9 Ağustos 2020 Pazar
BIST 100
1060.59
%2,53
DOLAR
7,2916
%0,86
EURO
8,5355
%-0,93
ALTIN
477.149
%-0,48
22°/29°
İSTANBUL
Aralıklı bulutlar
03.06.2020  01:10
SON GÜNCELLEME: 
03.06.2020  01:24
Ben aynı yerdeyim ama AK Parti Bahçeli ve Perinçek’in mahallesine taşındı
Eğer toplumda görünür bir konumdaysanız, özellikle de yazı yazıyorsanız, bir yerde durup yapıp ettiklerinizle ilgili muhasebe yapma ihtiyacı hissedersiniz.

Mesela dün nerede durduğunuzu, bugün nasıl bir hal içinde olduğunuzu gözden geçirmeniz gerekir. Bu ilkeli ve hakkaniyetli olmanın bir gereğidir.

Geçtiğimiz günlerde bir okur, Osman Kavala, Ahmet Altan ve Selahattin Demirtaş’ın özgürlüklerini savunduğum için, “Birilerine şirin gözükmek için mi özgürlükleri savunuyorsunuz” mealinde bir itiraz maili gönderdi ve diyordu ki: “İnsanlar geçmişlerini ve vardığı noktayı gözden geçirmeli ve omurgalı olmalı. Kime ve neye hizmet ediyorum diyebilmek çok zor olmamalı. Belki hepimizin eski mahallesinde sorunları vardı ama yıllardır bizleri küçümseyen birilerine şirin gözükmek için yalpalamaya gerek var mı?”

Şimdi kimin nerede durduğuna hep birlikte dikkatlice bakalım. Ben ortaokul ve lise yıllarımda neredeysem şimdi de aynı yerde duruyorum. 40 yıldır gazetecilik yapıyorum ve hayatımın her anında Müslüman duyarlığı içinde oldum. 1980’li yıllarda çıkardığımız edebiyat dergilerinde (Mesela Yönelişler) ve bizim dışımızdaki sol edebiyat dergilerinde şiirler yazdım. O günlerde İslamcılar, sosyalistler, marksistlerle aynı dergilerde şiirler yazdık. Ama bulunduğum her mekanda, dergilerde bir İslamcı olarak yer aldım, kimliğimi hiçbir zaman kapının dışında bırakarak girmedim.

Yeni Şafak gazetesini arkadaşlarımla birlikte ben kurdum, Türkiye’deki hemen bütün gazetelerde çalıştım. Yeni şafak’tan bu yana AK Parti’yi destekleyen yazılar yazdım. AK Parti’den milletvekili oldum. Çünkü AK Parti Türkiye’de demokratik değerleri önceleyen bir partiydi. O gün yazdığım yazıların altına bugün  de aynen imzamı atarım. Ve asla kör bir muhalif olmadım. Ama ne yazık ki AK Parti bugün kendi değerlerine muhalif bir parti haline gelmiş bulunuyor. 

Mesela AK Parti’nin 2002 seçim beyannamesini alın okuyun, göreceksiniz ki o beyannamede AK Parti, özellikle özgürlükler konusunda bugün benim yazdıklarımı da aşan bir çizgideydi ve o beyanname adeta bir demokrasi manifestosu niteliğindeydi. Bugün özgürlüklerini savunduğum insanlarla aynı düşünsel çizgide olmayabilirim, ama özgürlükleri savunmak insani, aynı zamanda İslami bir görevdir. 

Bu arada, geçmişte demokratik değerleri savunan AK Parti’nin bu özgürlükçü tutumuna destek verenleri “Hepiniz oradaydınız” diyerek güya kendilerine pay çıkarmaya çalışan ulusalcı ve antidemokratik bir sol kesim var ki onları çok iyi tanıyoruz. Arşivleri açıp bakarsanız bu kesimlerin o günlerde yasakları, üniversite kapılarında ‘ikna odaları’nı, e-muhtırayı, 367 rezaletini savunduklarını görürsünüz... Unutmayalım, bugün başkalarından özeleştiri bekleyenler, önce kendi antidemokratik geçmişleri konusunda özeleştiri yapmak durumundadırlar. Aksi taktirde yalancı pehlivan gibi ortalarda dolaşmanın kendilerine bile faydası olmayacaktır. Kısacası antidemokratik solun da, üzerindeki perdeyi kaldırınca altından faşizan duygular çıkan muhafazakarların da demokratlık numaralarının müşterisi kalmadı artık...

