana. Bu günleri rüyamda görsem inanmazdım. Mucize gibi sanki.
Ahmet 21 Haziran 2019 11:38
Son çeyrek asırda CHP: CB seçilme yasağını kaldırarak demokrasiye olan güveni tahsis etti, 1 Mart tezkeresine hayır oyu vererek Türkiye'nin milyonlarca müslümanın kanına girmesine engel oldu, Suriye'de esede reform çağrısı yapılmasını ve iç savaşın yıkım getireceğini telkin etti.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 12:33
20
1 Mart tezkeresi geçseydi ABD'nin 1.5 milyon müslümanın kanına girmesi engellenecekti. PKK kuzey Irak'a yerleşemeyecekti. Türk askeri şu an Irak'ta, müslüman kanına mı giriyor? Ne demek Türkiye'nin milyonlarca müslüman kanına girmesi? Suriye'de girdik Suriye'nin en yaşanilir bölgesini oluşturduk. El insaf.
Ahmet 21 Haziran 2019 13:12
1
1 Mart tezkeresini Türk askerinin Kuzey Irak a girmesi gibi algılayan klasik Ak parti seçmeni! 1 Mart tezkeresi ABD askerlerinin Irak a kuzeyden Türkiye sınırları içerisinden girmesiyle sınırlı bir tezkereydi. Yani o tezkere geçse biz şimdi ancak Musul türküleri dinliyor olurduk radyodan. Askerimiz oraya giremedi belki de.
Ahmet 21 Haziran 2019 13:15
1
Ayrıca Suriye zaten bir zamanlar yasanilirdi...
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 19:15
4
13.12 Tezkere ne demek biliyor musunuz? Tabi ki Türk askeri girecekti. Erdoğan hala kaçırılan bir fırsattı derken çok haklı. Kendimizi oyun dışı bıraktık. Artık geçti o dönem. Irak'taki hata Suriye'de tekrarlanmadı. Sahada olmazsanız masada da hükmünüz olmaz.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 23:59
0
Deniz Baykal Erdogan'a bu 1 Mart tezkeresi gectiginde ulkeden Amerikan askerleri ne zaman gidecek diye sordugunde inanin ben de bilmiyorum cevabini almis. Hic birsey arastirmadan iktidar ne derse kabul ediyorsunuz.
Ahmet 22 Haziran 2019 02:11
1
19:15 tezkerenin içeriğinde usulen Türk askerlerinin girmesi vardı. Ancak ABD hiç bir şekilde aklınızdan geçirmeyi mesajı veriyordu. Maaşları odeyemeyiz diyen Erdoğan'ın çaresizliği ile elbette ABD'nin bu sözünü tutmak zorundaydık. Tezkere ile sadece ABD askerleri ırak a girecekti. Rahmet Özal 3 koyup 1 alacaktı. Savaş sadece gozyasidir müslüman kardeşim. Fırsat değildir.
KARAR OKURU 22 Haziran 2019 14:53
1
Ahmet kardeş, savaş elbette kötüdür ama gözümüzün önünde bir savaş gerçekleşiyor ve müslümanlar ölüyorsa bizim de müdahil olmamız gerekmez mi? Ben karışmam Amerika ne yaparsa yapsın demek daha mı evladır? Irak'a girmedik de ne oldu 1.5 müslüman ölmedi mi?
KARAR OKURU 22 Haziran 2019 23:43
0
14.53 gözümüzün önünde genel anlamda müslümanları müslümanlar değil müslümanlar müslümanları öldürüyor.fitnenin olduğu yerde dolaşmamak belki en iyisi.yapılacak bir şey varsa belki o ,müslüman olmayanların müdahaleleri engellenmesi ve bizim bop tan ayrılmamızın sağlanmalı olmalı.
Ahmet cevik 22 Haziran 2019 23:47
0
Öncelikle biz savaşa Amerika tarafında girecektik. O dönemde tezkere gecmeseydi maaşları odeyemeyiz diyen bir başbakanın ABD isteklerine karşı çıkması mümkün değildi ki Türk askerlerinin başına çuval geçirildiğinde müzik notası mı? Diye çaresizlik beyan edildi. 1. Körfez savaşına dahil olduk. İnsanlar ölmedi mi? Suriye'ye müdahil olduk hala idlipde insanlar ölmüyor mu? Akp makyevelist parti.
Her şey çok güzel olacak...
İlkeli 21 Haziran 2019 11:23
Bu sefer değil, bir daha ki seçim diyerek kaç seçim geçti. Ülke her seçimde daha da kötüye gitti. Sizin gibiler ise hep bir daha ki sefer demekten vazgeçmediniz. İstanbul'u 5 yıl İmamoğlu yönetse ne olur? Başarısız olursa millet Ak Partiye daha fazla teveccüh gösterir, başarılı olursa ülke için yeni bir umut olur. İstanbul seçimini Ak Partinin kazanması demek, seçme ve seçilme hakkından vazgeçiyoruz demektir. Ülkemize bundan daha büyük bir kötülük yapamayız.
Umut Emiroğlu 21 Haziran 2019 11:22
Üzücü bir yazı. Hakka ittiba eden bir yönü yok. İdeolojik katılıktan besleniyor. CHP'nin geçmişine dair hatalar hacimli bir kitap olur. Ama bir kişi/kurum sürekli geçmişiyle eleştirilmez ki. Şimdi senin geçmişini bilen birisi, senin bu gününe rağmen, geçmişte yaptığın hataları önüne koyup dursa sen de incinirsin. CHP cenahı eski ideolojisinden sıyrılıp evrensel nitelikli bir sola dönüşmeye çalışıyor. Bu bütün ülkenin yararına. Öte yandan AKP'nin dün değil bugün yaptığı hatalar yazılsa birkaç ciltlik eser olur. Biraz insaf.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 11:46
4
Cok guzel bir izahat, tesekkur ediyorum
Köroğlu 21 Haziran 2019 13:36
4
"CHP cenahı eski ideolojisinden sıyrılıp evrensel nitelikli bir sola dönüşmeye çalışıyor." Bunun inandırıcı olmasına daha çok var. Örneğin benim CHP'nin -solu bırak- hukuk ve demokrasiyi önemsediğine inanmam için CHPnin herkesin duyabileceği yüksek ve net bir sesle "367 kararı yanlıştı" demesi lazım. Bunu duyarsam CHP'yi dinlemeye ve ciddiye almaya başlayabilirim. CHP sol olmayı asgari ücrete zam yapmak, devlet fabrikası açmak ve laik olmak sanan bir şaşkınlar kulübü.
