Back To Top
‘Türkiye ittifakı’na ne oldu?

‘Türkiye ittifakı’na ne oldu?

 - Son Güncelleme: 25.04.2019 Perşembe 08:50
- A +

Ne yazık!
Neredeyse bir günlük ömrü oldu “Türkiye İttifakı”nın. “Kızgın demiri soğutmak” da çabuk rafa kalktı.

Ne oldu? Bahçeli “Ne ki bu Türkiye İttifakı, diye sordu, “coğrafya eksenli ittifak olmaz” dedi. Nasıl bir şeydi bu “Coğrafya eksenli ittifak olmaz” yaklaşımı, “Vatan bütünlüğünü kapsayan ittifak konusu olmaz” anlamına mı geliyordu?

Birden ilgi uyandıran, bir tür geç kalmış “Balkon konuşması” gibi algılanan Cumhurbaşkanı’nın çıkışı, yine kendisi tarafından “O zaten Cumhur İttifakının başka versiyonuydu” yorumlaması ile düşük profile çekildi.

Hele herkesin sonunda, Kılıçdaroğlu’na saldırı konusunda Devlet Bahçeli çizgisine gelmesi ile, yani “Oraya niye gitti ki, gitmeseydi, giderken hesap etseydi… yaşanan gaz sıkışması” türü söylemlerin peş peşe zuhur etmesi, linç girişimcilerinin tamamının “Şehit yakını” payesine çıkarılarak bir tür meşruiyet kılıfına büründürülmesi…. Kızgın demir’e yeni odun atmak anlamına geldi.

Şimdi bakıyorum herkes, geçmişte yapılan “şiddet meşrulaştırmaları”nı hatırlatıp, “Siz o zaman böyle yapmadınız mı?” üzerinden yeni şiddete meşruiyet kotarmaya çalışıyor. Oysa herkesin söylediğinin – yazdığının satır arasında aslında o gün yapılanın da yanlış olduğu kabulü var. “Onlar yanlıştı, biz bugün o yanlışa devam edelim” gibi bir yaklaşımın makul bir yanı var mı? Emin olun birileri yarın da bugün Kılıçdaroğlu’na yapılanları meşru görenlerin çarpıklığını gerekçe göstererek şiddete kılıf uydurmaya çalışacak.

Akil İnsanlar Heyeti çalışmalarımız sırasında iki grubun provokasyonları ile karşı karşıya kaldık. Birisi MHP’lilerdi diğeri Doğu Perincek’in adamları… Organize idiler. Kayseri’de sivil toplum kuruluşları ile yapmak istediğimiz toplantıyı resmen sabote ettiler. MHP il Başkanı da oradaydı. Gittim onların masasına “Burada, dedim, bu heyete ilişkin en küçük bir şey olursa sizi sorumlu tutarım.”

Gittiğimiz her ilde ilk işimiz bir şehit ailesini ziyaret etmekti zaten.  “Çocuklar ölmesin, analar ağlamasın” mesajımız en çok annelerin duasını alıyordu. Kayseri’de Şehit Aileleri Derneği’ni de ziyaret ettik. Bir – iki kişi ziyareti provoke etmeye çalıştı.  Oradan ayrıldık, sonra o derneğin başkanı beni defalarca arayarak üzüntülerini bildirdi.

MHP’nin o dönemde Ak Parti’ye ve Erdoğan’a, bu arada “Akil İnsanlar Heyetleri”ne söylemediği kalmadı.

İşte o dönemlerde gidemiyordu Ak Partili simalar şehit cenazelerine…

Ak Parti çözüm süreci ile vatana ihanet mi etmişti?

Devletin ve ülkenin sahibi ne Devlet Bahçeli ne de Doğu Perinçek!

***

Şunu yazmam lazım:

- Bu ülke hep birilerinin gidemeyeceği, gittiğinde linç ile karşılaşacağı köyler, kentler, bölgeler haline gelirse işte asıl vatana yönelik cinayet budur. Asıl “Beka”ya karşı ihanet budur.

Kim kimi işaretleyip, yok edilmesi için karar verebilir bir hukuk devletinde?

Şu an, “Kılıçdaroğlu gitmeseydi oraya” çığlıkları atanlar, yatıp kalkıp, Kılıçdaroğlu’nun oradan sağ kurtulduğuna şükretsinler. Değil canına bir şey olması, yüzünde yumruğun morartısı ile dünya medyasına fotoğraf verilseydi bile, ülkemizin ve iktidarda bulunan kadroların savunması için bu medya yetmezdi…

Şunu bir yere yazalım: Ak Parti, Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi’ne geçerken stratejik bir hata yaptı ve kendisini önce yüzde 50 artı 1’e, oradan da MHP’ye mahkum hale getirdi.

