Back To Top
Hangi güç?

Hangi güç?

 - Son Güncelleme: 11.06.2019 Salı 08:57
- A +

Konu Ak Parti’nin ya da Cumhur İttifakı’nın İstanbul’daki seçim ve propaganda stratejisi. Soru şu: “Acaba hangi güç Ak Parti’nin ya da Cumhur İttifakı’nın seçim-propaganda stratejisini belirledi ve icra ediyor ki, iş bu kadar dökülüyor?”

Dökülmüyor mu?

Herkes kendi aklına sorsun, dökülmüyor mu?

- Bir kere Kürt oylarının en stratejik oy niteliği kazandığı bir ilde Bahçeli’nin “Mitili atma” hamlesi akıl kârı mıydı? Neyse ki ona muhtemelen “Siz fazla görünmeyin İstanbul’da” dendi de mitil falan atılmadı. Ama gene de sıfır görünürlüğün sağlanması da mümkün değil ki. Bahçeli o “beka sorunu” ana teması etrafında görünecek ve yapacağı etkiyi yapacak.

- Ak Parti’nin ana aktörü kim İstanbul seçimlerinde? Bahçeli’yi azalttık, hadi. Cumhurbaşkanı Erdoğan da Enderun Teravihindeki “siyasi hamlesi”nden sonra başat görüntü vermedi. Aday Binali Yıldırım, dolayısıyla ana aktörün o olması, sahneyi onun doldurması lazım değil mi, yooo, Süleyman Soylu Kato dağı bayram namazı ile, “Demirtaş’ın kucağı” söylemi ile, “İmamoğlu’nu VIP’ten geçirmemek” ile başrolde… Hep başrolde… ve hep en sivri söylemlerle… Numan Kurtulmuş “siyasi tevbe” ile başrolde, son olarak Nurettin Canikli Topal Osman’la “Pontus çağrışımı” ile başrolde…

- Ah şu Pontus… Ne işler açtı Ak Parti’nin başına. Çok net bir “Dış güç” olarak bir Yunan gazetesi’nin attığı pası gole çevirme heyecanının, işin sonunda kendi kalesine gol haline geleceğini kimse fark etmedi. Herkes abandı o topa. “Konstantinopolis mi İstanbul mu?”ya kadar vardırıldı iş. Yani bu mantığa göre İstanbul halkı, İmamoğlu kaybetse bile, en az yüzde 49.9’u ona oy vermiş olmakla Konstantinopolis’e-ya da Pontus’a oy vermiş olacaktı. Böyle bir söylemin İstanbul halkını nasıl etkileyeceğini, “Pontus” çağrışımı ile zikredilen Karadeniz kökenlileri hesaba katmama düşüncesi hangi gücün telkini olabilir?

***

- Medya bir başka aktördür seçimlerde her zaman. Şu anın medyası sayısal planda iktidarın etki alanında. “Siyasal ağırlık” noktasında da öyle mi? Herkes biliyor ki ve o cenahın büyük harfle “DEVLET” adına konuşmayı seven köşesi defalarca “Bizim taraf medyası” tanımlamasıyla ilan etti ki “herkes dökülüyor.” Bu dökülme işini hangi güç organize etmiş olabilir ki? O medya diline yalanı dolanı, kesmeyi biçmeyi kim sardırmış olabilir ki? Binali Bey, otursa “Şu bizim medya ne yapıyor?” diye bir sorgulasa, “Men ne direm tamburam ne çaliyr” dese haksız mı? Ama işin içinde o kadar çok aktör var ki, o kime sesini duyuracak?

-Öyle bir medya dünyasında yaşıyoruz ki, en kuytu ortamda söylenen-yapılan şey kısa sürede büyüyüp İstanbul seçimine monte oluveriyor. Bir ilçe başkanının potu, ya da bir Cuma namazı çıkışında Ekrem İmamoğlu’na bir densizin söylediği “Ne işin var burda?” sözü, varıp Binali Bey’e fatura haline gelebiliyor. Türkiye’de bir insanı “camiden kovmak” kadar vicdan yaralayan ve tepki çeken ikinci bir şey daha var mı, bilmiyorum. Şimdi siz düşünmez misiniz “Bir güç bir provokatörü aldı getirdi Çamlıca Camii’ne ve Cuma çıkışında İmamoğlu’na bağırttırdı.” Bir güç mü yoksa sakat iç dolduruşlar mı?   

