Back To Top
Netflix, Akit’e hak verdiriyor!

Netflix, Akit’e hak verdiriyor!

 - Son Güncelleme: 25.07.2019 Perşembe 09:02
- A +

La Casa de Papel’in 3. sezonunu izlemeye başladım. Fakat o da ne, zorlama eşcinsellik propagandasıyla tadını kaçırmasınlar mı güzelim dizinin!

Cılkını çıkarana kadar abartılmış, senaryoya yapay olarak boca edilmiş, rahatsız ettiği kadar eğreti de kaçan galizliklerden söz ediyorum.

Evet, cinsel yöneliminden dolayı kimsenin ayrımcılık ve şiddete maruz kalması savunulamaz.

Evet, bu güvenceyi içeriyor diye, İstanbul Sözleşmesi’nin aileyi bozmayı ve toplumu ifsat etmeyi amaçlayan bir proje olduğu safsatalarına katılmıyorum.

Evet, cinsiyetçi şiddetle mücadeleye taraftar olduğu için, KADEM’in uğradığı saldırıları da son derece haksız buluyorum.

Evet, İstanbul Sözleşmesi’ni imzaladı ve yasal düzenlemelerle hayata geçirdi diye iktidarın eleştirilmesi, ailenin temeline dinamit koymakla suçlanması da akla ziyan...

İster insan doğasına aykırı bir sapkınlık, ister anlayış gerektiren bir hastalık ya da isterseniz bir tercih özgürlüğü olarak görün. Nasıl yaklaşırsanız yaklaşın, eşcinsellere cinsel yönelimlerinden dolayı şiddeti destekleyebilir misiniz? Müstahak ve mazur gösterebilir misiniz? Devlet onların eşit hak ve özgürlüklerden yararlanmasını güvence altına almak, canlarını korumak zorunda değil diyebilir misiniz?

Fakat tartışma sorunlu kabuller, sakat önyargı ve komplolar üzerinden yürüyor diye eşcinselliğin hem de göze sokarak özendirilmesi de mi tasvip edilecek? Bu mudur beklenen?

Farklı cinsel yönelimlerin ev içi veya sokak şiddetiyle ezilip bastırılmasını teşvike karşı çıkmak, bunu şiddeti alenen övme yani propaganda suçu saymak başka şey...

Eşcinselliğin kurguya yedirilerek düpedüz teşvik edilmesini onaylamak, basbayağı propagandasına ve özendirilmesine göz yummak, hatta alet olmak, bir de arka çıkıp olması gereken en tabii seçimmiş gibi sunmak başka şey...

Kusura bakmasın Netflix ama bir değil, iki değil, dizi ve film izlemek için platformuna gelenlere, ha babam bu ikincisini empoze ediyor, ha bire araya eşcinselliği normalleştirme ve sıradanlaştırma mesajları sıkıştırıyor.

Kullandığı dili tartışırız ama izleyicinin şurasına kadar getiren bu dayatmacılık karşısında Akit’in tepkisine hak vermemek elde değil.

Önceki gün yayınladıkları “Sapkınların Netflix tuzağı” başlıklı haber, bir gerçeği yansıtıyor. ‘Eşcinselliği yayma’ misyonuyla hareket ettikleri izlenimi ne uydurma diye hafife alınabilir ne de yersiz bir muhafazakar paranoyası.

“Gençliğin imanını şarkılarla çaldılar” haberindeki gibi içi boş bir duyarlılık değil yani bu kez.

‘Eşcinsellik propagandası diz boyu, hangi dizisini açsanız sansürsüz bir özendirme akıyor, çizgi filmlere kadar bulaştırdılar, nasılsa denetleyen yok, eşcinselliği olağanlaştıran sahneler fütursuzca sergileniyor ‘ dediği kadar var hani Akit’in.