“Bahçeli, Türkiye siyasetini denetim altında tutuyor.”

Bunu MHP’liler “Liderlerinin siyaset ustalığı” gibi, siyasi yorumcular da “Ak Parti için derin kırılma anı” olarak okuyabilirler.

Ak Parti her gün biraz daha “Başka bir parti” olmaya doğru gidiyor.

İşin içinde olanlar “Mecburiyet” psikolojisi ile kendilerine yüzde 50 artı 1 imkanı sunan herkese yaklaşabilirler, ama Ak Parti’yi, “Türkiye siyasetinde demokratik açılımın ana omurgası olmak üzere” kodlayanlar, içten içe yanarlar. 

Bakın bir, Mustafa Şentop başka konuşuyor Meclis’te, Naci Bostancı başka konuşuyor, Ömer Turan başka konuşuyor, merhum şehit Erol Olçok’un eşi Nihal Olçok başka konuşuyor… Bir de Bahçeli, Soylu konuşmalarına bakın… Bu söylemle paralel üretilen sosyali, yazılısı, görseli ile iktidar eksenindeki medya diline bakın…

Aklı selim. Lütfen aklı selim… Gidiş iyi gidiş değil.

***

Ahmet Davutoğlu’nun değerlendirmeleri ile ilgili bir yazı yazdım. Fakat yukarıdaki yazı öne geçti. İnşaallah yarınki yazım Davutoğlu ile ilgili olacak.