Önemli olan her dönemde hakkaniyetli olmak ve özgürlüklerin yanında durabilmektir. Bu açıdan baktığımızda, evet AK Parti iktidarının ilk iki döneminde herkesin özgürlüğünü savundu, ben de vekilken aynı demokratik değerleri savundum. Ama işin dramatik tarafı AK Parti artık o demokratik değerleri savunmaktan vazgeçti.

Eğer bir ülkede cinayet işleyenler dışarıda, düşüncelerini ifade edenler cezaevindeyse, o ülkede özgürlükler garanti altında değildir. Oysa aslolan özgürlüklerdir, ünlü siyaset felsefecisi Thomas Pain’e göre “Bir ülke, kişiler tarafından değil, doğal hakları garanti alan, bu anlamda adil olan yasalar tarafından yönetilmeli. Seçimle iş başına gelme sistemi de, eğer sonunda iş başına gelen sınırsız yetki kullanacaksa, doğal hakları ihlal edecekse, fiiliyatta monarşidir, mutlakıyettir.”

Maalesef AK Parti bütün Türkiye’yi kucaklayan şefkat dilini kaybettiği için, etrafını toplumu ifsat eden zehirli sarmaşıklar kuşatmış ve parti, ayrıştırıcı-kutuplaştırıcı bir fotoğraf karesine mahkum olmuştur.

Açıkça ifade etmek gerekirse ben hala aynı mahallede ikamet ediyorum ama AK Parti artık Bahçeli ve Perinçek’in mahallesine taşındı, meselenin özeti budur...

YORUMLAR (133)
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Mustafa ALSANCAK
04.06.2020 16:58
2)Fetöcü savcı Zekeriya ÖZ’e bir de REİS ZIRHLI KURŞUN GEÇİRMEZ ARABA TAHSİS ETMİŞTİ. Ne günlerdi o insanlara kan kustaran vicdansız savcıların koskoca Genelkurmay başkanını hapse attırma oyunları.Akpli bazı fonksiyonerlerin Fethullah’ın sümüklü mendilini alıp peto ceplerinde gururla taşıdıkları günler vardı ve hoca efendi artık hasret bitsin geri gel şeklindeki yalvarmalar unutulmamıştır.Ankara’yı parsel parsel peşkeş çekenler mi ararsınız.Onlara hala dokunulamıyor.Ama Bank ASYA’da5-10 bin lira parası olanlar korkudan paralarını çekemiyorlar.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Mustafa ALSANCAK
04.06.2020 16:40
1)Sn. Ocaktan bir dönem AKP milletvekilliği de yapmış olduğuna göre parti içindeki çalkantıları yakından yaşamış birisidir. Birzamanlar sn. Reisin özel doktoru olan Balıkesir milletvekili Dr.TURHAN ÇÖMEZ bey vardı.Adama Fetöcüler Ergenekon damgası mı vurdular nedir Londra’ya gitti. 6-7 sene orada yaşadı. Türkiye’ye gelince hemen tutuklanacağı yönünde mahkeme kararı olduğundan uzun seneler memleket hasreti çekerek memleketine gelememişti. Nihayet geçen sene sonuna doğru hakkındaki tutuklama kararı kaldırılmış oldu.Entellektüel bir insana ne kötü suçlamalarda bulunduklarını gazetelerde okuyorduk
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Gokhan Yilmaz
04.06.2020 12:15
AKP'den resmen tiksindim. Yillarca oy verdim. Gittiler irkcilarin pesinden hem ulkeyi hem partiyi ucurumdan attilar. Bahcelinin tarihte yaptigi ne is var. Ne olumlu yaptigi is oldu. Adamin her iktidarda oldugu vakitte ulke coktu. Bir daha omrum boyunca vermem oy AKP'ye
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Kamil meraklı
04.06.2020 11:30
Dinime dahleden müslüman olsa bari diye bir söz vardır. Biz Allaha mı iman ediyoruz. Peygambere mi? Bu cevabı verelim. Peygambere deniyorsa o öldü. Allaha deniyorsa o baki ve ezeli. Peygamberin yolundan gidiyoruz, denirse o zaman o yola kimlerle çıkmış ona bakalım, öldüğü gün kimler yanında idi, kimler karşısında idi, ona bakalım. Fazla söze gerek yok. Doğrusunu en iyi Allah bilir.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU
04.06.2020 01:47
Evet aynen. Tesbitinize katılıyorum, Sayın Yazar. Maalesef Sayın Bahçeli ve Perinçek'in bahçesine taşınıp orda ikamet ediyorlar. Bakalım bu ikametin sonu nereye varacak? Hep beraber göreceğiz inşallah.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Mustafa ALSANCAK
03.06.2020 23:26
Sn.18.27 Egemen BAĞIŞ’ın ÇEKYA BÜYÜKELÇİSİ YAPILMIŞ OLDUĞUNU YAZMIŞ OLMANIZDAN DOLAYI teşekkürlerimi bildirmek isterim. Eski militanlardan Ozan CEYHUN’un da Viyana Büyükelçisi yapılmış olduğunu da büyük bir şaşkınlıkla öğrenmiştik.C.ÖZDEMİR ve O.CEYHUN 35 sene durup dinlenmeden Avrupa Parlamentosu ve Almanya’da hep Türkiye aleyhinde çalışmışlardı. Nasıl olduysa son 5 senedir CEYHUN AKP’ye yaklaşma ihtiyacını duymuş olup hatta milletvekili adayı bile olmuştu diye gazetede okumuştum.İstanbul’da 12 Eylül öncesi de bir hakimi öldürdüğü iddiası ile 35 sene müddetle Türkiye’ye girememişti.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU
03.06.2020 23:09
Harika! Geçmişin en net fotoğrafı
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Ali rıza
03.06.2020 22:47
Mesele insan olma meselesidir , durduğunuz yer önemli değil ,
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Pakize Bülbül
03.06.2020 21:33
ABD zencileri kaç zamandır eziyor, ayrımcılığa tabi tutuyor dediğimde maalesef bazıları “Zenciler Müslüman değil ki, it iti imha etsin bize niye dert oluyor...” mealinde ifadeler ne kadar hastalıklı. Hani mazlumun dini sorulmazdı. Neymiş Zenci denilen kitle kahir ekseriyet Hristiyanmış. İslam zalime ve zulme karşı mazlumu ve mağduru elbet müdafaa eder. Ten köken ve inanç ayrımı yapılmadan doğru kimden gelirse destek yanlış kimden gelirse tenkit ve ikaz İslami duyarlılıktır. Başka izahı yok.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Yazarsever
03.06.2020 21:17
Mahalle değiştirmedim deseniz de sokağınız farklı. Özgürlükler siz varken de kısıtlanıyordu, biz sesimizi çıkarıyorduk. Antidemokratik hiçbir zaman olmamaya çalıştık. Sizin döneminizde olaylar olurken siz kılınızı kıpırdatmadınız anlaşılan çok yağ da çekmediniz ki bugün sizi düşman olarak görüyorlar. Doğruları görmenizin güzel olması kadar kendinize toz kondurmadan yazdığınız tekzipvari yazı yeterli değildir zannımca.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
İbrahim kahraman
03.06.2020 20:20
Ne diyebiliriz? Son iki paragraf ile her şeyi özetlemişsiniz...dilerizki bu uyarılarınız insanlarımızın daha dopru deperlendirmeler yapmasına imkan sağlar...
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Mustafa ALSANCAK
03.06.2020 19:20
2)Osman Kavala’yı bir çıkarıp hemen tekrar cezaevine atmak insanları düşündürüyor.Ama Amerikalı papazı Amerikan Başkanı bastırınca bütün suçlamalar unutulup adamı ilk uçakla Amerika’ya postalayan bir yargı kargaşası yaşanmıştı. Başbakan Merkel bastırınca gazeteci Yücel hapisten çıkarılıp hemen Almanya’ya yollanmıştı. Demek ki arkan varsa işler yürüyor.Kimse de çıkıp yahu siz bu mahkumları hangi kanuna göre affedip memleketlerine iade ettiniz diye sormamıştır.Adamı terörle suçlarken partisinin Büyük Millet Meclisinde ne hakla temsil edildiğini sorgulayan yok!
