Back To Top
Cıvıl cıvıl bir hareket

Cıvıl cıvıl bir hareket

 - Son Güncelleme: 14.09.2017 Perşembe 10:29
- A +

AK Parti çevrelerinde yükselen tepkinin şimdilik homurtu halinde olduğunu ama yakında ‘kuvveden fiile’ çıkabileceğini söyledik. Yani: Belli konulardaki tarz-ı siyasete tepki duyan kimi parti büyükleri, milletvekilleri, bakanlar, eski bakanlar, bu tepkilerini açıkça ifade etmeye başlayabilir.

Bazıları ‘Kendiliğinden düzelir’ diye bekliyordu; o ümidi kaybediyorlar. Bazıları ‘Linç edilirim’ diye korkuyordu; o korkuyu aşıyorlar. Bazıları ‘Ne yapsak beyhude’ yılgınlığı içindeydi; o yılgınlığı atıyorlar. Kendi aralarında konuşup dertleşiyor, sonra ‘Dertleş dertleş, nereye kadar?’ diye kendi kendilerine kızıyorlar. ‘Bir şeyler yapmamız lazım’ diyorlar; ‘Milletin önüne çıkıp bu meseleleri açık açık konuşmamız lazım.’

Bunu yapacak gibiler. Doğrusu da bu zaten.

FETÖ meselesindeki haksız ve/veya gereksiz mağduriyetler, toplumsal buhran seviyesine ulaştı. Maşeri vicdanı yaralayan ve bozguncularla, darbecilerle mücadelenin haklılığına gölge düşüren bu mağduriyetler, FETÖ ve müttefiklerinin -yahut efendilerinin- propaganda savaşına hizmet etmekten başka işe yaramıyor. Böylesine yakıcı bir gerçeği bile AK Parti cenahında sadece birkaç gazeteci-yazarın yüksek sesle telaffuz etmesi, siyasetimiz namına utanç vericidir. AK Parti ve hükümette ortak akıl namına bir şeyin kalmadığı, bu durumda ülkemizin ve AK Parti hareketinin maruz kaldığı / kalabileceği büyük meydan okumalarla baş etmenin iyice zorlaştığı gerçeği de böyle.

Daha sayabiliriz.

Üç-beş gazeteci-yazar olarak bizim taşıyamayacağımız kadar ağır bir yük bu. Sorumluluk bilincine sahip olan siyasetçilerimiz de ortaya çıkıp, kendi aralarında konuştukları meseleleri kamuoyu önünde konuşmalı.

***

“Türkiye kritik bir süreçten geçerken sırası mı?”

Evet, tam sırası. Konu zaten bu kritik sürecin doğru yönetilip yönetilmediği ile ilgili. 

“Peki, yedi düvelin taarruzu altındaki Erdoğan’ı eleştirmek yakışık alır mı?”

Doğacak olan tartışma ortamı inşaallah o taarruzlardan bazılarını zeminsiz bırakıp bitirmeye, bazılarını da geri püskürtmeye yarayacağı için, evet, yakışık alır. Bu, Cumhurbaşkanı’nın elini zayıflatmaz, güçlendirir.

“Eleştiriler, şikâyetler bizzat cumhurbaşkanına iletilse, kamuoyu önünde tartışmaya girilmese, bazı münasebetsiz internet sitelerine filan malzeme verilmese daha iyi olmaz mı?”

Kapalı kapılar ardında konuşmakla bir şey değişmiyorsa meseleleri kamuoyu önünde enine boyuna konuşarak toplumsal baskı oluşturmaya çalışmaktan başka çare yoktur.

Herkes tartışmayı izlesin ve haberlerini yapsın, istediği gibi de yorumlasın. AK Parti gizli bir örgüt mü? Kapalı bir cemaat mi? Değil. 80 milyon nüfuslu, kocaman bir ülkenin iktidar partisi. Her toplumsal kesimden insanların oy verdiği bir parti. Geniş olalım biraz. 

***

Yeri gelmişken şunu da söyleyeyim: Sadece geçen yazıda ve bu yazıda bahsettiğim konularda değil ve sadece şu dönemde değil, genel olarak da çoksesliliği benimsemeliyiz. İmparatorluk varisi rengârenk bir ülke olan Türkiye’nin en büyük siyasi hareketi, farklı farklı fikirlerin farklı farklı üsluplarla tam bir özgürlük ve esenlik içinde ifade edilebildiği cıvıl cıvıl bir hareket olmalı.

Kaostan, anarşiden bahsetmiyorum. Çokluk içinde birlikten, birlik içinde çokluktan bahsediyorum. Lider karizmasıyla ezilmeyen bir çeşitlilikten bahsediyorum. Akıl akıldan üstündür; akılların hayırda yarışarak bizi daha güzel yerlere taşımasından bahsediyorum. Bereketli bir dinamizmden bahsediyorum. Sıkıcı olmamaktan bahsediyorum. En önemlisi, yozlaşmamaktan, çürümemekten bahsediyorum.