Diğer Yazıları

Yorumlar

Yorumlar 600 Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
Bedrettin Siğa 26 Nisan 2019 09:19
Sonuç; sebep olanların hasanatıdır. İyi veya kötü. Yaklaşımı gereğince, Türkiye hepimizin ve başka bir Türkiye yok. Ayrıştırma kime yarıyor? Bu soruya cevap aramamız lazım. Cumhuriyet Kurulurken, hedef çağdaş medeniyetler seviyesine ulaşmaktı. Geldiğimiz nokta üçüncü dünya ülkeleri seviyesidir. sorgulanması gerekir. Empati ve paylaşımı benimseyerek aklı selim hareket etmeliyiz. Maalesef toprak kayıp gidiyor.
KARAR OKURU 26 Nisan 2019 09:07
Adalet ve Kalkınma Partisi :) ADALET'in A'sı kalmadı..her yer torpil, iltimas, her yer ahbap çavuş hemşeri ilişkisi ile yönetilir halde.. Likayat mi, gülüyolar bu sıralar bu kelimeyi söyleyene :) Başarıya, liyakate, adalete dayalı öyle bir sistem getir ki, senden sonra gelenler, toplumsal tepkiden çekinerek, sitemin dışına çıkıp eski torpil düzenine isteseler de dönemesin.. Ak parti : Sadece HAYAL KIRIKLIĞI.. :(
h. istanbuli 25 Nisan 2019 21:51
sayın hocam türkiye ittifakını gündeme gelmesi için önce bay devlet cumhur ittifakını bitirmesi gerekir sonra adaletsiz akp pkk nin partisi hdp ile resmi ittifak yaparsa ayrıca erbakan hocanın oğlu da dahil edilirse tam ittifak kurulmuş olur hayırlı olsun davutoğlu hoca nın kuracağı partide CaHaPe ile ittifak yaparsa türkiye ittifakı kurulur bay devlet muhalefet olur iyi olur önemli olan ülkemiz partisinin iktidarıdır
İsmail BAŞTUĞ 25 Nisan 2019 21:48
Aklın Selim!!!! Herkes aklı selimle hareket temeli. Bu Chp için de geçerli. Kimse toplumun hassas değerleriyle oynamamalı.
kararlı okur 25 Nisan 2019 20:07
demiri kim ısıttıysa o soğutsun.tabi eli biraz yanacak.
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 19:51
Hukuk anlayışının zerresi yok. Cihanı idare etme hayali içindeler. Bakarmısınız ki bu çevrelere birine yumruk atmanın yanlış olduğunu anlatmaya çalışıyoruz. Sahi islam birine gidin yumruk atın diyor mu ya da bunu yapanı yuceltin buyuruyor mu. Siz sayın yazar senin de hiç farkın yok. Sadece buna bir kılıf bulamadın o kadar. Daha öncesinde bulduğun kılıflara dön bir bak bakalım. Insan düştüğü yerden kalkmalı. Ki inandırıcı olsun.
Ahmet Kaya 25 Nisan 2019 19:02
Sayın yazar acaba Sözcü gazeteside ve yazarlarıda sizin dediğiniz gibi evet o gün yapılan yanlışdı.Dediler mi?Ben öyle bir pişmanlığı o gün olayları alkışlayanlardan duymadım.Satır arasında olsa bile.Evet yanlışa yanlışla gidilmez.Ancak nedense bu cümle bize hatırlatılıyor.
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 18:12
Yazık, tstlı su muhafazakarların, terörü, ahlaksızlığı, dünya vampirliğini görme, vurun abalıya
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 18:06
Akp nin söylem ve tutumuna ki çelişkiyi bir de çözüm sürecini gündeme getirerek sergilemeniz yerinde bir hatırlatma olmuş. Bu sürece bütün gücüyle karşı koymuş biriyle sarmaşık dolaş olup seçim süreci boyunca chpkk diye diye cahil beyinleri şartlandırmanın sonucunu yaşıyoruz. Bir yandan da millet ittifakı diye ortaya bir şey atıyorlar, Bahçeli kızınca da geri adım atıyorlar. Hangi birine şaşıralım....?
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 17:54
Ahmet Hocam Teşekkürler, Eğer bu uyarılar yapılmazsa Akpartinin şahsında bütün müslümanlar töhmet altında kalacak. Aklı başında herkes doğruya doğru, yanlışa yanlış diyebilmeli. Çıkış yolu göstermeli aksi takdirde Akparti, ülkemiz ve bütün islam alemi zarar görecek. (Bildiği halde hakikati söylemeyen dilsiz şeytandır.)
Omer 25 Nisan 2019 15:57
Hocam dilinizin altındaki baklayı çıkarmışsınız sanki. Mesele Başkanlık Sistemine muhalefet ve bunun için her fırsatın değerlendirilmesi mi yani? Tayyip Beyin en büyük iyiliği kanımca Başkanlık Sistemine geçilmesidir.
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 17:27
3
hakikaten müthiş kanı sahibisin. insanın zekan karşısında gözleri yaşarıyor. hani şu 100 günde uçtuğumuz sistemden bahsediyorsun değil mi? bir yanlışlık yok yani.
şarkışla/sivas 25 Nisan 2019 15:30