Orange Is The New Black’ten Grace and Frankie dizisine, Stranger Things’ten Black Mirror’a, El Chapo’dan Narcos’a, Sabrina’dan Skins’e, House of Cards’tan Doctor Who’ya, Sis’ten Voltron Legendary Defender isimli çizgi filme...Gazete, uzun bir çeteleyle eşcinselliğin nasıl ‘aşılandığı ve göklere çıkarıldığı’nı örneklendiriyor.

La Casa de Papel’in son sezonunu da alın ekleyin işte o listeye. Yok artık Netflix!

 

Diğer Yazıları

Yorumlar

Yorumlar 600 Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU 29 Temmuz 2019 19:11
RTÜK neden yasaklamıyor , ne bekliyorsunuz .
KARAR OKURU 26 Temmuz 2019 09:27
Netflix'in dizilerinin ortak noktalarından birisi eşcinsellik. Gençlikte bir hevesmiş gibi masum göstermeler bile var. Fark edene kadar almayı düşünüyordum, kendi istediğimi izleyebilmek adına. Kesinlikle vazgeçtim. Kadın ve erkekten doğan kişinin hemcinsini seçimi doğal değildir. Bireysel bakmayıp insan varlığı açısından baktığınızda, eşcinsellik insaniyet ile çelişmektedir. Bir seçim meselesi olamaz. Saygı da duyulmaz. Diğer yandan, çözülemeyecek derecede problemli bir durum varsa, sere serpe yaşanmamalı. "İnsan"ın kıymetini yerli yerine koyabilirsek, bunun bir sapkınlık olduğunu anlar
KARAR OKURU 25 Temmuz 2019 22:40
Netflix bir projedir ve hedefinde aile vardır.
KARAR OKURU 25 Temmuz 2019 22:35
Eşcinsellik tarih boyunca ve hemen hemen bütün kültürlerde var olagelmiştir. Çoğunlukla tasvip edilmese de, genelde dört duvar arasında kaldığı müddetçe görmezden gelinmiştir. Eşcinseller, doğal olarak kendi kendilerine üremeyeceklerine, yani insanlığın devamına katkı sağlayamayacaklarına göre, heryerde ve herşeyde eşitlik isteme hakkına sahip olamazlar. Yaşam tarzlarına tolereranslı davranılmasının kıymetini bilip, çığırtkan azınlık olmaktan uzak dursalar kendi yararlarına olur.
KARAR OKURU 25 Temmuz 2019 21:12
Küresel kültürü besleyen sermaye neyi pazarlarsa onu satın alıyoruz. Evet. Satın alıyoruz. Eğitimli kesim artık uyanmalı. Ki herkes uyansın. Kimliksiz toplum ayakta kalamaz.
KARAR OKURU 25 Temmuz 2019 19:33
Asagidaki escinsellik savunucusu yorumcular bu islere pek yakin belli ancak mevzu escinselligin goze sokulmasi. Ayrica bakarak escinsel olunmaz demisler oyle bir olunur ki ..
KARAR OKURU 25 Temmuz 2019 18:58
Kimse iki tane escinsel gordu diye ozenecek degil. Oyle olsaydi yillardir onyillardir gozumuze soka soka heteroseksuel ciftler pohpohlaniyor, drama soslu dizilerde heteroseksuel iliskiler romantiklestiriyor yuceltiliyor. Ayol escinseller niye bunlara ozenmiyor o zaman. Dogustan gelen bir yonelimi secimmis ozenerek cogaltilmis fln gibi bir sey gosteremezsiniz. Hadiby.
Süleyman d. 25 Temmuz 2019 18:03
