13 Ağustos 2020 Perşembe
BIST 100
1114.18
%0,37
DOLAR
7,3246
%-0,14
EURO
8,6684
%0,19
ALTIN
456.112
%0,9
21°/30°
İSTANBUL
Güneşli
19.06.2020  00:46
SON GÜNCELLEME: 
19.06.2020  00:57
Kimse kimseyi dinlemiyor
65
+
-
Pusulardayız. Herkes kendi pususunda karşı pusudaki yanlış bir hamle yapsın da işini bitirelim çabasında.

Biraz dinleyebilsek, belki kendimiz için de ülke için de nefes alacak bir pencere açılacak. Ama sanki kendi irademiz dışında oluşan bir cenderenin mahkûmuyuz. 

Birkaç örnek vereyim:

-Cumhurbaşkanı kıdem tazminatı konusunu görüşeceği toplantıya Türkiye’nin üç büyük işçi kuruluşundan biri olan DİSK’i çağırmıyor. “Acaba onlar ne diyecek?” diye merak etmiyor mu yoksa “Onlar ne söylerse söylesin biz bizim meşrulaştırdıklarımızla karar alır, uygularız, onlar da kıvranıp dursun” mu diyor?

-Cumhurbaşkanı Cumhur İttifakı ortağı Devlet Bahçeli ile görüşüyor. İyi. Ülke meselelerini ele alıyor. İyi. Ama muhalefet partileri ile görüşme gereği duymuyor. Hele muhalefet partilerinden birisi ile aynı ortamda nefes almayı bile kabul etmiyor. HDP 6 milyon oyu ile sanki yok farz ediliyor. Nedir buradaki mantık? “Cumhurbaşkanı” sıfatıyla bir toplum kesimini dışlıyor gözükmek, hangi devlet çıkarının gereğidir? 

-Medyada birilerini ipe çekiyoruz, ama ona “Son sözün ne?” sorusunu sorma gereği duymuyor, cevabını verme imkânı tanımıyoruz. Herkes herkesi bulduğu her ortamda yok etme çabasında. Ne de olsa hazır “yok etme gerekçelerimiz” var. 

-Yeni siyasi parti oluşumlarının tamamı dün “kaybolan iletişim zeminleri”nin ürünü. Birlikte yola çıkmışsınız, birlikte uzun müddet yol yürümüşsünüz ama bir gün başka diller konuşuluyormuşçasına iletişim kopmuş. Şimdi yeni partilerin siyaset dilinin bir bölümü o kopuşun hikayelerinden oluşuyor. İşin garibi, oralarda aynı hikayeler başka kişilikler üzerinden yeniden – yeniden yaşanıyor. 

-Dinlemek, diyorum ya. Yeni partiler adına kimi çalışmalar yapılıyor. Ekonomi, işsizlik, gençler, tarım vs. alanında. Bunları kamuoyu ile paylaşıyorlar da. “Muhalefet partisisiniz, bunları kamuoyuna sununca iktidar tarafından faydalanılacağını düşünmüyor musunuz? Ne de olsa daha seçime üç yıl var” sorusu karşısında “Keşke alıp uygulasalar. Ülke kazanır, ama alıp uygulama potansiyeli görmüyoruz” diyorlar. Böyle bir Babil Kulesi sendromu yaşıyor ülke. 

-Karar tv ekranlarında mülakatlar yapıyoruz. Dün Osman Can ile konuştuk. Bir zamanların özgürlükçü raporlarıyla tanınan Anayasa Mahkemesi raportörü, sonra Ak Parti milletvekili, Ak Parti’ye anayasa taslakları sunan isim. Sonra Ak Parti’den ayrıldı. Bize konuştu, daha önce başka ortamlara mülakatlar verdi. Belli ki çok şey söylemiş Ak Parti’de iken de. “Ak Parti olağanüstülük psikolojisine, lider kültüne teslim oldu, hızla içine kapandı, komplolara sarıldı” diyor mesela. “Devlet aklı yok edildi, devlet aygıtı irrasyonelleştirildi” diyor. “Ortaya askeri vesayet döneminden bile daha sağlıksız yapı çıkacağını” söylüyor. “Meclis işlevini kaybetmiş durumda” diyor. “Ohal kaldırılsa bile Ohal şartları değişmeyecek çünkü başkanlık sistemi ona imkân veriyor” diyor. Bunların her biri sistem planındaki sancıların tespiti. Bir dinleyen bulunamadığı için Türkiye bugün söz konusu problemlerle boğuşuyor.