sizin akil insanlar grubu bu ülkeyi bu hale getirdi kusura bakmayın size söyledik ammmma sizler alay ettiniz ALLAH'IM SİZİ BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN ..........HENDEKLERİN EN BÜYÜK SORUMLULARI
Mustafa K. 25 Nisan 2019 15:28
Insanlarin birbirlerine dusman gozuyle baktiklari acilarini ve sevinclerini bile paylasamadiklari bir ulkeyi kim ister. Boyle bir ulke ne kadar ayakta durabilir. Halbuki Kilicdarogluna veya baska birisine yapilan bir saldiri en gucle bir dille kinansa ve herkes tek ses olabilseydi Turkiyede ki gerilim aninda duserdi, kotu niyetli insanlarinda hevesleri kursaklarinda kalirdi. Yukselen dolar bile duserdi. Ama olmadi dahada yukseldi kurtlar puslu havayi sever. Herkesin cok dikkatli konusmasi lazim. Turkiyeyi zayiflatmak ve kirilgan hale getirmek istiyenlere firsat verilmemeli.
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 15:24
Yazınız doğru teşhis ve tespitler içeriyor. Ak Parti kendi kendine durduk yere yeni bir sayısal oran icat etti sonunda 50+1 uğruna % 7 lik bir partinin sığ siyasetine mahkum oldu. Bunu düzeltmek gene ak Parti nin boynunun borcudur . 50 +1 oldu belki ama İstanbul ankara adana vs önemli yerler gitti . Bunun kelebek etkisi ilerde ortaya cikacak. Bu iller türkiyenin yarısı demek değil mi ..
Hersoy 25 Nisan 2019 15:19
Bizi yönetenler hep kendi bekasini düsünüyor, onun için de her kesle ittifak yapabilir duruma geliyorlar. Vatan/millet ve dava bunkarin dilinde sadece iktidara sahip olmak için bur araç; bunu idrak ettigimizde bunlardan kurtulabiliriz, bunlardan.
Mücahit Sadi 25 Nisan 2019 14:30
Allah bana 60 yaşından sonra "insan haklarını ve demokrasiyi anlayıp iman etmedikçe ülke yönetilemezmiş" hakikatine eremeyi nasip etti. Kafir olurum diye korkmayın canım. Gavurun Mersedesine binmek, ayfonunu kullanmak, kuduz aşısını vurdurmak gibi bir şey...
E.K 25 Nisan 2019 14:34
Akp'nin yola cikisinda belirledigi hedefler hepimizi heyecanlandirimisti.. Lider sultasina son verilecek, daha demokratik ve refah bir ulke olacaktik. Bir cogumuz Akp'yi kalbende olsa tastikledik...Gelinen nokta huzun verici...Umut verici degil. Hocamiz iyi niyetle yaziyor. Suphemiz yok. Ancak, kirli suyla temizlik olmaz. Rantcilik, kayirmacilik, liyakatsizlik, yonetim o kadar kirlendiki bu sekilde nasil beyaz sayfa acilip, demir soguyacak...
C.B.'nı ortaya "Türkiye İtt."diye bir şey attı,bakalım Bahçeli'den nasıl bir tepki gekecek dedi. Baktı ki kankasının bu teklife verdiği cevap çok sert oldu ve anında u dönüşü yaptı.Neden,çünkü kankasının onayı olmadan bu olmaz.Bu da gösteriyor ki,ipler kankasının elinde,o olur demeden hiç bir şey olmaz.Cumhur Itt.nın devamı kankasına bağlı,ikisinin de bekası birbirinin elinde.Ikisi de birbirine mahkum ve muhtaç.Ne muhteşem, mutlu ve uyumlu birliktelik.Allah bekâlarını daim eylesin!!!.
Ömer GÜNEY 25 Nisan 2019 13:17
S.A Sayın Ahmet Ağabey Benimde %80 engelli küçük kızım öğretmeni tarafından fiziksel şiddete uğradı. Bütün Rize özel ve kamu kurumları ve şahitler bundan bize suçlu muamelesi yapıyor ve hepsi hemen örtbas ediyor. Sayın Tayyib Erdoğan memleketinde böyleyse diğer yerlerde ne olduğunu varın siz düşünün. Selam ve dua ile
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 13:03
Ahmet hocam ben ak parti içinde bir adamım. Maalesef şu an il ve ilçe başkanlarının etrafında bir tane hoca öğretmen, bilim adamı, yazar, sanatçı göremezsiniz. Ne kadar ihaleci, inşaatçı, ithalatçı, iş takipcisi var ise kol kolalar. İl başkanı ukraynadan hayvan ithalatı ile ilgilenir mi yahu.Çaresizlikten burada duruyoruz. Allah yardımcımız olsun.
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 15:24
3
Kardesim bulundugun yerde haksizlik usulsuzluk varsa kisileri uyar, ilgili yerlere bildir. Baktin olmuyor Bulundugun yerden ayril. Yok eger olmayan birşey varmis gibi gosteriyorsan bu da iftiradir. Ben de genelmerkezde gorevliyim. Burdan aciklarmisin Han il veya Ilce Baskanligindasin
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 17:25
1