Her şeyi berbat ettiler! 21 Haziran 2019 13:52
2
Helal be!
Toronto'dan 21 Haziran 2019 11:23
islamcilik gozu kulagi kapatiyor, adalet terazisini elden biraktiriyor bir kez daha belli oldu. Sayin albayrak'in istedigi duzen o hayal ederken birilerinin coktan yapmis oldugu duzen... malesef ortdagu toplumu bu!
Ahmet 21 Haziran 2019 13:14
1
Torontolu bir dur Allah aşkına kendini akşam haberlerde kanada seçimlere müdahale etti, dış güçler Ekrem İmamoğlu bu istiyor diye konusuluyorken bulabilirsin :)
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 11:14
imamoğlunun yaptığı tek yeni şey kılıçdaroğlundan daha iyi yalan ,iftira ve hakaret edebilme yeteneğidir. doğal olarak fetöcü hainlerin ve hala onlara inanan yavru mankurtların sevgisini kazandılar. fetöcüler kimi destekliyorsa oylar karşısında ki adaya verilir, tek kural budur.
karar okuru 21 Haziran 2019 12:45
2
Allah affetsin milletim affetsin. Daha ne diyeyim.Zaten benim diyeceklerimi Şehit annesi Nihal Olçok diyor.Allah seni ıslah etsin.
Bozoklu Celal 21 Haziran 2019 11:14
Türkiye'de siyaset ta Osmanlıdan beri çürük. Bu kadar çürük mal içerisinde sağlam kalmışı arıyoruz. Ama nafile çaba. Mal bozuksa mal müdürü ne yapsın..
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 11:09
Alın koltuğunuz sizin olsun! Tepe tepe kullanın! Allah aşkına dini ağzınıza almayın. Verdiğiniz zarar yetmedi mi? Bu ülke dini ve ahlaki anlamda hiç bir devirde bu denli erozyona uğramamıştı. Sayenizde Dindar insanlar yalan ve iftiralara sahip çıkıp zulüm yanında saf tuttular. Göz göre göre, karşı tarafa haksızlık yapıp, kul hakkı yeyip, hala mağduruz diyorsunuz. Kuldan utanmıyorsunuz belli, Allah'tan da mı korkunuz kalmadı? CHP'nin dahi yapmadığını yapıp, sandığın namusa el uzatanların daha ne yapmasını bekliyorsunuz?
Öğretmen Hamdi 21 Haziran 2019 14:01
2
Deizm nedir bilmezdik, şimdi moda olmuş gençler arasında. Milleti dinden soğuttular.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 19:12
2
Kimse yozlaşmış zenginleri görüp paradan sogumuyor. Yozlaşmış müslüman görünce neden dinden soğuyor?
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 11:05
CHP demek Canan Kaftancıoğlu ve Sera Kadıgil demektir. Herkesi kucaklamaktan söz edenlerin ezan okunmasına, bayram kutlamasına tahammülü yok. CHP İstanbul İl Başkanı olan şahıs, devlete seri katil derken PKK'lı Sakine Cansız'a feminist kahraman gözüyle bakıyor.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 11:03
Ocalan tarafsiz olun derken HDP tam bu cagriya uymayan tweet atti. Simdi Ocalan HDP ayrismasi ve Ocalan + Cumhur ittifaki dayanismasi mi oldu? Allah’in sopasi
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 12:30
18
Öcalan cumhur ittifakına bir destek vermiyor çarpıtmayın. Eğer tarafsız olun" demek dayanışmaysa Bese Hozat ve Duran Kalkan gibi mevcut PKK yöneticilerinin "Ekrem İmamoğlu'na oy verin" çağrısı nedir?
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 15:11
2
Apo Binali Yildirim'in secim kazanma ihtimali arttirici bir aciklama yapti. Aylardir karsi tarafa 'bunlari teroristleri destekliyor' dediniz, gram utanma duygunuz olsun yav.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 19:07
2
15.11 Teroristbasi apo Binali Yıldırım'a oy verin mi demiş? Tarafsız olun demiş. CHP adayı PKK oylarından medet mi umuyordu ki oylar gider diye korkuyor?
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 10:37
Mısırla masaya oturup Akdeniz'i Rumlara yedirmeyeceksin. Esat'la masaya oturup barışı sağlayacak ve 5 milyon insanı ülkelerine geri yerleştireceksin. Hukukun üstünlüğünü sağlayıp güçlü bir meclis oluşturacaksın. Yerli üretime geçeceksin. Yolsuzluk yapmayacaksın, toplumu cemaatlere teslim etmeyeceksin. Chp'nin söyledikleri bunlar. Hangisi yanlış sayın yazar?
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 10:15
Mevcut iktidar cumhuriyetin ilanından bugüne gelmiş geçmiş hiç bir hükümetin yapmadığı işler yapmıştır. 1 asra yakın Türkiye'ye vurulan prangaları, manda baskısını parçalamıştır. Muhalefet parti yönetim kadrosu İslam düşmanı, ülke kalkınmasını engelleyen takoz bir partidir.
karar okuru 21 Haziran 2019 11:46
3
Arkadaş sen islam düşmanını kendine baksan daha iyi görürsünde fakat Allah sana o gözü nasip etmemiş.Görmüyorsun Duymuyorsun ve Kalbin nasır bağlamış kininden öfkenden.Allah seni ıslah etsin.
Umut Emiroğlu 21 Haziran 2019 14:04
1
Bu bize sürekli tekrarlanan ve maalesef çoğumuzun araştırma özelliği olmadığı ve söyleyen de kendi mahallemizden olduğu için inandığımız bir propaganda. Özü itibarıyla iftira. Bir örnek: 1974 Kıbrıs harekatıyla ABD Türkiye'ye silah ambargosu koyunca ilişkiler gerilmiş ve (o beğenmediğimiz) Demirel hükümeti bir kararla ülkedeki 21 Amerikan üssünü kapatıp 5000 personeli de sınır dışı etmiş. Bana inanmazsın diye buna dair haberleri anlatan birkaç linki ekledim. Şimdi böyle bir şeyi bırak yapmayı hayal bile edemezsin. Adam senin mahkemen sürerken uçağını Çiğli askeri havaalanına gönderiyor, ülke
Hakan 21 Haziran 2019 10:12
Suriyeli muhacir mi? Uluslararası hukukta MÜLTECİ diye geçiyor, o da mülteci kamplarında olması gereken geçici sığınma statüsüdür. Vatansız değil bu insanlar, vatanları Suriye Arap Cumhuriyeti. 3 milyon Arap mülteciyi neden biz aldık? 23 tane Arap devleti var, dinleri dilleri bir. Cari açığımız 50 milyar dolar, mültecilere harcadığımız 45 milyar dolar. İltica mı, istila mı bu? Muhacir de nereden çıktı?