-İmamoğlu’nun seçim kampanyasını hangi güç düzenliyor ise, onlar bayağı akıllı bir güç bulmuş olmalılar?! Orada ana aktör hep ana aktör olarak kalıyor, ana aktörün dışındaki herkes olabildiğince az görünmeye çalışıyor. Kılıçdaroğlu neredeyse yok. Buna bir de karşı cenahın aslında İmamoğlu’nun imajını besleyen tavırlarını ekleyin, alın size İmamoğlu hesabına Arınç’ın deyişiyle “Allah verdikçe veriyor” durumu…

- Senkron, diye bir şey var ya. Onu gündeme almak lazım. Adayınızın değer verdiğiniz ve toplumda karşılığı olduğuna inandığınız bir imajı varsa, bütün paydaşlar kendilerine oynamak yerine adayı toplumla buluşturmak için seferber olması lazım.

-Ak Parti’de bir panik var. İlk seçimi kaybetmiş olmanın ve hâlâ bazı şeylerin toparlanamadığı bilgisinin oluşturduğu bir panik. Ve o herkesi telaşla işin içine sokuyor, oradan da Bahçeli’li-Soylu’lu-Kurtulmuş’lu-Canikli’li-Pontus’lu-Topal Osman’lı propaganda kaosu çıkıyor. Binali Yıldırım nerde? İşte o aralarda bir yerde… Binali Bey’e yazık.

-Binali Bey için “huruç imkanı” neredeyse TV karşılaşmasına kaldı. İmamoğlu için de TV karşılaşması hayat memat meselesi. Binali Bey, alandaki kaybolmuşluğu, gölgelenmişliği, senkron yitimini ve bunlardan doğan propaganda savrukluğunu toparlayacak, İmamoğlu da alandaki imajı korumaya, artılar sağlamaya çalışacak. Risk ve şans at başı koşacak her iki aday için. 16 Haziran Pazar büyük düello. Karşılaşmanın yönetimi Uğur Dündar’dan İsmail Küçükkaya’ya geldi. Hem de Binali Bey’in önerisi ile... Binali Bey için stratejik bir tercih.

-Deniyor ki, İmamoğlu halen üç-dört puan önde. TV kapışması herkes için risk herkes için umut. Dileyelim İstanbul için umut olsun.