Genel Merkezde görevliysen hanki il baskaninin Ukrayna'dan hayvan ithalatiyla ugrastigini bilmen cok kolay olmali.
Ali baba 25 Nisan 2019 12:00
A,k,p feto kadrolarini gônderidi, yerine m,h,p lilerle dodurdu, kisaca ulkeyi ûlkuculer yônetiyor,
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 11:56
Nedense bu gazete Aydın Doğanın Hürriyet tadını veriyor...
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 11:56
Ahmet Bey çok naif bir adamsınız. Hala menfaat, güç, para, makam, rant, hile, yalan, dolan, adaletsizlik üzerine kurulu siyasetin sorunları çözebileceğine mi inanıyorsunuz? Bu eşyanın tabiatına aykırı. Kirli malzeme ile temizlik olmaz.
tc vatandaş 25 Nisan 2019 11:38
sayın taşgetiren türkiye ittifakı için bahçeliden izin alamadı sarayın bekcisi cumhurdan başka kuş tanımıyor çünkü oturduğu yerde CaHaPe kadar başkanlık kazandı akp yi kendine muhtaç bıraktı akp bitti şimdi yeni bir ittifak istemez
Lütfen hatırlayalım. Aynı türbeye halat bağlamış, aynı şeyhin ayrı halifelerine biat etmiş bir tuhaf taifeler, havalimanında suratları bandajlı dönüşlerinde "-Mekke gazileri hoş geldiniz, gazanız mübarek olsun" diyerek karşılanmadı mı? Bu gürûhun iki tane de Tv'si var. Şehit cenazesinde olan masum bir savletimiz. Lafı mı olur. Nerdesin ey iz'an , ey insaf !
egemen erdoğan 25 Nisan 2019 10:57
cumhur ittifakının destekçisiyiz.
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 10:30
Ak Parti Kuruluş sürecindeki samimi işlevine dönmezse kendi sonunu hazırlamış olacak.Bu ülkede birileri hizmet adı altında zirveden dibe battıysa birileri de siyasetin zirvesinden dibe batmaya mahkum olabilir.Anavatan, Doğruyol gibiler en canlı örnektir.Açilim tutmadı o zaman başka yollar denenmeliydi.Terörün biri bitmeden yenileri doğdu.Olan gariban vatandaşa oluyor.Hükümet dayatmalarla asla yönetilmez.Ortak akılla yönetilir.
musto 25 Nisan 2019 10:23
Yeni kapı ruhu diyerek Kılıçdaroğlunu çağırdı çağrıya uydu şunları şunları yapalım dedi tamam dediler 1ay sonra sen gelsen ne olur gelmesen ne olur bunların demokrasiden anladığı köprüyü geçene kadar.
Sayin Taşgetiren hâlâ anlamiyormusunuz? Bu tek adam artik yoldan çıktı. Otoriterleşti. Her şeyi ben bilirim diyor. Etrafındakiler de artik etkisiz eleman. Erdoğan dönüşü olmayan bir yola girdi. Aynen cemaatin de girdiği gibi. Aslinda ikisi ayni anda girdi. Biri Fetö oldu diğeri otoriter veya antidemokrat. İkisi de miadını doldurdu. Artık yeni bir hareket veya parti gerekiyor. Gerçek MÜSLÜMAN DEMOKRATLAR ! Bu oluşumu bir an önce başlatin.
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 12:31
1
Bu tek adam otoriterlesti ama, fazla bir sey de yapamiyor artik. Her gecen gun otoriteyi sokak kulturuyle siyaset yapanlara kaptiriyor. Her gecen gun mesru gucunu, gayri mesru politikalara kaybettigini goruyoruz. Erdoganin buna dur demesi lazim. Simdi tam zamani. "Allah affetsin, ben degildim, O idi" diyebilir.
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 18:26
0
"MÜSLÜMAN DEMOKRATLAR" bu kelimeler artik koca bir yalandan ibaretir.
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 10:16
Kilicdarogluna yapilan saldiridan sonra yapilan abuk subuk aciklamalar ve davranislar belli bir toplum kesiminin defolu oldugunu gosteriyor.AKP iktidarinda bunun olmayacagi bellide AKP gittikten sonra bu olay unutulup kapatilmamali.Yurtdisindan uzmanlar getirtip insanlarin neden boyle defolu bir davranis sergiledikleri arastirilmali ve duzeltmek icin uzmanlar kafa yormali.
M,O 25 Nisan 2019 21:17
2
Allah sizin gibi düşünenlere fırsat vermesin.Amin. Biz kafatasçı bilim insanlarını, işkenceci uzmanları, beyin yıkayan sanatçıları, 28 Şubatta ikna odası kuran bilim insanlarını, uydurmalarla cumhurbaşkanlığı seçimlerini iptal eden yargıçları, fetö sevicileri, boynunda fuları ile gülücük saçan terörist kızın ekranlardaki lansmanını, ve daha saymakla bitmez bir sürü abuk subuk şeyi gördük. İstemez!
Beka 25 Nisan 2019 10:11