Papel den bil itibar ; ne Orange ve Grace, ne , Stranger ile Mirror; hele ki El Chapo’dan Legendary Defender e kadar MEZKÜR HABİSAT KÜNYELERİNDEN EN UFAK BİR TANIDIK SAHNE YAHUT YÜZÜN ZİHNİMDE KIRINTISINA RASLAMAMIŞ OLMANIN DERİN HAMDÜ SENASI İÇİNDEYİM. Dünyadan kopmadan kendi dünyamıızı korumamızın yolunun "HAMAMA GİRENİN TERLEYECEĞİ"Nİ UNUTMAMAK VE "NECASETTEN KERAMET BEKLEMEMEK" OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM.
Eşcinselliğin neresi normal? Hayatın fıtratına aykırı... " Doğuştan gelen yönelim " diyerek İğrenç fiilleri meşru kılarsanız Ahlakta dejenere olur ... -- dini argümanla yazmadım--
Karar Okuru 25 Temmuz 2019 22:10
0
Eş cinselik rahatsız ediyor ise durumunu bir kez daha ayrıntılı. Olarak değerlendir. Hiç umurumda olmuyor ise o zaman çok da sorun değil.
ERAY 25 Temmuz 2019 15:55
HELAL OLSUN
Hakki Soyler 25 Temmuz 2019 14:37
Eşcinsellik bütün tarih boyunca olan bir şey. Ancak bütün Netflix dizilerinde zorlama bir eşcinsellik var.Ya sahibi yada ana karar vericilerden biri fanatik eşcinsel diye düşünüyorum. Dozunu kaçırdılar
KARAR OKURU 25 Temmuz 2019 14:09
Doğulu islam toplumlarında da aşırı hristiyanlıkta da cinsel sapkınlık sanıldığından çoktur! Ancak ne çocuk istismarı, ne ensest ne de badeleme gibi sapıklıklar hiç konuşulmaz ama eş cinsel çok konuşulur. Bu arada ABD de eşcinsellik düşmanı bir papazın sonradan eş cinsel olduğunun ortaya çıktığı bir olay hatırlıyorum
KARAR OKURU 25 Temmuz 2019 15:28
2
Yanlışı başka yanlış üzerinden aklama olur mu? Diğer bahsettiğiniz sapkınlıklara ses çıkarılmıyor diye eşcinselliğe de mi göz yumulsun? Bu da mı normalleştirilsin?
Karar Okuru 25 Temmuz 2019 22:23
3
Eş cinsellik doğaldır ve tabiatta hayvanlar arasında da mevcuttur. Ancak kapalı, aşırı tutucu toplumlarda doğal cinsel yollar kapalı olduğunda sapkın cinsellik daha yaygındır. Sapkından kastım doğal cinselliğini değil açık buluğu kendi doğası ile uyumsuz cinselliğe zorlanandır. Bunlar akılsız ahlak veya gelenek değil bilimin aklı ile bakılması gereken konulardır. Bu gün basit ilaçlar ile tedavi edilebilen pek çok hastalar orta çağ da şeytana hiZmet, cadılık gibi suçlamalar ile eziyete maruz kalmıştır. Vasat halkın aklı ile hareket etmek akılcı değildir.
KARAR OKURU 25 Temmuz 2019 13:58
Bu yorumları okuyan herkese kötü bir haberim var, ve tabii ki size Akif Beki; eşcinsellik Netflix’ten çok önce, insanoğlu sapiens’e dönüştüğünden beri vardı ve Netflix’ten sonra da olacak.
hasan 25 Temmuz 2019 13:57
Netflix i bir ay kullandıım. Malum ilk ayı tanıtım amaçlı ücretsiz. Ancak hiç beğenmedim. Gerek yok vasat bir platform
Özgür 25 Temmuz 2019 13:45
Eşcinsellere şiddete karşısın ama onları topluma tanıtacak yayınlara da karşısın. İnsanlar tanımadıklarına bilmediklerine düşman olur. Bu diziler sayesinde gençler eşcinselleri tanıyor ve olağanlaşıyor. Böylece bir arkadaşları eşcinsel olunca anlayış gösteriyorlar. Kendisi eşcinsel olanlar da hisleriyle daha kolay barışabiliyorlar. yeni dünya düzeni bu. Herkes sizin gibi taş devri zihniyetinde yaşamıyor. Beğenmiyorsanız izlemeyin