Ahmet 21 Haziran 2019 11:40
15
Lübnan kendi nüfusu kadar mülteci aldı. Hem Arap, Kürt, Yezidi ne fark eder? Türkiye ayrım yapmadı alırken. Suriye en büyük sınırını Türkiye ile paylaşıyor. O mazlumlar bizim kardeşlerimiz. Bir müslüman olarak onlara bakmak bizim görevimiz. Bu namazdan da oruçtan da önce gelir. "Bir hayat kurtarmak insanlığı kurtarmaktır" diyor ayette.
Krr 21 Haziran 2019 12:00
2
Hakan'dan Hakan'a fark var. Objektif düşünen yorumucu Hakan ne kadar gerçekçi ise siyasi dinci pencereden bakan köşe yazarı Hakan bey o kadar taraflı ve subjektif. Ne diyeyim, liyakat herkese lazım. Tebrikler objektif hakan bey.
Köroğlu 21 Haziran 2019 13:27
3
Türkiye mülteci işini yönetemedi. Bunun suçlusu Suriyeliler değil, onlara düzgün davranmak zorundayız. Öte yandan Lübnan ve Ürdün dışında diğer Arap ülkelerinin mülteci almaması tam bir rezalet. Türkiye mültecileri AB'ye göndereceğine bu ülkelere gönderebilirdi. S. Arabistan sınırdan Suriyelileri geri çevirebilir miydi görürdük. Ayrıca Suriyeliler'in Türkiye'ye ilticası spontane bir durum değil. AKP, demografiyi değiştirmek, bir Arap azınlık yaratmak istiyor.
Karar Okuru 21 Haziran 2019 14:00
1
11:40, 1 ay bayram iznine Suriye'ye gidip geliyorlar, bizim bayramımızı bile kutlamıyorlar.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 19:08
4
Bayram'da Suriye'de giden bir kaç kişi PKK bölgesine mi rejim bölgesine mi gidiyor? Her gün bombalar altında inleyen muhalif kısımdaki gelmeye gücü yetmeyen yakınlarını görmeye gidiyorlar. Bir şeyi de carpitmayin. Bu devlet Afrin'i, Cerablus'u, Elbab'ı yeniden yasanabilir hale getirdi ve 500bin insan geri döndü. Fırat'ı dogusu ozgurlestirilince daha da çokları dönücek. Çok meraklı değiller size.
Karar Okuru 21 Haziran 2019 10:14
Burada PKK ile de, FETÖ ile de, Esed ile de ilişkisi olmuş olan AKP idi. ABD nin peşine takılıp Suriyenin yerle bir olmasına öncülük eded de diye yazıyoruz ucu Davutoğlu’na da dokunuyor diye yayınlanmıyor. Bugün düşman dediğiniz her şey ile geçmişte balayı yaşayan CHP mi idi. mezhepçi ve ideoloji körü anlayış bugün de APO yu destek için arıyor. Bu ne pişkinliktir.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 11:35
18
PKK ile ilişki yok. Sadece MİT'in silah bıraktırmak için görüşmesi var. Nur cemaatiyle ilişki cemaatken var, cemaat devlete ihanet edip FETÖ olduğundan beri yok. Esad'a ilişki Esad kendi halkını katletmeye başlayana kadar var. CHP'nin Esad ilişkisi katliamlar başladığında da devam etti. Fetö devletle savaşa giristiginde CHP Fetöyü korumaya çalıştı. Bank Asya'ya, Zaman Gazetesi ve Samanyolu TV'ye operasyonlara CHP karşı çıktı.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 10:09
Bırakın artık bu bağnazca manupilatif söylemleri. Yok vesayetmiş yok , Suriyeli muhacirlermiş yok bilmem Fetö ile mücadeleymiş. CHP'nin bunlara karşı tavrı varmış falan. Geçin bunları arkadaş. Memleket ay sonunu getiremeyen milyonlarca insanla doldu. Vatandaş artık kim ne vaad ediyorsa ona oy verecek tabi. Ne muhacirinden bahsediyorsun sen?
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 12:44
8
CHP gelse yediğimiz ekmeği bulamayız. CHP'nin ne zaman bu ülkeye faydası olmuş ki şimdi olsun? Ekrem ne Vadediyor İstanbul'a bir bakalım. Fakir ailelere 2200 TL yardım. Öğrencilere 400 TL burs. Halbuki Binali Yıldırım ne vaad ediyor, teknoloji merkezi 50bin-100bin istihdam diyor. Öğrencilere part-time iş diyor, ücretli staj diyor. Yani biri halkın parasını saçmaktan diğeri iş bulmaktan söz ediyor.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 10:03
Hakan Albayrak uzun süre suya sabuna dokunma, seçim gündemine dair pek yazı yazmazken, seçime 2 gün kala son derece ideolojik bir tutum sergiliyor. Çamurdan olsun ama CHP olmasın asla zihniyeti. Ayıptır günahtır.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 09:51
Bu yaklasim ve anlayisla boyle yapisi olan bir toplumda saglikli bir gelisme kaydetemezsiniz.
M.T.K 21 Haziran 2019 09:55
Hakan bey, ne yazalım? seni nasıl eleştirelim. senin bu yazını mı yoksa akp'nin geldiği durumu, adaletsizliği, haksızlığı, ahlaksızlığı, liyakatsizliği, akp'nin chplileşmesini, akp zihniyeti diye bir tabirin doğduğunu, dindar akabe döneminde deistliğin, dinsizliğin artmasını, din dışı uygulamaların fazlalaşmasını, ailenin yok edilmesini, yolsuzluğu, israfı, yandaş korumalığını, tarımın bittiğini, ekonominin çöktüğünü, sınır güvensizliğini, ayrışmayı, bölünmeyi, insanların hain ilan edilmesini mi eleştirelim?