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Mustafa ALSANCAK
03.06.2020 18:55
1)Şimdi de sık sık sizin Mahalle ve bizim Mahalle gibi yaşam farklılıklarını meydana çıkaran deyimler popüler halde kullanılmakta. Önemli olan Mahalle değil doğru işler yapma gayreti içinde olabilmektir. Sayın yazar Osman Kavala’ Ahmet Altan ve Selahattin Demirtaş yazısı özgürlükler konusundaki hassasiyetinin bir tebarüz olarak kabul edilmelidir. Millet olarak PKK ve onun yandaşlarına olan nefretimizin büyüklüğünü dünya alem biliyor. Madem ki yargı gereğini yapmak zorunda: Yani DEMİRTAŞ’ın PKK ile organik bağlantısı var olduğu yönünde yargının vereceği bir karara kimse itiraz edemez.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
AK-Pak katakulli,SWAP partisi..
03.06.2020 18:27
14,58: Kisa bir düzeltme,"Bakara-makaraci"Egemen Bagis,Cekya Büyükelcisi olarak,ödüllendirildi..Üst rütbeli FETÖ'cü General Mehmet Disli'nin kardesi Saban Disli ,Hollanda'ya elci olarak ödüllendirildi. Merve Kavakci'nin iki kizi Bestepe Sarayi'nda "Danisman ordusunda,cok mühim isler görüyorlar"Merve Kavakci'da Indonezya' ya Büyük Elci olarak "kapagi atti"Türk vatandasligindan cikti,ABD'li oldu,bir kac defa evlendi bosandi,tekrar Türk vatandasligina layik görüldü ve sonunda elci dahi oldu (!)..
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
karar okuru
03.06.2020 17:36
siz hala aynı yerde olduğunuzu ve akp nin mahalle değiştirdiğini belirtiyorsunuz ya işte sizin yanlışınız o akp kayığına binmek baştan o mahalleye taşınmaktı.mutlaka o mahalle kurulurken sizde yazılanları,çizilenleri,internette basında yer alan ifadeleri gördünüz ve okudunuz.abd ziyaretlerini,kendilerine madalya verilinceye kadar nasıl iltifatlar edildiğini bidiniz ve seyrettiniz.o abd bindiğiniz kayığa promosyon olarak bir yardımcıda verdi ve alayı vala ile gönderdi.sonrada birbirlerini aklayıp pakladılar
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU
03.06.2020 17:09
Bizim beldede seçim zamanı bu seçmen burada otur muyor diye kaydını sildirirlerdi. Mahalleli kayıt sildirmiş olabilir. Kayıt silinince ilk kayıt yerine gidermiş.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
kafaoglu
03.06.2020 16:58
>>> Savunulamıyacak hale gelenleri terkettiğim halde dinimden soğumadım,yaşamıya devam ettim ve etrafımı dindar görünenlere karşı uyarmaya başladım,bunların yaptıkları dinin emri değil,bunu dindar oldukları için yapmıyorlar,buradan dine fatura çıkarmayın dediğimde bazıları,düne kadar bunları yapanları savunuyordun bugün ne oüldu diye serzenişte bulunuyorlar,onlara cevabım : Kimsenin yaptığına kayıtsız şartsız desteğimiz olamaz,doğru yaptıklarında destekleriz,yanlışlarını kınarız ama hiçbir vebali olmayan dine ve masum dindarlara buğzedemeyiz,kimseye de gözü kapalı destek söz konusu olamaz.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU
03.06.2020 16:52
Yazarın durduğu yeri beğenmeyen arkadaşlar mealen diyorlar ki "Rte ne derse o, ey yazar sen de böyle yapsaydın. Ne diye kendini tehlikeye atıyorsun. Takıl bize hayatını yaşa. Neymiş o aklındaki yok demokrasi yok kuvvetler ayrılığı yok yargı bağımsızlığı yok basın özgürlüğü... Bunlar hep batının oyunları. Bizim vakıflara paralar akıyor, sen de kur bir şirket al ihaleni, bak o zaman bütün dertler biter. İhale değil şifa mübarek. Yarasın.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
kafaoglu