Karar Okuru 25 Temmuz 2019 13:34
Son sezonu izlerken ben de fark ettim bu durumu. Yani hayattaki oranla o dizilerdeki oran arasında devasa fark olunca göze batıyor.
E.K 25 Temmuz 2019 12:43
Netflix'i seversiniz veya sevmezsiniz. Kimse bir sey soyleyemez. Elestirede bilirsiniz..Yerden yere vurabilirsiniz, yada abatili ovebilirsiniz. Ancak Akit ile karsilastirmak yanlis...Netflix'in yanlislari Insanlari kin ve dusmanliga sevk edenleri hakli cikarmaz...Yazarin soylediklerine katiliyoruz, ancak olcude kullandigi terazi yanlis...
Sabır! 25 Temmuz 2019 12:30
Bizim kültür yapımız bozulmaz.Batının istediği kanunları çıkaralımın sonuçları,batılı da olamıyoruz doğuluda bakalım ne olacağız.
KARAR OKURU 25 Temmuz 2019 11:57
Hoşunuza gitmeyen sahneler içeren dizileri izlemeyebilirsiniz Akif Bey, tasvip etmek zorunda değilsiniz ki, bana göre değil dersiniz geçersiniz. Online platformlara sansür için gerekçe gösterilecek bir yazı yazmak size yakışmadı.
KARAR OKURU 25 Temmuz 2019 11:30
“Eşcinsel padişahlarımız, sadrazamlarımız vardı.” diye başlayan yorumumu sansürlediniz . KARAR’a yakışmadı. Kısmen benzeri içerikteki Erzincanli’nin yorumunu yayınlamanız sansürün gerekçesini anlamamı zorlaştırıyor. Ayrıca uyguladığınız sansür bana değil Ahmet Cevdet Paşa’ya yapılmış oldu. MARUZAT’ı Prof. Yusuf Halaçoğlu latin harflerine aktardı, basıldı. Kaynak gösteriyorum, işkembeden sallamıyorum.
KARAR OKURU 25 Temmuz 2019 14:27
2
Ne fark eder? Normal olmayan şey “Eşcinsel sadrazamlarımız vardı.” demekle normal olmaz ki. "Kaynak gösteriyorum" denilince, o kaynağa bizzat bakmak lazım (Okuyalı çok oldu; ama Abdülhamid'e arz edilen bu metinde, zaten kötülediği çağdaşı bir sadrazımı, aktif olmakla suçlama dışında ilişkili bir konu hatırlamıyorum.
KARAR OKURU 25 Temmuz 2019 17:06
2
Kaynağın bulanık..
Mustafa 25 Temmuz 2019 11:21
Diyorsun ki eşcinsellik normaldir ancak bu kadar da gözümüzün içine sokulmamalı. Kendine bir sor eşcinselliğe 25 yıl önce ne olarak bakıyordun şimdi ne olarak bakıyorsun? Farka hayret edersin peki bu fark niye var. Yıllarca televizyonlardan ardından internetten eşcinsellik önce komedilerle yadırganmaz hale getirildi, sonra dramalarla eşcinseller zulüm görüyor edebiyatı yapıldı ve normalleştirildi şimdi ise yeni dizilerle yüceltiliyor. Yani eğer birileri yıllarca sana eşcinsellik profagandası yapmamış olsa sen de bu konuda akitle aynı yerde olurdun.
KARAR OKURU 25 Temmuz 2019 11:05
İzlemeyin. niye izliyorsunuz. öyle filmleri izleyip günaha giriyor, sonra da, filmi kötüleyerek sevap kazanmaya çalışıyorsunuz. izlemez, dinlemezsen, sana kimse eşcinsellik propagandası yapamaz. ayrıca, kendinizden şüpheniz mi varki korkuyorsunuz?