Diğer Yazıları

Yorumlar

Yorumlar 600 Yorumların her türlü cezai ve hukuki sorumluluğu yazan kişiye aittir. Karar Yayıncılık A.Ş ve yazar, yapılan yorumlardan sorumlu değildir. Yorumların 600 karakteri (boşluklu) aşmaması gerekmektedir.
bk 12 Haziran 2019 21:17
Bu kadar yazmışsınız, ancak desteğiniz kime? yazmamışsınız, siz kimin kazanmasını istiyorsunuz, kiminlesiniz, bunu da yazzanız
Hanifi Eryılmaz 12 Haziran 2019 17:15
Makama getirilen şahsın o makama uygun ehliyet, liyakat ve donanıma sahip olup olmaması ile ilgilidir. Her makam sahibinin taşıması gereken önemli iki vasıf ise emin-güvenilir ve adil olmadır. Zamanla yöneticlerimizde güç zehirlemesi ve devletin tüm imkânlarını aile ve akraba efradları için kullanmakta hiç sakınca görmediler. Devletin imkanlarını onların kullanma hakları olduğu inancındadırlar.Dolasiyle dört yıldan fazla yetki verilmemesi,Kimliği ne olursa olsun takii emin-güvenilir adil bir oluşum yapacak birilerini buluncaya kadar değişim şarttır.
Taşgetiren Okuru 12 Haziran 2019 13:28
yaklaşık otuz yıldır Taşgetiren’i okurum gazetede dergide vs. yönlendirmeleri hep olmuştur ve yararlanmışızdır Allah Razı olsun. Öğrendiğim bir şey var biz inanan kişiler bir aile miyiz? Evet ( olmalı) ailede anlaşmazlık olur mu olur. Büyükler araya girip çözüm bulur mu ? Bulur. Biz ne yapıyoruz her gün bir şehit haberi duyuyoruz şehit edenleri destekleyenleri direk veya dolaylı övüyoruz habire kendi kendimizi kötüleyip duruyoruz sonuç kan kaybediyoruz gücümüz yetmeyen yapamadığımız işlerle uğraşıp duruyoruz Herkes kendi işine bakmalı fazla politize olduk
KARAR OKURU 12 Haziran 2019 11:22
Sayın Taşgetiren yazılarınızı büyük bir beğeniyle okuyorum sizin gibi insanların sesi daha çok çıkmalı.
KARAR OKURU 12 Haziran 2019 00:13
Türkiyede 8 milyon üniversite ögrencisi varmis. Almanyda 2,8 milyon. Türkiyenin Halk arabasi diye bir araba markasi varmis. Yillik cirosu 235 milyar avromus 655 bin kisi calisiyormuz. Catlayin almanlar. Basarimizin sirrini söylemeyiz tabii. Kopyeciler sizi. Istanbul gibi bir sehriniz varmi, yag dök yala o kadar temiz. Ha birde bizim Ekremimiz Binalimiz var bizim. Ekrem halk ekmek fabrikasi kuracak, tam bir milyon kisi calistiracak. Binali amcamda Istanbulun yerini gögünü internet yapacak. Catlayin Almanlar
KARAR OKURU 11 Haziran 2019 21:40
Sayin okur kardeşim hodri meydan bir 17 yıl imamoglunu getirinde görelim. O borç batağında dediğiniz bütçeyi de bulamazsıniz gibi geliyor bana acizane. ..Ayrıca hersey para değil bu dünyada bizler gariban insanlarız her sartta yaşarız bi iznillah. Gerekirse evimizi mescit yapar kuru ekmek yeriz. Parası olanlar düşünsun.
KARAR OKURU 11 Haziran 2019 21:10
Suleyman Soylu, AK Partiyi en sert elestirenlerden biriydi. Sonra AK Partiye transfer oldu, biyik birakti ve keskin bir U donusu yaparak muhalefet liderleri hakkinda aklina gelen her kotu seyi soyluyor; iftira hakaret baska birsey yok. Bu insan 82 milyon nufuslu kocaman bir ulkenin iCiSLERi BAKANI. Halkin yarisini dusman, terorist, fetocu, pontuslu, vatan haini ilan ediyor her gun.
zekeriya ÜNSAL 11 Haziran 2019 17:54
Hocam ev sahibini bu kadar eleştiryorsunda hırsızın hiçmi kabahati yok ülkemizin en kalabalık şehrine belediye başkanlığına aday olan zat okadar vatandaşın önünde devletin valisine hakaret ediyor önce ben hakaret etmedim diyor sonra ben onu demedim şu dedim diye yalan söylüyor bizim tarafda bununla ilgili birşey söylemiyor ......ADALETSE herkese adalet