Sayin yazar Erdogan o aksam kötü bir rüya gördü koltugu sallaniyordu ve hemen Türkiye ittifaki diye bir terim attai sonra baktiki bu sallanan koltukla bir kac sene yoluna devem edebilir unuttu ittifaki korku meselesi yani cünki darda kaldiginda MHP yi birakip asiri solcu olabilecek bir hiza sahip ümmetin lideri bu gün irkci MHP yarin solcu CHP önemli olan koltuk yani bekaa anlayin iste
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 10:05
Erdoğan artık güven ve heyecan vermiyor, hikaye nin etkisi yok artık, yeni Türkiye diyerek eski Türkiye nin de eskisine taşıdı ve statüko ya teslim olmuştur. ..Bir Kürt ve İHL mezunu vatandaş olarak, benim için bitmiştir. ..
KARAR OKURU 26 Nisan 2019 13:14
0
Değişik tespitler..
Bir SABİ 25 Nisan 2019 09:47
Anlayana, anlamak isteyene Türkiye'nin durumu daha güzel anlatılmaz. Allah razı olsun t
Mustafa Soylutürk 25 Nisan 2019 09:26
Sayın yazarın bütün yazılarının teması ne Devlet Bahçeli ne AKP ne Perinçek..Varsa yoksa tek türküsü var. Davutoğlu neylersin onunda halkta karşılığı yok !.....
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 12:18
3
Bir kaç gün önce kuru gıdacılar sitesinde esnafla birlikteyim. Şu an kararsızlar ama DAVUTOĞLUNUN arkasından sel gibi akacaklar.
Mustafa Soylutürk 25 Nisan 2019 17:56
0
sel gider, bilinmez kum kalır mı?
Kararlı 25 Nisan 2019 20:58
1
Bu köşelerde işlenen tezgah belli, derin manayı kavrıyoruz çok şükür. Bir zamanlar sevdigimiz, kıymet veriklerimiz, dava arkadaşları günlük siyasi polemikleri bahane ederek koltuk peşine düşmüşlerdir. Davamızı topal hale getirmek için el birliği edercesine çalışıyorlar. Bu eski tüfeklerin parlatılması kasıtlıdır. Birleştirici hiçbir argümanları yoktur. Bizim iğrenç (!) yüzümüze, rengimize, inancımıza, örf ve adetlerimize hiçbir saygısı olmayanların tatlı sözlerinin peşinde yol tutmuşlardır.
Karar Okuru 25 Nisan 2019 09:22
Turkiye ittifaki olu dogdu. Parlamenter sisteme donerek normallesmeliyiz. Ulke baskanlik sistemini tasiyamaz daha artik.
KARAR OKURU Demkr hukukçu 25 Nisan 2019 11:17
9
Türkiye ittifaki esas muhalefete lazim. Aksi halde iktidara gelemezler.
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 09:11
Hata değildi bilerek ve isteyerek oldu, destekçilerde Perinçek ve Bahçeliye ilave cübbeli ve Peker daha ilave edelim mi?
Adnan BAL 25 Nisan 2019 09:08
Ahmet hocam şehit cenazesinde Bakanda yumruk yedi başbakan ın çelengi de parçalandı,Kemal Kılıçtaroğlu gece sürüye saldırıp parçalayan sabahleyin çobanla ağlayan kurt misali degilmi. Mehmetciğe kurşun sıkan PKK lılara terörist diyemeyen HDP ile ittifakgülücük.ŞEHİD in cenazesinde taziye.bırakn bu işleri.
Habele-Hubele 25 Nisan 2019 08:34
Hayır, Türkiyeyi Erdoğan yönetiyor. Fiilen ne olduğu önemli değil. Neticede başka ittifaklar mümkün. Türkiye Erdoğan’ı tam yetkili kıldı ve iyiyi de kötüyü de Erdoğandan bilir. Devlet Bahçeli’nin ederini arttıran da Erdoğan.
KARAR OKURUfransa 25 Nisan 2019 08:29
Slm hocm ne guzel tesbitve yorumlamissiniz temennilerinizde ilaveten allah izan vere diyorum hurmetler
Okur 25 Nisan 2019 06:51
Turkiye'yi Bahceli'nin yonettigini halen anlamis degil insan
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 06:35
Çok konuşmak gerekmez iki yüzlü siyaset iki yüzlü davranış iki yüzlü adalet çoğaltabiliriz bunlar bu şekilde devam ettiği müddetçe her şeyden önce hakkın adaletin ekonominin düzelmesini beklemek ülkenin rahatlığa kavuşmasını beklemek safdillik olur benmi yanılıyorum inşallah ben yanılırım
Karar Okuru 25 Nisan 2019 02:28
Iktidar miadini doldurdu. Cikisi olmayan bir tunelde ilerlemeye devam ediyor. Kendine bu istikameti degistirecek manevra alani birakmadi. Bundan boyle Ali Babacan gibi makul ve durust gencler bayragi devralip muhafazakar kesimin sesi olacaktir.
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 12:40
0
Begeni ve begenmeme sayisina bakinca, yine organize troller is basinda diye dusundum.
evin 25 Nisan 2019 02:20
devlet bahçeli yarın çıkıp erken seçim istiyoruz dese akp iktidarı sona erer... 7 haziran seçimlerinden beri akp mhpnin desteği sayesinde ülkeyi yönetiyor...akp bu sefer fena tongaya düştü...
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 06:27