Salih 25 Temmuz 2019 12:23
2
Yazarın söylemek istediği, eşcinsellik konusunun Netflix'de hayatın olağan akışından çok fazla yer alması. Ben Netflix izlemiyorum fakat bu iddialar doğru ise eleştiri de doğru. Örneğin sürekli dinden bahseden bir kanal nasıl rahatsız edici ise sürekli eşcinselliğin vurgulanması da tepki doğurur.
KARAR OKURU 25 Temmuz 2019 13:07
0
salih bey! o zaman şöyle derim: siz bu kadar çok izlemeseniz onlar da o kadar yayınlıyor. alıcısı olmasanız, onlar da o filmleri satamaz.
Adalet Yakın 25 Temmuz 2019 13:23
2
Seyircisi varsa sürekli dinden bahseden kanal da olmalı sürekli eşcinsellikten de. Beğenmeyen izlemez.
Musa Şahin 25 Temmuz 2019 10:23
Cinsel sapkınlık Allah’ın lanetlediği bir ahlaksızlıktır.Bu konuda Müslümanın tavrı nettir.Allah Resul’ünün hayat veren emirlerinde fail de meful de cezayı hak eder.Lakin yaptıklarından pişman olup kendilerini düzeltenleri karşı Cenab-ı Hakk bağışlayıcıdır...
Mert 25 Temmuz 2019 13:40
18
Eşcinsellik bir sapkınlık değil, doğuştan gelen doğal ve normal bir yönelimdir. Aksine bu insanları doğal duyguları yüzünden hor görmek, kınamak ve lanetlemek ahlaksızlıktır.
KARAR OKURU 25 Temmuz 2019 10:03
Hayretle okudum. Sansurculukten vazgecin yetiskin herkes ne izleyecegine kendisi karar versin netflix bedava falan degil.Ornegin ben akit okumuyorum
Adalet Yakın 25 Temmuz 2019 13:25
8
En demokratik gazeteyiz diye geçinen gazete bu, düşünün siz... Homofobik demokratik.
Yusuf 25 Temmuz 2019 09:42
Abi ben senin müslümanlığına şehadet ederim; o zaman gel kuran-ı kerime bakarım ne diyor.
Karar okuru degil! 25 Temmuz 2019 09:35
Netflix in Elite isimli dizisinde musluman bir genci escinsel rol ile sunuyorlar hem de ayan beyan..
Adalet Yakın 25 Temmuz 2019 13:26
3
Vahvah! Halbuki o Suudi’lerde falan hiç eşcinsellik yok...
Erzincanli 25 Temmuz 2019 09:36
Neden bu kadar korkulur anlamiyorum. Insan bakarak es cinsel olmaz. Ayrica unutmayalim Osmanli doneminde bu biraz milli spor gibiydi
Karar Okuru 25 Temmuz 2019 10:21
9
Osmanlıyı bilmediğini anlıyorum. Milli spor bilgin de yok. İlk cümleleriniz zaten ucube. Geriye Erzincanlı rumuzu kaldı. Bu doğru mu yani Erzincanlı mısınız?
özgür 25 Temmuz 2019 09:02
"ha bire araya eşcinselliği normalleştirme ve sıradanlaştırma mesajları sıkıştırıyor." bir şeyin "normal ve sıradan" sayılması için kaç bin yıl daha gerekli sizce? amerikada eşcinseller genelde belirli bir eğitim seviyesi ve belirli bir gelir grubunda, bu platformu satın alan insan kitlesinde önemli yer tutuyorlar yani aslında netflix için ticari bir duruş fakat böyle bir yazıdan sonra bunu açıklamaya gerek bırakmamışsınız. gerçekten çok üzüldüğüm bir yazınız oldu bu.
KARAR OKURU 25 Temmuz 2019 11:19
2