KARAR OKURU 11 Haziran 2019 21:01
1
Ebru Gundes'in VIPten gecmesine izin veriliyor, yaninda 2 milletvekili olan iBB adayina CHPli diye izin verilmiyor. Neden? Ustelik VIPe girdikten, X-raydan gectikten sonra "size izin yok" deniyor. ADALETSE HERKESE ADALET. Yaninda milletvekili olan her vatandas VIPten gecebilir. Buna bir cevabin varsa yaz buraya Zekeriya Bey.
KARAR OKURU 11 Haziran 2019 23:44
1
Sayın vali bey acaba talimatla mı iş yaptı? Gerçekten vip ten geçen herkese aynı muameleyi yapıyor mu? Atatürk ile ifadelerini nereye koyacağız? Devletin atanmış memurlarının eylemleri siyaset kokuyor.
KARAR OKURU 12 Haziran 2019 09:18
0
Eninim videoları izlememişsin. Sirf propaganda saikiyle söylüyorsun. Bu yazıları mütedeyyin ( ben oyle sanıyorum) insanlar okuyor. Müslümanın birnci vasfı , Adil olmaktır. Adam ne diyor : Gel kurban olim, şurdan gidelim.
hacı 46 11 Haziran 2019 17:15
İstanbul daha fazla betonu kaldıramaz. Bunun en önemli sebeplerinden biri Binali Bey'dir. Düşük profilli başbakan sıfatıyla saray ailesinin emirlerini yerine getirdi. Bundan sonra da hiçbir zaman tek başına karar veremez. Hep birilerinin emir kulu olarak davranmak zorunda olacak. Ülkemizin borç yükünün en büyük sebepleri arasında yer alan israf projelerinin mimarı olan sayın Yıldırım, İstanbul için şans değil bilakis riskli bir adaydır. İsraf ve yolsuzluk için ne gibi önlem alacağını ise hiç dillendirmiyor. Olmaz kardeşlerim.
KARAR OKURU 11 Haziran 2019 16:57
Imamoğlu strateji hatası yapıyor açık oturum muhtemelen aradaki makası kapatacak belki de rüzgar aleyhine dönecek. Sessiz kalıp programlarını anlatmaya devam etse daha avantajlı olur.Yıldırım açık oturumda kurdun kuzuyla oynatığı gibi dezavantajı kendi lehine çevirecek. Bakalım istanbul mu kazanacak istanbul mu
KARAR OKURU 12 Haziran 2019 00:03
0
Rte nin bir sözü var "oda bizim, oda bizim " imamoğlu olduğu gibi çok nefretle bakmayalım neticede ak partininde hataları oldu chp ninde faydalarının olacagı noktalarda olacaktır çünkü bu dönem yapılanlar 2023 e yatırım olacak bunu ınlarda biliyor kazanan 2023 e 1 -0 önde başlayacak
Vatandaş Adem 11 Haziran 2019 16:09
Akparti seçimlerden önce çeşitli biçimlerde piyasaya bol para pompalar,vaatler sıralar seçimi bir şekilde alirdi.Simdi piyasaya akıtacak para kalmadı.Vaat dersen geçen seçimden bakiye 3600'da tık yok,Binali Yıldırım EYT'ye biraz sabır diyordu hikaye,pazar piyasa yaniyor.Pontus,Konstantin baltanin taşa vurulması.
CRYPTER 11 Haziran 2019 15:52
Farkettiniz mi? 16 Nisan referandumunda ki Hayır blogu hic kirilmadi. Aksine surekli artta arta devam etti. Cumhur ittifakı blogu hayir blogu karşısında her secim de surekli oy kaybına ugradi. Uğramaya da devam ediyor. Hayir blogu daha guclu hale geldi.
KARAR OKURU 11 Haziran 2019 15:50
Sayın İçişleri Bakanı'nın geçmişte Ak Parti ve idarecileri hakkında farklı söylemleri olmuştu. Bir gazetecinin kendisine "siz mi değiştiniz Ak Parti mi değişti?" sorusunu yöneltmesini çok isterim doğrusu.
ali aslan 11 Haziran 2019 17:02
3
Hayır bloğu kimlerden oluşyor acaba ben pek anlayamadın bu bloğun bileşenlerini yazsanızda hangi tarafta duracağımızı bir bilsek.