-Olay sadece iktidar partisi için sorun değil elbette. Mesela HDP ne kadar dinliyor söylenenleri yazılanları. İçerde söylenenleri ne kadar dinliyor, dışarda söylenenleri ne kadar dinliyor? “Dışlanma” evet, bu kabul edilemez bir şey. Ama sanki “Dışlanma”nın da bir rantı varmış gibi davranıldığı olmuyor mu? Bir kamp dışlayarak siyasi rant devşiriyor, bir kamp dışlanarak dense yanlış mı olur?  Ve bu, ülkenin çok çok geniş topluluklarına bedel ödetiyor.  

-Yazılarımız var, gördüklerimizi, düşündüklerimizi yazıyoruz. Siyasi çıkarımız yok, hiç kimseye yandaşlığımız yok, kategorik karşıtlığımız yok, memleket için doğru bildiğimiz şeyleri ifade etmeye çalışıyoruz, ama “Dinleme” problemi burada da devreye giriyor. Yazılanlar dikkatli okunsa, ifade edilen görüşlerin altı çizilse, raporlandırılsa, bir heyet tarafından değerlendirilse, haklı bulunanlar kendi kendini restore etmek için gündeme alınsa…
Olması gereken bu değil mi? Ama öyle olmuyor. İnsanlar dost – düşman, hasım - yandaş biçiminde kategorize ediliyor, tüm yazılanlar da o giyotinin içine atılıp yok ediliyor. Yandaşsanız, dostsanız zaten öyle yazacaksınız, hasım ya da düşmansanız zaten öyle yazacaksınız. Muhteva yok oluyor. 
Dinleyen kazanacak. Cumhurbaşkanı da dinlediğinde kazanacak, diğer siyasi partiler de dinlediklerinde kazanacaklar. Aile içinde iletişim sağlıklı olduğunda anne - baba – evlat herkes kazanacak. Türkiye de insanların birbirini dinleme terbiyesi edindiğinde kazanacak. 

YORUMLAR (65)
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Ekonomister
19.06.2020 23:29
Dinlemek bizim ülkede çok uzun süredir kaybettiğimiz ve aramadığımız bir şey. Biz konuşmayı, yazışmayı tercih ediyoruz. Bu revaçta çünkü, iyi de piyasası var. Dinlemeyi bilmeyenler yapsın anlayışındayız. Yalnızca biz değil ancak sonuçta sorun uluslararası olsa da bizi bağlayan temelde ülkemiz. Soruna çare bulursak çoğu sıkıntıyı hallederiz.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Gayrimuslum Vatandas
19.06.2020 20:41
Uzun uzadiya makaleler yazmaya gerek yok. Tek adam rejimi sona ermeden bu ulke duzelemez. Referandumda evet oyu verenler hepimizi atesin icine atti.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU
19.06.2020 20:14
Sayın Ahmet hocam,türce konuşuyoruz ama,kimse kimseyi anlamıyor(anlamak istemiyor).Aileler,gençler... yok oluyor ama kimse (yetkililer)görmek istemiyor M.AkifSizde ejdadınızdan bir kan yokmudur?Yoksa istikbalimiz korkulur çok korkulur.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Abdullah GARİB
19.06.2020 19:54
Sn.Ahmet Taşgetiren Beyefendiyeİnsanlığın(ilahi beşeri ve beşeri dinler ve diğer insanların) birleştiği hukuk,akıl ve mantık ölçüsü kaale alınmayınca herkes çıkarına göre dünyayı ve ülkeyi dizayn etmeye kalkışınca olan bu oluyor.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Muhtefi.