03.06.2020 16:49
Hafız Mehmet Bey kardeşim, sanki beni anlatmışsınız,bütün ömrüm aynı çizgide geçti,bu arada değişik partilere oy verdim ama benim durduğum yer değişmedi. Kendi halinde,hiçbir gruba,cemaata intisap etmeden dinimi yaşamaya çalışıyorum,dindar görüp benimsediğimiz kadroların yanlışlarını önceleri tevil ederek,mazeret üreterek mazur görmeye devam ettim,tevil edilemiyecek,mazur görülemiyecek yanlışlarını gördükçe onları terk ettim ama benim çizgim değişmedi.. İnsanları Allah / din/ mukaddesat diyerek kandırdıklarını farkettiğim ve savunulacak tarafı kalmayanları terkettiğim halde dinimi>>>>>
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Öner Alibeyoğlu
03.06.2020 16:30
Peygamberimiz Hz. Muhammed (s.a.s.) Hadis-i Şeriflerinde: "Müslüman, elinden ve dilinden başkalarının emin olduğu kimsedir” "İmanın en üstünü, Allah için sevmen, Allah için buğzetmendir” buyurmuştur. Bu hadis-i şerif, İman ile Ahlâkı birleştirmiştir.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Mürsel
03.06.2020 16:29
Vecdi' ciğim gerçek misin rol mü yapıyon bilinmez. Ama sahihsen " insanlar hür oldular ama yine abdullahtır/ Allah'ın kulu." " Allah'a abd olmak, O'nun dışındakilere kul olmamayı gerektirir ki şirk olmasın" Harici/ vehhabi/ ışidi misin yoksa..Ya da rolcüsü mü?
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Öner Alibeyoğlu
03.06.2020 16:28
Kısacası İman + İbadet Güzel Ahlâk.Allah(c.c.) güzeldir, güzeli sever ve her güzel hasleti kulları üzerinde görmek ister. Güzel Ahlâk'a sahip olanlardan olmamız duası ile sıhhat ve afiyetler dilerim. Önce akıl ve ahlakımızı barıştıralım, çatıştırmayalım.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
İBRAHİM ÖZBEKLİ
03.06.2020 15:39
- DERVİŞ AGA CÜBBELİ HOCA İLE PERİNÇEK KANKA OLMUŞLAR.. Derviş gülmüş : " Nihayet ikiside hidayete ermişler.Cübbeli en sonunda aradığı EFENDİ HAZRETLERİNİ buldu..! "
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Vecdi
03.06.2020 15:10
Dindar bir insanın özgürlüğü savunması düşünülemez, çünkü o Allah'ın emir ve yasakları ile aklını kilitlemiştir. Ayetleri, hadisleri, fetvaları sorgulayamaz, eleştiremez, eleştirirse İslama ihanet etmiş hisseder kendini. Adalet ve doğruluğu tesis edemez.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Muhtefi.
03.06.2020 15:01
Ahlak ve Adaletin karsısında kimse duramaz,yikamaz,bozamaz,,!....Eger Ahlak ve Adalet uzere duruşun varsa..gerisi masal.ama taliplisi cok az Kamilen..!..sadece yazi,cizi,laf ..icraat yok..
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Bu ne yaman çelişki...
03.06.2020 14:58
Her yazınızda değişmenin erdeminden bahseder durursunuz, hem de hiç değişmedim diye hamaset yaparsınız..
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Mustafa ALSANCAK
03.06.2020 14:58
2) Ali BABACAN gibi dünya ekonomların büyük değer verdiği bir Bilge adamı partiden soğutmuş olmalarını da anlamakta güçlük çekiyoruz.Gerçekten, yüzlerce çekirdekten yetişmiş Büyükelçiler Dışişleri başkanlığındaki odalarında günlerini boşu boşuna oturarak geçirirlerken hayretler içinde diplomatlık ile bir bağlantısı olmayan 12 Eylül öncesi çok canlar yakmış sol örgütlerin savaşçısını Büyükelçi atayan bir dışişleri bakanlığı görüyoruz.Bu da AKP’ye ait bir diplomasi anlayışı olmalı.Merve KAVAKÇIYI Amerikan vatandaşı olduğu halde Endenozya’ya Büyükelçi yaptılar. Lüksemburg’a da E. BAĞIŞ’ı .