Senin çocuğun yok galiba, çocuğuna eşcinsellik propagandası yapılan çizgi film izletir misin?
KARAR OKURU 25 Temmuz 2019 13:13
3
kimse çocuğuna o tür filmler izletmez. izletmesin de zaten. sorunu çocuğa bu tür filmleri izletmek olarak anlaman zaten kafayın mormal çalışmadığının göstergesi.
KARAR OKURU 25 Temmuz 2019 14:04
1
13:13. Normal çocuk çizgi filmlerinin çoğunda araya serpiştirilmiş eşcinsel karakterler var. Dünyadan haberin olsun biraz.
KARAR OKURU 25 Temmuz 2019 16:04
1
14:04! zaten aramızdaki fark da bu. sen hem izliyorsun hem de şikayet ediyorsun. ben izlemiyorum. şikayet de etmiyorum. beğenmeyen izlemez. izlemek zorunda değilsiniz. biryığın alternatif kanal varken, beğenmediğin kanalı izlemeniz biraz garip değil mi? normal mi sizce?
Karar Okuru 25 Temmuz 2019 08:51
Sayın Beki, Hangi ülkede yaşıyorsunuz? İstanbul sözleşmesinin nelere yol açtığını görmeniz için daha nelerin olması gerek? Boşanma oranlarına, mahkemelere, karakollara bakın isterseniz. Birde lgbti cilerin pervasızlıklarına bakın. El insaf.
nilay karlı 25 Temmuz 2019 08:39
Cuk oturmuş. sağolun. boğazımıza kadar lgbtt propagandasına maruz kalıyoruz. Netflix Türkiye çok ilginç bir eşcinsellik dayatması içinde. Ama sadece netflix değil, digiturk dizilerinde de aynı durum var.
BİLAL. 25 Temmuz 2019 08:35
yarın ahirette istanbul sözleşmesini de, KADEM i de göreceğiz inşaallah Akif BEKİ ve daha bir sürü şey göreceğiz merak etme ; az sabret. ahirette kim ne halde net bi biçimde ortaya konacak...
KARAR OKURU 25 Temmuz 2019 11:53
2
Hayatın önemi yok yani, ahiret varken...
Kararlı okur 25 Temmuz 2019 08:24
Sayın Yazar, İstanbul Sözleşmesini savunuyorsanız Netflix'den de rahatsızlık duymamanız gerekir. O sözleşmeye uygun yayın yapıyorlar. Size tavsiyem İstanbul Sözleşmesi ile ilgili görüşlerinizi tekrar bir değerlendirin. Değerlendirirken İslam'ı baz alırsanız geleceğiniz nokta iyi, doğru, güzel ve adil olacaktır. Tercih sizin sonuç sizin.
KARAR OKURU 25 Temmuz 2019 08:09
Yeni spiderman cizgiromani serisinde spiderman siyahi bir gay mesela , günah cikariyolar akillarinca. 2005 oscar lariydi galiba, bütün oscarlar zencilere verilmişti.Amerika gayliği kabullendi. Şimdi dünya trendi oldu bu.
Aranea 25 Temmuz 2019 07:23
Cinsel tercih demek yanlış. Doğal bir fenomen eşcinsellik. Siz nasıl karşı cinse ilgi duyuyorsanız, onlar da kendi cinslerine ilgi duyuyorlar. Sonradan öğrenilen, özenilerek gerçekleşen bir durum değil. Dolayısıyla 10 sahne de izleseniz eşcinsel olmazsınız korkmayın, tabi doğanızda zaten yoksa! Dizi açısından bakarsanız. Sevişme falan yoktu. Cinsel ilişkiye girdiklerini öğrendik. Bence konuyla alakalı ve kişilerin karakterini gösteren sahnelerdi. Rahatsız oluyorsanız da ya diziyi izlemezsiniz ya da o sahneleri ileri alırsınız.
KARAR OKURU 25 Temmuz 2019 10:13