Kazim Tanriverdi 21 Haziran 2019 09:48
Hakan Albayrak icinde akp aski var kuvvetiyle devam ediyor.Kokoca Akp.diyorsun nereden cikardin akp de Erdogan olmasin,anaptan,Dogruyoldaan daha beter hale gelir.Zamanin da koskoca lafini o partiler icinde yapiyordunuz.Nerdeler.Koskoca parti CH P dir.100 yildir ayakta
harun 21 Haziran 2019 09:43
Ne istediğini bilmek sadedinde müslümanların eğer türkiyede olsa idi corbyni desteklemek maslahat olurdu, epey zamandır iktidar fıkıhtan alıkoyulmuş alanı teknik bir hal almış durumda duvar ustasının dini olmaz, marifeti olur. Bu kapsamda chp belediyeciliği pekala mümkün, müslüman kamunun kendi hukukunu korumak konusunda mucadeleye hazır olmaktan başka çözümü yok, kişileri kültleştirmek ve ahlaka göre yönetici seçmek ve işi ona havale etmek ise yaramıyor. Akp iktidarı artık dış ve iç hurriyeti de koşulsuz desteğiyle zorlarken desteklenmesi felaket olur, munafık kafirden eseddir.
Zeynel 21 Haziran 2019 09:37
Memnun olmayınca sandıkta göndeririz, yenisine şans tanırız. Chp, 90'lardaki hatalarının bedelini gördü, ders çıkarmışlardır herhalde. Şimdi ders çıkarma sırası AK Parti'de, İstanbul'da 5 yıl otursun düşünsün, çeki düzen versin kendine, sonra tekrardan bakalım.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 13:36
8
Madem her şey çok güzel olacak İzmir niye rezil durumda?
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 19:14
1
@13:36, madem her şey daha güzel olacak ülke niye bu halde? Bütün komşularla sorun, ekonomik kriz, eğitim, adalet?
SELAHATTİN GÖZEN 21 Haziran 2019 09:33
SAOL REİS
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 09:24
AA acikladi,Terör örgütü başının mektubuna kadar düştülerse bundan medet bekliyorlarsa kazanamiyacaklarini onlarda biliyorlar.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 10:22
28
PKK elebaşları Bese Hozat ve Duran Kalkan Ekrem İmamoğlu diyor. Yasin Börü'nün katili Selahattin Demirtaş da Ekrem diyor. Fetöcü eski emniyet müdürü Emre Uslu da Ekrem diyor. Bunlar rahatsız etmiyor da Öcalan' in tarafsız olun demesi mi rahatsız etti? Sahi kim terörden medet umuyor?
ÖZGÜR SARIKAYA 21 Haziran 2019 09:21
Yazar, sıkın dişinizi diyor, bi kere daha vermekten bi şey çıkmaz diyor, Davutoğlu partisinin kurulmasına ne kaldı diyor. CHP düşmanlığı diyeceğim ama o bile değil. Bu tastamam islamcı seçeneğin dışındaki her alternatiften nefret etmekten başka bir şey değil. Bu ülkenin başına ne geldiyse/gelecekse bu ideolojik körlükten geldi/gelecek.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 10:49
19
Yazar, her şeyi açıkça anlatmış yazisinda; CHP bu ülkenin canını çok yaktı ve hala aynı. Değişim geçirmiyor, değişime dair işaret var!(bu da çok yüzeysel). Bu arada ideoljik körlük!!?? Bu tastamam Chp için söylenir; hangi alternatife şans tanımış ki Chp bugüne kadar.. yetişemediği yerde de darbeye çanak..
Ahmet 21 Haziran 2019 13:26
6
CHP'nin ne olduğunu merak eden Canan Kaftancıoğlu ve Sera Kadigil'i twitlerini baksın.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 09:19
Sizin mantığınızla bakarsak "arabadan ses geliyor ama bırakın gittiği yere kadar gitsin." diyorsunuz. Eee ya olmadık bir yerde yolda kalırsak ıssız bir yerde yağmurlu bir yerde. Bu arabayla uzun yola da çıkılmaz
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 09:15
Sayın yazar ülkede yaşanan bunca haksızlığa, huzursuzluğa,adaletsizlige,kayirmaciliga,zulüme rağmen böyle yazabiliyorsanız,sisi nın,çin in,esad 'ın yaktıklarını eleştirecek en son kişi sizsiniz.Siz hâkkı tutup kaldırma derdinde değilsiniz.
F34 21 Haziran 2019 09:09
Tebrik ederim Hakan bey, toplumun ihya ve inşaası için kurumların değil fikir ve icraatın önemli olduğunu anlatan güzel bir yazı. Yalnız, yorumların ekseriyetinden anlaşılacağı üzere, derdi halka hizmet olmayıp ideolojik davranarak oy veren muhalefet partisi taraftarlarını ( dikkat isterim, seçmen değil ) memnun edemediniz.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 15:01
4
Memnun edemediniz ne demek , çıldırtmış. Yorumlara bakınca Hakan beyin 12 den vurduğu meydanda.
KARAR OKURU 22 Haziran 2019 08:29
0
Bu zihniyet AKP zihniyeti! Memnun edilme mantığı!
takip'ciniz 21 Haziran 2019 09:12
bıraksaydınızzz, İmamoğlu görevini yapsaydı,,,zaten İçişleri bakanı = İmamoğlu bakanı olacaktı,,,Usulüne uygun görevden alma,,, Şimdi görelim mevlam neyler, neylerse güzel eyler,,,
Musto 21 Haziran 2019 09:07
Artik topluma fayda yerine zarar verir hale gelmiş bir partinin desteklenmesi sadece daha çok ülkeye zarar verir yapacakları bir şey kalmamış 25 sene önce yaptıklarını masal kitabi yapmışlar durmadan onu okuyorlar.
Ank yenimahallede yaşayan çankaya da çalışan biri olarak ikisi de beni ümitsizliğe gark eden chpli belediye akp ye asla oy vermedim selam da vermek istemem Neyseki meral abla var
Arif 21 Haziran 2019 08:58
Taraftarlığınız size bazı şeyleri unutturmuş kardeş. Bu seçim İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı seçimi. Hani şu 4 oydan 3'ü geçerli 1'i geçersiz sayılarak yenilenen seçim. Başkan adaylarının ülke genelinde politika üretmesi değil, İstanbul için politika üretmeleri gereken seçim. Bizim arkadaşların türlü türlü yalanlara sımsıkı sarılarak yaklaşık 25 yıllık kültürel birikimlerini sıfırladığı seçim. Yazınızda bu yerel seçime bir genel seçimmiş gibi bakmışsınız. Bunu bilerek yaptıysanız art niyetli değilse o köşenin ehli değilsiniz. Şimdi yazınızı tekrar okuyun ve ne yaptığınızı görün.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 08:46
Konu AKP konusudur. CHP iktidar olma ihtimali hayal kadar uzak. Ama Reiscilik denen siyasetin sonu gelmeli.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 11:04
17
CHP denen kemalist faşist oluşuma bu ülkede bir ilçe belediyesi bile çok. İster reiscilik ister beiscilik, CHP'nin karşısında kim varsa oyum onundur.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 08:26
Bu yazınla bu zulme ortaksın Hakan Bey. Seçim sonucunu bile kabul etmeyen, yolsuzlukların, adaletsizliklerin, israfın arşa çıktığı bu dönemin günahkarısın. Abd'ye uyup Suriye'yi, Libya'yı kaşıyan, milyonlarca insanın felaketinden sorumlusun. Mezhepçi yönetim yüzünden herkesle kavga ettiğimizi, cahil insanları sokağa döküp ülkelerin felaketine sebep olduğumuzu, Akdeniz'i bile kaybetme tehlikesi yaşadığımızı görmüyor musun?