KARAR OKURU 11 Haziran 2019 19:00
1
hayır bloğu ahlağa önem verenler, vatanseverler ve milleti devletin hizmetinde değil, devleti milletin hizmetinde görmek isteyenlerden oluşuyor.
KARAR OKURU 12 Haziran 2019 09:17
0
Insanı inceleyen bilim adamları bu zata özel sayfa ayırsin, tez konusu yapsınlar.
KARAR OKURU 11 Haziran 2019 15:26
sag dusuncenin her zamanki durumu; eskinden orgutlu bir propaganda idi artik, kafasi karisik ve orgutsuz!
cumhur 11 Haziran 2019 13:54
Koyun kurt ile gezerdi fikir başka başka olmasa!A.Veysel.Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar!Ahmet hocam ağzınıza sağlık çok güzel olarak gerçekleri yazmızsınız.Biz maalesef düşündüklerimizi yazamıyoruz.
KARAR OKURU fransa 11 Haziran 2019 13:26
Slm hocam sozun bittigi yerde son soz milletin herkes ne ektiyse onu bicecek allah kim neye mustahaksa onu veriyor hersey ortada nasihat ve ogutlerden ders almiyanlarin akibetleri mulummus bilinmez degil yani allah hayreyleye hurmetler
KARAR OKURU 11 Haziran 2019 13:04
Tarafsız bir yazı değil ,İmamoğlu ağır basıyor,Binali YIldırımın kazanırsa üzülecekmiş gibi bir haliniz var
KARAR OKURU 11 Haziran 2019 17:40
3
bi gidin ya! türkçeniz yetmiyorsa okumayın bu köşeyi!
Krr okr 11 Haziran 2019 17:02
3
hadi ya... millet artık konuşuyor...daha susturamazsınız...film bitti. yeni senaryolar yazılıyor artık....
CRYPTER 11 Haziran 2019 12:23
İmamoglu halkta sakin uysal sempatik samimi kotu konusmayan birlestirici bir profil. AK Partililerin yaptigi kotu incitici dil yalan iftira propagandaları imamoglu'nun yanında cok siritti. imamoglu her firsatta dogal olarak magdur durumuna dusuruldu. AKPartililer ve troller de imamognu magdur etmek icin cok cabalıyorlar. iki àaday arasında ki farkin 4 - 5 oldugunu dusunmuyorum. ikiside 1 puanı gecmez gibi ikisinin de tek bir sansi var canli yayin performansalari iki adaydan biri 1 puan farkla kazanacak ama hangisi?
Murat Doğrusöz 11 Haziran 2019 12:14
Vay be,ne büyük yanılgı.Akp'nin Chp vesayet gücünü kırdığını,Beyaz Adamların yok olduğunu zannederdim.Oysa bunlar aynen yerli yerinde.Sosyal medyada müthiş mağduriyet!!!feryatları.Fakat seçim yenileniyor ve Adalet sağlanabilecek.Ya geçmişte;RP,FP kapatıldığında bu Mazlum!!!Demokratlar!!!göbek atıyorlardı.Bugün yandaş basın yerindeki,kendi candaş medyaları Müslümanları kaale bile almıyordu.Müslümanlara zenci muammelesi yapılıyor,ekonomi diplerde sürünüyordu.Ama o zamanın mazlumları,bu yaygaraların %1'ni ve Ölçüsüzlük yapmıyor,Devleti zayıflatmıyorlardı.Sahi o zaman başka Ülkede miydik?
KARAR OKURU 11 Haziran 2019 13:42
2
Geçmişte sana yapılanların aynısını şimdi sen yapıyorsan onlardan hiçbir farkın kalmıyor. İkisini de istemiyoruz.
E.K 11 Haziran 2019 11:49
Sn yazarin yazisi bastan asagi Akp'nin secim stratejisini kendine dert etmis bir kalemden ciktigi izlenimini veriyor...Meydanlarda gumbur gumbur hamasi nutuklar atildi...Bos sozler verildi...Insanlar bunlara inandi.. Akp secim kazandi...Ayni stratejiyi tekrar denediler, yine tuttu, yine kazandilar..Ama artik insanlar hamasete, bos sozlere doydu..Birde 17 yillik bir gecmis var..Orayada bakiyorlar...Akp'ye teveccuh her gecen gun azaliyor..Sn Hocam, mesele strateji meselesi falan degil..
KARAR OKURU 11 Haziran 2019 11:43
