26 Mayıs 2020 Salı
BIST 100
103024
%0,37
DOLAR
6,7394
%-1,08
EURO
7,3993
%-0,39
ALTIN
370.631
%-2,08
13°/20°
İSTANBUL
Aralıklı bulutlar
03.03.2020  00:29
Yerden göğe kadar haklıyız, ama...
29
+
-
Balkanlar’da (Bosna ve Kosova), Kafkasya’da (Azerbaycan ve Gürcistan), Karadeniz’de (Kırım ve Ukrayna), Akdeniz’de (Kıbrıs) olduğu gibi…

Suriye’de de ortak çıkara sahip olmadığımız ve doğal olarak karşı cephelerde yer aldığımız Rusya ile bir süredir yaşadığımız ‘yakınlaşma’nın sürdürülebilir olmadığı belliydi.

Hem bölgesel hem de küresel zemindeki siyasi bloklaşmalarda Rusya ile aynı cephede yer almamıza ‘jeopolitik’ müsaade etmiyor çünkü. Zaten son iki yüz yıllık tarihimiz de bunu gösteriyor. Bunun için geleneksel Türk dış politikası Rusya ile siyasi ve askeri anlamda karşı karşıya gelmekten kaçınmayı ama potansiyel tehditlerin farkında olarak ortak çıkarlara sahip olduğumuz güçlerle bir arada durmayı öngörür. Ticari ve ekonomik alanlarda ilişkilerin geliştirilmesi ve bu ilişkilerin bağımlılığa dönüşmesini engellemek için de Batı ittifak bloğu içinde yer almanın önemi hep gözetilmiştir bugüne kadar. 

Ne var ki son zamanlarda Suriye meselesinde ve PKK tehdidi konusunda batılı müttefiklerimizden ayrı yerlere düşmüş olmanın ve özellikle Washington’la aramızdaki güvensizliğin giderek artışının sonucu olarak Moskova ile ilişkilerde ‘ekstra’ bir gelişme ortaya çıktı. Açıkçası, gereğinden fazla yakınlaştık. Konjonktürel bir hamle neredeyse yapısal bir nitelik kazanma yoluna girdi. Buna karşılık Rusya ile İdlib’de ‘askerî olarak’ karşı karşıya gelmiş olmamız bir açmaz oluşturdu.

***

Rusya ile işbirliği siyasetinin derinleşmesinin ve özel olarak İdlib’deki problemin her iki tarafın da rıza göstereceği şekilde çözülebilmesinin imkânsız olduğu bilinmesine rağmen… Soçi ve Astana süreçlerinin her iki taraf için de vakit kazanma dışında anlamı olmadığı bilinmesine rağmen… 34 askerimizin şehit edildiği saldırının ardından yaşadığımız şaşkınlık, esasen Batıyla işbirliği seçeneğine karşı gündeme gelen Rusya ile işbirliğine yeni bir seçenek oluşturmanın zorluğundan kaynaklanıyor. 

Ortadaki realiteye rağmen ‘Askerimizi Rusya vurdu’ cümlesini adeta bir tabu gibi telaffuz etmekten çekinmemizin sebebi budur. Daha açık ifade etmek gerekirse Ankara olup biten her şeye rağmen ‘Rusya ile işbirliği’ siyasetinden kolayca vazgeçebilecek durumda değil artık. Dolayısıyla her şeye rağmen önceliğimiz yeniden Rusya ile masaya oturmak. Zaten bu aşamada ve mevcut şartlarda Batı bloğundan bizi memnun edecek bir desteğin gelme ihtimali de görülmediği için Putin-Erdoğan görüşmesi her zamanki görüşmelerden çok daha fazla önemli bizim için. 

Mamafih hâlâ Ruslarla masaya oturup pazarlık yapabiliyor olmamız biraz da NATO üyeliğimizin sağladığı güvencelerle ilgili görüldüğü için Ankara’da aktüel ihtilafın çözümü için ‘eski dostlar’la işbirliği de bir seçenek durumunda. Bunun ötesinde Batı dünyası ile ilişkilerin ‘eski güzel günler’ seviyesine dönmesi de arzu ediliyor ama bizi Rusya ile işbirliğine yönelten problemler çözülmeksizin bunun nasıl mümkün olacağı bilinemiyor!

***

Buna karşılık, ABD ile aramızda son yıllarda iyice artan soğukluğun gerekçesi olarak gösterdiğimiz tutumların aynısını ve hatta daha fazlasını Rusya’dan görüyor olmamız bile tek başına bu konuda bir muhasebenin yeni baştan yapılmasını gerekli kılıyor olmalı. 