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 11:07
11
CHP'ye kalsa Boraltan köprüsünde olduğu gibi mazlumları gönderir, sınırın diğer tarafında katledilmesini izlerdik. Suriyeli, Mısırlı, Libyalı müslümanlar CHP'nin umurunda mı sizce? Mültecilere plajları yasaklayan zihniyetin yarın kapalılara yasaklamayacagi ne malum?
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 08:16
Yapilan bunca hukuksuzluga, kul hakki gaspina, hosgorusuzluge, ilkesizlige onay verin ve bunu daha da cesaretlendirin diyorsunuz yani sayin yazar. Gercek iman, ahlak, insan sevgisi, adalet, merhamet sorunu var sanirim?
selman 21 Haziran 2019 08:08
Hakan Bey iş oy vermeye gelince, gözüne Ampül tutulmuş ihtiyar bir dayıya dönüştü ve Cehaahepee zihniyeti demeye başladı :)
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 08:03
Boşuna CHP yi geçmişiyle kötülemeyin şimdiki kötülükleri dile getirin.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 11:29
21
Partinin kürt milliyetçileri, PKK ve DHKP-C sempatizanlarıyla dolu olması yeter de artar. Bkz. Canan Kaftancıoğlu, Sezgin Tanrıkulu, Selin Sayek Böke...
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 18:46
2
11.29 Kılıçtaroğlu etkisi bu. Parti'ye mezhepçi Kürtçü siyasetin merkezi yaptı.
U 21 Haziran 2019 07:58
Bu ülkeyi Ak Parti kadar hiç kimse talan etmedi!
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 07:55
Şimdi çok basit bir soru soracağım. Lütfen somut, demogojiden uzak cevaplar verin. Ak parti ne yaptı?Ak partinin hangi uygulaması sizi küskün hale getirdi? Samimi cevaplar bekliyorum
Denge 21 Haziran 2019 09:43
1
Kaç sayfa yerin var? Buraya sığmaz da. Sen en iyisi geçtiğimiz senenin Karar yazarları yazılarına ve yorumlarına bir göz gezdir o zaman belki anlarsın.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 13:34
4
Şöyle ki, oğlunu, kızını ya da bir yakınını AKP yoluyla işe sokamadı. İstediği makama gelemedi. İstediği ihaleyi alamadı. Yani AKP'ye çıkar için yaklaşan kim varsa küskün. Gerisi faso fiso.
Umut 21 Haziran 2019 07:51
Ak Parti siyasetini savunanlar, CHP'yi yermek için hep geçmişteki yanlışlarını referans olarak gösteriyorlar. Elbette ki haklıdırdırlar. Oysa CHP'nin geçmişte yapmış olduğu yanlışlar, bu iktidarın yapmış olduğu yanlışların yanında cüce kalır. Adam kayırma, adalet sorunu, eğitim ve ekonomi. Ve sosyal ayrışma hiçbir zaman bu kadar tavan yapmamıştır. Günümüzdeki sorunları, günümüzün argümanlarıyla ve doğruya doğru anlayışıyla değerlendirmek lazım.
Tahir 21 Haziran 2019 07:54
Takat kalmadı, tencere kaynamıyor, parti üç beş kişiyi kalkındırıyor. Biz zafiyetten öleceğiz, ama parti zafiyete uğramayacak öyle mi? Yok öyle yağma.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 07:42
Sayin Albayrak Gercekten cok güzel bir yazi Chp degismez Chpdeki haremzadeler Allah korkusu olmayan ve ve yalan söylerken bile yuzü kizarmayan Bu partiye oy veren veya verdiren müslüman kardesime soruyorum Bunun vebalini nasil vereceksiniz? Olur bauen isler kötüye gidebilir Bu gidelen yol yol degil Allah sonumuzu hayir etsin Amin saygilarimla
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 08:32
3
Ekrem İmamoğlu'na oy verenlerin Müslüman olmadığına mı karar verdin? Cukkalı işlerin vebaline ortak olmak hangi İslam'da var?
ibrahim özpınar 21 Haziran 2019 09:17
1
peki AKP li yöneticilerin yalan söylerken yüzleri kızarıyormu hiç
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 10:07
0
Hemşerim Mars'da mı yaşıyorsun ya hu!
Karar Okuru 21 Haziran 2019 10:30
0
Peki yalan konuşmak iftira atmak kul hakkı yemek devlet malı kendi menfaati için kullanan sabah başka akşam başka konuşan; sözde dincilere ne diyorsun ben bir doğulu olarak 1972'dan beri aile olarak Milli Görüşün içinde olup hala aynı yerdeyim. ya sen ey zavallı insan
karar 21 Haziran 2019 12:43
0
10.30 tebrik ederim kardeşim
Murtaza 21 Haziran 2019 20:49
1
Bana zavali diyen milli görüscü oldugunu idaa eden kardes gehabt Evet ben Allah katinda zavalli ve acizsim cünkü son nefesimi nasil verecegimden korkuyorum Ben hayatim boyunca dine küfrden inanca saygisi olmayanlar yürümedim yürümem benim durusum belli ya senin cok kiymetli kardesim?
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 07:22
Hukuk ayaklar altında ve hatta hatta millet iradesi iç edilmişken, CHP alternatif midir gibi büyük sorular sorduğunu zanneden bir yazar. Allah size hidayet versin
....... 21 Haziran 2019 07:02
Sayin Albayrak bence Ak Parti'nin özüne dönmesi, CHP'nin eski takintilarini kaybetmesinden çok daha zor.her eski akp li gibi süreci subjektif değerlendiriyor, köprünün altından akan suları hesaba katamiyorsunuz..akp hakkında en son 2014 secimind oy vermiş bir seçmen olarak, iyimser değilim. CHP yeni bir şansı şimdilik hak ediyor..