Dışarıdan gelen birisi İmamoğlu'nun rakibinin kim olduğunu anlayamaz. Sanki bire karşı beş boks maçı yapılıyor ama kalabalık taraf rastgele savurduğu için avantajlı görünmüyor. Sokak kavgalarında da böyledir. Ne yaptığını bilen iyi bir dövüşçünün karşısında birkaç kötü dövüşçünün şansı yoktur.
KARAR OKURU 11 Haziran 2019 11:39
Beyefendi helal olsun yani en sadist ak parti karşıtı ancak böyle moral bozar.
Murat 11 Haziran 2019 11:34
Rahmetli Özal'ın bir adet "ATA" isimli uçağı vardı. Ondan başka da devletin uçağı yoktu. Bakanlar milletvekilleri tarifeli uçaklarla gider gelirlerdi. Şimdi devletin hangarlarında 13 uçağı var. Kimse devlet 13 uçağı ne yapıyor "bu israftır" demezken İmamoğlu seçim döneminde bir uçak kiraladı diye ortalık yıkılıyor. El insaf demek gerekir.
Okur ve sorar 11 Haziran 2019 09:39
Farklı sorular : Bir tiyatro oyunu mu oynanıyor ? Bu oyunda baş rol İmamoğlu'na, yardımcı rol Yıldırım'a mı verilmiş ? Yazılan her kelimeyle İmamoğlu cilalandıkça cilalanıyor, Yıldırım ise her kelimeyle zayıflatılıyor mu ? Tüm olaylar İmamoğlu'nun mağduriyetini desteklemek üzerine mi kurgulandı ? Ordu olayı, Pontus kelimesi seçmenin zihnine, bilinçaltına İmamoğlu'nun mağduriyetini artıracak şekilde mi sunulmakta ? Bu oyun 2 parti arasında aylarca önceden mi yazılıp programlandı ? Sağ kesimin hatırı sayılır yazarları bu oyunun düzgünce oynanmasını sağlamakla mı görevli ?
KARAR OKURU 11 Haziran 2019 07:59
Soylu kato dağından geldiğini anlatırken ben o namaz görüntülerini falan izledikten sonra dilimi yuttum niye çünkü o namazı yanlışlıkla bir şekilde İmamoğlu veya CHP'liler kılmış olsa idi yedi sülalesi yanardı ayrıca uçak meselesi ni de katarın hediye verdiği beşyüz milyon dolarlık uçak varken siyasetin ne kadar hamasi ve basit yapıldığını gösterir şekilde yapılması kime kar kime zarar ettirir bunu bile hesap edemeyen irade müflistir
Bir tarafta,sırtını devlete ve medyaya dayayan birisi,diğer tarafta Hakka ve halka dayayan birisi.Bir tarafta mağdur rolünde birisi,diğer tarafta gerçek mağdurun ta kendisi.Bir tarafta zoraki ve emr-i vakiyle bu işi üstlenen birisi,diğer tarafta istekli,inançlı(kazanmaya),azimli ve cevval birisi.Bir tarafta binbir ağızla(Soylu'su,Kurtulmuş'u;Canikli'si vs.)propaganda yürüten birisi,diğer tarafta bir ve tutarlı bir ağızla propa.yür.birisi.Güçzüzlük ve gücün kaynağı burası.Başka güç aramak beyhude.
Murat Doğrusöz 11 Haziran 2019 11:41
22
Hakka ve Halka dayanan! CHP ve E.İ. Herhalde Seçim Şakası!Akp hataları bahanesiyle,bize cici!!! Chp yutturmayın,bu Millet aptal değil.Bir algı operasyonu ile,devlet baskısı,mağdur ve mazlum havası oluşturuluyor.Tamam haksızlık söz konusu da,Bu abartı ne?Adam! Vip'ten geçiş hakkı olmamasına rağmen,geçemeyince ortalığı birbirine katıyor,Valiye hakaret ediyor,zeytinyağı gibi üste çıkmaya çalışıyor.Bu nasıl mağduriyet?Tıpkısının aynı durumda R.T.E. ailesiyle birlikte Vip'ten geçirilmeyince 'Vip hasretinde değilim'deyip normal geçiş yapmış.Ne taşkınlık,ne hakaret,nede şov.Chp ve E.İ. Beyaz Adam mı?
KARAR OKURU 11 Haziran 2019 02:18
Bir turlu anlatamadik; Yunan gazetesinin "Pontuslu" demesinde kotu niyet yok. Karadeniz bolgesinde yasayanlara veya Karadeniz kokenli olanlara Pontuslu diyorlar. Milliyetci bir tanimlama degil, cografi bir tanimlama. Mesela bugun diyasporada yasayan Ermeniler arasinda dedeleri Sivasli olanlar dedem Sepastia'da dogmus derler. Okuzun altinda buzagi aramak degil de nedir bu?