Hareketimizi değişen şartlara göre mütemadiyen yeniden üretmeliyiz vesselam.

Diğer Yazıları

Yorumlar

Yorumlar
Hasan hoca 19 Eylül 2017 14:28
Dost yüze söyler demişsin.
KARAR OKURU 17 Eylül 2017 19:13
Vallahi tam bir dost eleştirisi. Sizin gibi değerli bir yazarı tanımak mutluluk verici
arif 16 Eylül 2017 22:18
Ne bir cemaat ve ne de bir siyasi hareket, imanımız olmadı. Ancak ibadetin vesilesi olabilirler. Bu özelliğini kaybeden her hareket batıl olur. Bu kadar basit.
Erhan 16 Eylül 2017 13:13
kutluyorum her iki yazıda da dikkat çektiğiniz hususları, körü körüne eleştirenlere rağmen dile getriyor olmanızı 2002 den beri ak partiye oy vermiş birisi olarak kutluyorum ve umuyorum ki yetkili ve sorumlu yerdekiler dikkate alırlar
KARAR OKURU 15 Eylül 2017 16:14
"Kritik sürecin doğru yönetilip yönetilmediği" diye bir konu yok, ama böyle bir konu üretilip gündeme taşımak gayreti var. Üç beş kişinin, daha doğrusu ütopik hayalci dar bir çevrenin konusu Türkiye'ye gündem yapılmak isteniyor. Zamanlama ise ülke menfaati için hiç müsait değil, Ama ülke düşmanları için aranan bir can suyu oldu. Sayın Ütopyacı yazar
Murat Artuğ 15 Eylül 2017 13:48
Hadi oradan !!! İlk önce kendi beceriksizlikleriniz gözden geçirin sonra "cıvıl cıvıl" bir ortamı yaratırsınız. Siz iyice cıvımak istiyorsunuz TERS TEPER BENDEN SÖYLEMESİ !
KARAR OKURU 15 Eylül 2017 10:03
Bir zamanlar Reis deyip duruyordun. Reis hatadan munezzehdi.Simdi gelmis muhtemelen sadece kisisel cikarlarinla ters dustuyu icin elestirmeye baslamissin.Erdogani bu hake siz yagcilar cikarcilar getirdiniz...
KARAR OKURU 15 Eylül 2017 00:56
Doğru söze ne denir, vesselam...
kütahyalı 15 Eylül 2017 00:48
fetö ile para iliskisi olan zenginler itirafcı olarak cıkıp geziyor yanında calısan asgari ücretli nin ismini veriyor VE 8AYDIR YATIYOR zengin kim dersen milletvekilin gayını ve ak parti il tekilatında görevli cık iin içinden yatan kiside bylockn yok haydi cık isi n içinden il baskanı yeni adayıda oda fetöcü
KARAR OKURU 15 Eylül 2017 22:07
1
Yerden göğe kadar doğru
KARAR OKURU 14 Eylül 2017 23:49
Davut gelsin gerisi önemli değil diyor
hamit akkın 18 Eylül 2017 02:39
3
Aynen Öyle diyor galiba !
Küskünlükler 14 Eylül 2017 23:19
Tam sırası kardeşim.gerçekleri ortaya çıkarmanın tam sırası.17-25 Aralık'ta bazı şeylerin yanlış gittiğini gördüğümüz halde daha büyük bir felaketle ( fetö ) karşılaşmamak için destek olduk ama bir kenara da yazdık bunu.o günden bu güne hep şimdi sırası değil dedik.ama yanılmışız.sırası geldi.17-25 Aralık'ta ne olduysa hesabını vermeliler.artık fetö tehlikesi kalmadı.üstünü kapatmaya çalıştıkça daha da kötü olacak.biz eskisi gibi güvenmek istiyoruz.bunun için de artık hesap verilsin bize.hırsızlık yapan varsa hesabını versin biz de temiz bir sayfa açalım.asıl o zaman güçlenir ak parti.
mehmet fatih 14 Eylül 2017 22:53
Allah cc rızası icin Sayin Devlet Beyin dedigi gibi cayci corbaci misali masumiyet cercevesinde suc unsuru olmayan seylerden dolayi kamudan ihrac olanlarla ilgili magduriyet giderilmeli. Komisyon kisa zamanda karar verebilmeli. Ben evladimin kapanan ve tesvik alan MEB bagli bir ozel okulda okumasindan dolayi atıldığımi düşünüyorum. Simdi devlet fen lisesinde. Bu konuyu gündeme getirebilseniz. Ülkü ocaklarinda üniversite yillarinda egitim verdim. Başbuğ'un başında cok nöbet tuttum. Milli duyguları yuksek olan devlet ve vatan sevgisyle yetistim. Evladim Alp Arslana da bu duygularla insaAllah yetistiyorum.
KARAR OKURU 14 Eylül 2017 22:49
