Başkan Ünlüce Muharrem iftarında vatandaşlarla aynı sofrayı paylaştı

Başkan Ünlüce Muharrem iftarında vatandaşlarla aynı sofrayı paylaştı

Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı Cemevi’nde Muharrem orucu tutan vatandaşlarla bir araya geldi. Ünlüce, “Muharrem ayının ülkemize, kentimize ve tüm insanlığa barış, huzur ve bereket getirmesini diliyorum.” dedi.

Başkan Ünlüce, hoşgörü ve dayanışmanın ön plana çıktığı Muharrem ayında Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı Cemevi’nde vatandaşların sofrasına ortak oldu.

İftara, Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı Başkanı Ufuk Uysal, yönetim kurulu üyeleri ile çok sayıda vatandaş katıldı. Vatandaşlara yemek servisi yapan Başkan Ünlüce, tutulan oruçların ve edilen duaların kabul olmasını diledi.

Birlik ve beraberlik vurgusu yapan Başkan Ünlüce, “Muharrem ayı dolayısıyla Cemevimizde kurduğumuz iftar sofrasında canlarımızla aynı lokmayı paylaştık. Birlik, beraberlik ve dayanışma duygularının güçlendiği bu anlamlı akşamda, paylaşmanın ve kardeşliğin değerini bir kez daha hissettik. Muharrem ayının ülkemize, kentimize ve tüm insanlığa barış, huzur ve bereket getirmesini diliyor; tutulan oruçların, yapılan ibadetlerin Hak katında kabul olmasını temenni ediyorum.” ifadelerini kullandı.

YORUMLAR
YORUM YAZ
İÇERİK VE ONAY KURALLARI: KARAR Gazetesi yorum sütunları ifade hürriyetinin kullanımı için vardır. Sayfalarımız, temel insan haklarına, hukuka, inanca ve farklı fikirlere saygı temelinde ve demokratik değerler çerçevesinde yazılan yorumlara açıktır. Yorumların içerik ve imla kalitesi gazete kadar okurların da sorumluluğundadır. Hakaret, küfür, rencide edici cümleler veya imalar, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar içeriğine bakılmaksızın onaylanmamaktadır. Özensizce belirlenmiş kullanıcı adlarıyla gönderilen veya haber ve yazının bağlamının dışında yazılan yorumlar da içeriğine bakılmaksızın onaylanmamaktadır.
Diğer Haberler
Son Dakika Haberleri
KARAR.COM’DAN