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 06:49
Laikçi asabiyete değil dinci asabiyete oy verin. Karşı tarafın adayı iyi çocuk ama dedesi pek makbul bir adam değilmiş diye duydum. Bizimkinin çok büyük hataları kusurları olsa bile yine de bizim evladımız. Ben onun kulağını çekerim, tövbe eder düzelir.
Demir 21 Haziran 2019 06:20
Ak Parti artık statukonun kalbidir sayın yazar. Türkiye , Karar gazetesiyle neden tanistigini unutmussun Akif Beki anlatsın sana. Erdoğan ve ekibi 5 yıldır bu milleti canından bezdirdi ezdi geçti aldığı oy bile çok iken bu ne kadar saçma bir yazı. Bu ülkeyi ekonomik siyasal ve sosyal çöplüğe çeviren bu adamlara fazla arka çıktık bile
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 08:40
0
O yüzden son 5 yıldan hiç bahsetmiyorlar :)) 94 yılından kareleri gösteriyorlar.
KARAR OKURUdede 21 Haziran 2019 05:58
Bu yazınızdan eski chp yani taaa bundan 80 yıl önceki tek parti chp siyle aynı zihniyette olduğunuzu gösterdiniz.oysa köprünün altından cok sular aktı. Bu gun Ya bi 2019 yilinda desteklediğimiz akp 80 yıl önceki chp den daha geri bir parti.chp bu gün umudun partisi oldu.umarim saadet iyi parti ve chp ülkeyi düzlüğe çıkaracak hep beraber.hatta abdullah gülün partisi.artik sorun memleket sorunu.gercekten beka sorunu. Akp geleceğimizi yok ediyo
Adam 21 Haziran 2019 15:55
5
Bu gezicilerin yapılmasına karşı çıktıkları köprü mü? CHP bugün PKK nin umudu, ABD nin umudu, İsrail'in umudu, IŞİD in de umudu. Asla milli olmamış daima dışarıdan talimatla yönetilmiş CHP milletin umudu olmamıştır hiçbir zaman
Ahmet 21 Haziran 2019 17:14
0
Akp de Abdullah Öcalan'ın umudu :)
Ahmet 21 Haziran 2019 17:18
0
Pardon Öcalan AKP'nin umudu yazacaktım
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 04:42
Hrant Dink'in oglunu da hapse atacaklar. Bugun mahkemeye cikardilar. Sucu baris bildirisini imzalayan akademisyenleri savunmakmis.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 13:33
4
Barış bildirisi değil o, PKK bildirisi. Türkiye PKK'ya ve PYD'ye operasyonu durdursun diyen bildiri. Demokrasinin beşiği ABD veya AB'de IŞİD'e operasyon yapma diye bir bildiri imzalandı ne olurdu? Burada yapılanlar onun yüzde biri değil.
Ahmet 21 Haziran 2019 17:16
0
Öcalan'ın mektubunu sizdirani da tutuklasinlar. Bebek katili Türk siyasetine yön veremez. Hatta Öcalan'ın mektubunu kamuoyuna yayan siyasiler hakkında da suç duyurusunda bulunulmali.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 18:18
0
Baris bildirisini senin istedigin gibi yazmadilar diye PKK bildirisi mi oldu? Bunu yazan akademisyenler PKKli mi veya Kurt mu sence? iftira atmakta ustunuze yok. Atin Hrant'in oglunu da hapse. Bu vicdansizligin altindan kalkamazsiniz.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 04:22
her şey güzel olacak... muktedirliği bitecek...
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 03:47
Gayrimuslum bir vatandas olarak bir gun CHPye oy verecegimi soyleseler guler gecerdim. Bu ulkede gayrimuslum vatandaslarin kokunu kaziyan partilerin basinda gelir CHP. Kazandigi ilk 2 secimde de oyumu AK Partiye ve Erdogan'a verdim; demokrasiye insan haklarina saygili bir hukuk devleti kuracak diye umutlandim. Bir insana guvenmek ayip degil, guveni bosa cikarmak ayiptir. Devletin de ulkenin de tek sahibi kendisiymis gibi yapmadigi haksizlik, adaletsizlik, hukuksuzluk kalmadi. Bu ve gelecek secimlerde CHPye oy vermekten baska secenek gormuyorum. Bu rezilligin bitmesi lazim.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 08:42
1
güzel yorumunuz için ellerinize sağlık.
Gigi 21 Haziran 2019 10:42
5
Her gayrimüslümün akıllı ve insaflı davranış göstereceği gibi bir kaide olmamasından faydalanmak hakkına sonuna kadar maliksiniz.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 16:16
0
Duvara asılacak bir yorum okuyun
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 03:23
Mesele artık CHP meselesi değil ki. Eski içtihatları hiçe sayan keyfi bir kararla seçimi yenilettiler. Şimdi de seçilirse hapse atar görevden alırız diyorlar. Buna onay verirseniz, gün gelir içinize sinen bir alternatif bulduğunuzda ona da aynısını yaparlar. Erdoğan’ın dediği gibi İmamoğlu seçilse de topal ördek zaten, bir zarar gelecek hali yok.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 02:35
Allah razı olsun.Karar gazetesinde böyle bir yazı görmek çok güzel.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 09:40
1
Akpartiyi desteklemeyin,Chp'yi de desteklemeyin,yeni parti yolda diyor gibi gibi.
külyutmaz 21 Haziran 2019 01:41
"Yıllarca Türkiye’yi birbirinden müthiş açılımlarla parlak ufuklara taşımış olan AK Parti" Hakan Albayrak'ın yeni bilim kurgu romanı yayınlandı.Kitapçınızdan ısrarla isteyiniz.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 01:30
Son yaşananlar ve masum Anadolu insanına çektirirken zulüm ve katil apoyu bile kullanmaktan imtina etmeyen iktidar göstermiştir ki akpnin eski haline dönmesi değil chpnin yeni hale dönmesi sisinin insan olmaya karar vermesinden daha zordur. Bir Mavi Marmara gönüllüsü olarak ve hakkaniyete inanan bir yazar olduğunu düşündüğüm size bu yazıyı yakıştıramadım
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 01:27
Muhafakazar bir seçmen olarak sağduyulu yorumlarınızı ilgiyle takip ediyorum... % 70 olan - akparti -iyi parti saadet partisi - büyük birlik niye bir olmaz da... % 30 olan chp-hdp mahkum oluyoruz.... Türkiyenin geleceğini milli ve manevi değerleri olan muhafazakar partilerde görüyorum.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 02:06
2
Milli ve manevi derken!