19.06.2020 18:57
Ispatli yazilar lazim.Yillardan beri yaziyorsunuz hayret..dinlemiyor,duymuyor,görmüyor falan,filanla Gaztecilik yapilmaz..Kahve muhabbetinden oteye gitmez..Gaztecilige de Puanlama lazim.Bagimsiz Sivil Kuruluslar tarafindan..mesela 10 uzerinden,filan Gazteci 2 puan..diger 10 uzerinden 7 puan gibi..Köşesinin hemen yanina yazilmali.Okuyanda görmeli bu Adamin Dere cesini..!...Hak edenle Etmeyen ayrılmalı..Meshurluk ile değil.Bilgi,Irfan ile degerlenmeli..!.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU
19.06.2020 18:41
Anladığım kadarıyla, yalnız Ahmet Taşgetiren doğru söylüyor. RTE nin baş danışmanı olmalı. RTE onun sözünden çıkmamalı. Bütün muhalefet çok doğru yolda. CHP iktidara gelsin de tekrar milletin anasını ağlatsın.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Cafer Genç
19.06.2020 16:26
Ak Parti ile aynı kulvarda olduğunuz dönemlerde Ak parti yetkililerinin bu tarz toplantılara başka siyasi liderleri çağırmamasını gündeme getiriyor muydunuz? Türkiye'de her zaman 50-60 civarında parti vardır!
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
salim'e
19.06.2020 16:25
İktidardan beslenen biri için bundan daha iyi bir zaman olamazdı herhalde. Hem malı götürür hem kendini tehlikeye atmaz hem de senin gibilerden kem söz işitmezdi.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU
19.06.2020 16:20
Ahmet Bey bırak yuvarlanıp dursunlar. Bahçeliler, Perinçekler, Soylular'la gidilecek yol bellidir. Türkiye buna razı olmayacak. Sulh selametten, konuşmaktan korkanlar, nasıl büyük cürümler işlediler ki nefes aldırmayıp bütün köşeleri tutuyorlar! Toz bulutu hiç dinmesin hırgür hiç bitmesin istiyorlar ama bitti. Bunlar hep suç psikolojisinin sonuçları...
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Asabi Muhalif
19.06.2020 16:18
Bosuna nefesinizi tuketmeyin beyefendi. Bu memlekette herkes sadece kendine demokrat, baskasina zalim. Politikacisi muhalefette demokrat, iktidarda despot. Ne dini, ne de insani ortak bir degeri olmayan, sadece paraya ve maddiyata tapan bir topluluk. Bu memleketten ne cacik, ne de corba olur. Binmisiz bir alamete, gidiyoruz kiyamete. Su kisacik omurde hayatinizi yasayin. Kendinizi yormayin. Degmez.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
karar okuru
19.06.2020 15:02
paylaşım mücadelesi devam ettigi sürece kimse kimseyi dinlemeyecektir. kök sebep budur.din,iman,vatan,millet,hak,hukuk,salya-sümük,gözyaşı paylaşım kavgasının araçlarıdır. temennim kısa sürmesidir.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
salim
19.06.2020 14:41
Yıllarca iktidardan beslenmiş, bunun sol partilerin koltuk değneği olan Tasgetiren agaran sakallarından da mı utanmıyorsun?
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
kahya resul konuk
19.06.2020 14:10
elindeki devlet imkanlarını yönettiği toplumu sindirmek ....korkutmak....korku iklimi yaratmak....bunlar lider kişiliğin baş vuracağı yöntemler değildir..... yönetme zaafiyeti gösteren yöneticilerin baş vurduğu yöntemlerdir....
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Kararsiz
19.06.2020 14:07
Allah için örnek demokrasisi Olan bir ülke gösterin. ABD mi Almanyami halkını ölüme terkeden ingilteremi? Her ülkenin şartlarına göre Demokrasisi olur.heresim Demokrasi put farklı. Kuran ve sünnet odaklı Yönetimi esas almalıyız. Ülkemizin dünyadaki Pozisyonunu dikkate almadan batılı ülkelerle Kiyaslamamaliyiz. Her ülke nevi şahsına munhasirdir.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Gerçek Nedir ?