ABD’ye münhasıran Suriye konusundaki kızgınlığımızın sebebi neydi? Suriye’nin kuzeyinde kurulacak ‘Kürt devleti’ uğruna içerideki barış sürecini feda eden PKK’ya -kısacası- kol kanat germeleri. PYD’yi ‘Türkiye’nin bize yardımcı olmadığı IŞİD mücadelesinde yanımızda olan müttefik güç’ diye lanse etmeleri. Dolayısıyla NATO’daki müttefikimize karşı duyduğumuz öfkede yerden göğe kadar haklıyız. Ancak haklı olduğumuz bu konuda günübirlik duygusal tepkilerle ülkemizin uzun vadeli çıkarlarına hizmet edip etmediğimiz konusu bir yana... ABD’ye kızdığımız hususlarda Rusya’nın tutum ve davranışlarının çok daha kabul edilemez halde oluşu herhalde dış politikamızın bir açmazı...

‘Batıdan uzaklaşıp Rusya’ya yaklaşma’ politikasının en önemli gerekçelerinden biri olan PKK konusunda Moskova’nın geleneksel pozisyonu aslında kuzey komşumuzu tercihe şayan bir alternatif olmaktan uzak tutuyor. 

İdlib’deki ihtilaf çerçevesinde belirginleşmiş olan resmin gereği dış politikamızı yeniden bir ‘denge’ye oturtmaya yönelmek olmalı aslında ama ne yazık ki iç siyasi konjonktür buna izin verebilecek durumda görünmüyor. 