Samimi bir ak partiliyim.bu yazızınız çok çok önemli Allah așkına dikkate alınsın bu yazı samimiyetinize inanıyorum bize 15 yıldır yașatılan onur ve gurur zayi olmasın.
"Reis" diye diye en cok haykiranlar ote yandan olabildigince nemalanmaya yoneldi, kargalar usustu, her zamanki gibi. Reis buyuksun , dik dur egilme , yuru falan diyerek bir buzkiran gemisi gibi ileri surerek kendileri geri planda rant savaslarina basladilar. Yarin "Reis" duserse en once de taslayanlar yine onlar olacak. Bildik "yurdum insani" hikayeleri; yetmis yillik demokrasi karnemiz yada...
KARAR OKURU 14 Eylül 2017 22:31
Son dönemde atanan genel müdürler, üst düzey yöneticiler kendilerini hukukun üzerinde ve hiçkimsenin kendilerinden hesap soramayacağını düşünerek insanlara zulüm ediyorlar. Tehditle insanları istifaya zorluyorlar. Malesef raconun alası var heryerde.
Tatilci 14 Eylül 2017 21:17
Paranız'mı yok tatilemi çıkamıyorsunuz. Paranızmı yok araba almaya..... Gelin sizde hemen AKP'li olun bu sorunlarınız bitsin, hızlı bir şekilde köşedönmenim yolu A K P dir. Haydi herkes akpli olsun ve Türkiye'de fakir kalmasın
KARAR OKURU 14 Eylül 2017 21:10
Aslında bu anlaşmamazlığın sebebi hep ben ben olayım kavgası. Ak partinin eleştirilecek bir çok konu olabilir.Mensubu bulunduğunuz camianın niyeti yapıcı eleştiri yapmak değil. Lütfen açık konuşun. Bu halk Tayyip erdoğan ı lider kabul etmeseydi davutoğlu,arınç,babacan vb leri olmayacak tı. Lider etrafında birlik olalım. Şu anki hesap tayyibi yemek, yedikten sonra diğerleri çerez niyetine yiyecekler.
Akpli tosun 14 Eylül 2017 21:02
Akp yol yaptı bunudamı görmüyorsun Hakan bey
Şemsettin ERCAN 14 Eylül 2017 19:54
Yazının ilk kısmında sanki temenni gibi bir isteğiniz var Hakan bey. Bu durumu dile getirmek eleştirmek ayrı, bunun olmasını çok fazla temenni etme durumunu belli etmişsiniz. Yazının sonraki kısımlarında da çok gerekçe belirtip bu temenninizin üstünü örtmeye çalışmışsınız. Birlik olma zamanı efendim, birlik olma zamanı...
d 14 Eylül 2017 19:44
Ak parti çevresinde yükselen tepki değil halk rahatsız.Maraşın bir ilçesinde binlerce insanı ev sahibi yapan firmaya tefeciler çöreklendi ve kimse bir şey yapmıyor.Siyasi sözü geçenler gazinocular.Sokakta insanlar birbirinden korkuyor.Trafik insanların insafına emanet polis sadece bakıyor.Düğünlerde öyle silah sıkılıyor ki korkudan çocukları dışarı çıkaramıyoruz.Şimdi cumhurbaşkanımızın metal yorgunlık dediği bu olsa gerek.Devlet kurumları işlevini yitirirse her birey devlet olur.
Tebrizli 14 Eylül 2017 19:31
Erdoğan'ın tepkisel davranışları sonucunda oluşturulan politikalar Suriye ve Almanya olayında olduğu gibi Türkiye'yi çok zor durumlara sürüklemektedir.
Mehmet 14 Eylül 2017 19:22
Ah bir de çıksalar ortaya rahatsız olanlar. Neden bu kadar korkuyorlar anlamıyorum
Biri yazmış şu anda birlik beraberlik zamanıymışta, yazmamak lazımmışta... kardeşim artık balık değil tuz kokmaya başladı, yanlışları, yalanları, rüşveti, örterek haksızlık hukuksuzluk ve hırsızlık günlük hayat biçimi olan olaylara 3 maymunu oynayarakmı birlik beraberlik oluyor. Kürtlere karşı ırkçılık Alevilere karşı ayrımcılık akpli olmayanlara karşı düşmancılık yapılarskmı bu birlik beraberlik oluşacak. Adaletin olmadığı hukukun yerlerde süründüğü korku cumhıriretiylemi bu olacak. Erdoğan'ın etrafını saran çıkarcı, rüşvetçi, yalancı, horsız, sülük ve yalakalarlamı olacak bu birlik beraberlik. Bu durum tabiki ilelebet sürmez dünya nice gaddar, hırsız, pisikopat liderler gördü ve şimdi onlar nerde. Tabiki Türkiye'de bir gün normal günlere dönecek.... ayakkabı kutularının konuşulmadığı gemiciklerin, petrol, saat, rüşvet ve kara paranın konuşulmadığı günler. Ben mecburmuşum bir kaç eski bakanın yaptığı pis işleri ve ABD, dünya karşısında bu utanç verici durumu göğüslemeyi. Akp o duruma geldiki her pis, kirli, yüzkızartıcı ve katektersiz yandaşlarının yaptığı olaylara utanmadan sahip çıkıp birde olaya Türkiye'ye saldırıyorlar yaygarası yapması... akpnin yalanları insanların zorunu gitmiyor artık nede olsa insanlar alışti ama insanların hiç alişamayacağı bir durum akpnin insanların zekasıyla dalga geçmesi. 