19.06.2020 14:01
10:21 sormuş. "Sizi mi dinleyelim?" Arkasından "keh keh keh" gülmüş güya. Kendisini dinleyemeyenlerin başkasını dinleyip anlamaya güçleri yetmeyebilir. İlk önce kendini dinle! Başkasının çıkardığı avaz avaz seslerin şaşkınlığından kendini dinlemeyeli epey oldu. Kulaklarını dışarıya kapa ve kendini dinle. Öncelikle de vicdanını dinle. Orada iyilikleri, güzellikleri, doğruları göreceksin, sevgili ve değerli insan!
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU
19.06.2020 12:39
Herseyi bildigini sanan ama dunyadan haberi olmaya. Herkes tarafindan kandirilan , egosantrik komplkeslibir liderin pencesinde kivrniyor ulke. Herkes birbiriylle konusmy calisiyor. Ama iktidarsiz iktidar herkesi hain ilan ediyor.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
PALMETİN
19.06.2020 12:29
Bu karar yazarları ve diğer bazı liberal kafalı insanlar bu hdpnin 6 milyon oyuna takılıp kalmışlar.ŞUNU ÇOK İYİ HATIRDA TUTMANIZ LAZIM Kİ hakikatin ölçüsü çokluk değil,HAKİKATİN ÖLÇÜSÜ BİZZAT HAKİKATİN KENDİSİDİR.Hitlerin partisi 40 milyona ulaşmıştı.Ancak yapılan 2. dünya belgesellerinde o zamanda nazi olan şahısların yaptıkları konuşmalarda ne kadar pişmanlık ve acı içinde olduklarını bir görün.Bir tür cinnet ortam ve zamanlarında bir halkın iyi bir ruh hali ve doğru karar ve de aklı selim sahibi olmadıklarını bilirsiniz.Öyleyse nedir bu ÇOKLUK FETİŞİZMİ.Ahmet amca tekasür suresini unutmayı
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Günaydın Hoş Gelmişsen!
19.06.2020 11:54
Bu Ahlaksızlıkları Yeni Görebiliyorsanız, Yazık! Ta Başından beri Muhtar Bile Olamaz Derken tamda bunlar kastediliyordu, ama anlayana! İnsan hata yapar ama hata denilenleri bizzat kurgulayıp tasarlıyor ve kılıflıyorsa artık o hatada iyi hal iyi niyet vs aranmaz. Zihniyet karanlık ve kirli ise, ampül kapkara bir ampül ise o zihniyetten o ampülden aydınlık çıkmaz.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Tm
19.06.2020 11:45
2-doğuda hep devlet kötülendi çıkar gurupları tarafından..(aşiret ağası,şeyhi,şıhı v s) ve kendi durumlarını korumak için yaptılar..o bölge insanlarını hem sömürdüler hem devlete cumhuriyete düşman ettiler..ağadan şeyhten şıhtan kurtulmak ecnebilerle işbirliği yapıp bi başka hatalı yanlış yola teröre girdiler..yani doğulu vatandaşlarımız devletimiz ile elele eşit yurttaşlık iş aş gelecek refah için olamadı..yani aslında devlet sizi kandırdı diye gaz verenler onları sömürdü kandırdı..kimi dini kullanıp yaptı kimi terörü..artık herkes meselenin özünü yakalamalı..gaza gelmeden..özgür aklı ile...
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Tm
19.06.2020 11:36
1-Doğuda Atatürkün yapmak istediği toprak reformu,ruhbanlığın kaldırılması,aşiret v.s yerine eşit cumhuriyet vatandaşlığı gerçekleştirebilseydi,o bölgeyede üretim huzur refah gelecekti..pkk diye bir sorun olmayacaktı..o bölge insanı kırk katır kırk satır arasında kalmayacaktı..o topraklar terörist değil,eğitimli donanımlı vatandaş üreten ve gelişen topraklarımız olacaktı..ingilizin çıkarı ve içerdeki hainlerin mevkisini kaybetme korkusu birleşince o bölgemiz perişan oldu..nice kürt kökenli bilim adamı yazar çizer varki bunun görüp farkında olan..