YORUMLAR (29)
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU
03.03.2020 16:54
"Yerden göğe kadar haklıyız, ama..." Algi operasyonu..., magduriyet tiyatrosu...., gercekleri tersine cevirme..., carpitma sanati...., gundem degistirme..... tam gaz medyadan !! Konu vatandasi aldatmak, uyutmak, gercek problemlerini dusunmemesini saglamak !! Dogru yoldasiniz sayin yazar ..
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU
03.03.2020 14:56
Sanki batı göbek atyor Türkiye için. ...
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU
03.03.2020 14:52
Sn. yorumcular, her birimizin kendisine göre haklı nedenleri var ama yine her birimizin sorunları ucundan kıyısından çekiştirmek yerine çözüm için çıkış hesabı yapmamız gerekir...
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Otoriter rejim birligi
03.03.2020 14:15
Rusya ile stratejik ortaklik girisimi sadece batiya karsi bilincalti kompleks ve duygusal tepkiyle savrulmaya dayanmiyor. Ayni zamanda Rusya ile Turkiye'nin otoriter rejimlere sahip olmasina dayaniyor. Bati otoriter rejime sahip ulkelerle pragmatik iliski kurar, ama kulube almaz. Erdogan ile Putin'in yonetim anlayisi ve metodlari cok benziyor. Tencere yuvarlanip kapagini buluyor yani. Ama bu Turkiye'nin milli ve uzun donemli cikarlarina cok aykiri ve zarar verici...
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Mürsel
03.03.2020 13:29
Artık herşeyiyle ayakta durmak zorundayız.Ya herro ya merro! Anlaşıldı ne F 35 için ne S 400 için kimseye kızmanın vakti geçti.Kızabilirsek kendimize kızalım.Bütün yatırımı kendi uçağımıza ve uzun menzilli savunmamız Hisar'lara odaklanmalıyız.Zarara dur demeliyiz.Gelen haberler çeçen şehir savaşçılarının/ askeri polis Sirakap'a girdiği iddia ediliyor.Adam bağımsızlık savaşında senelerce yardım ettiğimiz özkardeşi koçbaşı gibi kullanıyor ey akıl ve kalp sahipleri ibret alalım!
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU
03.03.2020 11:59
Yerden göğe kadar haklı değiliz ve bunun iktisadi/siyasi/sosyal faturalarını ödüyoruz, akıllanacak gibi de değiliz
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
hakan sonok
03.03.2020 11:57
Ne yazık ki dünya düzeni haklılık değil güçlü olmak üzerine kurulu.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
karar okuru
03.03.2020 11:43
bir yönetimin içeride milletin en az yarısını hain,düşman,zillet içinde olanlar tanımlaması bütün dış düşmanlara bedel bir hata,gaflet...yanlıştır.bu durumdaki yönetimden bir başarı beklemekte hayaldir.kendi evini adaletle,hakla düzenleyemeyenler başkalarına nasıl nizam verebilirki.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU
03.03.2020 11:41
Türkiye Kürt meselesini kendi yaratıyor, besliyor ve başedemiyor. Devlet içinde PKK'ya şükreden bir grup olduğuna da bahse girerim. Başkalarına bakmaktan vazgeçin.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Muhtefi.
03.03.2020 11:39
08:54 .s400 icin aliriz dedim yine aynı fikirdeyim.Gazi Mustafa Kemale mesafeli olana anlat donmeyi.:).Hayalci değiliz.!.Akılcıyız.Her turlu fikirdeki Insani dinlerim,okuruz hergun biseyler öğrenmeye çalışırım.Bütün yakin çevrem bilir senelerdir Moskofa vd bakış açımi.!.aldik s400 sonra gerekirse Çinlilerin yaptigi gibi Söker,parçalar kendime geliştiririm.sonra da çöpe :)) Diplomaside DOSTLUK yoktur.Isid,Nusra psikopatlarıni Agzina,burnuna bulaştıran Yobazlar ile karıştırıyorsun,biz Bastan bulasmazdik Oraya.Oncelik Fasist Pkk olmali/dir.Ayrica Zaruret! olursa TÜRKTE GERI VITES OLMAZ.!.Saygilar
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Mustafa Yılmaz
03.03.2020 10:17
Irak a girmek için 1 Mart tezkeresine hayır oyu veren 95 AKP milletvekilinin anlından öpmek istiyorum. Bu milletvekilleri ne kadar aydın ne kadar bilgili insanlarmış ileriyi görmüşler işte ben Müslüman diye bu milletvekillerine derim Irak la başladı sıra Suriye ye geldi arkasından Libya ya gidilecek Libya dan sonra sıranın kimde olduğunu bilmiyoruz Ama Ortadoğu nun en büyük devleti İsrail olacağını biliyoruz .İsrail bu işten kazançlı çıkacak proje kimin projesi onuda bilmiyoruz.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
hakan sonok
03.03.2020 10:11
Kendimiz hiç hata yapmıyoruz.Hep karşı tarafı suçluyoruz.Güney Kore, Singapur gibi ülkeler bizden kötü durumdayken dünyanın en gelişmiş en zengin ülkeleri arasına girdi.Ne yazık ki çok uzun yıllar boyunca çok kötü yönetildik.Bunun hasadını da topluyoruz.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Ne hakkınızı var
03.03.2020 09:49
kürtlerin hukukunu vermemek için lafı dolandırma ya ne hakkının var. Kürtlerin statüsünü unutturmak için cavcavlı parlak sözlere ne hakkınızı var. Bumun için ülkeyi içerde ve dışarda sürekli savaştırmaya hakkını nerden kimden aldınız? Kavmi duygularin esiri değil hakka teslim olun.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU
03.03.2020 09:28
Kırdığımız ceviz kırkı geçti. Haksız olduğumuz yerler de çok sayın yazar.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