KARAR OKURU 11 Haziran 2019 02:10
Akparti bitti ama uzatmaları oynuyorlar
KARAR OKURU 11 Haziran 2019 01:39
Hem de dolar ve euro bazlı geçiş garantisi vererek geçmediğimiz köprüler ve yollardan ve bir de kullanmadığımız havaalanlarından dolayı millete büyük bir kazık atan bu projelerin icracı ortağı Binali Bey'in İstanbul'a başkan seçildiği gün İstanbul'da her türlü israf ve inşaat rantının katlanacağı ve deprem alanlarının betonlaştıran Akp'nin kuzey istanbulu da betona boğacağı kanaatindeyim.
KARAR OKURU 11 Haziran 2019 01:00
AKP'yi Soylu temsil ediyor. Sadece bunun anlamını düşünseler, düşünebilseler bu bile kendileri için gelişme sayılabilir. Adaletin ne şekilde tecelli edeceğini bilemeyiz...
KARAR OKURU 11 Haziran 2019 00:54
Kendi milletine tuzak kurdu/kurmak istedi, elinde patladı, olan bu.
Ben 11 Haziran 2019 00:30
Binali Bey kusura bakmasın oyumuz İmamoğlu'na bu sefer. İktidar şımarıklığının ve başarısızlığının faturasını ödemek zorunda. Eğer İstanbul'u kazanırlarsa aynı tas aynı hamam, ekonomik başarısızlık, tek adamcılık, biz herşeyi en iyi bilirizcilik, adaletsizlikler, hukuksuzluklar, beka söylemi, dış güçlerle korkutmalar devam eder. Kaybederlerse güç dengesi biraz daha dengelenir, belki gerçekçi ve toplumu birleştirici politikalara dönüş olur, her şey daha iyi olur.
KARAR OKURU 11 Haziran 2019 01:04
58
Doğru çok haklısınız. İmamoğlu gelsinki istanbul lu neyi kaybettiğini görsün. Zira pazar gün mihrabat tesislerinde 15 günlük başkanlık süresince neler olduğunu bizzat yaşadık. Tesis diz boyu pislik. Hizmet sıfır. Teneke kutular yerlerde. Zaten ne yiyip ne iceceginize ne sıfatı olduğu bilinmeyen adamlar karar veriyor. Altı önce gittiğim yerle alakası yok. Nezaket sıfır.
KARAR OKURU 11 Haziran 2019 08:07
1
Bilerek yapmasınlar kardeş imamoğlu oturmadan kalktı ki biliyorsun
KARAR OKURU 11 Haziran 2019 10:46
2
15 günde bunları yaşayan okur 17 yılda ülkenin borç batağına girdigini bütün dünya ile kanlı olduğunu milyonlarca mülteci ve göçmenin durumunu son 11 senedir kişi başına düşen milli gelirde gram artış olmadığını bu sene icinde de azalacağını ve daha da kötü olacağını yapılan köprü havaalanı yol hastane ve diğer inşaatların bundan sonra 20 yıl boyunca her sene devlet bütçesine bu yapılanlardan daha büyük yük getireceğini ve şimdiden garanti borç altına girdiğimizi olası bir devalüe ile bunun katlanacağını ve milletin huzurunun kalmadığını görmemiş mi. 15 günde imamoglundan ne çok şey görmüş.
Karar okuru 11 Haziran 2019 12:17
2
Karar okuru 01:04 Herseyi bir kenara koyun, bu secim biliyorsunuz yapildi ve bitti Sayin Imamoglu Buyuksehir Belediye Baskani secildi. Hala da oyle halkin vicdaninda, sebebi YSK nin karari iptal gerekcesinin olmamasi, gerekce olsaydi tamam anlardim yeni secimi ama yok. Cocuk kandirir gibi halki kandiramazsiniz. Demek ki milletin neresine gelmisse Adalet olsunda ne olursa olsun diyor…
X

Her an haberdar olmak ister misin?

Aşağıdaki butona basarak tüm haberlerimizden anında haberdar olabilirsin. Tıpkı telefonunda olduğu gibi sana bildirimler göndereceğiz. Bu servisi dilediğin zaman iptal edebilirsin.

TIKLA HABERLER ANINDA ULAŞSIN