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
fatih caner
19.06.2020 11:36
hocam, bak sen beni kovdun ama bende seni böyle kovarım-kovacağım (hnisa.gül)konuşulan bu hocam hırsları nedeniyle, doğru yanlış ama konuşulan bu. bu topraklar zayıf karakterli liderleri kaldıramaz güçlü olan ayakta durur ve ona tabii olurlar.bu topraklara demokrasi falan ağır gelir olmaz.biz şark toplumuyuz. 4. murat gürzüyle meşhurdu ve öyle idare etti.bu millete yumuşak iktidar olmaz gelmez.bir not: güçlü iktidarlardan sonra genelde zayıf karakterli iktidarlar dönemi olmuştur.yani bu dönemden sonra...
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Mürsel
19.06.2020 11:02
Zafer ve başarı yüksek bir dağı tırmanmaya benziyor.Nefis şeytan heva heves daha çok devreye giriyor.Gerçeklikten kopuyor insanlider.Muaviyeleşiyor yezid'e şöyle demişti Hüseyin'e ra halife ve rakip olmaması şartıyla yumuşak davran.Ama halife adayı olursa Ali ve Hasan'a ra karşı babanı galip getiren Allah seni de galip getirir.(yani güçlü ve galip olan haklıdır da.Haklı olmasaydı başarılı olmazdı! cerbezesi.Oysa Allah yanında haklı olan güçlüdür galip gelmese de) Zirvenin bir yerinden aşağı bakınca arkadakiler karınca gibi görünür.Nefis der ki işte sen işte rakiplerin.Onlar kim ki!
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU
19.06.2020 10:55
Hayrünısa Çölkesen Sapına kadar Atatürkçü laık biryaşlı öğretmen olarak sizi yazılarınızı fikırlerinizi önemsiyorum.Devam diyorum
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU
19.06.2020 10:29
Sayın taşgetire hepsi tamam da cumhurbaşkanı diyosunuz yakında C.B yazarsanız şaşırmam
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
:)
19.06.2020 10:21
Sizi mi dinleyelim? :)))
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU
19.06.2020 10:16
burada en fazla tek taraflı olan da sizin ekibiniz öyle bir chp sevdasına kapıldınız ki ne diyelim, bazı belaları insan inatla çağırır Allah da onu o belaya duçar eder düşyüğünüz bela sadece dünyanızı değil ahiretinizi de etkiliyor rabbim hak ve haklıdan yana olanların önünü açsın
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU
19.06.2020 09:24
Kimse kimseyi dinlemiyor.... doğru... ... çünkü adil adelet, şeffaflıklık, doğruluk, iyilik yok. Uygulayıcılar, komisyonlar, kurullar, kurumlar... İş, aş, gelecek üretmeli uzatmaları bırakmalı A kalite üretmeli.Yasaları,kanunları, yönetmelikleri kendine uygular gibi uygulasalar.... Her şey çözülür.... Çözemeyen..... Gitsin...
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Takipci
19.06.2020 09:23
Pakistanlasmayi basariyla tamamladık, Afganistanlasma surecinde tam hizla yol aliyoruz...