sabır
03.03.2020 09:05
Güzel bir yazı,Muhalif çizgi de bile olsanız Devletin bekası için duracağınız yere yaklaşmışsınız.Bugünler eleştirilerin askıya alınacağı,zaafların gösterilmeyeceği düşmanın ürkütüleceği günler.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Karar okuru
03.03.2020 08:54
Muhtefi isimli yorumcuya: daha geçen sene S400 alındığında Rusya seviciligi Putin dostluğu üzerinden tatlı tatlı yorumlar yapardın. Patriot söyle kötü F35 böyle berbat diye kucumserdiniz. Şimdi işler bozulunca yorumunda Rusya ayı oldu ABD yardım istediğin dayı oldu. Sizde omurga yok. Bu kadar dönme eylemi gevşek adamlarda olur. Guvenilmezsiniz. Ama hergün car car konuşur suyu bulandirirsiniz. Sussaniz da işimizi yapsak.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU
03.03.2020 08:20
Sorun kendi basımıza ayakta durabiliyormuyuz.Rusyaya,Amerikaya yaslanmadan kendimize yetiyormuyuz.Birbirimizi suclamadan,bir olarak kendimize yetmeyi becermeliyiz.Elden birsey bekliyerek biryere gidemeyiz.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU
03.03.2020 07:33
Yeryuzundeki ulekeler arasinda kendi kendine yalan soyleme ve buna inanma liginde K,Kore'yi birincilik tahtindan indirmek icin emin adimlarla yuruyoruz:P
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU
03.03.2020 06:09
Gogu bilemem, ama yerin dibine kadar haklisin. Islamci zihniyetin insanlara huzur verdigi kadar haklisin. Bir yanin cehennem, bir yanin huri bahceleri.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
KARAR OKURU
03.03.2020 02:59
"Yerden Goge Kadar Hakliyiz"...Tabii Turkler her zaman hakli. Tarih boyunca hic haksiz olmadiniz, herkes size haksizlik yapti, siz kimseye birsey yapmadiniz. Sutten cikmis ak kasiksiniz. Cocuklariniza okuttugunuz tarih kitaplariniz da boyle yaziyor zaten. Simdi Suriyeye sen Suriyeden cekil, diyorsunuz. Biz bu isyacilari, cihatcilari sana yedirmeyiz, diyorsunuz. Biz senin ulkenin bir kismini kontrol etmek istiyoruz, diyorsunuz. Yerden goge kadar haklisiniz ama...
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Muhtefi.
03.03.2020 01:51
Moskova Diktatörlük kızıl meydanda mikrofon tutun 100% hepsi Dünyanın en güçlüsü biziz derler.:)))..Züğürtun ayagindaki don ithal ve gunluk yasamindaki mal cogu ithal,Yabaniler,Rüşvetten geçilmez,Trafik berbat vd bir arkadasim ulan bunlar nasil uzaya gitti diye espri yapti 4-5 saatlik trafik beklemede.:)..Hic duydunuzmu Moskova vb yere yerlesmek isteyen birini.!.Kagittan aslan tek gucu Nukleer fuze gerisi MASAL DUNYASI..
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Rasyonel analiz mi duygusal tepki mi?
03.03.2020 01:10
Turkiye gibi gelismekte olan bir ulke icin akilli dis politika herkesle iyi/barisci iliskiler gelistirmek (boylece iceride kalkinmaya odaklasmak), ama jeopolitigin zorunlu kildigi stratejik ortakliklar kurmaktir. Oysa Rusya ile stratejik ortaklik olusturmaya calismak rasyonel bir analize dayanmiyor Batiya karsi duyulan bilincalti kompleks ve duygusal tepkiyle savrulmaya dayaniyor. Sonuc: saga sola savrularak ulkenin uzun vadeli gelismesine engel olmak...Rasyonel analiz ve degerlendirme yetenegi olmayanlar ulkeyi yonetmemeli!
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
musto
03.03.2020 01:08
Bu iktidarın komşularla olan politikalarına dün de karşıydık bu günde karşıyız.Çaresizlikten vatan sevgisinden evladı ayalimizin geleceği için,kan tükürsek de kızılcık şerbeti içsek de katlanacağız.Nasılki %35 oyla ülkeyi tasvip etmediğimiz kişilere cemaatlara teslim edip zora gelince,bir yerlere saklanıp,ülkeyi kurtardığımız da göz bebeğimiz,kışlalarımızın kapısına pisliklerini dökenlerden değiliz.Ne yurt dışında paramız,mülkümüz,çiftliklerimiz ne de gökdelenlerimiz var.Atalardan miras kalmış bir yurdumuz var onuda canımız pahasına koruyacağız.Diktatör denenin arkasında 10 milyon insan var.
YORUM YAZ
KARAR OKURU olarak yorum yazıyorsunuz.
Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
SON DAKİKA HABERLERİ
  • Erdoğan, Tebbun ile görüştü
    20:34
  • Vaka sayısı bir kez daha binin altında
    20:26
  • Türkiye'de vaka sayıları neden arttı? İşte güncel durum
    20:25
  • Müzik değişirse dans da değişir, AK Parti de böyle yaptı
    20:04
  • Koronavirüs kısıtlamaları ne zaman sona erecek?
    19:54
  • ABD'de koronadan ölüm vakaları ilk kez 500 altında
    19:54
  • ABD'de ölü sayısı 100 bini geçti
    19:54
  • HES kodu nasıl alınır?
    19:53
  • Koronavirüs salgınını takip edebileceğiniz 6 harita
    19:52
  • İşte 81 ilde seyahat edilebilen izin belgesini almanın yolu
    19:52
  • Sokak sokak koronavirüs yoğunluğu artık uygulamada
    19:52
  • İşte İstanbul'un 39 ilçesinin koronavirüs haritası
    19:51
  • Türkiye'de koronavirüs için en riskli bölgeler belli oldu
    19:50
  • İşte il il koronavirüs vefat ve vaka sayısı
    19:50
  • Kadına şiddet Türkiye'de azaldı
    19:42
YUKARI