0
yönetiyor derken? yönetilmiş halimiz buysa.
ENSAR 25 Nisan 2019 01:58
Erol Olçok (Allah Rahmet Eylesin)un eşi Nihal Olçok’un, Atatürk Kültür Merkezi’ni yapacak olan zata tepki vermesinin sebebi nedir?
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 01:57
Aşk hayatlarini begenmediğim için bir ünlüyü dövüp gasp edeyim diyorum. Sonra da benim bunu yaptığım değil de , ünlünün aşk hayatının benim gözümde nasil göründüğü konusulsun. Ve ben hakli bulunayım adam iğrenmiş bu ünlülerin aşk hayatından haklı adam densin. Yetmesin, aslında bu adam toplumsal değerlerimizi korumak için dövmüş yaw bu ünlüleri densin . bir de kahramanlaşıyım. O da yetmez herkes dönsün bu ünlülere sizde aşk hayatınıza dklat edin hatta siz ayrılın. Bi daha cenazenize bile gitmeyin densin. Olan bu
Nabi Yağmur 25 Nisan 2019 12:54
3
Olanın bununla hiç bir bağlantısı yok. Sulandırmayın. Muhalefet lideri ölümden döndü. Hem de iktidarın el uzatma niyetini açıklamasının hemen ardından. Bu kast Kılıçdaroğlu’na değil doğrudan millete yapıldı. Sizin saçma örneğiniz de bu süreci hiç anlamadığınızın resmidir. Daha kötüsü anladığınızı sanıyorsunuz.
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 01:43
Kimden aklı serim bekliyoruz. Varsa yoksa oy, dava, kişiler çıkarlar ve yandaşları finansa edecek kaynakların kontrolü.
Kimsecik 25 Nisan 2019 01:42
Akıl yaşta değil baştadır. Ancak aklı kemâle erdiren yaştır. Tecrübeli devlet adamlarımızın bilgilerinden niçin istifade edilmiyor. Sizin tecrübeli bir yazar olarak şu gözlemleriniz gerçekten de bence doğru gidişat iyi değil kendi dalımızı, gölgesinde dinlendiğimiz ağacımızı kesiyoruz. Ak parti de her mevki ve makam sahibi ayrı telden müzik çalıyor...Bu kadar çok ses çıkınca da kakafoni oluyor. Allah Evvela halkımıza akabinde sorumluluk sahiplerine sabırlar ihsan eylesin...
M,O 25 Nisan 2019 09:14
0
Sayın Kimsecik, Yorumuzu okurken tam beğendim anlamına gelen parmak ikonuna bir 'tık' yapacaktım ki duraksadım. Dedim ki kendi kendime: Kim bu tecrübeli devlet adamları? Kim bunlar ki bir tayfa onlar için her suda balık avlama derdine düşmüş olsun? Kim bunlar ki kiymetleri bilinmiyor olsun nicedir? Derin tecrübe sahibi olup da devletin mertebelerinden istifade edemediği için pusuda yatar pozisyon almış olanlar kim?
Halil Ibrahim Toprak 25 Nisan 2019 09:09
0
Muhterisler kargadan baska kus; kendilerinden daha tecrubeli ve akilli kabul etmezler
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 01:30
Ak partinin bekasını MHP belirleyecek. Rabbimin hikmetli işlerinden biri daha:)))
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 01:22
Kılıçdaroğlunum başına gelen cezasız kalmaması gerekeb
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 01:20
AK partinin yan yana durduklarına bak: Bahçeli ve Perinçek. Bu zül size yeter.
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 10:19
0
Üç arıza. Memleketi savaşa sürüklüyor.
TEZAT 25 Nisan 2019 01:21
Merhum şehit Erol Olçok’un eşi Nihal Olçok hanımefendinin söyledikleri fetö mücadelesinde büyük bir eksen kayması yaşandığının ve tuzun koktuğunun en açık ve acı göstergesidir, kanıtıdır. Akp fetö yü yerken, fetö de akp yi yiyor
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 01:10
Türkiye ittifakı söylemi demokratik siyasete aykırı bir söylemdir. Demokrasi iktidar ve muhalefet gerektirir. İktidar kadar muhalefete ihtiyaç vardır. Denge ve denetim böyle sağlanır. Ancak despotik rejimlerde toptan ittifak görüntüsü verilir. Bu tür bir ittifak kabul edilemez. Bu demokrasinin sonu demektir.
İbrahim DİRİ 25 Nisan 2019 01:01
Nürnberg mahkemelerinde yargılanırken Alman bürokratlarla,wehrmacht subayları hep aynı cevabı verdiler "Yaptıklarımız vicdanımıza sığmıyordu ama şeref sözüyle führere bağlıdık".Göbelse taş çıkaran yandaş basın ve siyaset alanını daraltan bu marjinal tavırlar korkarım kitleleşecek.
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 00:50