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU
19.06.2020 09:18
Bu zamanlar da geçecek. Belki şimdi duymuyorsunuz ama “ bu nasıl gidişattır Taşgetiren” diyen seslerimizin dalgaları elbet sâhilinize vuracak. O zaman duymuş sayılırsınız.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Karar
19.06.2020 09:17
Oluşturulan kindar siyasetin sonucu bu galiba. Benden değilsen sürünmeye, aç kalmaya, yok olmaya mahkumsun. Yeni muhafazakar siyaset anlayışı.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Değir-men
19.06.2020 08:47
Sayın yazar benim hiçbir partiye sempatim yok ama şunu merak ediyorum "biz sırtımızı ypg/pkk ya yasladık"diyen bir hdpye neden tek cümle kurmazsınız?..bakalım yorumum yayınlanacak mı?🤔
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Okuyucu Kararlı
19.06.2020 07:49
Sayın Taşgetiren, Allah sizden razı olsun. Ne olur bizlere Meclis kürsüdünden hain diyen milletvekiline de bir makale yazsanız. Evet bende Milli Güreşçinin bankaya tayınine karşıyım fakat spor alanında bir yerde değerlendirilmesi iyi olur. Çok yakında AKP’nin yaptığı işleri tenkit edenlerde hain ilan edilmeleri kanunla belirlenecek gibi. Allahım zulüm zirve yapmadan kurtar bu aziz milleti. Amin.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU
19.06.2020 07:44
gc tam ele geçiren,iktidar değil muktedir olabilenler her dönemde ki bugn muhaliflerin istisnasız hepsi aynı durumda olsa aynı refleksleri aynı argumanlarla verecek,verdi,veriyor..
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Özkan
19.06.2020 07:19
Bu kadar iyi niyet Li olmayı nasıl başarıyorsunuz hala iyi niyetten konuşmaktan bshsediyorsunuz Siz olayları anlıyorsunuz ama tepkileriniz çok yetersiz kalıyor ...
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU
19.06.2020 05:13
Ben şahsen hdp PKK fetö vb ülkeyi bölmeye çalışan ve onları meşrulaştırmaya çalışan destek veren kim varsa Allaha havale ediyorum her namazdan sonra. Allaha havale ve şikayet ediyorum.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU
19.06.2020 04:04
1:30 Sayın Gülnaz Can. Ben de CHP li olmayan bir vatandaşım. Size katılıyorum. İnşallah bu ülkede kardeşlik ve anlayış zuhur eder, siyasi çıkarlar için vatandaştan düşman üretmek tarih olur da yapanlar da utanır. Umarım ilerde kosolidasyon için bölen değil bütünleyen bir siyasi atmosfer oluşur ve siyasiler de bunun için çabalar ve not alır.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU
19.06.2020 03:56
Bu samimi yazı için teşekkürler. "Aile içinde iletişim sağlıklı olduğunda anne - baba – evlat herkes kazanacak." Çok doğru bir cümle. Maalesef iletişimi sağlıklı olmayan bir ailede yetiştim. Büyüklerimiz emek anlaminda ellerinden geleni yapmaya çalıştılar, bu konuda Allah onlardan razı olsun. Ancak iletişim konusundaki sorumluluklarının hiç farkına varmadılar ve kabul etmediler. Ailede herkes birbirine şüpheyle bakar, biribirinin kusurunu yüzüne vurur hale geldi. Öyle olunca da bütün kardeşlik ilişkileri erozyona uğradı. Memleket de son kertede bu halde. Allah kimseye vermesin.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Karar okuru
19.06.2020 03:28
Ülkeyi tarumar eden bir anlayışı desteklediniz ve şimdi şikayet!! Tam Ortadoğulu az gelişmiş dünyamız.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Orhun
19.06.2020 02:18
Bırakin dinlemesin sayın yazar,ortaya çıkan zihniyetten bu ülkeye aslaa hayır çıkmaz,hem müslümanım diye sulta satıp,hemde bu denli yolsuzluk,rüşvet,nepotizmden tutunda o denli iftira ve yalanla siyaset yapan birileri kurana el bassa nolacakki,bırakın gitsin,bırakın ülke kurtulsun
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU
19.06.2020 02:10
hdp de dışlanmışlığın rantı olmaz mı ya! bunun için arkalarında kapı gibi amerika-israil var. bir de marjinal kanallarda dinlerken dikkat ettim, bayan temsilcilerinde siyasetin serinkanlılığı da yok. kin, nefret, ne olursa olsun kötüleme... tabii ki ahmet türk, s. demirtaş, s s önder, (dinlemedim ama sanırım) mithat sancar ciddi ve samimi konuşulabilir adamlar.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU
19.06.2020 01:45
Türkiye pakistanlasma surecinde
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Nasıl kurulduysa öyle gidiyor...