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 10:31
0
milli ve manevi götürmek... bu kardeşimiz ortak değildir inşallah
Ahmet 21 Haziran 2019 01:22
Hedefi çağları aşıp dünyaya hak adalet ve iyiliği getirmek olan bir yazarın CHP korkusu... Vizyon, misyon sıfır. Daha yerle yeksan bir partinin bir yerel seçimde bir büyükşehir alma ihtimalinden korkuyoruz. CHP nin onu nasıl açılır? Hak ve adaletle hukmederse, ekonomide hak ve adalet gozetirse... CHP nin bu hasletlere sahip olma ihtimalinden korkuyoruz. Aslında KOKUYORUZ...
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 08:12
18
Onları ogullarimizi tanir gibi tanidigimizdandir korkumuz, eline gucu azcik gecirenin disini gosterdigi suriyelilere bakislari yeter bizim onlari tanimamiza...temiz vakif denilince muslumamlari icine almayan bakis acisidir bizi tedirgin eden ve gercekleride budur zaten bu arkadaslarin...akp iyimi ayri bi tartisma konusu da chp yi gorun istedim
Ahmet 21 Haziran 2019 11:21
0
Benim son çeyrek asırda gördüğüm CHP: CB seçilme yasağını kaldırdı, 1 Mart tezkeresine hayır oyu kullandı, Suriye de iç savaş yerine Esed ile görüşülüp reform çağrısı yapılmasını destekledi.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 15:53
1
CHP nin mevcut belediyeleri var uzun yıllardan beri idare ettikleri. Buralarda sergilenen performans iyi ise vermek lazım CHP'ye değilse vermenin ne anlamı olabilir ki!
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 01:18
Evet seçim atmosferi pazar yeri gibi. Seçim aksami toplanacak. Tespitleriniz yerinde. Tarafsız yazmanızda çok etkileyici. Hakikaten çok kırgın ve kizginiz partimize ama bu ellerimiz chp ye oy veremiyor. Artık nasıl yaralamislarsa bizi. Ne yapsalar kanı olamıyoruz. Düzgün bir muhalefete oy vermek isterdim.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 02:04
0
Gitme kardeşim. Senin için daha kolay. Piknik yap, eğlen. illa sandık başına gideceksen de Saadet adayı var. Daha az vicdan azabı çekersin emin ol. Yine de sen bilirsin tabiki. Neticede hesabımızı Allaha vereceğiz.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 07:32
0
Düzgün muhalefet nasıl olacak? Adam bir cuma namazına gitse iki yüzlü manşetleri atılıyor. Kendileri siyaseti camiyi istediği gibi kullanabiliyor ama.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 01:21
Bence CHP'nin yeni bir hal alması, Akpartinin eskiye!Yani, reformcu,toplumu kucaklayan kimliğine dönmesinden daha kolay.Bu günkü Akparti,eski statükocu Cehapeye çok benziyor.Neyse siz yine Akparti'ye oy vermeye devam edin.Ancak kopuş kaçınılmaz.
Krr 21 Haziran 2019 01:18
Peki anladık Hakan Albayrak Binali Bey tarafındasın. Herkes tercihini yapar, sorumlusu kendisidir. Bu durumda yolsuzluğa, hukuksuzluğa,adam kayırmacılığına, liyakatsizliğe, rant ve çıkara, kul hakkı yiyenlere, zulümlere de destek oluyorum diyorsun. Söylemlerin ile eleştirsen bile akp ehveni şer değildir. Artık ehven (hayırlı) tarafı pek kalmadı gibi. Söylemler ve icraatler kanıttır. Dünya sizlerin ahiret bizlerin olsun. Allah affetsin diyeyim.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 01:21
"Ya CHP -müttefiklerinin yardımıyla- iktidarı zorlamasını sağlayacak ve söz konusu alternatif potansiyelini de zayıflatacak bir rüzgâr yakalarsa?" Yakalasın Hakan Bey, bunda ne gibi beis var? Geçmişteki yanlışları sebebiyle CHP'ye bir şans vermemezlik yapılmamalı.Sorumluluk alsınlar ve vaziyeti görelim.
Ahmet 21 Haziran 2019 01:14
Bunları da siz hayal edemeden sayın CB yaptı. Hakikaten gazetecilik de bu zamanda zor canım.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 01:14
Sayın yazar ; güzel bir atasözümüz vardır “ Veremi gösterip sıtmaya razı etmek” diye yazınız tam bunu teyit ediyor . CHP başa gelmesinde AKP ile devam edelim , insanlar artık her ikisini de istemiyor , bu ülkede sadece adalet , hukuk , demokrasi , birlik beraberlik istiyor insanlar
Ben 21 Haziran 2019 01:05
Bir grup daha var. CHP'ye verilecek oy AK Parti'nin aklını başına getirecek etki yapabilir diyenler, yani ders vermek isteyenler. Onun olma ihtimali olmasa bile trenden atılmış eski AK Partililer cesaret kazanıp yeni bir parti kurabilirler diye düşünenler de var. Bunlara hak vermez misiniz sayın Albayrak? En kötüsü şu halin devamı değil midir? Ben asıl şu hali ile AK Partiye oy vermenin partinin eski misyonuna en büyük hakaret olduğunu düşünüyorum.
KARARLI OKUR 21 Haziran 2019 00:47
Hakan bey, yine boşa kürek çekiyorsunuz, başınızı kaldırıp bugüne uyanmanızı tavsiye ederim, 20 yıl geriden yaşıyorsunuz hayatı..
Kafkameli 21 Haziran 2019 00:42
Bu gazetede bu vasatlıkta yazıyor olmanız hüzün verici... Kibri beslemek kime kazandırır? Kötünün hep kötü kalmasını neden arzu edelim ki biz şeytan mıyız? Chp kötüyse İmamoğlu şifa olacaktır. Akpnin başı döndüyse yine aynı şifayı dileriz...
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 23:51
1
Imamoglou bir şeye merhem olsaydı Beylikdüzü'nü 5 kat borca batırıp gitmezdi. Adama Sayıştay kamu zararı davası açmış yaptığı yolsuzluğun haddi hesabı yok. Binali Yıldırım napti size de avm müteahhidinden medet umar hale geldiniz?