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Demek eskiden milleti kandırmışsın...
03.06.2020 14:55
Sen aynı yerde isen, bu millet eskiden seni tanıyamamış demektir.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Reis Hürdolaş
03.06.2020 14:55
Evet onlar yer değiştirmiş olabilir ama Ocaktan bey siz de başka mahalleye taşıdınız. yani taşındığınız yeri göremiyorsunuz. Siz de sömürgecilerin karakolu olarak işlev gören chp ip ve hdp mahallesine taşındınız. Bunu fark edin. Kendinizi görün
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Karar okuru
03.06.2020 14:42
"Bir İslamcı olarak sol dergilerde şiirler yazdım" diye itirafta bulunuyorsunuz. Demek ki sol ile ilişki içinde bir geçmişiniz var. Bu size Doğu Perinçek'le ilişki kurunlara kızma hakkı vermez.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Mustafa ALSANCAK
03.06.2020 14:37
1) Muhterem yorumcu 13.50 rumuzlu arkadaşın ortaya koyduğu düşünce ve insanlara yokgösterici inceliği takdire şayandır. Bugünkü ortamda çok koyu AKP’li olarak tanıdığımız insanlar arasında senelerdir partiye oy vermiş olduklarına büyük pişmanlık duygusu içinde olduklarını zor da olsa ihsas ettirmekten çekinmediklerini görüyoruz.Esas partiyi kuranların partiden uzaklaşmış veya uzaklaştırmış olmalarının partinin kimyasını değiştirdiği gibi pek çok yeni gelenlerin başköşeye tutmalarının da partinin prensip ve ideallerine ters düştüklerini ifade etmeleri işlerin iyi gitmediğinin ispatıdır.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
kararlı
03.06.2020 14:33
A.GÜL, A.DAVUTOĞLU, ALİ BABACAN, MUSTAFA YENEROĞU vb. neden kovaladılar
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Öğretmen
03.06.2020 14:32
Sayın Cumhurbaşkanı bu ülke insanlarının çoğunluğunun oyu ile seçilmiştir, hatalar olabilir, kırgınlıklar olabilir ve diyalogla çözülür, herkes iyi niyetle, konuşarak, kırmadan meramını anlatabilir. Haksızlığa uğradığını düşünenlerin elbet haksızlığı giderilir inşallah. İyi niyetle bu ülkeye hizmet edenlere selam olsun. Kötülük kötüdür.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARARLI ...
03.06.2020 14:31
Sayın yazar, Türkiye’de, kabaca 2010/ 2011 yıllarından başlayarak küresel akıl ve yerli taşeronları tarafından tezgâhlanan, kendi projelerine direnen seçilmişleri itibarsızlaştırma ve nihayet alaşağı etme girişimlerini hiç olmamışlar gibi yazıyorsunuz. İnsaf da insani bir haslettir.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Memet Zeki
03.06.2020 14:29
Cesaretli ve dürüst bir yazı. Hatanın neresinden dönersen kardır. Aklını kiraya verenler düşünsün. Suç islam da değil, çarpıtanlarda, menfaatlarına araç yapanlarda. Yoksa aklın yolu birdir.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
karar okuru eski akpli
03.06.2020 14:29
mehmet bey çok güzel betimlemişsiniz, ben aynı mahallede oturuyorum, ak parti ,perinçekin ve bahçelinin mahallesine taşındı
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Değişen biz değiliz
03.06.2020 13:50
Mehmet Bey, siz de aralarındaydınız, savrulmuşsunuz, o zaman aklınız nerdeydi gibi laflara itibar etmeyiniz. Ben de AK partiye çok oy verdim, pişmanız ama verdik. İşim, mesleğim, yaşadığım yer aynı, yani değişen birşey yok benim açımdan. Ama AK parti eski Dev-yol militanını büyükelçi yapmamıştı oy verirken, damat-oğul-kız lafına göre hareket edilmiyor, İsrail'e posta konuyor, şimdiki gibi Putin ayağına çağırıp, ayakta dikip, dünyaya servis etmiyordu. Yani diyeceğim siz ve biz değişmedik aynıyız. Değişen düşünsün. Rahat olun, seçimi bekleyin.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Melih Hamamcıoğlu