19.06.2020 01:44
Bu ülke kurulurken kimse kimseyi dinlemedi.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Karar okuru
19.06.2020 01:33
Neyin ne oldugu belli degil toplumun guc dahibi kesimi....digerin hervesile ile tehdit ediyor....bu yonetmek degil...terbiye etmek.... Oysa tanri insan olarak deger vermiş yaratmiş Biz...varligina bile tahamul gosteremiyoruz.....hani bir millete tefrika girmede dusman giremezdi......yalanmiydi Butun hutbeler....
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Gulnaz can
19.06.2020 01:30
Ahmet bey yazılarınızı okuyor,yotube misafirlerinizi dikkatle dinliyor ve size saygı duyuyorum.Bir Chp seçmeni olarak siyasi hır gurden cok sıkılmış durumdayım,neyi paylaşamıyoruz neden bir turlu ortak zeminde buluşamıyoruz?bizler aynı milletin çocuklarıyız,dinimiz bir,ortak kulture sahibiz,dunya aldı başını gidiyor biz ise enerjimizi boş laflara harcıyoruz,umarım olmeden kardeşce huzur içinde yaşadıgımızı goruruz.Saygılar
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Karar okuru
19.06.2020 01:27
Ak parti iktidarindan once bayagi ...iyiyimisiz be..dove dove bize bunu ogrettiler be....su anda vural savada bile bir saygim gelişti
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Karar okuru
19.06.2020 01:23
Bu saatten sonra kimse birsey kazanmayacak Herkes kaybedecek Devlet erkinin diıi dusuncesi pratikleri bozuk....kabile...asiret devleti gibi olduk....bu isin kazanani olmaz....dik durup diklenmeyenler....simdi millete ragmen....milletin kahir ekseriyetine...dilenmekten vaz gecmeli
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Enteresan
19.06.2020 01:12
Kimse kimseyi dinlemiyor değil. Yürekleri taşlaşmış iktidar ortakları kimseyi dinlemiyor. Merhamet damarları bitmiş, insanlık vasıfları gitmiş, kibir dağlarında kaybolmuş bu zavallılar kendilerini seçilmiş yahudiler gibi görüyorlar. Karunlaştıkça zalimlikleri de artıyor. En ufak bir fikre bile tahammülleri yok. İlla bir düşman olacak karşılarında, olmasa bile oldurulacak. 18 yıl bitmiş hala bir muhatapla oturup TV'de tartışamamışsın. Demek ki günahın çok, hesap veremeyeceksin ya da çok cahilsin...
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
SON DAKİKA HABERLERİ
  • Dümbüllü kavuğunu kimseye devretmedi
    01:49
  • Yüz yüze eğitime bir ay erteleme
    01:31
  • Zil 21 Eylül'de çalacak
    01:31
  • 'Futbol erkek oyunu mudur?' sorusuna sert yanıt!
    01:03
  • Türkiye'ye Doğu Akdeniz tehdidi
    23:50
  • İki oyuncusunda virüs çıkan takım hükmen elendi
    23:48
  • Okulların açılış tarihi değişti! Eğitim uzaktan mı, normal mi olacak?
    23:42
  • Konuşma yaparken hipotansiyon nöbeti geçirdi
    23:42
  • Korona 'aile içinde' yayılıyor
    23:42
  • CHP'den 'İnce' hamle!
    23:34
  • Ankara Emniyet Müdürlüğünde görev değişikliği
    22:58
  • Maddi hasar 15 milyar doları aştı
    22:50
  • Füzeler her an ateşlenebilir!
    22:50
  • Hakkari'de 3 terörist etkisiz hale getirildi
    22:25
  • Enes Ünal Getafe'ye transfer oldu
    22:13
YUKARI