Türkiye genelinde 22 Ocak'ta başlayan sokağa çıkma kısıtlaması saat 05.00 itibarıyla sona erdi.
Haftanın ilk iş gününde İstanbul'da ana arter ve caddelede trafik yoğunlaştı.
İKİ KÖPRÜ DE YOĞUN
15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nün Acıbadem, Altunizade, Beylerbeyi katılımlarıyla, Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nün Ataşehir, Ümraniye ve Kavacık katılımlarında trafik yoğun.
Her iki köprüde Ankara istikametine trafik akıcı şekilde sürüyor.
ANA ARTERLER YİNE KİLİT
Avrupa Yakası'nda TEM otoyolu ve D-100 kara yolu başta olmak üzere ana arterlerde trafik kilit.
Anadolu Yakası'nda da TEM otoyolunda Sultanbeyli Çamlıca gişeler arası, Şile otoyolu Üsküdar yönünde trafik yoğunlaştı.
İBB'nin mobil uygulamasına göre, trafik yoğunluğu saat 08.10 itibarıyla yüzde 60 olarak ölçüldü.
İBB TRAFİK YOĞUNLUĞU HARİTASI İÇİN TIKLAYIN