1
Herkes oturup yayın yönetmenliği mi yapacak. Hak ve özgürlüklerin bilinçli ve ısrarlı suistimalinde yaptırımlar ivedilikte uygulanmalı. Türkçe söylesen anlamaz bu adamlar. Ceplerinden külliyetli para çıkmalı, yayın hakları gündeme gelmeli. Hala anlamıyorsa TCK.
KARAR OKURU 25 Temmuz 2019 07:12
Evet söylediklerinize katılıyorum. Tamam şiddet olmamalı ama bu kadar da özendirme de olmamalı. Şahsen ben bu olayı (eşcinselliği) bir sapkınlık olarak görüyorum. Ama şiddete başvurarak değil eğitimle ve bunu defetmeye uygun yaklaşımlarla çözüleceğine inanıyorum. Uyuşturucu ile mücadele eder gibi...
KARAR OKURU 25 Temmuz 2019 06:48
Akif Bey, gay veya eşcinsel olmak ne sapkınlık ne de bir tercih. İnsanlar bu cinsel kimlikle doğuyor siz de nasıl heteroseksüel kimlikle doğmuşsanız. Dünyada eşcinseller üzerinde özellikle müslüman ülkelerde bu kadar baskı ve zulüm mevcutken zaten aklı başında kimse böyle bir şeyi tercih etmez. Eşcinseller bir çok batı ülkesinde artık evlat bile edinebilirken bu konuda halen daha 20. YY tarzı düşünmeniz beni hayrete düşürdü. Türkiye’de bu konuların konuşulmuyor olması heryerde bu şekilde olduğu anlamına gelmiyor. Netflix dahil tüm batı iletişim araçlarını bırakın ancak öyle rahat edersiniz.
Kararlı okur 25 Temmuz 2019 09:15
11
Sapkın olan tercih edendir. Tedaviye ihtiyacı olan doğuştan olandır. @06:48 gibi savunanları ise Allah ıslah etsin demek lazım.
KARAR OKURU 25 Temmuz 2019 09:38
3
Dostum, düşünce teknolojiye benzemez. Trump, Obama'dan sonra diye, düşünceleri daha ileride değildir. Eşcinselliğin sorunlarının ele alınması ve zulmün önlenmesi ile Netflix'de -tabiri caiz ise- sürekli pompalanması ayrı konu.
KARAR OKURU 25 Temmuz 2019 05:41
Geçen sene bir kaç arkadaş beraber üyelik almıştık. Sırf bu yüzden bir kaç ayımız geçmeden üyeliği sonlandırmıştık. Çok fazla göze sokuluyor.
Murat124 25 Temmuz 2019 05:20
Çok haklısınız. Netflix'den önce de çizgi filmlere eşcinsel karakterler koyuyorlardı, hoşgörüyü artırmak için yaptıklarını söylüyorlar, ama bunun altında kendi cinsel tercihini yaymaya çalışan sanatçılar var. Psikologlar, bu tip eşcinsel aşılamaların çocuk ve ergenlerde tetikleyici rol oynadığını söylüyorlar. Netflix acaba Ensar Vakfı konulu belgesel de yayınlar mı?
Özgür 25 Temmuz 2019 13:51
6
Hangi psikolog eşcinsel aşımaların tetikleyici rol oynadığını söylüyormuş? Bırak bunları. Bilim adamları eşcinselliğin biyolojik ve doğuştan olduğunu söylüyor. Böyle şeyler bir şeyi tetiklemez. Tetiklese bile adamın eşcinsel olmasında ne sakınca var? Cinsellik bir tercih değil. Ayrıca cihad mı ilan ediyorlar yaymak istesinler? Hayret bir şey
KARAR OKURU 25 Temmuz 2019 15:25
3