17-25 olayında olduğu gibi rüşvet ve kara paralar ortalıkta halkın gözünün önünde ceyeran ettiği halde yok canım bu fetö derbesiymişte neymiş Fetö denilen o hain kişilermi ortaya parayı ayakkabı kutuları ve para sayma makinelerini yerleştirdiler. Böyle birlik beraberlik ve dirlik olmaz olsa olsa yalancıktan bir birlik korkudan dirlik olur. Bu sebepten Türkiye olarak Hakan beye Şükran'larımızı sunmak zorundayız Allah ona yardımcı olsun. Adamda hala vicdan varmış insanlık adalet duyguları henüz tamamen ölmemiş böyle değerli indankarın kıymetini bilmek zorundayız
Abdülkadir H. 14 Eylül 2017 18:12
İşte beklenen dürüst yaklaşım. Eğer bir kendi yanlışlarımızı tartışmazsak bu iş muhalefetin elinde silah haline gelir. Hiçmi hatası yok AKP'nin, hiçmi düzeltmesi gereken bir şey yok. Bir an önce bunları tartışıp çözüm bulamazsak ANAP gibi olmamız içten değil.
KARAR OKURU 14 Eylül 2017 17:13
HAKAN BEY LÜTFEN SOYADINIZIN TAŞIDIĞI ANLAM VE DEĞERLER DOĞRULTUSUNDA YAZILAR YAZIN.ŞİMDİ İŞTE TAM SIRASI DİYOSUNUZ YA - DEĞİL HAKAN BEY İŞTE ŞU AN TAM SIRASI DEĞİL.FİTNE VE FESAT SOKMANIN AYRIŞTIRMANIN TAM SIRASI DEĞİL.ŞU AN BİRLİK VE BERABERLİK ZAMANI.
KARAR OKURU 14 Eylül 2017 19:32
1
Herkes kör ve sağır birileri fitne fesat sokacak yok öyle bir şey. İnsan aklıyla dalga geçmek bu.
Akpli tosun 14 Eylül 2017 21:00
2
Karar okuru sende Allah'ın verdiği beyni ah biraz kullansan be kardeşim, yüce Allah sana o beyni düşünesin diye verdi hakkını ver kömürle zehirleme
Hakan 15 Eylül 2017 01:24
0
Şu aşağıdaki sözlerden uzak duralım lütfen: (1) Aman fitne fesat olmasın (2) Birlik ve beraberliğe en cok muhtac olduğumuz şu günlerde... (3) Gözlerimi kaparım vazifemi yaparım (4) Bana dokunmayan yılan bin yaşasın (5) Büyüklerimizin bir bildiği vardır mutlaka (6) Kim icerdeyse bir sucu vardır mutlaka, evet mutlaka (7) Seriatın kestiği parmak acımaz hem yanlış kesmişse de sonradan yerine dikeriz (8) Bütün dünya bize düşman, onlar hep kötü biz hep iyi (9) Hatasız kul olmaz ama bazılarımız istisna
KARAR OKURU 14 Eylül 2017 16:36
Allah devletimize milletimize zeval vermesin. basarili tespitlerinizi cesurca belirtiyorsunuz. Dost aci söyler misali. hukukun evrensel ilkeleri demokrasi ve ozgurluk alaninda ilerlemeye odaklanmak lazim. ic baris kardeslik ve huzur cok onemli.magduriyetler giderilmeli.sonra da adalet ve kalkinma. ak parti artik kendine gelmeli.saygilar.
yılmaz 14 Eylül 2017 16:18
Her sorunun sorumluluğunu ak parti'ye yüklemenin mantığını anlamıyorum. Sanki herşey yolunda gidiyordu, ak parti gelip bozdu. Ak Parti'ye suç olarak isnad ettiğiniz çoğu sorunun kaynağı yine kendi kişisel hırslarımız. Bu ülkede eğitimcisinden hukukçusuna, sağlıkçısından müteahhidine kadar işini tüccar mantığıyla yapan insanlar değer ve kabul görüyor. Vatandaş bunlara tevessül ettiğinde devlet de lafını geçiremiyor tabi ki! Kamuoyu baskısı oluşturma kabiliyetiniz varsa önce egitim, hukuk, sağlık, inşaat haydutları üzerinde baskı oluşturun. Çoğu sorunun kendiliğinden düzeleceğine emin olabilirsiniz!