03.06.2020 13:50
Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış.Ben sizi zevkle okumaya devam edeceğim
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Mürsel
03.06.2020 13:45
13 29 fikrin varsa herkese yer var Karar'da. Yeni okumaya başladın Karar'ı galiba.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
PALMETİN
03.06.2020 13:44
ALMANYADA BİR MÜsLÜMAN siyasetçi şöyle demişEbubekir bağdadinin heykelini dikeceğiz heykelini!Bir başka müslüman: işid almanyayı tükürüyüğle boğacak.Bir başka müslüman kadın SİYAÇİ(!!?) biz sırtımızı işide daeşe boko harama ve talibana yasladık demiş.Sonuç mu?TAMAMI ŞU ANDA İÇERİDE.Mehmet ocaktana benzer bir yazar şu anda İNSAN HAKLARI VE ÖZGÜRLÜKLER adına onbinlerce insanın katli olan o örgütü savunan siyasileri savunuyor.Yine sonuç hüsran.O da içeride.Suçlu kim peki?Birincisi tetik çeken terörist,ikincisi mikrofonla insan öldürmeye sebep olan siyasiler,üçüncüsü o siyasileri savunan yazar
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Mustaf BOZDEMİR.
03.06.2020 13:41
Sn.Ocaktan, Sizi Lise yıllarında,Bursa'dan,tanıyorum.Aynı yerde değilsiniz. 10 yıl öncekiyle bile aynı yerde değilsiniz.Siyaseten nereye,milletin can düşmanı CHP'yi bile savunacak kadar savrulduğunuzun farkında mısınız?
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Okur...
03.06.2020 13:40
Müslümanlıkla milliyetçiliği çatıştırmak istiyorsanız milliyetçiliği ırkçılık gibi tanımlar çatıştırırsınız. Mhp yi naylon milliyetçilerle ırkçılarla aynı kefeye koymayınız. Müslümanım diyen bir takım gruplarında ne halt işlediklerini hep beraber gördük. Ki şimdi kimlerle kolkolalar. Uzatmaya gerek yok.... Yazarlarınız toptan savruldunuz. Yirmi yıldır muhalefetin yoğun ( kibarcasını söyleyelim) baskıları karşısında ezilip savruldunuz...
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Fevzi
03.06.2020 13:34
Sn.Ahmet OCAKTAN Bey Yanlışsınız,bende 78 yasında olup,, Türkiyenin Hak, Hukuk Demokrasi yolunda ne zorluklara rağmen AK.Partinin ne mücadeleler vererek bu günlere geldiğini bilen ve yaşayanlardan biriyim, uzatmak istemiyorum, o teşhişiniz de yanlış AK PARTİ değil MHP ve Perinçek partisi AKLIN YOLU BİR OLDUĞUNDAN ve ülkemizin gerçeklerini gördüklerinden CUMHUR İTTİFAKINA taraftar oldular ve aynı safta bulunuyorlar. Niçin ŞER ittifakını bahsi konu değil 40 yıldır gazeteciyim diyorsunuz, bende 1950 seçimleri geçiş İhtilal ve Muhtıralar dahil TÜRKİYE,bin Siyasi yaşantısını iyi bilirim.İN
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU
03.06.2020 13:29
Sadece Nurculuğa mı izin var, başka tarikatlar da burada yorum yapsa, propaganda fırsatından yararlansalar olur mu? (Bizde, hiç bir düşünce akımda olmadığı kadar çok tarikat var sanki. Her biri dinin herbir yanından tutmuş kendi tarafına doğru çekiştiriyor. Bir gözünüzün önüne getirin elinizde tuttuğunuz bir şey/bir madde bu kadar çekiştirilirse ona ne olur? Bir de her gün insanların gözüne sokulan konu kabak tadı vermez mi?) Kime ne kadar propoganda izini veriliyor?