13.51 Eşcinselliğin doğuştan olduğunu söyleyen bilim adamları zaten eşcinselliği tehlike olarak görmüyor.Eşcinsellik doğuştan filan değil.Doğuştan olsa dünyanın yarısı eşcinsel olur.Allah kelamı Kur'an'a mı inanalım bilim adamlarına mı?Biz İslam ne der ona bakarız.Bilim adamı ne demiş bizi ilgilendirmez.
KARAR OKURU 25 Temmuz 2019 01:20
siz de netflix izlemezseniz netflix batar soyleyeyim dedim!
İbrahim DİRİ 25 Temmuz 2019 01:03
Kendimi Seküler görüşte son derece özgürlükçü ve hoşgörülü tanımlarım ama yazarın dediği gibi sadece adı geçen yapımcı firma değil, sense8 den Silas'a kadar her dizide toplum ortalamasının üstünde eşcinselliği özendirici yardımcı ve ana karakter çokluğu dikkat çekiyor,netflik aboneliğimi en kısa sürede sonlandırıyorum beni bile tiksindirdiniz bu ne ya.
Özgür 25 Temmuz 2019 13:53
8
Seküler görüşteysen ve bilimi rehber ediniyorsan, eşcinselliğin özendirmeyle olmayacağını, doğuştan gelen biyolojik bir yönelim olduğunu bilmen gerekir. Kaldı ki seküler görüşteysen kimsenin cinsel yönelimi seni rahatsız etmemeli ve özendirilmesine de karışmamalısın. Sonlandır aboneliğini. Sıkıntı yok
KARAR OKURU 25 Temmuz 2019 15:30
1
13:53 Katılmıyorum. Bilimde kesinlik yok. Altı ay sonra farklı bir bulgu da elde edilebilir; yoksa gelişme olmazdı zaten. Daha önemlisi karışmama meselesi. Kişisel tercihe karışılmayabilir; ama "özendirilmesine karışmama" farklı bir şey. Bu açıdan; kimsenin kimseye karışmadığı ortamlar, insanı dibine kadar sömürenlerin özlemleridir.
KARAR OKURU 25 Temmuz 2019 00:36
Ne yazık ki Devletimiz özellikle bilişim ve iletişim alanlarında büyük boşlukların oluşmasına seyirci kaldı; etkin değil. Uluslararası şirketler, tabiri caiz ise istedikleri gibi at oynatıyorlar. Kişisel bilgileri usulsüz kaydediyorlar; haksız kazanç sağlıyorlar; bir suç soruşturması bile açılmıyor (doğru dürüst vergilendirme bile yapılamıyor). Toplumu dejenere etmeyi misyon edinmişler; dur diyen yok. Toplum bunların elinde oyuncak edilmemeli; hiçbir şeyin kötüye kullanımına seyirci kalınamaz (DEVLETİMİZ UYUMA YA!..).
KARAR OKURU 25 Temmuz 2019 11:14
4
Elcasa de papels popüler olunca, herhangi bir dizi sitesinden izlemeye başladım. Çok güzel kurgu yapmış adamlar, heyecanlı bir dizi. Ama cinsellik içeren sahneleri öyle boca etmiş ki adamlar, pornografi yapılmış resmen.izlemeyi bıraktım. Bu tür diziler üniversite öğrenciler arasında izlenme oranı çok yüksekmiş. Türbanlı öğrenciler dahil. RTÜK bu netflixe gücü yetmiyormu acaba. Bu tür dizilerle gençliğimizin beyni cinsellik odaklı bir nesil haline dönüştürülüyor. Devletin bu dizilere önlem alması gerekiyor, değilse ahlaksız bir topluma doğru gidiyoruz.
X

Her an haberdar olmak ister misin?

Aşağıdaki butona basarak tüm haberlerimizden anında haberdar olabilirsin. Tıpkı telefonunda olduğu gibi sana bildirimler göndereceğiz. Bu servisi dilediğin zaman iptal edebilirsin.

TIKLA HABERLER ANINDA ULAŞSIN