KARAR OKURU 14 Eylül 2017 18:42
0
Haklısınız beyfendi. Ülkeyi 15 yıldır cehape yönetiyor. Bütün olumsuzlukların munessibi cehape.
KARAR OKURU 14 Eylül 2017 22:14
0
E hukumet ne is yapacak, neyi yonetecek?
Akpartili 14 Eylül 2017 16:00
Biraz değil çok geç oldu ama .... Zararın neresinden dönülürse iyidir. Dilinize sağlık. Allah doğru yapmayı ve söyleyebilmeyi cümlemize nasip etsin....Amin.....
KARAR OKURU 14 Eylül 2017 15:52
Fitne zamanı susmak konuşmaktan hayırlı, şimdi sizin dediğiniz fitne kazanına ateş taşimaktan başka işe yaramaz.zaten oy verenlerin çoğu Erdoğan a oy veriyor.Bugün yaşanan sıkıntıların çoğu Erdoğan ı anlamamaktan oluyor.
Ebubekir El Haşimi 15 Eylül 2017 03:45
1
Şu fitne sözünü 100 senedir kullanıyorsunuz :)) Arkadaş ne zaman bitecek sizin fitne zamanınız :))) Milleti güldürmeyin kendinize...Başarısızlıklarınız artık çuvala sığmıyor....Neresini gizleyelim :))
tebrikler 14 Eylül 2017 15:17
Ak parti tabelası etrafındaki menfaat çetesi dağılmalı. Mazlumun sesiydiniz bugün mazlumlar ordusu var. Devlet halkını dışlamamalı, açlığa sefilliğe mahkum etmemeli. Sendika üyeliği banka hesabı sohbet vs terörist olmanın şartları mı Allah aşkına. "Aldandım Rabbim ve milletim affetsin." Bu itiraf söyleyen kişiye göre kabul görmemeli. Elinizi vicdanınıza koyun bu insanlar ne yiyecek başka ülkeleri mi var. Hırsızlık mı yapmalı ahlaksızlık mı yapmalı. Kulakları tıkamakla bu iş çözülmez. Ak parti içinde bu durumdan rahatsız olanlar var mı bilmiyorum ama korkudan ses çıkarabileceklerini zannetmiyorum. 2019 seçimleri yaklaşırken daha kucaklayıcı olunmalı bence.Hakan bey cesaretinizden dolayı tebrik ederim. Daha yüksek sesle inş.
yılmaz 14 Eylül 2017 16:34
23
Fetö'yle gönül bağını koparmış olanlar itirafçı olup kurtuluyor. Militan fetö'cülerse aç kurtlar gibi hala ortalıkta dolaşıyor emin olun. devlet en ufak bir merhamet gösterse, o delikten girip devletin içini oymaya devam edecekler. bunlar benim ailemden insanlar, o yüzden çok iyi biliyorum. işlerinden olanlar da devlete kapağı atmayı beceremeyen herkes gibi özel sektöre yönelecek. bu konuda bir engel yok sonuçta. kulağa acımasız gelebilir ama atlattığımız -ya da belki hala tam olarak atlatamadığımız- felaketin yanında çok küçük bir bedel emin olun.
KARAR OKURU 14 Eylül 2017 16:59
5
HIRSIZLIK DA YAPMIŞLAR AHLAKSIZLIK DA .SORU ÇALMAK HAK YEMEK .
KARAR OKURU 14 Eylül 2017 21:54
0
Sadece sesleri yükseltilmesi hakkaniyete sahip çıkması yetmez kriterlerinin tekrar düzenlenmesi lazım Öyle eften püften şeylerle insanın hayatıyla oynanmasi cokyazık değil mi
KARAR OKURU 14 Eylül 2017 15:01
Hakan hocam kaleminize ve yüreğimiz e sagliķ.Allah razı olsun
adalet ve zaman aşımı 14 Eylül 2017 22:24
2
Sorun şu: neyin suç olduğu tanımlı değil ve birisi yaptığı zaman suç olan şey başkasının "fark edemedik tehlikeyi" demesi yeterli görülüyor! Mesela bir zamanlar dersanelerine gitmiş olmak, okullarında okumuş olmak, bankalarında hesabı olmak vs. SUÇ ise siyasiler dahil herkes hesap vermeli. Bu durumda da ülkenin ekserisine hapis yolu görünüyor. 10 yıl önce okullarına giden birisinin yargılanmasını (hatta tutuklanmasını) normal ise bu durumdaki herkes hesap vermeli. Yok eğer birileri bizim içimiz temiz biz son yıllara kadar her kolaylığı sağlamışsak bile fetöcü olamayız diyorsa bu kabul edilemez. Sadece halk değil HAK da kabul etmez.
KARAR OKURU 14 Eylül 2017 14:41
Bunca rezilliği şimdiye kadar seslerini çıkarmadan sindirmiş siyasetçiler bu saatten sonra kuvveden fiile çıkmasalar da olur. Ve ortam bu kadar bulanıkken hepimizin hesabını bizi bizden daha iyi bilen görsün inşallah. “Hasbunallahu ve ni’mel vekil ni’mel Mevla ve ni’me’n nasîr”