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
NE
03.06.2020 13:28
En önemli gerçeklerden birisi değişimin mutlak olduğudur. Değişmeyen tek gerçek değişim sloganı gibi. Bu bazen iyi bazen kötü olabiliyor. Siyaset, makam, para insanları malesef olumsuz yönde değişimlere zorunlu hale getirebiliyor. Şu an başımızdakilerin düştüğü durum gibi. Negatif dönüşüme izin vermeyenler bu durumlarda sistem dışına itiliyor. Tepede ve tepeye giden yolda sadece en yumuşak ifadesi ile Hz. Ömer arasalarda onun cezalandırdıklarının vasıflarına sahip olanlar kalıyor.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Halim Bilir
03.06.2020 13:19
Yazinizdan dolayi sizi tebrik ediyorum. 15T'den beri ulkeyi kasip kavuran asiri milliyetci-fasist ruzgar ulkeyi kasip kavuruyor. Hem ekonomik, hem sosyal hem de politik olarak ulke cokus halinde ve yazinizda bu durumun sebeplerine dogru bir sekilde temas etmissiniz...
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU
03.06.2020 13:11
GEÇTE OLSA UYANDIN GÜNAYDIN.EN AZINDAN GERÇEKERİ GÖRME BAHTIYARLIĞINA ERDİNYA YETER.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Kaya
03.06.2020 13:09
Herkes sadece kendisi için hürriyet diyor. Siz herkes için hürriyet diyorsunuz. Bu nedenle sadece kendileri için hürriyeti meşru görenler sizi anlayamazlar. Kendinizi de bunlar için hiç yormayın. Değmez. Kafatasçılığı değiştiremezsiniz.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Bu yazı bütün mütedeyyin Ak partililere ders olsun!
03.06.2020 13:06
Yazdıklarınız ve bizim sizi tanıdığımız kadarıyla siz haktan, adaletten, nezaketten yana bir insansınız. Yani 'islamcı' değil 'insancı'sınız, Yazınızda dolayısıyla da olsa neden kendinizi islamcı diye tanımladınız anlamadık. İslamcılar birbirlerini, liberalleri, aydınları, vb kandırarak ilerlemiştir. Bütün cumhuriyet kazanımları ortadan kalkana kadar devam edebilir bu. Ondan sonra daha geri ve monarşik bir yönetime varır. Türkiye iran olmaz derlerdi. Bal gibi olur. Hatta afganistan bile olur. Millet gözünü açmazsa!
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Necmi Uğurlu
03.06.2020 13:03
Sn. Ocaktan öncelikle demokrasi hukukun üstünlüğü haksızlık yolsuzluk yönetimde liyakatı dikkate almama vs. gibi konularda şu ana kadar yazdığınız yazıları dikkatle takdirle ve büyük bir keyif alarak takip ettim. Bu günkü tespitleriniz de gerçekten çok isabetli kaleminize emeğinize yüreğinize sağlık. Ancak bir konuda size katılmıyorum Devlet Bahçeli ve Doğu Perinçek bence AKP nin mahallesine taşındı.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
SON DAKİKA HABERLERİ
  • Korona tedavisi gören yaşlı hastayı terk ettiler
    03:12
  • Resmi toplantı AK Parti İl Başkanlığında yapıldı
    03:12
  • Milleti seviyorsan damadını görevden al
    03:11
  • Kontrolsüz tatil!
    03:11
  • Cumhur ittifakının içine girmeyiz
    03:10
  • Sakarya'da abi-kardeş dehşet saçtı
    03:10
  • Yüzde 51 için yola çıkıyorum
    03:09
  • Hakaret nedeniyle istifa eden işçiye çifte tazminat
    03:09
  • Bu bir deprem mi yoksa dünyanın sonu mu?
    03:08
  • 60 kişiye bulaştı, 7 kişi öldü
    02:55
  • Gösteri hakkını destekliyoruz
    02:48
  • Göstericiler bakanlık binasını bastı
    02:45
  • Mardin'de kısmi sokağa çıkma yasağı kararı
    02:23
  • Rektör hakkında soruşturma başlatıldı
    02:16
  • Türkiye’nin UNESCO hat dosyasına İran’dan itiraz
    02:07
YUKARI