Pazar günkü yazınıza gelen yorumlara bakınız lütfen, okuyucuların çoğu bu söylemin samimiyetine inanmış , tokuz demişti. Her seferinde Erdoğan bir parmak bal çalıyor, siz hemen ümitleniyorsunuz, sonrası hüsran. Hala neyin ümidi bu, yetmedi mi şahit olduklarımız...
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 00:49
Son derece haklısın Ahmet bey bu yazınızda .... adamlar belli ki seçimde milletin verdiği mesajı iyi okumamışlar o halde millet bir daha ki seçime açık ve net olarak mesajı verecektir...yeter verdiğiniz bıktık usandık ... birazda ekonomi ile uğraşın dolar yine 6 olmak üzere
ilker 25 Nisan 2019 00:36
daglarda ulkuculer sehid olsun ama bu ulkede akil olan ve sozu dinlenmesi gereken siz olun oyle mi , mhp ye dudak bukme hakkı sizin olsun oyle mi , ulkeyi yonlendirme hakkı sizde olsun oyle mi
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 01:48
91
Daglarda kürt kardeşlerimiz de laz çerkez arnavut solcu anarşist allahsız hertürlü vatandaşımız şehit oluyor kardeş. Sen askerliğini yapmadın galiba? Bir tek kisa dönemler kayrılıyor. Ağır işler fakir eğitimsiz kardeşlerimize yaptırılıyor.
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 02:34
32
Şehit olanların tek ortak yanı gariban olması, baba evlerine bakın anlarsınız, ülkücü olup/olmadıklarına dair somut bir kanıt yok. Ama dağlarda olan bir ülkücü tanıyorum; geçenlerde MHPli Cemal Enginyurt Tanrı dağlarında bozkurt gibi uludu, en büyük hayalim buydu dedi.
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 06:44
3
Bu ülkeye MHP nin zararı olmuş faydası olmamıştır bundan emin olabilirsiniz
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 07:43
1
İlkesiz İlker! Dağlarda her an her dakika bölücü terör ile savaşan 80 bine yakın Kürt korucu var. Hiç biri can verip vatanı savunurken sizin gibi olayı bu kadar siyasileştirmiyor. Vatan savunmasının siyasi görüşü olmaz.
Krr okr 25 Nisan 2019 10:27
0
Ülkücülerin öldüğünü görmedik ama gidip dağlarda kurt gibi uludugunu gördük birader. Orada gariban ailelerin evlatları şehit oluyor. Onlar ülkücü değil, vatan kahramanı. MHP de ülkücü kalmadı, sadece kafatasçılar kaldılar. Üretmeyen, çalışmayan ama milliyetçi lalklakciligi yapan kafatasçılar. Muadilleriniz de Perinçekin bilmemneleri. Uyandık ve gerceklerinizi öğrendik artık.
Turkkartal 25 Nisan 2019 00:32
Sayın yazar gerçekten aklı selime ihtiyacımız var.Ortak doğrular yerini menfaat doğrularına bıraktı.Birlik beraberlik yok.Beka tehlikesi asıl gelir dağılımı , olmayan adalettir.
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 00:17
Ahmet Abi, Türkiye Sn Bahçeli ve Mhp politikalarıyla hiç bir sorununu çözemez. Sadece var olan sorunları daha da katlar ve çözülmez hale getirir. Türkiye'de en çözüm odaklı ve özgürlükçü partisi olan Akp maalesef Mhp'nin söylem ve politikalarının içinde eriyor ve her geçen gün Mhp'lileşiyor. İnşallah Sn Davutoğlu bir siyasi oluşum gerçekleştirir ve millet bunu karşılıksız bırakmaz.
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 10:26
0
MHP teşhisi doğrudur. Ama AKP için Çözüm odaklı ve özgürlükçü derken. Güldürme adamı...
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 00:12
Sayın yazar yazınızı okumadan sosyal medyada SARE DAVUTOĞLUNA yapılan zulümle ilgili yazı geçti.ünivetsiteye yapılan baskı sonucu konuşması iptal edilmiş. Üzücü bir hadise. Bunlar ne yapacaklarını şaşırdılar.hep hile yoluna gidiyorlar.birde YÜCE ALLAH'IN MEKRİNİ bilseler. ALLAH CELLE VE ALA HAZRETLERİ ZALİMLERİ SEVMEZ.
KARAR OKURU 25 Nisan 2019 01:31
97
Davudoğullarına yapılanlara mı üzülelim şimdi? Bu şahıslar hala o partinin mensubu. Neymiş konuşması iptal edilmişmiş. Bak arş-ı ala titredi bu zulüm karşısında...Yahu Kavala 500 günden daha uzun süredir hapiste, diğer binlerce mağdurla beraber. Davudoğullarının bu konuyla ilgili bir demeci olmuş mu? Bu zulümler olurken Davudoğlu meclisteydi. Hepsi aynı, sadece ton farkı var.
X

Her an haberdar olmak ister misin?

Aşağıdaki butona basarak tüm haberlerimizden anında haberdar olabilirsin. Tıpkı telefonunda olduğu gibi sana bildirimler göndereceğiz. Bu servisi dilediğin zaman iptal edebilirsin.

TIKLA HABERLER ANINDA ULAŞSIN