Bir Dr Mühendis 14 Eylül 2017 14:29
Hocam 10 numara 5 yıldız yazmışsınız. Benim için eskiden AK Parti artık AKP olmuştur. Sahte AVEA ve TİB kayıtları ile yakında sahte Bylock ile 6 yıl ceza verecekler. Üstelik KOM veri tabanı içeriği yoktur dedi. Sadece 3 gün IP erişimi 2014. Ülkemizi mahvettiler.
Denizci Alperen 14 Eylül 2017 14:24
Akpartililerin de üzerinde mutabık kaldığı bir realite var Metal yorgunluğu bu esasen tükenmişlik sendromunun bir başka şekilde ifadesi bu hareketin bu mantıkla düzelmesi mümkün değil zira gerginlikten başka bir şey üretmiyor . Gönlümüze sürur veren gerçeklik ise Türk Milletinin o eşsiz dirayeti Referandumda bunu bir kez daha teyit ettik , o eşsiz dirayet sayesinde Ülke yeniden doğuş sancılarını yaşamaya başladı inşallah bu yeniden doğuş Türk milliyetçilerinin yeni lideri Meral Akşenerle gerçekleşecek , inşallah nice yüzyıllar görecek bu devleti solcular , liberaller kendine dindar diyenler el hasıl herkes idare etti Türk Milliyetçileri hariç ,şimdi sıra Türk Milliyetçilerinde .El hak bu da bizim hakkımız iddiasız bir liderden, iddialı , tutarlı , millet nezdinde karşılığı olan ,ben başbakan olacağım lidere yani siyasetin doğal mecraına kayış olacak , iddiasızlar elenecek iddialı , plan ve programı olan kişiler görevleri devralacak. Hakkımızda hayırlısı olsun. Rabbim bu milleti ve bu vatanı kıyamete kadar kutsal vatan toprakların da baki eylesin.
Mavi Marmara 14 Eylül 2017 14:10
Herhangi bir menfaat, çıkar ya da rahatınız bozulmasın diye hangi doğrudan vazgeçtiyseniz........ o fiyata satıldınız demektir
KARAR OKURU 14 Eylül 2017 14:04
Hakan bey kim ne derse desin Allah için yazmaya devam edin. "Efendim dün böyle diyordun da bugün başka diyorsun" gibi lüzumsuz polemiklere hiç itibar etmeyin lütfen. Eğer kalbiniz "Haksızlık karşısında susan dil şeytandır" düsturuna iman ediyorsa devam edin siz. Ahiretiniz için aldırış etmeyin lütfen. Selam ve saygılar...
Murat 14 Eylül 2017 13:59
AK Parti döneminde ülke beton haline dönüştü...
KARAR OKURU 14 Eylül 2017 19:35
0
Hem de ne beton. Gelin Bahçeşehir Kiptaşı görün. Ankara dan gelip hatta gelmeden bol sayıda ev almışlar. Araştırılması gereken konu. Fetodan sonra satış patladı.
KARAR OKURU 14 Eylül 2017 13:56
Hakan bey bugün Ak Parti de Reis haricinde kime güveni var ki bu halkın. Ak Parti seçmenine sorsak Ak Parti den bakanlardan vekillerden danışman yardımcı vs. Kim var güvendiğin ?? Bir olay olsa hepimiz bekliyoruz Reis açıklama yapsın kimse diğerlerinin açıklamasından tatmin olmuyor. Bu duruma da Reis sebep oldu. Tek adam oldu hep, izin vermedi kimseye, kim bir adım fazla attı önüne durdu. Bugün kim ne derse desin ne yaparsa yapsın Reis haklıdır vardır bir bildiği modunda kalacağız. Zaten yapmaya çalışanlar şu an ak partide değil ve gözümüzden düştüler.
KARAR OKURU 14 Eylül 2017 13:40
Üfürme bir yazı olmuş, kokusu çıkar yakında Recep Tayyip Erdoğan beraber ıslandığı hangi dava arkadaşına "haddini bil" demiş? Çalışmayan yan gelip yatan heykel diken belediye başkanlarına haddini bildirecek tabi. Ak partiden memmun olmayan "cıvıl cıvıl" lar bence davaya zarar verdiği için uzak tutulan "adam" lar. Referandumda çalışmayanlar,
KARAR OKURU 14 Eylül 2017 18:51
2
Davanızın ana konusu ne?
KARAR OKURU 14 Eylül 2017 20:55
0
Davan kiminleyse git adalet sarayına.
KARAR OKURU 14 Eylül 2017 21:53
0
Neden davalık hale düştünüz?
osman 14 Eylül 2017 13:27