Brahma 21 Haziran 2019 00:40
Artık anketlere kesin olarak inanıyorum. Seni bile tutuştur duysa. Gerisini düşünmeme gerek yok.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 00:42
Istanbul belediye secimi AK Parti iktidarinin gercek yuzunu gosteren bir tecrube oldu vatandaslar icin. Hukuka aykiri olarak iptal ettirdikleri secimi yine kaybedecekler. Ustelik bu kez en azindan %5 farkla. Ama artik belli oldu ki bu ulkede muhalefet adaylarinin secim kazanmasi yeterli degil. Hatta "kazanirsan valiye hakaretten iceri atilacaksin" diyerek Istanbul belediyesini ne pahasina olursa olsun birakmayacaklarini ilan ettiler. Imamoglu'nu hapse atacaklarindan kuskum yok.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 00:30
''Aradığımızı'' muhtemelen CHP'de de bulamayacağız ama AKP'nin yaptıklarını da oylarımızla onaylamayacağız!!!
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 12:55
6
Ehven-i şeri seçin o zaman. Bir tarafta açık bir küfür tarafı var. Diğer tarafta düzeltilebilir hataları olan müslümanları temsil eden bir iktidar. Böyle bir zamanda oy vermemek CHP-HDP ittifakına destek demektir. Zira onlar ne olursa olsun partilerinden vazgeçmiyor. Devran dönüp bizden intikam almayı bekliyorlar.
KARARlı 21 Haziran 2019 00:29
Hakan abi biz de bu konudaki fikrini merak ediyorduk. çok şık bir yazı olmuş. Teknik ve klas bir vuruşla topu ağlara göndermişsin.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 01:59
0
kendi ağlarına.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 07:19
1
ikidebir topu taca atan Albayrak bu sefer de ofsayttan gol atti...
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 00:25
kardeşim beşşar esad diyen ailece tatile giden de kılıçdaroğluydu değilmi sayın yazar.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 12:51
5
Kardeşim Esad derken Esad halkına bomba yağdırıyor muydu?
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 00:18
Kardeşim demogoji yapmayın.. imamoğlu akp nin dışında kalan tüm muhalefetin oyunu aldığı için birinci sırada. akp nin istanbuldaki oyu zaten maksimum % 48.. onu da aldi zaten.. akp li seçmen oyunu asla bir başkasına vermez. Akp li seçmen sayesinde imamoğlu öndeymiş havası yaratmayın. Mhp nin adı var.. seçmeni % 99 imamoğlu diyor.
......... 21 Haziran 2019 07:08
0
Ne demek akp li seçmen oyunu asla başkasına vermez..ellerim kirilsin CHP ye oy verecegime diyen ben, son seçimde CHP ye oy verdim.bu ne biçim tesbit.biz ak Parti'nin kadrolu seçmeni miyiz? .
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 12:50
3
Ak Parti %44 ile 2014 seçimlerine oldukça yakın. MHP ile birlikte %53. CHP'nin en büyük avantajı HDP oyları. Bu da ne karşılığında göreceğiz.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 00:16
Dindar hayrettin karamanin dini terimlerle sey ettigi yazinin siyasal islam versiyonu bi yazi.. kafa hic degismiyor ve tabi muslumanlarin makus kaderi de...
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 01:53
0
Aynen, ne kadar AKP eleştirisi yapıyor gibi görünseler de bilinçaltında aynı kafa. Değişmiyor işte. O yüzden hiçbir siyasal dinciye GÜVENMEYECEKSİN. Taviz vermeyeceksin.
İbrahim DİRİ 21 Haziran 2019 07:19
0
Süni islamcı bir yazı,bu kafayla chp nin karşısına işidi koy "mümin müminin kardeşidir" der işidi destekler.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 00:10
Neresinden baksan tutar tarafi yok. Secim belediye secimi yahu, devlet idaresini vermiyorsunki CHP ye. Bundan daha garanti bir yolmu var, AKP yi yola hizaya getirmeye? Hemde CHPnin samimi olup olmadigini test etmeye. Evet birisi oncende bana sen CHPye oy vereceksin dese kufurmu ediyosun demekten bugun CHPye oy vermeye gitmeyi seciyosak kusura bakmada bunun kabahati bizde degil. Benim derdim CHP secim kazanmis kaybetmis degil, benim derdim adalet, benim derdim hukuk ve benim derdim tabiiki gelir durumum. Ne derseniz deyin aklimin ve VICDANIMIN dedigini yapacagim, tarafgirligin dedigini degil.
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 07:43
0
Bizi tuzağa cekemezsiniz boşuna çabalamayın.
Mustafa Demir 21 Haziran 2019 08:57
0
Aynen haklısınız. Bakın 31 Mart sonrası Binali Yıldırım in vaadleri değişti. Dün de aylık akbil 205 liradan 165 TL ye düşecek dedi. Seçimden seçime, siyasiler bizim bütün dertlerimizi dinliyor. Halkın içine giriyorlar konuşuyorlar. Seçim sonrası kimse yok. Bize sandıktan başka seçenek bırakmıyorlar
KARAR OKURU 21 Haziran 2019 00:05
Sayın Ocaktanın dediği gibi bugün öylesine vicdan yaralayıcı bir tablo ile karşı karşıyayız ki, o gün hakkın, hukukun yanında duran bizim okumuş-yazmış dindarlar sanki şimdi zihin dünyalarını tümden iptal etmişler ve vicdanlarını kaybetmiş durumdalar. Hala bazıları eski CHP hatalarını ileri sürebiliyor, önyargıları ile hareket edip bu iktidarın adaletten, özgürlükten ve demokrasiden uzak politikalarına sırf CHP bundan faydalanmasın diye destek verebiliyor.
Adamın biri 21 Haziran 2019 00:05
Sayın Hakan bey güzelleme çabalarınız fazla zorlama hali hazırda gelinen nokta da AK Parti, CHP ile kıyaslandığında hala AK'dır diyebilecek noktada değiliz. Ve ne yazık ki CHP'nin sadece yönetiminin değil tabanının (özellikle 35 yaş altı jenerasyonunun) empati yapma, karşı tarafı anlama, onların geçmişte yaşadığı mağduriyetleri hissetme kapasitesi fazlasıyla artı. Tabi bu noktada AK Parti'yi alkışlamak gerekli bu onların eseri, artık diğerleri de dibine kadar mağdur olmanın ne demek olduğunu çok iyi biliyor!
X

Her an haberdar olmak ister misin?

Aşağıdaki butona basarak tüm haberlerimizden anında haberdar olabilirsin. Tıpkı telefonunda olduğu gibi sana bildirimler göndereceğiz. Bu servisi dilediğin zaman iptal edebilirsin.

TIKLA HABERLER ANINDA ULAŞSIN