Devletin altına yattınız kırk hamama girseniz arınamazsınız.İslamcıların iktidarında insanlar cenazelerini kaldıramaz oldu.
KARAR OKURU 14 Eylül 2017 18:44
7
İslam da cenazelere saldırılmaz. Suç bireyseldir. Bunun insanlıkla hiç bir alakası yok psikolojik vaka dır. Hasta ruhlular cenazeye saldırır.
KARAR OKURU 14 Eylül 2017 21:54
0
İnsan olan cenazeye saldırmaz. Sessiz kalır. Ruh hastasıysan konu tedavilik demektir
Erdem 14 Eylül 2017 12:48
Etraftan "bu insanlar gözden düşünce eleştirmeye başladılar daha önce gıkları çıkmıyordu reis diye geziniyordu" söylemleri duyuluyor. Gözden düştüğünüz doğru ama biliyoruz ki sizin ve bazı diğer yazarların gözden düşme zamanınız bir diğer gazete ile ilişkiniz koptuğunda hatta daha da öncesinde idi. Ondan sonra bile savunmaya devam ettiniz, diye düşünüyorum. Bu konuda sizden de bir iki satır bir şey duyarsak çok memnun oluruz.
hamdi bey 14 Eylül 2017 12:46
Hakan Albayrak'ın yazısı da dahil, nasıl isimlendireceğimi bilemediğim bu topluluğun hadi muhafazakarlar diyelim! herhangi bir yayın organında herhangi bir yazarı var rmıdır kötülüğün, hırsızlığın, hienin, alçaklığın üzerine gidebilen? Bunu mesleğine yaraşır bir açıklık, cesaret ve marifetle kamuoyuna ulaştıran. Bu ülkenin aklı başında İslamcıları Sızıntı dergisi çıktığında bu fetöcü denilen taifenin anhasını minhasını anlamışken, her konuda bir fikri olan ve her zaman heryerde dört ayak üzerine düşen o profesyonel güruh daha düne kadar, dolaşıma sokulmaları bie bir planın parçası olduğu çok açık olan; Hizmet, Hocaefendi, Cemaat, mütedeyyin kavramlarıyla dans etmekteydiler. Bizler 28 şubatta niçin öfkeliydik? Sadece başörtüsü müydü sorun; Cambaza bak! derken götürdükleri kamunun parası da bir parçası değil miydi hesaplaşmanın! Sizler artık genel geçer tesbitler yaptığınız o dergicilik çağınızı geride bırakıp, gerçek anlamıyla gazetecilik yapmak zorundasınız. Üzerinde olduğunuz işin hakkını veremedikten sonra muhalif olsanız ne yazar muvafık olsanız ne yazar!
KARAR OKURU 14 Eylül 2017 12:40
TEBRİKLER
Atıl Bilge 14 Eylül 2017 12:18
Türkiye'nin sorunlarını şahıslara indirgersek pek başarılı olamayız.Sorunları sistem açısından değerlendirmek lazım.Bir Türk vatandaşı endüstri mühendisi Amerika'da iş yapmak ister, Amerikan makamları yanındaki paranın kaynağını ispat etmeden şirketine izin vermezler, işte bizim de sorunlarımızın beyni burada yatıyor.
Hakan bey siz ne yaptınız şimdi ortalığı darma duman aytiniz. Kral çıplak demek bu devirde kelle götürüyor.
Cahit Pir 14 Eylül 2017 11:56
Ağabey, lisedeyken çıkardığın dergi, gazeteleri ikişer üçer tane alırdım her gün. Sırf sana destek olsun diye. Şimdi bu yazını okuyunca ne kadar doğru yapmışım tekrar anlıyorum.
Erdem 14 Eylül 2017 11:54
17 Temmuz 2015 Ramazan Bayramında Erdoğan'ın açıklamalarına bakabilirsiniz. Soru öncesi ve sonrası açıklamaları gerçeği...
KARAR OKURU 14 Eylül 2017 11:28
adının hakkını veriyorsun
KARAR OKURU 14 Eylül 2017 11:19
Kriptolar sarmis dort bir yanimi... Madem oyle kursunlar bir parti, ciksinlar milletin karsisina. Millet en dogru karari verir nasil olsa. Diger bir konu; Hakan bey hala magdur edebiyati yapiyor. Magduriyet gormek istiyorsaniz, fetoculerin bir yalanla(bunlarin karakteri) jandarma karargaha cagirip haince, kallesce infaz ettigi Turgut Aslan ile korumasi ve diger 15 temmuz sehitlerine bakabilirsiniz.. Ben baska magdur goremiyorum cunku. Yok Bank Asya'da parasi varmis da onun icin tutuklanmis, magdur olmus. Bu vatandaslar yapilan tum uyarilara ragmen, adeta devlete meydan okuyarak, dalga gecer gibi, sagda solda Bank Asya' ya yatirmak icin satilik ev, satilik araba diye ilan vermediler mi? Ne magduriyeti? Geciniz. Not:Turgut Aslan basindan vurulmasina ragmen iyilesti cok sukur.
KARAR OKURU 14 Eylül 2017 12:44
3
11.19 karar okuruna gezi de polis destan yazdi diye ikramiye verildi.darbe gecesi canını ortaya koyan polisler gazi olan polisler marmariste darbecileri durduran polisler hep ihraç.hep adli sürec gecirdi.ne bu polis düşmanligi. suclarken genelleme yapma.sucu olan varsa eyvallah. hukukta yeri olmayan komik konulari bahane edip insanlarin ekmegiyle oynamayin.biraz varsa!vicdanli ol. sucun sahsilik ilkesini savun.eger adilsen o zaman önce siyasetcileriden başla.
KARAR OKURU 14 Eylül 2017 13:48
5
"Hükümetin" Bank Asya'ya para yatırmayın çağrısı hukuksal değilse bir anlam ifade etmez, o "siyasi" çağrı olur ve hükümete oy vermeyenler neden hükümetin sözünü dinlesinler? Yani hükümetin doğru söylediğine inansalar zaten ona oy verirlerdi. Nihayetinde daha önce 2004 yılında Cumhurbaşkanı Necdet Sezer'de Cemaat konusunda uyarıda bulunmuştu ama o zamanda AK Partililer dinlememişti, ne yani şimdi 2004'ü mü baz alacağız? Önemli ve bağlayıcı olan siyasilerin ne söylediği değil, hukukun (mahkemelerin) ne dediğidir. Bank Asya yasal bir bankaydı, hükümet çalışma lisansını iptal etmedi ise hukuksal olarak oraya para yatırmanın bir nedeni yoktur. Elbette örgütsel bir talimatla yapılan işler ayrıdır (yani örgütsel bir talimatla ev, araba satılıp örgütü desteklemek için), ancak bu örgütsel çerçevede hareketin (kasıt unsuru) ispatlanması gerekir, aksi takdirde yapılan tüm ihraç ve işlemler "mağduriyet" yaratır ki olan da budur.
KARAR OKURU 14 Eylül 2017 13:54
15
An itibariyle 26 kripto bunu begenmemis. Dolayisiyla Turgut Aslan ve korumasinin bir yalanla tuzagi dusurulmesini ve infaz edilmesini onaylamis oluyor. Sorsan fetoya kufur ederler. Nasil olsa hocalari cevaz vermisdir. Tiynet nedir bilir misiniz???
KARAR OKURU 14 Eylül 2017 14:36
14
A.Necdet Sezer dindarlara karşı olduğu için yapmıştır o uyarı tıpkı "cemaat"tehlikesine biz daha önce uyandık diyen kemalistler ulusalcılar ve chpliler gibi, onların derdi fetö değil dindar insanlardı zaten,yemezler.
KARAR OKURU 14 Eylül 2017 16:29
6
13:48, Hep absürt misallerle haklı çıkmaya çalışıyorsunuz. Hükumet yasalara aykırı icraat için yetki almıyor, bu yüzden yasalara aykırı bir icraatta bulunamaz. Fakat yasa çıkarma yetkisi alıyor. Yasaları değiştirebilir, bu iş için ayrıca muhalefetten izin almaz. Halk bu değişikleri beğenmez ise bir sonraki seçimlerde hükumeti değiştirir. Bu çok basit, anlaşılabilir bir durumdur. Ama beğenmediği seçilmiş hükumeti gasp etmeye alışık olanlar, bunu beceremeyince depresyon geçiriyor. Abuk sabuk konuşup, ebleh numarasına yatıyorlar...
harun 14 Eylül 2017 10:48
bir örnek verip yazayım bazi tarihi eserlerimizde ki süslemeler mozaiklerin üstlerine cumhuriyetin ilk dönemlerinde harç sıva boya sürüp kapatmışlar sonra akparti iktidarinda bunları özenle ortaya çıkardilar ve şimdilerde o nadide süslemeler ziyaretçileri büyülüyor, bunu neden söyledim; akparti kurulduğu yıllarda aynen o süslemeleri mozaikler gibi rengarenkti zaman geçtikçe o renklerin mozaiklerin üzerine boya sürdüler, harç sivadilar ve tek renk yaptılar, umarim birgün sıvalari, boyalari biri kazirda o renk cümbüşünü ortaya çıkarır
X

Her an haberdar olmak ister misin?

Aşağıdaki butona basarak tüm haberlerimizden anında haberdar olabilirsin. Tıpkı telefonunda olduğu gibi sana bildirimler göndereceğiz. Bu servisi dilediğin zaman iptal edebilirsin.

TIKLA HABERLER ANINDA ULAŞSIN